آ
-
آزمون معادلات ساختاری
مدلی برای سنجش سطح رضایتمندی بیمهگذاران شرکتهای فعال در صنعت بیمه کشور [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 507-519]
ا
-
اجرایی کردن راهبرد
الگوی رابطه قابلیت اجرا با اثربخشی راهبرد (مورد مطالعه: صنعت بیمه ایران) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 520-535]
-
ارزش دوره عمر مشتری
مدلی برای شناسایی نمایندگیهای بیمه با ارزش و با ریسک تنظیمشده [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 460-475]
-
ارزشهای موردانتظار
خوشهبندی مشتریان بیمه بر اساس ارزشهای مورد انتظار [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 476-491]
-
ارزیابی بر پایه متغیرهای کمکی اصلاحشده
اثر آزادسازی نظام تعرفه بر کارایی شرکتهای بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 259-273]
-
استاندارد
نگرشی بر ضرورتهای مقرراتگذاری مطلوب در صنعت بیمه کشور (با نگاهی به استانداردهای IAIS) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 536-548]
-
استاندارد 28 حسابداری
اثر اجرای استاندارد 28 حسابداری و افزایش مطالبات بر حد توانگری شرکتهای بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 303-314]
-
استراتژی ترکیبی
اثر نیروهای رقابتی بر عملکرد شرکتهای بیمه خصوصی در ایران: نقش استراتژیهای ترکیبی رقابتی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 244-258]
-
اصلاحات بازنشستگی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر تسهیل اجرای سیستم بازنشستگی چندلایه [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 231-243]
-
اعتماد مشتری به شرکت
رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری بیمهگذاران در بیمههای عمر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 71-84]
-
اعتماد میانسازمانی
رابطه یادگیری سازمانی، بهبود مستمر و اعتماد میانسازمانی با عملکرد سازمانی (شرکتهای نمایندگی خدمات بیمهای) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 218-230]
-
الگوریتم EM
تحلیل پاسخهای شمارشی طولی برای تعداد ادعاهای خسارت با تعداد صفر زیاد در پرتفوی بیمه شخص ثالث کشور ایران [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 361-371]
-
الگوریتم ژنتیک
حذف اثر منفی تورم از بیمهنامههای عمر و سرمایهگذاری به کمک سبد پولی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 287-302]
-
الگوسازی ساختاری تفسیری
الگویی برای کنترل راهبردی در شرایط گسست محیطی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 53-78]
-
اندازه شرکت
اثر مالکیت بانکی بر عملکرد مالی شرکتهای بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 274-286]
-
اندازه و شدت خسارتها
تحلیل سیستم پاداش- جریمه ایران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 397-415]
-
اهداف راهبردی
الگوی رابطه قابلیت اجرا با اثربخشی راهبرد (مورد مطالعه: صنعت بیمه ایران) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 520-535]
-
اهرم مالی
اثر مالکیت بانکی بر عملکرد مالی شرکتهای بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 274-286]
ب
-
بازاریابی رابطهمند
طراحی الگوی وفاداری مشتریان بیمه اتومبیل شرکت های بیمه با تأکید بر نقش پیوندهای بازاریابی رابطه مند [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 163-176]
-
بازاریابی رابطهمند استراتژیک
بهبود وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطهمند استراتژیک (مطالعه موردی : شرکتهای بیمه وابسته به بانکها) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 348-360]
-
بخشبندی بازار
خوشهبندی مشتریان بیمه بر اساس ارزشهای مورد انتظار [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 476-491]
-
بخشبندی مشتریان
مدلی برای شناسایی نمایندگیهای بیمه با ارزش و با ریسک تنظیمشده [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 460-475]
-
بهبود مستمر
رابطه یادگیری سازمانی، بهبود مستمر و اعتماد میانسازمانی با عملکرد سازمانی (شرکتهای نمایندگی خدمات بیمهای) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 218-230]
-
بهینه سازی
حذف اثر منفی تورم از بیمهنامههای عمر و سرمایهگذاری به کمک سبد پولی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 287-302]
-
بیگانگی از کار
اثر رهبری تحولآفرین بر بیگانگی از کار [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 177-191]
-
بیمه
اثر شاخصهای مهم بیمهای بر رشد اقتصادی در کشورهای عضو اوپک با استفاده از مدل پانل پویا به روش GMM [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-12]
-
بیمه
رابطه بین فرهنگ سازمانی و توانمندسازهای مدل تعالی سازمانی با تأکید بر نقش تعهد عاطفی کارکنان صنعت بیمه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 85-99]
