فصلنامه علمی

آ

  • آزمون معادلات ساختاری مدلی برای سنجش سطح رضایت‌مندی بیمه‌گذاران شرکت‌های فعال در صنعت بیمه کشور [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 507-519]

ا

  • اجرایی کردن راهبرد الگوی رابطه قابلیت اجرا با اثربخشی راهبرد (مورد مطالعه: صنعت بیمه ایران) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 520-535]

  • ارزش دوره عمر مشتری مدلی برای شناسایی نمایندگی‌های بیمه با ارزش و با ریسک تنظیم‌شده [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 460-475]

  • ارزش‌های موردانتظار خوشه‌بندی مشتریان بیمه‌ بر اساس ارزش‌های مورد انتظار [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 476-491]

  • ارزیابی بر پایه متغیرهای کمکی اصلاح‌شده اثر آزادسازی نظام تعرفه بر کارایی شرکت‌های بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 259-273]

  • استاندارد نگرشی بر ضرورت‌های مقررات‌گذاری مطلوب در صنعت بیمه کشور (با نگاهی به استانداردهای IAIS) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 536-548]

  • استاندارد 28 حسابداری اثر اجرای استاندارد 28 حسابداری و افزایش مطالبات بر حد توانگری شرکت‌های بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 303-314]

  • استراتژی ترکیبی اثر نیروهای رقابتی بر عملکرد شرکت‌های بیمه خصوصی در ایران: نقش استراتژی‌های ترکیبی رقابتی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 244-258]

  • اصلاحات بازنشستگی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر تسهیل اجرای سیستم بازنشستگی چندلایه [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 231-243]

  • اعتماد مشتری به شرکت رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری بیمه‌‌گذاران در بیمه‌های عمر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 71-84]

  • اعتماد میان‌سازمانی رابطه یادگیری سازمانی، بهبود مستمر و اعتماد میان‌سازمانی با عملکرد سازمانی (شرکت‌های نمایندگی خدمات بیمه‌ای) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 218-230]

  • الگوریتم‎ EM‎‏ تحلیل پاسخ‌های شمارشی طولی برای تعداد ادعاهای خسارت با تعداد صفر زیاد در پرتفوی بیمه شخص ثالث کشور ایران [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 361-371]

  • الگوریتم ژنتیک حذف اثر منفی تورم از بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری به کمک سبد پولی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 287-302]

  • الگوسازی ساختاری تفسیری الگویی برای کنترل راهبردی در شرایط گسست محیطی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 53-78]

  • اندازه شرکت اثر مالکیت بانکی بر عملکرد مالی شرکت‌های بیمه‌ [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 274-286]

  • اندازه و شدت خسارت‌‌ها تحلیل سیستم پاداش- جریمه ایران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 397-415]

  • اهداف راهبردی الگوی رابطه قابلیت اجرا با اثربخشی راهبرد (مورد مطالعه: صنعت بیمه ایران) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 520-535]

  • اهرم مالی اثر مالکیت بانکی بر عملکرد مالی شرکت‌های بیمه‌ [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 274-286]

ب

  • بازاریابی رابطه‌مند طراحی الگوی وفاداری مشتریان بیمه اتومبیل شرکت های بیمه با تأکید بر نقش پیوندهای بازاریابی رابطه مند [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 163-176]

  • بازاریابی رابطه‌مند استراتژیک بهبود وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه‌مند استراتژیک (مطالعه موردی : شرکت‌های بیمه‌ وابسته به بانک‌ها) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 348-360]

  • بخش‌بندی بازار خوشه‌بندی مشتریان بیمه‌ بر اساس ارزش‌های مورد انتظار [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 476-491]

  • بخش‌بندی مشتریان مدلی برای شناسایی نمایندگی‌های بیمه با ارزش و با ریسک تنظیم‌شده [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 460-475]

  • بهبود مستمر رابطه یادگیری سازمانی، بهبود مستمر و اعتماد میان‌سازمانی با عملکرد سازمانی (شرکت‌های نمایندگی خدمات بیمه‌ای) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 218-230]

