آ
-
آرزمجو، هانیه
اثر توانمندیهای سازمانی بر عملکرد رقابتی با توجه به نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 332-347]
-
آل حسینی، فاطمه سادات
مقایسه روش تحلیل مجموعه مقادیر تکین در پیشبینی نرخ مرگومیر با روشهایی از خانواده لی-کارتر [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 13-28]
ا
-
ابراهیمپور، سامان
باورمندی بیزی و بولمان در توزیعهای آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 137-148]
-
ابیلی، خدایار
مدل شایستگی فروشندگان بیمه برای تحقق مدیریت مبتنی بر شایستگی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 315-331]
-
احراری، مهدی
اثر بیمه زندگی بر تولید ملی مبتنی بر رویکرد توسعه انسانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 203-217]
-
اردوانی، سمانه
مدلی برای شناسایی نمایندگیهای بیمه با ارزش و با ریسک تنظیمشده [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 460-475]
-
اسدزاده، احمد
عوامل مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در کشورهای درحالتوسعه منتخب [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 432-443]
-
اسدی، اصغر
اثر اجرای استاندارد 28 حسابداری و افزایش مطالبات بر حد توانگری شرکتهای بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 303-314]
-
اسمعیلی، فریبا
عوامل مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در کشورهای درحالتوسعه منتخب [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 432-443]
-
افشاری، اسدالله
عوامل مؤثر بر سرمایهگذاری شرکتهای بیمه با تأکید بر سیاست تقسیم سود و جریانات نقدی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 113-125]
-
افقی، رضا
اثر سابقه رانندگی و راستدست یا چپدست بودن فرد بر تعداد تصادفات رانندگی وی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 126-136]
-
اکبری، مسعود
مدلی برای سنجش سطح رضایتمندی بیمهگذاران شرکتهای فعال در صنعت بیمه کشور [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 507-519]
-
ایزانلو، محسن
مطالعه تطبیقی ماهیت نفع بیمهپذیر در بیمههای خسارت در حقوق ایران، انگلیس و فرانسه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 372-384]
ب
-
بختیاری، سید مجید
رضایت بیمهگذاران از خدمات بیمه شخص ثالث [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 44-57]
-
برادران کاظمزاده، رضا
مدلی برای شناسایی نمایندگیهای بیمه با ارزش و با ریسک تنظیمشده [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 460-475]
-
بهرامی، امیر
رابطه بین فرهنگ سازمانی و توانمندسازهای مدل تعالی سازمانی با تأکید بر نقش تعهد عاطفی کارکنان صنعت بیمه [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 85-99]
-
بهرامی، امیر
مدلی برای سنجش سطح رضایتمندی بیمهگذاران شرکتهای فعال در صنعت بیمه کشور [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 507-519]
-
بهرامی سامانی، احسان
تحلیل پاسخهای شمارشی طولی برای تعداد ادعاهای خسارت با تعداد صفر زیاد در پرتفوی بیمه شخص ثالث کشور ایران [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 361-371]
پ
-
پاینده نجفآبادی، امیرتیمور
تحلیل سیستم پاداش- جریمه ایران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 397-415]
-
پوراشرف، یاسان الله
طراحی الگوی وفاداری مشتریان بیمه اتومبیل شرکت های بیمه با تأکید بر نقش پیوندهای بازاریابی رابطه مند [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 163-176]
ت
-
ترکستانی، محمدصالح
اثر نیروهای رقابتی بر عملکرد شرکتهای بیمه خصوصی در ایران: نقش استراتژیهای ترکیبی رقابتی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 244-258]
-
تیمورپور، بابک
مدلی برای شناسایی نمایندگیهای بیمه با ارزش و با ریسک تنظیمشده [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 460-475]
ج
-
جلیلی، طیبه
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر تسهیل اجرای سیستم بازنشستگی چندلایه [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 231-243]
-
جنگی، امیرهوشنگ
اثر اجرای استاندارد 28 حسابداری و افزایش مطالبات بر حد توانگری شرکتهای بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 303-314]
-
جهانبین، سید عبادالله