-
بیمه
اثر نیروهای رقابتی بر عملکرد شرکتهای بیمه خصوصی در ایران: نقش استراتژیهای ترکیبی رقابتی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 244-258]
-
بیمه
خوشهبندی مشتریان بیمه بر اساس ارزشهای مورد انتظار [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 476-491]
-
بیمه
امکانسنجی پیادهسازی هوشتجاری در صنعت بیمه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 492-506]
-
بیمه
نگرشی بر ضرورتهای مقرراتگذاری مطلوب در صنعت بیمه کشور (با نگاهی به استانداردهای IAIS) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 536-548]
-
بیمه زندگی
اثر بیمه زندگی بر تولید ملی مبتنی بر رویکرد توسعه انسانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 203-217]
-
بیمه شخص ثالث
رضایت بیمهگذاران از خدمات بیمه شخص ثالث [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 44-57]
-
بیمه شخص ثالث
مطالبه دیه فوت قربانیان حوادث رانندگی توسط وارث مقصر از محل بیمهنامه شخص ثالث [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 192-202]
-
بیمه عمر
رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری بیمهگذاران در بیمههای عمر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 71-84]
-
بیمهنامه عمر جامع
حذف اثر منفی تورم از بیمهنامههای عمر و سرمایهگذاری به کمک سبد پولی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 287-302]
-
بیمههای بازنشستگی خصوصی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر تسهیل اجرای سیستم بازنشستگی چندلایه [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 231-243]
ت
-
تجزیهوتحلیل عملکرد
اثر آزادسازی نظام تعرفه بر کارایی شرکتهای بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 259-273]
-
تجزیه ویژه مقدار
مقایسه روش تحلیل مجموعه مقادیر تکین در پیشبینی نرخ مرگومیر با روشهایی از خانواده لی-کارتر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 13-28]
-
تحلیل پوششی دادهها
اثر آزادسازی نظام تعرفه بر کارایی شرکتهای بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 259-273]
-
تحلیل دستهبندی چندگانه (MCA)
اثر عوامل کمّی و کیفی مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در کشور [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 149-162]
-
تحلیل سلسله مراتبی
تحلیل سیستم پاداش- جریمه ایران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 397-415]
-
تحلیل عاملی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر تسهیل اجرای سیستم بازنشستگی چندلایه [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 231-243]
-
تحلیل مجموعه مقادیر تکین
مقایسه روش تحلیل مجموعه مقادیر تکین در پیشبینی نرخ مرگومیر با روشهایی از خانواده لی-کارتر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 13-28]
-
تعداد ادعای خسارت
تحلیل پاسخهای شمارشی طولی برای تعداد ادعاهای خسارت با تعداد صفر زیاد در پرتفوی بیمه شخص ثالث کشور ایران [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 361-371]
-
تعداد تصادفات رانندگی
اثر سابقه رانندگی و راستدست یا چپدست بودن فرد بر تعداد تصادفات رانندگی وی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 126-136]
-
تعهد عاطفی
رابطه بین فرهنگ سازمانی و توانمندسازهای مدل تعالی سازمانی با تأکید بر نقش تعهد عاطفی کارکنان صنعت بیمه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 85-99]
-
تعهد نسبت به نام تجاری
بهبود وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطهمند استراتژیک (مطالعه موردی : شرکتهای بیمه وابسته به بانکها) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 348-360]
-
تقاضای بیمه عمر
اثر عوامل کمّی و کیفی مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در کشور [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 149-162]
-
توانمندیهای سازمانی
اثر توانمندیهای سازمانی بر عملکرد رقابتی با توجه به نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 332-347]
-
تورم
حذف اثر منفی تورم از بیمهنامههای عمر و سرمایهگذاری به کمک سبد پولی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 287-302]
-
توزیع آماسیده-صفر
تحلیل پاسخهای شمارشی طولی برای تعداد ادعاهای خسارت با تعداد صفر زیاد در پرتفوی بیمه شخص ثالث کشور ایران [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 361-371]
-
توزیع فاز- نوع
کاربرد مدلهای فاز- نوع در مدلبندی مرگومیر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 58-70]
-
توزیعهای آمیخته نامتناهی