  • بهینه سازی حذف اثر منفی تورم از بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری به کمک سبد پولی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 287-302]

  • بیگانگی از کار اثر رهبری تحول‌آفرین بر بیگانگی از کار [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 177-191]

  • بیمه اثر شاخص‌های مهم بیمه‌ای بر رشد اقتصادی در کشورهای عضو اوپک با استفاده از مدل پانل پویا به روش GMM [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-12]

  • بیمه رابطه بین فرهنگ سازمانی و توانمندسازهای مدل تعالی سازمانی با تأکید بر نقش تعهد عاطفی کارکنان صنعت بیمه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 85-99]

  • بیمه اثر نیروهای رقابتی بر عملکرد شرکت‌های بیمه خصوصی در ایران: نقش استراتژی‌های ترکیبی رقابتی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 244-258]

  • بیمه خوشه‌بندی مشتریان بیمه‌ بر اساس ارزش‌های مورد انتظار [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 476-491]

  • بیمه امکان‌سنجی پیاده‌سازی هوش‌تجاری در صنعت بیمه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 492-506]

  • بیمه نگرشی بر ضرورت‌های مقررات‌گذاری مطلوب در صنعت بیمه کشور (با نگاهی به استانداردهای IAIS) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 536-548]

  • بیمه زندگی اثر بیمه زندگی بر تولید ملی مبتنی بر رویکرد توسعه انسانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 203-217]

  • بیمه شخص ثالث رضایت بیمه‌گذاران از خدمات بیمه شخص ثالث [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 44-57]

  • بیمه شخص ثالث مطالبه دیه فوت قربانیان حوادث رانندگی توسط وارث مقصر از محل بیمه‌نامه شخص ثالث [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 192-202]

  • بیمه عمر رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری بیمه‌‌گذاران در بیمه‌های عمر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 71-84]

  • بیمه‌نامه عمر جامع حذف اثر منفی تورم از بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری به کمک سبد پولی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 287-302]

  • بیمه‌های بازنشستگی خصوصی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر تسهیل اجرای سیستم بازنشستگی چندلایه [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 231-243]

پ

  • پایش محیط الگویی برای کنترل راهبردی در شرایط گسست محیطی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 53-78]

  • پرسش‌نامه اثر سابقه رانندگی و راست‌دست یا چپ‌دست بودن فرد بر تعداد تصادفات رانندگی وی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 126-136]

ت

  • تجزیه‌وتحلیل عملکرد اثر آزادسازی نظام تعرفه بر کارایی شرکت‌های بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 259-273]

  • تجزیه ویژه‌ مقدار‏ مقایسه روش تحلیل مجموعه‌ مقادیر تکین در پیش‌بینی نرخ مرگ‌ومیر با روش‌هایی از خانواده لی-کارتر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 13-28]

  • تحلیل پوششی داده‌ها اثر آزادسازی نظام تعرفه بر کارایی شرکت‌های بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 259-273]

  • تحلیل دسته‌بندی چندگانه (MCA) اثر عوامل کمّی و کیفی مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در کشور [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 149-162]

  • تحلیل سلسله مراتبی تحلیل سیستم پاداش- جریمه ایران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 397-415]

  • تحلیل عاملی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر تسهیل اجرای سیستم بازنشستگی چندلایه [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 231-243]

  • تحلیل مجموعه‌ مقادیر تکین مقایسه روش تحلیل مجموعه‌ مقادیر تکین در پیش‌بینی نرخ مرگ‌ومیر با روش‌هایی از خانواده لی-کارتر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 13-28]

  • تعداد ادعای خسارت تحلیل پاسخ‌های شمارشی طولی برای تعداد ادعاهای خسارت با تعداد صفر زیاد در پرتفوی بیمه شخص ثالث کشور ایران [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 361-371]