نگرشی بر ضرورتهای مقرراتگذاری مطلوب در صنعت بیمه کشور (با نگاهی به استانداردهای IAIS) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 536-548]
-
جوکار، قاسم
خوشهبندی مشتریان بیمه بر اساس ارزشهای مورد انتظار [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 476-491]
ح
-
حاجکاظمی، محبوبه
اثر رهبری تحولآفرین بر بیگانگی از کار [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 177-191]
-
حبیبی بدرآبادی، محبوبه
الگویی برای کنترل راهبردی در شرایط گسست محیطی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 53-78]
-
حداد خداپرست، مریم
مبنای مسئولیت مدنی دارنده وسیله نقلیه موتوری زمینی با توجه به قانون جدید بیمه اجباری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 100-112]
-
حسنزاده، امین
کاربرد مدلهای فاز- نوع در مدلبندی مرگومیر [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 58-70]
-
حسنزاده، امین
باورمندی بیزی و بولمان در توزیعهای آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 137-148]
-
حسنی، محمد
اثر شاخصهای مهم بیمهای بر رشد اقتصادی در کشورهای عضو اوپک با استفاده از مدل پانل پویا به روش GMM [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 1-12]
-
حقیقی کفاش، مهدی
رابطه بین فرهنگ سازمانی و توانمندسازهای مدل تعالی سازمانی با تأکید بر نقش تعهد عاطفی کارکنان صنعت بیمه [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 85-99]
-
حقیقی کفاش، مهدی
مدلی برای سنجش سطح رضایتمندی بیمهگذاران شرکتهای فعال در صنعت بیمه کشور [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 507-519]
خ
-
خدائی، عطیه
امکانسنجی پیادهسازی هوشتجاری در صنعت بیمه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 492-506]
-
خمسه، سارا
اثر مالکیت بانکی بر عملکرد مالی شرکتهای بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 274-286]
د
-
دامغانیان، حسین
اثر رهبری تحولآفرین بر بیگانگی از کار [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 177-191]
ذ
-
ذکایی، محمد
مقایسه روش تحلیل مجموعه مقادیر تکین در پیشبینی نرخ مرگومیر با روشهایی از خانواده لی-کارتر [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 13-28]
ر
-
ربانی، عارفه
رابطه یادگیری سازمانی، بهبود مستمر و اعتماد میانسازمانی با عملکرد سازمانی (شرکتهای نمایندگی خدمات بیمهای) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 218-230]
-
رحمان سرشت، حسین
الگویی برای کنترل راهبردی در شرایط گسست محیطی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 53-78]
-
رحمتی، الهام
اثر سابقه رانندگی و راستدست یا چپدست بودن فرد بر تعداد تصادفات رانندگی وی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 126-136]
-
رضایی حاجیدهی، لیلا
بهبود وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطهمند استراتژیک (مطالعه موردی : شرکتهای بیمه وابسته به بانکها) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 348-360]
-
رنجبرفرد، مینا
رضایت بیمهگذاران از خدمات بیمه شخص ثالث [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 44-57]
ز
-
زارعی، محمدحسین
نگرشی بر ضرورتهای مقرراتگذاری مطلوب در صنعت بیمه کشور (با نگاهی به استانداردهای IAIS) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 536-548]
-
زمانی، محمود
رابطه یادگیری سازمانی، بهبود مستمر و اعتماد میانسازمانی با عملکرد سازمانی (شرکتهای نمایندگی خدمات بیمهای) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 218-230]
س
-
سید نقوی، میرعلی
رابطه یادگیری سازمانی، بهبود مستمر و اعتماد میانسازمانی با عملکرد سازمانی (شرکتهای نمایندگی خدمات بیمهای) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 218-230]
ش
-
شجاعی آذر، زهرا
کاربرد مدلهای فاز- نوع در مدلبندی مرگومیر [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 58-70]
-
شهیکی تاش، محمدنبی
سنجش ریسک تمرکز رشته فعالیتهای صنعت بیمه در ایران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 85-109]
-
شیرکوند، سعید
خوشهبندی مشتریان بیمه بر اساس ارزشهای مورد انتظار [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 476-491]
ص
-
صالحنیا، منیره
مدل شایستگی فروشندگان بیمه برای تحقق مدیریت مبتنی بر شایستگی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 315-331]
