ا
-
اصغری اسکوئی، محمدرضا
کاربرد دادهکاوی با استفاده از الگوریتمهای یادگیری ماشین برای بررسی تاثیر ویژگیهای خودرو در پیشبینی ریسک خسارت مالی در رشته بیمه شخص ثالث [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 15-37]
-
اعلایی، محبوبه
تقابل مدیریت ریسک بنگاه و اقتصاد نئوکلاسیک در شرکتهای بیمه با تمرکز بر بیمه درمان تکمیلی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 69-85]
-
افکار، حمید
شناسایی مسئولیت بیمهگر در فرآیند کیفری [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 113-125]
-
البدوی، امیر
تخصیص بهینه منابع بازاریابی کوتاه مدت بر مبنای ارزش دوره عمر مشتری [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 231-245]
-
ایمان خان، نیلوفر
تدوین و ارائه الگوی برند کارفرما در شرکتهای بیمه [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 326-341]
ب
-
بادین، مسعود
دیالکتیک تردید و اعتماد در رفتار خرید بیمهزندگی «تحقیقی مبتنی بر نظریه دادهبنیاد» [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 387-409]
-
باقرزاده، محمد رضا
شناسایی و اولویت بندی عوامل حاکمیت شرکتی مطلوب در شرکت بیمه ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 462-479]
-
بختیار نصرآبادی، حسینعلی
دیالکتیک تردید و اعتماد در رفتار خرید بیمهزندگی «تحقیقی مبتنی بر نظریه دادهبنیاد» [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 387-409]
-
بزرگمهر، محمدامین
نقد فرا تقنینی تعهد به پرداخت دیه مغلّظ در حوادث ناشی از وسایل نقلیه موتوری زمینی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 342-352]
-
بهادر، آزاده
کاربرد دادهکاوی با استفاده از الگوریتمهای یادگیری ماشین برای بررسی تاثیر ویژگیهای خودرو در پیشبینی ریسک خسارت مالی در رشته بیمه شخص ثالث [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 15-37]
-
بهلولی، ربابه
بررسی وجود ریسک کژگزینی در صنعت بیمه درمان ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 280-293]
پ
-
پاینده نجف آبادی، امیر تیمور
مقایسه سیستم جدید و قدیم پاداش-جریمه بیمه شخص ثالث ایران [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
-
پرستش، مونا
خوشهبندی مشتریان بیمه بر اساس تکنیکهای دادهکاوی جهت استفاده در تکنیکهای بازیوارسازی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 426-443]
-
پورعبادالهان کویچ، محسن
بررسی وجود ریسک کژگزینی در صنعت بیمه درمان ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 280-293]
-
پویا، علیرضا
بخشبندی مشتریان صنعت بیمه با استفاده از الگوریتم خوشهبندی دو مرحلهای مقیاسپذیر (نمونه موردی یک شرکت بیمه) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 126-143]
ت
-
تیمورپور، بابک
تخصیص بهینه منابع بازاریابی کوتاه مدت بر مبنای ارزش دوره عمر مشتری [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 231-245]
ج
-
جعفرزاده، سیامک
اعتبارسنجی قاعده مرور زمان در بیمههای مربوط به وسایل نقلیه(با بررسی فقهی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 196-209]
-
جعفرلی، فریماه
بررسی عوامل مؤثر در پیادهسازی بیمه اسلامی (تکافل) در سطح بیمه میهن [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 444-461]
ح
-
حاجی پور، مرتضی
تعهد افشای پیش قراردادی بیمهگذار در حقوق ایران و انگلیس [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 221-230]
-
حاجی علی اکبری، فیروزه
بررسی عوامل مؤثر در پیادهسازی بیمه اسلامی (تکافل) در سطح بیمه میهن [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 444-461]
-
حسنقلی پور، طهمورث
دیالکتیک تردید و اعتماد در رفتار خرید بیمهزندگی «تحقیقی مبتنی بر نظریه دادهبنیاد» [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 387-409]
-
حقیقی نسب، منیژه
بخشبندی بازار بیمهنامه بدنه خودرو یکی از بزرگترین شرکتهای بیمهای ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 294-309]
-
حلم زاده، اباذر
بررسی عوامل موثر بر گرایش به بازخرید بیمههای عمر [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 159-173]
-
حمدی، کریم
بررسی عوامل موثر بر گرایش به بازخرید بیمههای عمر [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 159-173]
-
حیاتی، علی
تحلیل حقوقی بیمهنامه ولکار [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 480-495]
-
حیدرزاده هنزایی، کامبیز
بررسی عوامل موثر بر گرایش به بازخرید بیمههای عمر [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 159-173]
خ
-
خامسیان، فرزان
اثرات ناشی از پاندمی کرونا بر وضعیت نقدینگی صنعت بیمه [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 410-425]
-
خانی زاده، فربد