  • تعداد تصادفات رانندگی اثر سابقه رانندگی و راست‌دست یا چپ‌دست بودن فرد بر تعداد تصادفات رانندگی وی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 126-136]

  • تعهد عاطفی رابطه بین فرهنگ سازمانی و توانمندسازهای مدل تعالی سازمانی با تأکید بر نقش تعهد عاطفی کارکنان صنعت بیمه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 85-99]

  • تعهد نسبت به نام تجاری بهبود وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه‌مند استراتژیک (مطالعه موردی : شرکت‌های بیمه‌ وابسته به بانک‌ها) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 348-360]

  • تقاضای بیمه عمر اثر عوامل کمّی و کیفی مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در کشور [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 149-162]

  • توانمندی‌های سازمانی اثر توانمندی‌های سازمانی بر عملکرد رقابتی با توجه به نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 332-347]

  • تورم حذف اثر منفی تورم از بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری به کمک سبد پولی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 287-302]

  • توزیع آماسیده-صفر‏ تحلیل پاسخ‌های شمارشی طولی برای تعداد ادعاهای خسارت با تعداد صفر زیاد در پرتفوی بیمه شخص ثالث کشور ایران [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 361-371]

  • توزیع فاز- نوع کاربرد مدل‌های فاز- نوع در مدل‌بندی مرگ‌ومیر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 58-70]

  • توزیع‌های آمیخته‌ نامتناهی باورمندی بیزی و بولمان در توزیع‌های آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 137-148]

  • تولید ملی اثر بیمه زندگی بر تولید ملی مبتنی بر رویکرد توسعه انسانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 203-217]

ج

  • جذب مبتنی بر شایستگی مدل شایستگی فروشندگان بیمه برای تحقق مدیریت مبتنی بر شایستگی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 315-331]

  • جریان نقد عوامل مؤثر بر سرمایه‌گذاری شرکت‌های بیمه با تأکید بر سیاست تقسیم سود و جریانات نقدی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 113-125]

  • جمعیتی و نهادی عوامل مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در کشورهای درحال‌توسعه منتخب [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 432-443]

ح

  • حد توانگری اثر اجرای استاندارد 28 حسابداری و افزایش مطالبات بر حد توانگری شرکت‌های بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 303-314]

  • حق‌بیمه اثر سابقه رانندگی و راست‌دست یا چپ‌دست بودن فرد بر تعداد تصادفات رانندگی وی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 126-136]

  • حق‌بیمه باورمندی بیزی و بولمان در توزیع‌های آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 137-148]

  • حق‌بیمه اثر عوامل کمّی و کیفی مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در کشور [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 149-162]

  • حق‌بیمه باورمندی باورمندی بیزی و بولمان در توزیع‌های آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 137-148]

  • حق‌بیمه‌ بیزی باورمندی بیزی و بولمان در توزیع‌های آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 137-148]

  • حق‌بیمه سرانه اثر شاخص‌های مهم بیمه‌ای بر رشد اقتصادی در کشورهای عضو اوپک با استفاده از مدل پانل پویا به روش GMM [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-12]

  • حقوق دینی مطالعه تطبیقی ماهیت نفع بیمه‌پذیر در بیمه‌های خسارت در حقوق ایران، انگلیس و فرانسه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 372-384]

  • حقوق عینی مطالعه تطبیقی ماهیت نفع بیمه‌پذیر در بیمه‌های خسارت در حقوق ایران، انگلیس و فرانسه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 372-384]

خ

  • خدمات بیمه‌ای مدلی برای سنجش سطح رضایت‌مندی بیمه‌گذاران شرکت‌های فعال در صنعت بیمه کشور [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 507-519]

  • خطر مطالعه تطبیقی ماهیت نفع بیمه‌پذیر در بیمه‌های خسارت در حقوق ایران، انگلیس و فرانسه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 372-384]

د

  • داده‌های طولی تحلیل پاسخ‌های شمارشی طولی برای تعداد ادعاهای خسارت با تعداد صفر زیاد در پرتفوی بیمه شخص ثالث کشور ایران [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 361-371]