-
صحت، سعید
بهبود وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطهمند استراتژیک (مطالعه موردی : شرکتهای بیمه وابسته به بانکها) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 348-360]
-
صفری، علی
اثر نیروهای رقابتی بر عملکرد شرکتهای بیمه خصوصی در ایران: نقش استراتژیهای ترکیبی رقابتی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 244-258]
-
صلواتی، فرید
تحلیل پاسخهای شمارشی طولی برای تعداد ادعاهای خسارت با تعداد صفر زیاد در پرتفوی بیمه شخص ثالث کشور ایران [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 361-371]
-
صمدی، سعید
طراحی الگوی وفاداری مشتریان بیمه اتومبیل شرکت های بیمه با تأکید بر نقش پیوندهای بازاریابی رابطه مند [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 163-176]
ط
-
طولابی، زینب
طراحی الگوی وفاداری مشتریان بیمه اتومبیل شرکت های بیمه با تأکید بر نقش پیوندهای بازاریابی رابطه مند [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 163-176]
-
طیار، شاهین
اثر توانمندیهای سازمانی بر عملکرد رقابتی با توجه به نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 332-347]
ع
-
عبدالوند، ندا
مدلی برای شناسایی نمایندگیهای بیمه با ارزش و با ریسک تنظیمشده [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 460-475]
-
علیپور، جلال
حذف اثر منفی تورم از بیمهنامههای عمر و سرمایهگذاری به کمک سبد پولی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 287-302]
ف
-
فرخنژاد، الهام
اثر آزادسازی نظام تعرفه بر کارایی شرکتهای بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 259-273]
-
فولادگر، فریبا
مطالعه تطبیقی ماهیت نفع بیمهپذیر در بیمههای خسارت در حقوق ایران، انگلیس و فرانسه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 372-384]
ق
-
قاسمی گرده، عیسی
مطالبه دیه فوت قربانیان حوادث رانندگی توسط وارث مقصر از محل بیمهنامه شخص ثالث [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 192-202]
-
قاسمینژاد، یاسر
اثر توانمندیهای سازمانی بر عملکرد رقابتی با توجه به نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 332-347]
-
قزلباش، بهروز
عوامل مؤثر بر سرمایهگذاری شرکتهای بیمه با تأکید بر سیاست تقسیم سود و جریانات نقدی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 113-125]
ک
-
کاردگر، ابراهیم
اثر بیمه زندگی بر تولید ملی مبتنی بر رویکرد توسعه انسانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 203-217]
-
کاویانی، محمدهادی
مقایسه حمایتهای ایام بیکاری در حقوق ایران و آلمان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 385-396]
-
کریمزادگان مقدم، داود
امکانسنجی پیادهسازی هوشتجاری در صنعت بیمه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 492-506]
-
کریمی جعفری، فاطمه
رابطه بین فرهنگ سازمانی و توانمندسازهای مدل تعالی سازمانی با تأکید بر نقش تعهد عاطفی کارکنان صنعت بیمه [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 85-99]
-
کمیجانی، اکبر
قیمت گذاری مستمری های عمر با استفاده از نرخ بهره فنی فازی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 416-431]
-
کوششی، مجید
قیمت گذاری مستمری های عمر با استفاده از نرخ بهره فنی فازی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 416-431]
گ
-
گلشاهی، بهنام
اثر نیروهای رقابتی بر عملکرد شرکتهای بیمه خصوصی در ایران: نقش استراتژیهای ترکیبی رقابتی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 244-258]
م
-
ماجد، وحید
اثر عوامل کمّی و کیفی مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در کشور [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 149-162]
-
محمدشریفی، بهزاد
اثر سابقه رانندگی و راستدست یا چپدست بودن فرد بر تعداد تصادفات رانندگی وی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 126-136]
-
محمدی، شاپور
قیمت گذاری مستمری های عمر با استفاده از نرخ بهره فنی فازی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 416-431]
-
محمودی، وحید
اثر مالکیت بانکی بر عملکرد مالی شرکتهای بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 274-286]
-
مرادی، پرستو
