فصلنامه علمی

آ

  • آرزمجو، هانیه اثر توانمندی‌های سازمانی بر عملکرد رقابتی با توجه به نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 332-347]

  • آل حسینی، فاطمه سادات مقایسه روش تحلیل مجموعه‌ مقادیر تکین در پیش‌بینی نرخ مرگ‌ومیر با روش‌هایی از خانواده لی-کارتر [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 13-28]

ا

  • ابراهیم‌پور، سامان باورمندی بیزی و بولمان در توزیع‌های آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 137-148]

  • ابیلی، خدایار مدل شایستگی فروشندگان بیمه برای تحقق مدیریت مبتنی بر شایستگی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 315-331]

  • احراری، مهدی اثر بیمه زندگی بر تولید ملی مبتنی بر رویکرد توسعه انسانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 203-217]

  • اردوانی، سمانه مدلی برای شناسایی نمایندگی‌های بیمه با ارزش و با ریسک تنظیم‌شده [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 460-475]

  • اسدزاده، احمد عوامل مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در کشورهای درحال‌توسعه منتخب [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 432-443]

  • اسدی، اصغر اثر اجرای استاندارد 28 حسابداری و افزایش مطالبات بر حد توانگری شرکت‌های بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 303-314]

  • اسمعیلی، فریبا عوامل مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در کشورهای درحال‌توسعه منتخب [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 432-443]

  • افشاری، اسدالله عوامل مؤثر بر سرمایه‌گذاری شرکت‌های بیمه با تأکید بر سیاست تقسیم سود و جریانات نقدی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 113-125]

  • افقی، رضا اثر سابقه رانندگی و راست‌دست یا چپ‌دست بودن فرد بر تعداد تصادفات رانندگی وی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 126-136]

  • اکبری، مسعود مدلی برای سنجش سطح رضایت‌مندی بیمه‌گذاران شرکت‌های فعال در صنعت بیمه کشور [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 507-519]

  • ایزانلو، محسن مطالعه تطبیقی ماهیت نفع بیمه‌پذیر در بیمه‌های خسارت در حقوق ایران، انگلیس و فرانسه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 372-384]

ب

  • بختیاری، سید مجید رضایت بیمه‌گذاران از خدمات بیمه شخص ثالث [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 44-57]

  • برادران کاظم‌زاده، رضا مدلی برای شناسایی نمایندگی‌های بیمه با ارزش و با ریسک تنظیم‌شده [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 460-475]

  • بهرامی، امیر رابطه بین فرهنگ سازمانی و توانمندسازهای مدل تعالی سازمانی با تأکید بر نقش تعهد عاطفی کارکنان صنعت بیمه [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 85-99]

  • بهرامی، امیر مدلی برای سنجش سطح رضایت‌مندی بیمه‌گذاران شرکت‌های فعال در صنعت بیمه کشور [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 507-519]

  • بهرامی سامانی، احسان تحلیل پاسخ‌های شمارشی طولی برای تعداد ادعاهای خسارت با تعداد صفر زیاد در پرتفوی بیمه شخص ثالث کشور ایران [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 361-371]

پ

ت

  • ترکستانی، محمدصالح اثر نیروهای رقابتی بر عملکرد شرکت‌های بیمه خصوصی در ایران: نقش استراتژی‌های ترکیبی رقابتی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 244-258]

  • تیمورپور، بابک مدلی برای شناسایی نمایندگی‌های بیمه با ارزش و با ریسک تنظیم‌شده [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 460-475]

ج

  • جلیلی، طیبه شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر تسهیل اجرای سیستم بازنشستگی چندلایه [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 231-243]

  • جنگی، امیرهوشنگ اثر اجرای استاندارد 28 حسابداری و افزایش مطالبات بر حد توانگری شرکت‌های بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 303-314]

  • جهان‌بین، سید عبادالله نگرشی بر ضرورت‌های مقررات‌گذاری مطلوب در صنعت بیمه کشور (با نگاهی به استانداردهای IAIS) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 536-548]

  • جوکار، قاسم خوشه‌بندی مشتریان بیمه‌ بر اساس ارزش‌های مورد انتظار [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 476-491]