  • دارنده مبنای مسئولیت مدنی دارنده وسیله نقلیه موتوری زمینی با توجه به قانون جدید بیمه اجباری [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 100-112]

  • دیه مطالبه دیه فوت قربانیان حوادث رانندگی توسط وارث مقصر از محل بیمه‌نامه شخص ثالث [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 192-202]

ذ

  • ذخیره فنی تکمیلی اثر اجرای استاندارد 28 حسابداری و افزایش مطالبات بر حد توانگری شرکت‌های بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 303-314]

ر

  • راست‌دست یا چپ‌دست بودن اثر سابقه رانندگی و راست‌دست یا چپ‌دست بودن فرد بر تعداد تصادفات رانندگی وی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 126-136]

  • رشته فعالیت‌ها سنجش ریسک تمرکز رشته فعالیت‌های صنعت بیمه در ایران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 85-109]

  • رشد اقتصادی اثر شاخص‌های مهم بیمه‌ای بر رشد اقتصادی در کشورهای عضو اوپک با استفاده از مدل پانل پویا به روش GMM [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-12]

  • رضایت ‌مشتری رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری بیمه‌‌گذاران در بیمه‌های عمر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 71-84]

  • رضایت مشتری مدلی برای سنجش سطح رضایت‌مندی بیمه‌گذاران شرکت‌های فعال در صنعت بیمه کشور [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 507-519]

  • رفتار فروش اخلاقی رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری بیمه‌‌گذاران در بیمه‌های عمر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 71-84]

  • رگولاتور نگرشی بر ضرورت‌های مقررات‌گذاری مطلوب در صنعت بیمه کشور (با نگاهی به استانداردهای IAIS) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 536-548]

  • رهبری تحول آفرین اثر رهبری تحول‌آفرین بر بیگانگی از کار [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 177-191]

  • روش پنل دیتا عوامل مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در کشورهای درحال‌توسعه منتخب [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 432-443]

  • روش لی-کارتر‏ مقایسه روش تحلیل مجموعه‌ مقادیر تکین در پیش‌بینی نرخ مرگ‌ومیر با روش‌هایی از خانواده لی-کارتر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 13-28]

  • روش هیندمن-اولا‏ مقایسه روش تحلیل مجموعه‌ مقادیر تکین در پیش‌بینی نرخ مرگ‌ومیر با روش‌هایی از خانواده لی-کارتر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 13-28]

  • رویکرد گرام- اشمیت اثر آزادسازی نظام تعرفه بر کارایی شرکت‌های بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 259-273]

  • ریسک اثر اجرای استاندارد 28 حسابداری و افزایش مطالبات بر حد توانگری شرکت‌های بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 303-314]

  • ریسک تمرکز سنجش ریسک تمرکز رشته فعالیت‌های صنعت بیمه در ایران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 85-109]

ز

  • زنجیر مارکف تحلیل سیستم پاداش- جریمه ایران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 397-415]

س

  • سابقه رانندگی اثر سابقه رانندگی و راست‌دست یا چپ‌دست بودن فرد بر تعداد تصادفات رانندگی وی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 126-136]

  • سبد پولی حذف اثر منفی تورم از بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری به کمک سبد پولی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 287-302]

  • سنجش رضایت مشتری رضایت بیمه‌گذاران از خدمات بیمه شخص ثالث [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 44-57]

  • سن فیزیولوژیکی کاربرد مدل‌های فاز- نوع در مدل‌بندی مرگ‌ومیر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 58-70]

  • سیاست تقسیم سود عوامل مؤثر بر سرمایه‌گذاری شرکت‌های بیمه با تأکید بر سیاست تقسیم سود و جریانات نقدی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 113-125]

  • سیاست سرمایه‌گذاری‌ها عوامل مؤثر بر سرمایه‌گذاری شرکت‌های بیمه با تأکید بر سیاست تقسیم سود و جریانات نقدی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 113-125]