باورمندی بیزی و بولمان در توزیعهای آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 137-148]
-
تولید ملی
اثر بیمه زندگی بر تولید ملی مبتنی بر رویکرد توسعه انسانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 203-217]
ج
-
جذب مبتنی بر شایستگی
مدل شایستگی فروشندگان بیمه برای تحقق مدیریت مبتنی بر شایستگی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 315-331]
-
جریان نقد
عوامل مؤثر بر سرمایهگذاری شرکتهای بیمه با تأکید بر سیاست تقسیم سود و جریانات نقدی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 113-125]
-
جمعیتی و نهادی
عوامل مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در کشورهای درحالتوسعه منتخب [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 432-443]
ح
-
حد توانگری
اثر اجرای استاندارد 28 حسابداری و افزایش مطالبات بر حد توانگری شرکتهای بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 303-314]
-
حقبیمه
اثر سابقه رانندگی و راستدست یا چپدست بودن فرد بر تعداد تصادفات رانندگی وی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 126-136]
-
حقبیمه
باورمندی بیزی و بولمان در توزیعهای آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 137-148]
-
حقبیمه
اثر عوامل کمّی و کیفی مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در کشور [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 149-162]
-
حقبیمه باورمندی
باورمندی بیزی و بولمان در توزیعهای آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 137-148]
-
حقبیمه بیزی
باورمندی بیزی و بولمان در توزیعهای آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 137-148]
-
حقبیمه سرانه
اثر شاخصهای مهم بیمهای بر رشد اقتصادی در کشورهای عضو اوپک با استفاده از مدل پانل پویا به روش GMM [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-12]
-
حقوق دینی
مطالعه تطبیقی ماهیت نفع بیمهپذیر در بیمههای خسارت در حقوق ایران، انگلیس و فرانسه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 372-384]
-
حقوق عینی
مطالعه تطبیقی ماهیت نفع بیمهپذیر در بیمههای خسارت در حقوق ایران، انگلیس و فرانسه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 372-384]
خ
-
خدمات بیمهای
مدلی برای سنجش سطح رضایتمندی بیمهگذاران شرکتهای فعال در صنعت بیمه کشور [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 507-519]
-
خطر
مطالعه تطبیقی ماهیت نفع بیمهپذیر در بیمههای خسارت در حقوق ایران، انگلیس و فرانسه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 372-384]
د
-
دادههای طولی
تحلیل پاسخهای شمارشی طولی برای تعداد ادعاهای خسارت با تعداد صفر زیاد در پرتفوی بیمه شخص ثالث کشور ایران [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 361-371]
-
دارنده
مبنای مسئولیت مدنی دارنده وسیله نقلیه موتوری زمینی با توجه به قانون جدید بیمه اجباری [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 100-112]
-
دیه
مطالبه دیه فوت قربانیان حوادث رانندگی توسط وارث مقصر از محل بیمهنامه شخص ثالث [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 192-202]
ذ
-
ذخیره فنی تکمیلی
اثر اجرای استاندارد 28 حسابداری و افزایش مطالبات بر حد توانگری شرکتهای بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 303-314]
ر
-
راستدست یا چپدست بودن
اثر سابقه رانندگی و راستدست یا چپدست بودن فرد بر تعداد تصادفات رانندگی وی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 126-136]
-
رشته فعالیتها
سنجش ریسک تمرکز رشته فعالیتهای صنعت بیمه در ایران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 85-109]
-
رشد اقتصادی
اثر شاخصهای مهم بیمهای بر رشد اقتصادی در کشورهای عضو اوپک با استفاده از مدل پانل پویا به روش GMM [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-12]
-
رضایت مشتری
رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری بیمهگذاران در بیمههای عمر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 71-84]
-
رضایت مشتری
مدلی برای سنجش سطح رضایتمندی بیمهگذاران شرکتهای فعال در صنعت بیمه کشور [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 507-519]
-
رفتار فروش اخلاقی
رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری بیمهگذاران در بیمههای عمر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 71-84]
-
رگولاتور
نگرشی بر ضرورتهای مقرراتگذاری مطلوب در صنعت بیمه کشور (با نگاهی به استانداردهای IAIS) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 536-548]
-
رهبری تحول آفرین
اثر رهبری تحولآفرین بر بیگانگی از کار [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 177-191]
-
روش پنل دیتا