ح

  • حاج‌کاظمی، محبوبه اثر رهبری تحول‌آفرین بر بیگانگی از کار [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 177-191]

  • حبیبی بدرآبادی، محبوبه الگویی برای کنترل راهبردی در شرایط گسست محیطی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 53-78]

  • حداد خداپرست، مریم مبنای مسئولیت مدنی دارنده وسیله نقلیه موتوری زمینی با توجه به قانون جدید بیمه اجباری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 100-112]

  • حسن‌زاده، امین کاربرد مدل‌های فاز- نوع در مدل‌بندی مرگ‌ومیر [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 58-70]

  • حسن‌زاده، امین باورمندی بیزی و بولمان در توزیع‌های آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 137-148]

  • حسنی، محمد اثر شاخص‌های مهم بیمه‌ای بر رشد اقتصادی در کشورهای عضو اوپک با استفاده از مدل پانل پویا به روش GMM [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 1-12]

  • حقیقی کفاش، مهدی رابطه بین فرهنگ سازمانی و توانمندسازهای مدل تعالی سازمانی با تأکید بر نقش تعهد عاطفی کارکنان صنعت بیمه [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 85-99]

  • حقیقی کفاش، مهدی مدلی برای سنجش سطح رضایت‌مندی بیمه‌گذاران شرکت‌های فعال در صنعت بیمه کشور [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 507-519]

خ

  • خدائی، عطیه امکان‌سنجی پیاده‌سازی هوش‌تجاری در صنعت بیمه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 492-506]

  • خمسه، سارا اثر مالکیت بانکی بر عملکرد مالی شرکت‌های بیمه‌ [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 274-286]

د

  • دامغانیان، حسین اثر رهبری تحول‌آفرین بر بیگانگی از کار [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 177-191]

ذ

  • ذکایی، محمد مقایسه روش تحلیل مجموعه‌ مقادیر تکین در پیش‌بینی نرخ مرگ‌ومیر با روش‌هایی از خانواده لی-کارتر [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 13-28]

ر

  • ربانی، عارفه رابطه یادگیری سازمانی، بهبود مستمر و اعتماد میان‌سازمانی با عملکرد سازمانی (شرکت‌های نمایندگی خدمات بیمه‌ای) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 218-230]

  • رحمان سرشت، حسین الگویی برای کنترل راهبردی در شرایط گسست محیطی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 53-78]

  • رحمتی، الهام اثر سابقه رانندگی و راست‌دست یا چپ‌دست بودن فرد بر تعداد تصادفات رانندگی وی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 126-136]

  • رضایی حاجی‌دهی، لیلا بهبود وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه‌مند استراتژیک (مطالعه موردی : شرکت‌های بیمه‌ وابسته به بانک‌ها) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 348-360]

  • رنجبرفرد، مینا رضایت بیمه‌گذاران از خدمات بیمه شخص ثالث [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 44-57]

ز

  • زارعی، محمدحسین نگرشی بر ضرورت‌های مقررات‌گذاری مطلوب در صنعت بیمه کشور (با نگاهی به استانداردهای IAIS) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 536-548]

  • زمانی، محمود رابطه یادگیری سازمانی، بهبود مستمر و اعتماد میان‌سازمانی با عملکرد سازمانی (شرکت‌های نمایندگی خدمات بیمه‌ای) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 218-230]

س

  • سید نقوی، میرعلی رابطه یادگیری سازمانی، بهبود مستمر و اعتماد میان‌سازمانی با عملکرد سازمانی (شرکت‌های نمایندگی خدمات بیمه‌ای) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 218-230]

ش

  • شجاعی آذر، زهرا کاربرد مدل‌های فاز- نوع در مدل‌بندی مرگ‌ومیر [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 58-70]

  • شهیکی تاش، محمدنبی سنجش ریسک تمرکز رشته فعالیت‌های صنعت بیمه در ایران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 85-109]

  • شیرکوند، سعید خوشه‌بندی مشتریان بیمه‌ بر اساس ارزش‌های مورد انتظار [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 476-491]