کاربرد دادهکاوی با استفاده از الگوریتمهای یادگیری ماشین برای بررسی تاثیر ویژگیهای خودرو در پیشبینی ریسک خسارت مالی در رشته بیمه شخص ثالث [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 15-37]
-
خدابخشی، عبدالله
شناسایی مسئولیت بیمهگر در فرآیند کیفری [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 113-125]
-
خدیور، آمنه
ارزیابی ریسک و بررسی انطباق با قواعد کسبوکار در بیمه با کمک تکنیک فرایندکاوی مطالعه موردی: فرایند خسارت بیمه شخص ثالث [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 144-158]
-
خضری، اوین
اثر شوک های سلامت بر مصرف بیمه عمر و رشد اقتصادی در کشورهای توسعهیافته و درحالتوسعه [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 370-386]
-
خلیقی، فرامرز
تقابل مدیریت ریسک بنگاه و اقتصاد نئوکلاسیک در شرکتهای بیمه با تمرکز بر بیمه درمان تکمیلی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 69-85]
د
-
دیده خانی، حسین
رفتار مدلهای غیرخطی در پیشبینی توانگری مالی شرکتهای بیمه بورسی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 55-68]
ر
-
رجبی، عبداله
بیمه مالکیت [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 99-112]
-
رجوعی، مرتضی
مفهومپردازی بازارگرایی راهبردی و رابطه آن با عملکرد صنعت بیمه ایران [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 38-54]
-
رستگار، محمدعلی
بررسی انتشار اوراق مرگ و میر در ایران و قیمتگذاری آن [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 310-325]
-
رضایی، محمد
مدل پارادایمی ارزش آفرینی برند در صنعت بیمه با تاکید بر بیمه عمر "رویکرد داده بنیاد" [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 246-263]
-
رهنما رودپشتی، فریدون
مدل پارادایمی ارزش آفرینی برند در صنعت بیمه با تاکید بر بیمه عمر "رویکرد داده بنیاد" [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 246-263]
ز
-
زبان دان، الهام
بررسی عوامل مؤثر در پیادهسازی بیمه اسلامی (تکافل) در سطح بیمه میهن [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 444-461]
س
-
ساکی زاده، منصوره
مقایسه سیستم جدید و قدیم پاداش-جریمه بیمه شخص ثالث ایران [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
-
سعید نیا، حمید رضا
مدل پارادایمی ارزش آفرینی برند در صنعت بیمه با تاکید بر بیمه عمر "رویکرد داده بنیاد" [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 246-263]
-
سلامی، شمس الله
شناسایی و اولویت بندی عوامل حاکمیت شرکتی مطلوب در شرکت بیمه ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 462-479]
-
سلطانی، میلاد
مسئولیت بیمهگر در برابر راننده مسبب حادثه در قانون جدید بیمه اجباری [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 210-220]
-
سلیمانی امیری، غلامرضا
ریسکهای بازار معاوضات بیمههای غیرزندگی در بازار سرمایه و صنعت بیمه ایران و راهکارهایی جهت پوشش آنها [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 353-369]
-
سیادت، سید علی
شناسایی و تبیین رفتارهای مشاهدهپذیر فرهنگ جانشینپروری در صنعت بیمه ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 174-195]
-
سیدزاده ثانی، سید مهدی
شناسایی مسئولیت بیمهگر در فرآیند کیفری [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 113-125]
ش
-
شاه آبادی، ابوالفضل
تأثیر ضریب نفوذ بیمه بر فضای کارآفرینی در کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 264-279]
-
شاه بازاده زعفرانی، سیده فاطمه
رفتار مدلهای غیرخطی در پیشبینی توانگری مالی شرکتهای بیمه بورسی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 55-68]
-
شمسی، جواد
مسئولیت بیمهگر در برابر راننده مسبب حادثه در قانون جدید بیمه اجباری [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 210-220]
ص
-
صابری، حسین
نقد فرا تقنینی تعهد به پرداخت دیه مغلّظ در حوادث ناشی از وسایل نقلیه موتوری زمینی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 342-352]
-
صندوقداران، فرزانه
تخصیص بهینه منابع بازاریابی کوتاه مدت بر مبنای ارزش دوره عمر مشتری [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 231-245]
ط
-
طیار، شاهین
شناسایی و تبیین رفتارهای مشاهدهپذیر فرهنگ جانشینپروری در صنعت بیمه ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 174-195]
ع
-
عباسی، ابراهیم
رفتار مدلهای غیرخطی در پیشبینی توانگری مالی شرکتهای بیمه بورسی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 55-68]
-
عزیزی امیری، محمد مهدی
تقابل مدیریت ریسک بنگاه و اقتصاد نئوکلاسیک در شرکتهای بیمه با تمرکز بر بیمه درمان تکمیلی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 69-85]
-
عسکری، مریم السادات
