ا
-
احساس مؤثربودن
الگوی توانمندسازی مدیران فروش در صنعت بیمه: مطالعه در نمایندگیهای فروش بیمه در استان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 90-102]
-
ارزش در معرض ریسک
محاسبۀ سرمایۀ الزامی ریسک بازار در مدل توانگری مالی شرکتهای بیمه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 199-210]
-
ارزش گذاری مشتریان
مدلسازی پیشبینی رویگردانی مشتریان صنعت بیمه (مطالعۀ موردی) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 51-64]
-
ارزیاب خسارت
مفهوم و ماهیت شیوههای حل اختلاف موضوع قانون بیمۀ اجباری (20/2/1395) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 271-281]
-
ارزیابی عملکرد
ارائۀ چارچوبی برای ارزیابی عملکرد و رتبهبندی شرکتهای بیمه با رویکرد تصمیمگیری چند شاخصه (روش پرامتی غنیشده) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 1-14]
-
استاندارد حسابداری شمارۀ 28
نحوۀ شناسایی عناصر گزارشهای مالی طبق استاندارد شمارۀ 28 و تأثیرآن برحقوق متقابل ذینفعان اصلی (بیمهگر و بیمهگذار) در صنعت بیمه [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 260-270]
-
اطلاعات نامتقارن
تحلیل وجود کژگزینی در بازار بیمۀ عمر ایران با استفاده از مدلهای لوجیت [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 27-40]
-
اعتبار
اثر بیمۀ صادراتی بر صادرات کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 103-113]
-
الگوریتم ژنتیک
محاسبۀ سرمایۀ الزامی ریسک بازار در مدل توانگری مالی شرکتهای بیمه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 199-210]
-
انفال
بررسی فقهی الزام پیمانکاران نفتی به بیمهکردن چاههای نفت و گاز [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 127-138]
ب
-
بانک- بیمه
شناسایی و اولویتبندی انگیزههای اتحاد بانکها و بیمهها در شکلگیری «بانک- بیمه» [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 149-159]
-
بیمه
بیمۀ مسئولیت و خسارتهای وارده در فضای مجازی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 41-50]
-
بیمه
مفهوم و ماهیت شیوههای حل اختلاف موضوع قانون بیمۀ اجباری (20/2/1395) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 271-281]
-
بیمه تکافل
بررسی مبانی حقوقی بازتوزیع مازاد بیمۀ تکافل [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 139-148]
-
بیمه عمر
تحلیل وجود کژگزینی در بازار بیمۀ عمر ایران با استفاده از مدلهای لوجیت [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 27-40]
-
بیمههای اشخاص
برآورد کششهای تقاضای بیمههای اشخاص و اندازهگیری اثرات رفاهی افزایش حقبیمهها: کاربردی از سیستم تقاضای تقریباً ایدهآل [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 78-89]
-
بیمههای غیرعمر
ذخیرهسازی خسارتهای تصادفی برای بیمۀ عمومی با تأکید بر سطح خرد [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 172-186]
-
بیمۀ اتومبیل
تأملی بر عوامل مؤثر بر ایجاد رضایت یا نارضایتی در مشتریان حقیقی بیمههای اتومبیل: موردی از کاربرد روش تداعی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 114-126]
-
بیمۀ اجباری
مهمترین نوآوریهای قانون «بیمۀ اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیۀ سال 1395» [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 211-220]
-
بیمۀ تأمین اجتماعی
بررسی عوامل دینامیکی مؤثر بر تعداد افراد بیمهشده با رویکرد پویاییشناسی سیستمها (مطالعۀ موردی: بیمۀ تأمین اجتماعی) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 232-245]
-
بیمۀ چاههای نفت و گاز
بررسی فقهی الزام پیمانکاران نفتی به بیمهکردن چاههای نفت و گاز [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 127-138]
-
بیمۀ درمان
فرضیۀ تقاضای القایی پزشکان در ایران: تأثیر تراکم پزشکان بر هزینۀ درمان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 221-231]
-
بیمۀ صادراتی
اثر بیمۀ صادراتی بر صادرات کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 103-113]
-
بیمۀ عمر