عوامل مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در کشورهای درحالتوسعه منتخب [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 432-443]
-
روش لی-کارتر
مقایسه روش تحلیل مجموعه مقادیر تکین در پیشبینی نرخ مرگومیر با روشهایی از خانواده لی-کارتر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 13-28]
-
روش هیندمن-اولا
مقایسه روش تحلیل مجموعه مقادیر تکین در پیشبینی نرخ مرگومیر با روشهایی از خانواده لی-کارتر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 13-28]
-
رویکرد گرام- اشمیت
اثر آزادسازی نظام تعرفه بر کارایی شرکتهای بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 259-273]
-
ریسک
اثر اجرای استاندارد 28 حسابداری و افزایش مطالبات بر حد توانگری شرکتهای بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 303-314]
-
ریسک تمرکز
سنجش ریسک تمرکز رشته فعالیتهای صنعت بیمه در ایران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 85-109]
ز
-
زنجیر مارکف
تحلیل سیستم پاداش- جریمه ایران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 397-415]
س
-
سابقه رانندگی
اثر سابقه رانندگی و راستدست یا چپدست بودن فرد بر تعداد تصادفات رانندگی وی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 126-136]
-
سبد پولی
حذف اثر منفی تورم از بیمهنامههای عمر و سرمایهگذاری به کمک سبد پولی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 287-302]
-
سنجش رضایت مشتری
رضایت بیمهگذاران از خدمات بیمه شخص ثالث [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 44-57]
-
سن فیزیولوژیکی
کاربرد مدلهای فاز- نوع در مدلبندی مرگومیر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 58-70]
-
سیاست تقسیم سود
عوامل مؤثر بر سرمایهگذاری شرکتهای بیمه با تأکید بر سیاست تقسیم سود و جریانات نقدی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 113-125]
-
سیاست سرمایهگذاریها
عوامل مؤثر بر سرمایهگذاری شرکتهای بیمه با تأکید بر سیاست تقسیم سود و جریانات نقدی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 113-125]
-
سیستم پاداش-جریمه
تحلیل سیستم پاداش- جریمه ایران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 397-415]
-
سیستم چندلایه
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر تسهیل اجرای سیستم بازنشستگی چندلایه [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 231-243]
ش
-
شاخص توسعه انسانی
اثر بیمه زندگی بر تولید ملی مبتنی بر رویکرد توسعه انسانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 203-217]
-
شاخصهای تمرکز
سنجش ریسک تمرکز رشته فعالیتهای صنعت بیمه در ایران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 85-109]
-
شایستگی فروشندگان بیمه
مدل شایستگی فروشندگان بیمه برای تحقق مدیریت مبتنی بر شایستگی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 315-331]
-
شرکتهای بیمه
عوامل مؤثر بر سرمایهگذاری شرکتهای بیمه با تأکید بر سیاست تقسیم سود و جریانات نقدی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 113-125]
ص
-
صنعت بیمه ایران
سنجش ریسک تمرکز رشته فعالیتهای صنعت بیمه در ایران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 85-109]
ض
-
ضریب خسارت
سنجش ریسک تمرکز رشته فعالیتهای صنعت بیمه در ایران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 85-109]
-
ضریب نفوذ بیمه
اثر شاخصهای مهم بیمهای بر رشد اقتصادی در کشورهای عضو اوپک با استفاده از مدل پانل پویا به روش GMM [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-12]
ط
-
طراحی مدل
مدلی برای سنجش سطح رضایتمندی بیمهگذاران شرکتهای فعال در صنعت بیمه کشور [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 507-519]
ع
-
علاقه نسبت به نام تجاری
بهبود وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطهمند استراتژیک (مطالعه موردی : شرکتهای بیمه وابسته به بانکها) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 348-360]
-
علیت غیرخطی
اثر بیمه زندگی بر تولید ملی مبتنی بر رویکرد توسعه انسانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 203-217]
-
عمر شرکت
اثر مالکیت بانکی بر عملکرد مالی شرکتهای بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 274-286]
-
عملکرد
اثر نیروهای رقابتی بر عملکرد شرکتهای بیمه خصوصی در ایران: نقش استراتژیهای ترکیبی رقابتی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 244-258]
-
عملکرد رقابتی
اثر توانمندیهای سازمانی بر عملکرد رقابتی با توجه به نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 332-347]
-
عملکرد سازمانی