  • سیستم پاداش-جریمه تحلیل سیستم پاداش- جریمه ایران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 397-415]

  • سیستم چندلایه شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر تسهیل اجرای سیستم بازنشستگی چندلایه [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 231-243]

ش

  • شاخص توسعه انسانی اثر بیمه زندگی بر تولید ملی مبتنی بر رویکرد توسعه انسانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 203-217]

  • شاخص‌های تمرکز سنجش ریسک تمرکز رشته فعالیت‌های صنعت بیمه در ایران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 85-109]

  • شایستگی فروشندگان بیمه مدل شایستگی فروشندگان بیمه برای تحقق مدیریت مبتنی بر شایستگی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 315-331]

  • شرکت‌های بیمه عوامل مؤثر بر سرمایه‌گذاری شرکت‌های بیمه با تأکید بر سیاست تقسیم سود و جریانات نقدی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 113-125]

ص

  • صنعت بیمه ایران سنجش ریسک تمرکز رشته فعالیت‌های صنعت بیمه در ایران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 85-109]

ض

  • ضریب خسارت سنجش ریسک تمرکز رشته فعالیت‌های صنعت بیمه در ایران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 85-109]

  • ضریب نفوذ بیمه اثر شاخص‌های مهم بیمه‌ای بر رشد اقتصادی در کشورهای عضو اوپک با استفاده از مدل پانل پویا به روش GMM [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-12]

ط

  • طراحی مدل مدلی برای سنجش سطح رضایت‌مندی بیمه‌گذاران شرکت‌های فعال در صنعت بیمه کشور [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 507-519]

ع

  • علاقه نسبت به نام تجاری بهبود وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه‌مند استراتژیک (مطالعه موردی : شرکت‌های بیمه‌ وابسته به بانک‌ها) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 348-360]

  • علیت غیرخطی اثر بیمه زندگی بر تولید ملی مبتنی بر رویکرد توسعه انسانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 203-217]

  • عمر شرکت اثر مالکیت بانکی بر عملکرد مالی شرکت‌های بیمه‌ [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 274-286]

  • عملکرد اثر نیروهای رقابتی بر عملکرد شرکت‌های بیمه خصوصی در ایران: نقش استراتژی‌های ترکیبی رقابتی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 244-258]

  • عملکرد رقابتی اثر توانمندی‌های سازمانی بر عملکرد رقابتی با توجه به نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 332-347]

  • عملکرد سازمانی رابطه یادگیری سازمانی، بهبود مستمر و اعتماد میان‌سازمانی با عملکرد سازمانی (شرکت‌های نمایندگی خدمات بیمه‌ای) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 218-230]

  • عملکرد مالی اثر مالکیت بانکی بر عملکرد مالی شرکت‌های بیمه‌ [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 274-286]

  • عوامل اقتصادی عوامل مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در کشورهای درحال‌توسعه منتخب [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 432-443]

  • عوامل زمینه‌ای الگوی رابطه قابلیت اجرا با اثربخشی راهبرد (مورد مطالعه: صنعت بیمه ایران) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 520-535]

  • عوامل فرایندی الگوی رابطه قابلیت اجرا با اثربخشی راهبرد (مورد مطالعه: صنعت بیمه ایران) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 520-535]

  • عوامل محتوایی الگوی رابطه قابلیت اجرا با اثربخشی راهبرد (مورد مطالعه: صنعت بیمه ایران) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 520-535]

ف

  • فرایند پیری کاربرد مدل‌های فاز- نوع در مدل‌بندی مرگ‌ومیر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 58-70]

  • فرهنگ سازمانی رابطه بین فرهنگ سازمانی و توانمندسازهای مدل تعالی سازمانی با تأکید بر نقش تعهد عاطفی کارکنان صنعت بیمه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 85-99]

ق

  • قانون بیمه اجباری مبنای مسئولیت مدنی دارنده وسیله نقلیه موتوری زمینی با توجه به قانون جدید بیمه اجباری [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 100-112]