مدلسازی پویای وضعیت بیمههای عمر در ایران با رویکرد پویاییشناسی سیستمها [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 246-259]
پ
-
پویاییشناسی سیستمها
بررسی عوامل دینامیکی مؤثر بر تعداد افراد بیمهشده با رویکرد پویاییشناسی سیستمها (مطالعۀ موردی: بیمۀ تأمین اجتماعی) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 232-245]
-
پویاییشناسی سیستمها
مدلسازی پویای وضعیت بیمههای عمر در ایران با رویکرد پویاییشناسی سیستمها [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 246-259]
-
پیشگویی
ذخیرهسازی خسارتهای تصادفی برای بیمۀ عمومی با تأکید بر سطح خرد [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 172-186]
ت
-
تأمین مالی صادرات
اثر بیمۀ صادراتی بر صادرات کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 103-113]
-
تحلیل بقا
ذخیرهسازی خسارتهای تصادفی برای بیمۀ عمومی با تأکید بر سطح خرد [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 172-186]
-
تحلیل و پیشبینی رویگردانی
مدلسازی پیشبینی رویگردانی مشتریان صنعت بیمه (مطالعۀ موردی) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 51-64]
-
تصمیمگیری چند شاخصه
ارائۀ چارچوبی برای ارزیابی عملکرد و رتبهبندی شرکتهای بیمه با رویکرد تصمیمگیری چند شاخصه (روش پرامتی غنیشده) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 1-14]
-
تصمیمگیری چندمعیاره
شناسایی و اولویتبندی انگیزههای اتحاد بانکها و بیمهها در شکلگیری «بانک- بیمه» [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 149-159]
-
تغییرات رفاهی
برآورد کششهای تقاضای بیمههای اشخاص و اندازهگیری اثرات رفاهی افزایش حقبیمهها: کاربردی از سیستم تقاضای تقریباً ایدهآل [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 78-89]
-
تقاضای القایی
فرضیۀ تقاضای القایی پزشکان در ایران: تأثیر تراکم پزشکان بر هزینۀ درمان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 221-231]
-
توابع مفصل
محاسبۀ سرمایۀ الزامی ریسک بازار در مدل توانگری مالی شرکتهای بیمه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 199-210]
-
توانگری مالی
رابطۀ توانگری با متغیرهای مالی شرکتهای بیمه [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 15-26]
-
توانگری مالی
محاسبۀ سرمایۀ الزامی ریسک بازار در مدل توانگری مالی شرکتهای بیمه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 199-210]
-
توانگری مالی
نحوۀ شناسایی عناصر گزارشهای مالی طبق استاندارد شمارۀ 28 و تأثیرآن برحقوق متقابل ذینفعان اصلی (بیمهگر و بیمهگذار) در صنعت بیمه [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 260-270]
-
توانمندسازی
الگوی توانمندسازی مدیران فروش در صنعت بیمه: مطالعه در نمایندگیهای فروش بیمه در استان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 90-102]
-
توانمندسازی روانشناختی
بررسی تأثیر رهبری اصیل بر کسب مزیت رقابتی با تبیین نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی کارکنان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 65-77]
ح
-
حقوق ذینفعان بیمه
نحوۀ شناسایی عناصر گزارشهای مالی طبق استاندارد شمارۀ 28 و تأثیرآن برحقوق متقابل ذینفعان اصلی (بیمهگر و بیمهگذار) در صنعت بیمه [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 260-270]
-
حقوق مدنی
بررسی مبانی حقوقی بازتوزیع مازاد بیمۀ تکافل [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 139-148]
-
حل اختلاف
مفهوم و ماهیت شیوههای حل اختلاف موضوع قانون بیمۀ اجباری (20/2/1395) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 271-281]
خ
-
خسارت
مهمترین نوآوریهای قانون «بیمۀ اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیۀ سال 1395» [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 211-220]
-
خودتوسعهای کارکنان
تأثیر هوش سازمانی بر یادگیری سازمانی با توجه به نقش تعدیلکنندۀ خودتوسعهای کارکنان شرکت بیمۀ پارسیان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 187-198]
د
-
دادههای پانلی
فرضیۀ تقاضای القایی پزشکان در ایران: تأثیر تراکم پزشکان بر هزینۀ درمان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 221-231]