اثر نیروهای رقابتی بر عملکرد شرکتهای بیمه خصوصی در ایران: نقش استراتژیهای ترکیبی رقابتی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 244-258]
-
مزیدی، علیرضا
خوشهبندی مشتریان بیمه بر اساس ارزشهای مورد انتظار [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 476-491]
-
مسلمی، رضا
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر تسهیل اجرای سیستم بازنشستگی چندلایه [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 231-243]
-
مطهری نژاد، فاطمه
طراحی الگوی وفاداری مشتریان بیمه اتومبیل شرکت های بیمه با تأکید بر نقش پیوندهای بازاریابی رابطه مند [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 163-176]
-
مظلومی، نادر
رابطه یادگیری سازمانی، بهبود مستمر و اعتماد میانسازمانی با عملکرد سازمانی (شرکتهای نمایندگی خدمات بیمهای) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 218-230]
-
مظلومی، نادر
الگوی رابطه قابلیت اجرا با اثربخشی راهبرد (مورد مطالعه: صنعت بیمه ایران) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 520-535]
-
معبودی نیشابوری، رضا
مبنای مسئولیت مدنی دارنده وسیله نقلیه موتوری زمینی با توجه به قانون جدید بیمه اجباری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 100-112]
-
معماریان، شیما
رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری بیمهگذاران در بیمههای عمر [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 71-84]
-
مهدوی، غدیر
اثر عوامل کمّی و کیفی مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در کشور [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 149-162]
-
مهدوی، غدیر
حذف اثر منفی تورم از بیمهنامههای عمر و سرمایهگذاری به کمک سبد پولی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 287-302]
-
موسوی مرادی، سیدموسی
مدلی برای سنجش سطح رضایتمندی بیمهگذاران شرکتهای فعال در صنعت بیمه کشور [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 507-519]
-
میرآقازاده، سید امید
اثر اجرای استاندارد 28 حسابداری و افزایش مطالبات بر حد توانگری شرکتهای بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 303-314]
-
میرباقری جم، محمد
سنجش ریسک تمرکز رشته فعالیتهای صنعت بیمه در ایران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 85-109]
-
میرزائی، حسین
عوامل مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در کشورهای درحالتوسعه منتخب [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 432-443]
-
میرزایی، امیر
اثر شاخصهای مهم بیمهای بر رشد اقتصادی در کشورهای عضو اوپک با استفاده از مدل پانل پویا به روش GMM [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 1-12]
-
میرزایی، زهرا
مقایسه حمایتهای ایام بیکاری در حقوق ایران و آلمان [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 385-396]
ن
-
نجفی، امیرعباس
اثر آزادسازی نظام تعرفه بر کارایی شرکتهای بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 259-273]
-
نورالدینی، سید صدرالدین
اثر شاخصهای مهم بیمهای بر رشد اقتصادی در کشورهای عضو اوپک با استفاده از مدل پانل پویا به روش GMM [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 1-12]
-
نوربخش، سید کامران
بهبود وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطهمند استراتژیک (مطالعه موردی : شرکتهای بیمه وابسته به بانکها) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 348-360]
-
نورعلیزاده، حمیدرضا
اثر آزادسازی نظام تعرفه بر کارایی شرکتهای بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 259-273]
-
نیاکان، لیلی
قیمت گذاری مستمری های عمر با استفاده از نرخ بهره فنی فازی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 416-431]
-
نیکخواه فرخانی، زهرا
مدل شایستگی فروشندگان بیمه برای تحقق مدیریت مبتنی بر شایستگی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 315-331]
و
-
وظیفه دوست، حسین
رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری بیمهگذاران در بیمههای عمر [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 71-84]
ه
-
هاشمی، سید علیرضا
الگوی رابطه قابلیت اجرا با اثربخشی راهبرد (مورد مطالعه: صنعت بیمه ایران) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 520-535]