  • قیمت‌گذاری قیمت گذاری مستمری های عمر با استفاده از نرخ بهره فنی فازی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 416-431]

  • قیمت‌گذاری مستمری‌ها کاربرد مدل‌های فاز- نوع در مدل‌بندی مرگ‌ومیر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 58-70]

ک

  • کشورهای درحال‌توسعه عوامل مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در کشورهای درحال‌توسعه منتخب [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 432-443]

  • کشورهای عضو اوپک اثر شاخص‌های مهم بیمه‌ای بر رشد اقتصادی در کشورهای عضو اوپک با استفاده از مدل پانل پویا به روش GMM [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-12]

  • کنترل راهبردی الگویی برای کنترل راهبردی در شرایط گسست محیطی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 53-78]

  • کیفیت خدمات طراحی الگوی وفاداری مشتریان بیمه اتومبیل شرکت های بیمه با تأکید بر نقش پیوندهای بازاریابی رابطه مند [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 163-176]

  • کیفیت رابطه طراحی الگوی وفاداری مشتریان بیمه اتومبیل شرکت های بیمه با تأکید بر نقش پیوندهای بازاریابی رابطه مند [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 163-176]

گ

  • گسست محیطی الگویی برای کنترل راهبردی در شرایط گسست محیطی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 53-78]

م

  • مالکیت بانکی اثر مالکیت بانکی بر عملکرد مالی شرکت‌های بیمه‌ [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 274-286]

  • مالکیت‌فی‌الذمه مطالبه دیه فوت قربانیان حوادث رانندگی توسط وارث مقصر از محل بیمه‌نامه شخص ثالث [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 192-202]

  • مبنای مسئولیت مدنی مبنای مسئولیت مدنی دارنده وسیله نقلیه موتوری زمینی با توجه به قانون جدید بیمه اجباری [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 100-112]

  • متغیرهای تصادفی فازی قیمت گذاری مستمری های عمر با استفاده از نرخ بهره فنی فازی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 416-431]

  • مدل‌بندی مرگ‌ومیر کاربرد مدل‌های فاز- نوع در مدل‌بندی مرگ‌ومیر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 58-70]

  • مدل تحلیل شبکه‌ای فازی مدل شایستگی فروشندگان بیمه برای تحقق مدیریت مبتنی بر شایستگی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 315-331]

  • مدل تعالی رابطه بین فرهنگ سازمانی و توانمندسازهای مدل تعالی سازمانی با تأکید بر نقش تعهد عاطفی کارکنان صنعت بیمه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 85-99]

  • مدل سنجش رضایت مشتری اروپایی رضایت بیمه‌گذاران از خدمات بیمه شخص ثالث [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 44-57]

  • مدل‌مطلوب نگرشی بر ضرورت‌های مقررات‌گذاری مطلوب در صنعت بیمه کشور (با نگاهی به استانداردهای IAIS) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 536-548]

  • مدل معادلات ساختاری اثر رهبری تحول‌آفرین بر بیگانگی از کار [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 177-191]

  • مدیریت ارتباط با مشتری رضایت بیمه‌گذاران از خدمات بیمه شخص ثالث [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 44-57]

  • مدیریت ارتباط با مشتری مدلی برای شناسایی نمایندگی‌های بیمه با ارزش و با ریسک تنظیم‌شده [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 460-475]

  • مدیریت دانش اثر توانمندی‌های سازمانی بر عملکرد رقابتی با توجه به نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 332-347]

  • مدیریت دانش مشتری مدلی برای شناسایی نمایندگی‌های بیمه با ارزش و با ریسک تنظیم‌شده [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 460-475]

  • مدیریت ریسک مشتری مدلی برای شناسایی نمایندگی‌های بیمه با ارزش و با ریسک تنظیم‌شده [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 460-475]