ص

  • صالح‌نیا، منیره مدل شایستگی فروشندگان بیمه برای تحقق مدیریت مبتنی بر شایستگی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 315-331]

  • صحت، سعید بهبود وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه‌مند استراتژیک (مطالعه موردی : شرکت‌های بیمه‌ وابسته به بانک‌ها) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 348-360]

  • صفری، علی اثر نیروهای رقابتی بر عملکرد شرکت‌های بیمه خصوصی در ایران: نقش استراتژی‌های ترکیبی رقابتی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 244-258]

  • صلواتی، فرید تحلیل پاسخ‌های شمارشی طولی برای تعداد ادعاهای خسارت با تعداد صفر زیاد در پرتفوی بیمه شخص ثالث کشور ایران [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 361-371]

  • صمدی، سعید طراحی الگوی وفاداری مشتریان بیمه اتومبیل شرکت های بیمه با تأکید بر نقش پیوندهای بازاریابی رابطه مند [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 163-176]

ط

  • طولابی، زینب طراحی الگوی وفاداری مشتریان بیمه اتومبیل شرکت های بیمه با تأکید بر نقش پیوندهای بازاریابی رابطه مند [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 163-176]

  • طیار، شاهین اثر توانمندی‌های سازمانی بر عملکرد رقابتی با توجه به نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 332-347]

ع

  • عبدالوند، ندا مدلی برای شناسایی نمایندگی‌های بیمه با ارزش و با ریسک تنظیم‌شده [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 460-475]

  • علیپور، جلال حذف اثر منفی تورم از بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری به کمک سبد پولی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 287-302]

ف

  • فرخ‌نژاد، الهام اثر آزادسازی نظام تعرفه بر کارایی شرکت‌های بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 259-273]

  • فولادگر، فریبا مطالعه تطبیقی ماهیت نفع بیمه‌پذیر در بیمه‌های خسارت در حقوق ایران، انگلیس و فرانسه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 372-384]

ق

  • قاسمی گرده، عیسی مطالبه دیه فوت قربانیان حوادث رانندگی توسط وارث مقصر از محل بیمه‌نامه شخص ثالث [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 192-202]

  • قاسمی‌نژاد، یاسر اثر توانمندی‌های سازمانی بر عملکرد رقابتی با توجه به نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 332-347]

  • قزلباش، بهروز عوامل مؤثر بر سرمایه‌گذاری شرکت‌های بیمه با تأکید بر سیاست تقسیم سود و جریانات نقدی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 113-125]

ک

  • کاردگر، ابراهیم اثر بیمه زندگی بر تولید ملی مبتنی بر رویکرد توسعه انسانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 203-217]

  • کاویانی، محمدهادی مقایسه حمایت‌های ایام بیکاری در حقوق ایران و آلمان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 385-396]

  • کریم‌زادگان مقدم، داود امکان‌سنجی پیاده‌سازی هوش‌تجاری در صنعت بیمه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 492-506]

  • کریمی جعفری، فاطمه رابطه بین فرهنگ سازمانی و توانمندسازهای مدل تعالی سازمانی با تأکید بر نقش تعهد عاطفی کارکنان صنعت بیمه [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 85-99]

  • کمیجانی، اکبر قیمت گذاری مستمری های عمر با استفاده از نرخ بهره فنی فازی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 416-431]

  • کوششی، مجید قیمت گذاری مستمری های عمر با استفاده از نرخ بهره فنی فازی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 416-431]

گ

  • گلشاهی، بهنام اثر نیروهای رقابتی بر عملکرد شرکت‌های بیمه خصوصی در ایران: نقش استراتژی‌های ترکیبی رقابتی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 244-258]

م

  • ماجد، وحید اثر عوامل کمّی و کیفی مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در کشور [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 149-162]

  • محمدشریفی، بهزاد اثر سابقه رانندگی و راست‌دست یا چپ‌دست بودن فرد بر تعداد تصادفات رانندگی وی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 126-136]

  • محمدی، شاپور قیمت گذاری مستمری های عمر با استفاده از نرخ بهره فنی فازی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 416-431]