رابطه یادگیری سازمانی، بهبود مستمر و اعتماد میانسازمانی با عملکرد سازمانی (شرکتهای نمایندگی خدمات بیمهای) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 218-230]
-
عملکرد مالی
اثر مالکیت بانکی بر عملکرد مالی شرکتهای بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 274-286]
-
عوامل اقتصادی
عوامل مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در کشورهای درحالتوسعه منتخب [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 432-443]
-
عوامل زمینهای
الگوی رابطه قابلیت اجرا با اثربخشی راهبرد (مورد مطالعه: صنعت بیمه ایران) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 520-535]
-
عوامل فرایندی
الگوی رابطه قابلیت اجرا با اثربخشی راهبرد (مورد مطالعه: صنعت بیمه ایران) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 520-535]
-
عوامل محتوایی
الگوی رابطه قابلیت اجرا با اثربخشی راهبرد (مورد مطالعه: صنعت بیمه ایران) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 520-535]
ف
-
فرایند پیری
کاربرد مدلهای فاز- نوع در مدلبندی مرگومیر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 58-70]
-
فرهنگ سازمانی
رابطه بین فرهنگ سازمانی و توانمندسازهای مدل تعالی سازمانی با تأکید بر نقش تعهد عاطفی کارکنان صنعت بیمه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 85-99]
ق
-
قانون بیمه اجباری
مبنای مسئولیت مدنی دارنده وسیله نقلیه موتوری زمینی با توجه به قانون جدید بیمه اجباری [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 100-112]
-
قیمتگذاری
قیمت گذاری مستمری های عمر با استفاده از نرخ بهره فنی فازی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 416-431]
-
قیمتگذاری مستمریها
کاربرد مدلهای فاز- نوع در مدلبندی مرگومیر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 58-70]
ک
-
کشورهای درحالتوسعه
عوامل مؤثر بر تقاضای بیمه عمر در کشورهای درحالتوسعه منتخب [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 432-443]
-
کشورهای عضو اوپک
اثر شاخصهای مهم بیمهای بر رشد اقتصادی در کشورهای عضو اوپک با استفاده از مدل پانل پویا به روش GMM [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-12]
-
کنترل راهبردی
الگویی برای کنترل راهبردی در شرایط گسست محیطی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 53-78]
-
کیفیت خدمات
طراحی الگوی وفاداری مشتریان بیمه اتومبیل شرکت های بیمه با تأکید بر نقش پیوندهای بازاریابی رابطه مند [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 163-176]
-
کیفیت رابطه
طراحی الگوی وفاداری مشتریان بیمه اتومبیل شرکت های بیمه با تأکید بر نقش پیوندهای بازاریابی رابطه مند [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 163-176]
گ
-
گسست محیطی
الگویی برای کنترل راهبردی در شرایط گسست محیطی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 53-78]
م
-
مالکیت بانکی
اثر مالکیت بانکی بر عملکرد مالی شرکتهای بیمه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 274-286]
-
مالکیتفیالذمه
مطالبه دیه فوت قربانیان حوادث رانندگی توسط وارث مقصر از محل بیمهنامه شخص ثالث [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 192-202]
-
مبنای مسئولیت مدنی
مبنای مسئولیت مدنی دارنده وسیله نقلیه موتوری زمینی با توجه به قانون جدید بیمه اجباری [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 100-112]
-
متغیرهای تصادفی فازی
قیمت گذاری مستمری های عمر با استفاده از نرخ بهره فنی فازی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 416-431]
-
مدلبندی مرگومیر
کاربرد مدلهای فاز- نوع در مدلبندی مرگومیر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 58-70]
-
مدل تحلیل شبکهای فازی
مدل شایستگی فروشندگان بیمه برای تحقق مدیریت مبتنی بر شایستگی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 315-331]
-
مدل تعالی
رابطه بین فرهنگ سازمانی و توانمندسازهای مدل تعالی سازمانی با تأکید بر نقش تعهد عاطفی کارکنان صنعت بیمه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 85-99]
-
مدل سنجش رضایت مشتری اروپایی
رضایت بیمهگذاران از خدمات بیمه شخص ثالث [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 44-57]
-
مدلمطلوب
نگرشی بر ضرورتهای مقرراتگذاری مطلوب در صنعت بیمه کشور (با نگاهی به استانداردهای IAIS) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 536-548]
-
مدل معادلات ساختاری
اثر رهبری تحولآفرین بر بیگانگی از کار [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 177-191]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
رضایت بیمهگذاران از خدمات بیمه شخص ثالث [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 44-57]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