تقابل مدیریت ریسک بنگاه و اقتصاد نئوکلاسیک در شرکتهای بیمه با تمرکز بر بیمه درمان تکمیلی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 69-85]
-
علامه، سید محسن
شناسایی و تبیین رفتارهای مشاهدهپذیر فرهنگ جانشینپروری در صنعت بیمه ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 174-195]
-
علی پور درویش، زهرا
مدل پارادایمی ارزش آفرینی برند در صنعت بیمه با تاکید بر بیمه عمر "رویکرد داده بنیاد" [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 246-263]
ف
-
فاضل ترشیزی، داود
بخشبندی مشتریان صنعت بیمه با استفاده از الگوریتم خوشهبندی دو مرحلهای مقیاسپذیر (نمونه موردی یک شرکت بیمه) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 126-143]
-
فراز مهر، جواد
اعتبارسنجی قاعده مرور زمان در بیمههای مربوط به وسایل نقلیه(با بررسی فقهی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 196-209]
-
فیروزی، فاطمه
ارزیابی ریسک و بررسی انطباق با قواعد کسبوکار در بیمه با کمک تکنیک فرایندکاوی مطالعه موردی: فرایند خسارت بیمه شخص ثالث [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 144-158]
م
-
متانی، مهرداد
شناسایی و اولویت بندی عوامل حاکمیت شرکتی مطلوب در شرکت بیمه ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 462-479]
-
مجیبی، تورج
تدوین و ارائه الگوی برند کارفرما در شرکتهای بیمه [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 326-341]
-
مرادی، علی
تأثیر ضریب نفوذ بیمه بر فضای کارآفرینی در کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 264-279]
-
ملکیان، لعیا
اثرات ناشی از پاندمی کرونا بر وضعیت نقدینگی صنعت بیمه [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 410-425]
-
منشوری، زهرا
بررسی انتشار اوراق مرگ و میر در ایران و قیمتگذاری آن [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 310-325]
-
مهدی پور، فاطمه
تأثیر ضریب نفوذ بیمه بر فضای کارآفرینی در کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 264-279]
-
مهدی زاده اشرفی، سید علی
تدوین و ارائه الگوی برند کارفرما در شرکتهای بیمه [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 326-341]
-
مهرآرا، اسداله
شناسایی و اولویت بندی عوامل حاکمیت شرکتی مطلوب در شرکت بیمه ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 462-479]
-
موسوی، میر حسین
اثر شوک های سلامت بر مصرف بیمه عمر و رشد اقتصادی در کشورهای توسعهیافته و درحالتوسعه [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 370-386]
-
موسویان، سیدعباس
ریسکهای بازار معاوضات بیمههای غیرزندگی در بازار سرمایه و صنعت بیمه ایران و راهکارهایی جهت پوشش آنها [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 353-369]
-
مولایی، یوسف
تعهد افشای پیش قراردادی بیمهگذار در حقوق ایران و انگلیس [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 221-230]
-
میرا، سید ابوالقاسم
دیالکتیک تردید و اعتماد در رفتار خرید بیمهزندگی «تحقیقی مبتنی بر نظریه دادهبنیاد» [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 387-409]
-
میرطاهر، سید محمدجواد
ریسکهای بازار معاوضات بیمههای غیرزندگی در بازار سرمایه و صنعت بیمه ایران و راهکارهایی جهت پوشش آنها [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 353-369]
-
میرنژاد، وحید
بیمه مالکیت [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 99-112]
ن
-
نجفی خواه، محسن
تحلیل حقوقی بیمهنامه ولکار [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 480-495]
-
نوبهار، الهام
بررسی وجود ریسک کژگزینی در صنعت بیمه درمان ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 280-293]
-
نوری یوشانلوئی، جعفر
کاربرد موافقتنامههای جامع بیمهای در پوشش ریسکهای عملیات بالادستی نفت و گاز [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 86-98]
-
نیاکان، لیلی
ارزیابی ریسک و بررسی انطباق با قواعد کسبوکار در بیمه با کمک تکنیک فرایندکاوی مطالعه موردی: فرایند خسارت بیمه شخص ثالث [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 144-158]
-
نیاکان لاهیجی، نازیلا
بخشبندی بازار بیمهنامه بدنه خودرو یکی از بزرگترین شرکتهای بیمهای ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 294-309]
و
-
وجگانی، حوریه
کاربرد موافقتنامههای جامع بیمهای در پوشش ریسکهای عملیات بالادستی نفت و گاز [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 86-98]
-
ودادهیر، ابوعلی
دیالکتیک تردید و اعتماد در رفتار خرید بیمهزندگی «تحقیقی مبتنی بر نظریه دادهبنیاد» [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 387-409]
ی
-
یادگاری، منیژه
تدوین و ارائه الگوی برند کارفرما در شرکتهای بیمه [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 326-341]