  • مدیریت مبتنی بر شایستگی مدل شایستگی فروشندگان بیمه برای تحقق مدیریت مبتنی بر شایستگی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 315-331]

  • مزیت رقابتی اثر توانمندی‌های سازمانی بر عملکرد رقابتی با توجه به نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 332-347]

  • مسئولیت مطالبه دیه فوت قربانیان حوادث رانندگی توسط وارث مقصر از محل بیمه‌نامه شخص ثالث [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 192-202]

  • مسئولیت حقوقی مطالعه تطبیقی ماهیت نفع بیمه‌پذیر در بیمه‌های خسارت در حقوق ایران، انگلیس و فرانسه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 372-384]

  • مستمری عمر قیمت گذاری مستمری های عمر با استفاده از نرخ بهره فنی فازی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 416-431]

  • مقررات‌گذاری نگرشی بر ضرورت‌های مقررات‌گذاری مطلوب در صنعت بیمه کشور (با نگاهی به استانداردهای IAIS) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 536-548]

  • مقصر مطالبه دیه فوت قربانیان حوادث رانندگی توسط وارث مقصر از محل بیمه‌نامه شخص ثالث [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 192-202]

ن

  • نرخ بهره قیمت گذاری مستمری های عمر با استفاده از نرخ بهره فنی فازی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 416-431]

  • نرخ مرگ‌ومیر‏ مقایسه روش تحلیل مجموعه‌ مقادیر تکین در پیش‌بینی نرخ مرگ‌ومیر با روش‌هایی از خانواده لی-کارتر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 13-28]

  • نسبت بدهی عوامل مؤثر بر سرمایه‌گذاری شرکت‌های بیمه با تأکید بر سیاست تقسیم سود و جریانات نقدی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 113-125]

  • نظریه‌ باورمندی باورمندی بیزی و بولمان در توزیع‌های آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 137-148]

  • نظریه باورمندی تحلیل سیستم پاداش- جریمه ایران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 397-415]

  • نظریه خطر مبنای مسئولیت مدنی دارنده وسیله نقلیه موتوری زمینی با توجه به قانون جدید بیمه اجباری [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 100-112]

  • نفع بیمه‌پذیر مطالعه تطبیقی ماهیت نفع بیمه‌پذیر در بیمه‌های خسارت در حقوق ایران، انگلیس و فرانسه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 372-384]

  • نمایندگی بیمه رابطه یادگیری سازمانی، بهبود مستمر و اعتماد میان‌سازمانی با عملکرد سازمانی (شرکت‌های نمایندگی خدمات بیمه‌ای) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 218-230]

  • نیروهای رقابتی اثر نیروهای رقابتی بر عملکرد شرکت‌های بیمه خصوصی در ایران: نقش استراتژی‌های ترکیبی رقابتی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 244-258]

و

  • وسیله نقلیه مبنای مسئولیت مدنی دارنده وسیله نقلیه موتوری زمینی با توجه به قانون جدید بیمه اجباری [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 100-112]

  • وفاداری طراحی الگوی وفاداری مشتریان بیمه اتومبیل شرکت های بیمه با تأکید بر نقش پیوندهای بازاریابی رابطه مند [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 163-176]

  • وفاداری مشتری رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری بیمه‌‌گذاران در بیمه‌های عمر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 71-84]

  • وفاداری نسبت به نام تجاری بهبود وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه‌مند استراتژیک (مطالعه موردی : شرکت‌های بیمه‌ وابسته به بانک‌ها) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 348-360]

ه

  • هوش‌تجاری امکان‌سنجی پیاده‌سازی هوش‌تجاری در صنعت بیمه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 492-506]

  • هوش کسب‌و‌کار امکان‌سنجی پیاده‌سازی هوش‌تجاری در صنعت بیمه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 492-506]

ی

  • یادگیری سازمانی رابطه یادگیری سازمانی، بهبود مستمر و اعتماد میان‌سازمانی با عملکرد سازمانی (شرکت‌های نمایندگی خدمات بیمه‌ای) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 218-230]