  • محمودی، وحید اثر مالکیت بانکی بر عملکرد مالی شرکت‌های بیمه‌ [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 274-286]

  • مرادی، پرستو اثر نیروهای رقابتی بر عملکرد شرکت‌های بیمه خصوصی در ایران: نقش استراتژی‌های ترکیبی رقابتی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 244-258]

  • مزیدی، علی‌رضا خوشه‌بندی مشتریان بیمه‌ بر اساس ارزش‌های مورد انتظار [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 476-491]

  • مسلمی، رضا شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر تسهیل اجرای سیستم بازنشستگی چندلایه [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 231-243]

  • مطهری‏ نژاد، فاطمه طراحی الگوی وفاداری مشتریان بیمه اتومبیل شرکت های بیمه با تأکید بر نقش پیوندهای بازاریابی رابطه مند [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 163-176]

  • مظلومی، نادر رابطه یادگیری سازمانی، بهبود مستمر و اعتماد میان‌سازمانی با عملکرد سازمانی (شرکت‌های نمایندگی خدمات بیمه‌ای) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 218-230]

  • مظلومی، نادر الگوی رابطه قابلیت اجرا با اثربخشی راهبرد (مورد مطالعه: صنعت بیمه ایران) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 520-535]

  • معبودی نیشابوری، رضا مبنای مسئولیت مدنی دارنده وسیله نقلیه موتوری زمینی با توجه به قانون جدید بیمه اجباری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 100-112]

  • معماریان، شیما رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری بیمه‌‌گذاران در بیمه‌های عمر [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 71-84]

  • مهدوی، غدیر اثر عوامل کمّی و کیفی مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در کشور [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 149-162]

  • مهدوی، غدیر حذف اثر منفی تورم از بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری به کمک سبد پولی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 287-302]

  • موسوی مرادی، سیدموسی مدلی برای سنجش سطح رضایت‌مندی بیمه‌گذاران شرکت‌های فعال در صنعت بیمه کشور [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 507-519]

  • میرآقازاده، سید امید اثر اجرای استاندارد 28 حسابداری و افزایش مطالبات بر حد توانگری شرکت‌های بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 303-314]

  • میرباقری جم، محمد سنجش ریسک تمرکز رشته فعالیت‌های صنعت بیمه در ایران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 85-109]

  • میرزائی، حسین عوامل مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در کشورهای درحال‌توسعه منتخب [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 432-443]

  • میرزایی، امیر اثر شاخص‌های مهم بیمه‌ای بر رشد اقتصادی در کشورهای عضو اوپک با استفاده از مدل پانل پویا به روش GMM [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 1-12]

  • میرزایی، زهرا مقایسه حمایت‌های ایام بیکاری در حقوق ایران و آلمان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 385-396]

ن

  • نجفی، امیرعباس اثر آزادسازی نظام تعرفه بر کارایی شرکت‌های بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 259-273]

  • نورالدینی، سید صدرالدین اثر شاخص‌های مهم بیمه‌ای بر رشد اقتصادی در کشورهای عضو اوپک با استفاده از مدل پانل پویا به روش GMM [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 1-12]

  • نوربخش، سید کامران بهبود وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه‌مند استراتژیک (مطالعه موردی : شرکت‌های بیمه‌ وابسته به بانک‌ها) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 348-360]

  • نورعلی‌‌زاده، حمیدرضا اثر آزادسازی نظام تعرفه بر کارایی شرکت‌های بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 259-273]

  • نیاکان، لیلی قیمت گذاری مستمری های عمر با استفاده از نرخ بهره فنی فازی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 416-431]

  • نیکخواه فرخانی، زهرا مدل شایستگی فروشندگان بیمه برای تحقق مدیریت مبتنی بر شایستگی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 315-331]

و

  • وظیفه دوست، حسین رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری بیمه‌‌گذاران در بیمه‌های عمر [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 71-84]

ه

  • هاشمی، سید علی‌رضا الگوی رابطه قابلیت اجرا با اثربخشی راهبرد (مورد مطالعه: صنعت بیمه ایران) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 520-535]