مدلی برای شناسایی نمایندگیهای بیمه با ارزش و با ریسک تنظیمشده [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 460-475]
-
مدیریت دانش
اثر توانمندیهای سازمانی بر عملکرد رقابتی با توجه به نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 332-347]
-
مدیریت دانش مشتری
مدلی برای شناسایی نمایندگیهای بیمه با ارزش و با ریسک تنظیمشده [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 460-475]
-
مدیریت ریسک مشتری
مدلی برای شناسایی نمایندگیهای بیمه با ارزش و با ریسک تنظیمشده [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 460-475]
-
مدیریت مبتنی بر شایستگی
مدل شایستگی فروشندگان بیمه برای تحقق مدیریت مبتنی بر شایستگی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 315-331]
-
مزیت رقابتی
اثر توانمندیهای سازمانی بر عملکرد رقابتی با توجه به نقش میانجی مدیریت دانش [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 332-347]
-
مسئولیت
مطالبه دیه فوت قربانیان حوادث رانندگی توسط وارث مقصر از محل بیمهنامه شخص ثالث [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 192-202]
-
مسئولیت حقوقی
مطالعه تطبیقی ماهیت نفع بیمهپذیر در بیمههای خسارت در حقوق ایران، انگلیس و فرانسه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 372-384]
-
مستمری عمر
قیمت گذاری مستمری های عمر با استفاده از نرخ بهره فنی فازی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 416-431]
-
مقرراتگذاری
نگرشی بر ضرورتهای مقرراتگذاری مطلوب در صنعت بیمه کشور (با نگاهی به استانداردهای IAIS) [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 536-548]
-
مقصر
مطالبه دیه فوت قربانیان حوادث رانندگی توسط وارث مقصر از محل بیمهنامه شخص ثالث [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 192-202]
ن
-
نرخ بهره
قیمت گذاری مستمری های عمر با استفاده از نرخ بهره فنی فازی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 416-431]
-
نرخ مرگومیر
مقایسه روش تحلیل مجموعه مقادیر تکین در پیشبینی نرخ مرگومیر با روشهایی از خانواده لی-کارتر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 13-28]
-
نسبت بدهی
عوامل مؤثر بر سرمایهگذاری شرکتهای بیمه با تأکید بر سیاست تقسیم سود و جریانات نقدی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 113-125]
-
نظریه باورمندی
باورمندی بیزی و بولمان در توزیعهای آمیخته [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 137-148]
-
نظریه باورمندی
تحلیل سیستم پاداش- جریمه ایران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 397-415]
-
نظریه خطر
مبنای مسئولیت مدنی دارنده وسیله نقلیه موتوری زمینی با توجه به قانون جدید بیمه اجباری [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 100-112]
-
نفع بیمهپذیر
مطالعه تطبیقی ماهیت نفع بیمهپذیر در بیمههای خسارت در حقوق ایران، انگلیس و فرانسه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 372-384]
-
نمایندگی بیمه
رابطه یادگیری سازمانی، بهبود مستمر و اعتماد میانسازمانی با عملکرد سازمانی (شرکتهای نمایندگی خدمات بیمهای) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 218-230]
-
نیروهای رقابتی
اثر نیروهای رقابتی بر عملکرد شرکتهای بیمه خصوصی در ایران: نقش استراتژیهای ترکیبی رقابتی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 244-258]
و
-
وسیله نقلیه
مبنای مسئولیت مدنی دارنده وسیله نقلیه موتوری زمینی با توجه به قانون جدید بیمه اجباری [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 100-112]
-
وفاداری
طراحی الگوی وفاداری مشتریان بیمه اتومبیل شرکت های بیمه با تأکید بر نقش پیوندهای بازاریابی رابطه مند [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 163-176]
-
وفاداری مشتری
رابطه رفتار اخلاقی فروشنده با رضایت، اعتماد و وفاداری بیمهگذاران در بیمههای عمر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 71-84]
-
وفاداری نسبت به نام تجاری
بهبود وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطهمند استراتژیک (مطالعه موردی : شرکتهای بیمه وابسته به بانکها) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 348-360]
ه
-
هوشتجاری
امکانسنجی پیادهسازی هوشتجاری در صنعت بیمه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 492-506]
-
هوش کسبوکار
امکانسنجی پیادهسازی هوشتجاری در صنعت بیمه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 492-506]
ی
-
یادگیری سازمانی
رابطه یادگیری سازمانی، بهبود مستمر و اعتماد میانسازمانی با عملکرد سازمانی (شرکتهای نمایندگی خدمات بیمهای) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 218-230]