-
دادههای تابلویی
اثر بیمۀ صادراتی بر صادرات کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 103-113]
-
دارنده
مهمترین نوآوریهای قانون «بیمۀ اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیۀ سال 1395» [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 211-220]
-
داوری
مفهوم و ماهیت شیوههای حل اختلاف موضوع قانون بیمۀ اجباری (20/2/1395) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 271-281]
ذ
-
ذخایر فنی
نحوۀ شناسایی عناصر گزارشهای مالی طبق استاندارد شمارۀ 28 و تأثیرآن برحقوق متقابل ذینفعان اصلی (بیمهگر و بیمهگذار) در صنعت بیمه [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 260-270]
-
ذخیرۀ خسارت
ذخیرهسازی خسارتهای تصادفی برای بیمۀ عمومی با تأکید بر سطح خرد [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 172-186]
ر
-
رتبهبندی
ارائۀ چارچوبی برای ارزیابی عملکرد و رتبهبندی شرکتهای بیمه با رویکرد تصمیمگیری چند شاخصه (روش پرامتی غنیشده) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 1-14]
-
رضایت مشتری
تأملی بر عوامل مؤثر بر ایجاد رضایت یا نارضایتی در مشتریان حقیقی بیمههای اتومبیل: موردی از کاربرد روش تداعی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 114-126]
-
رگرسیون بهظاهر نامرتبط
برآورد کششهای تقاضای بیمههای اشخاص و اندازهگیری اثرات رفاهی افزایش حقبیمهها: کاربردی از سیستم تقاضای تقریباً ایدهآل [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 78-89]
-
رهبری اصیل
بررسی تأثیر رهبری اصیل بر کسب مزیت رقابتی با تبیین نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی کارکنان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 65-77]
-
روش تداعی
تأملی بر عوامل مؤثر بر ایجاد رضایت یا نارضایتی در مشتریان حقیقی بیمههای اتومبیل: موردی از کاربرد روش تداعی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 114-126]
-
رویگردانی مشتری
مدلسازی پیشبینی رویگردانی مشتریان صنعت بیمه (مطالعۀ موردی) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 51-64]
-
ریسک بازار
محاسبۀ سرمایۀ الزامی ریسک بازار در مدل توانگری مالی شرکتهای بیمه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 199-210]
-
ریسک و نااطمینانی
برآورد کششهای تقاضای بیمههای اشخاص و اندازهگیری اثرات رفاهی افزایش حقبیمهها: کاربردی از سیستم تقاضای تقریباً ایدهآل [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 78-89]
س
-
سطح خرد
ذخیرهسازی خسارتهای تصادفی برای بیمۀ عمومی با تأکید بر سطح خرد [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 172-186]
-
سهم بازار
مدلسازی پویای وضعیت بیمههای عمر در ایران با رویکرد پویاییشناسی سیستمها [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 246-259]
-
سود
نحوۀ شناسایی عناصر گزارشهای مالی طبق استاندارد شمارۀ 28 و تأثیرآن برحقوق متقابل ذینفعان اصلی (بیمهگر و بیمهگذار) در صنعت بیمه [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 260-270]
-
سیاستهای تبلیغاتی
بررسی عوامل دینامیکی مؤثر بر تعداد افراد بیمهشده با رویکرد پویاییشناسی سیستمها (مطالعۀ موردی: بیمۀ تأمین اجتماعی) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 232-245]
-
سیستم تقاضای تقریباً ایدهآل
برآورد کششهای تقاضای بیمههای اشخاص و اندازهگیری اثرات رفاهی افزایش حقبیمهها: کاربردی از سیستم تقاضای تقریباً ایدهآل [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 78-89]
ش
-
شبیهسازی رایانهای
مدلسازی پویای وضعیت بیمههای عمر در ایران با رویکرد پویاییشناسی سیستمها [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 246-259]
-
شرکت بیمه
تأثیر هوش سازمانی بر یادگیری سازمانی با توجه به نقش تعدیلکنندۀ خودتوسعهای کارکنان شرکت بیمۀ پارسیان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 187-198]
-
شرکت های بیمه
ارائۀ چارچوبی برای ارزیابی عملکرد و رتبهبندی شرکتهای بیمه با رویکرد تصمیمگیری چند شاخصه (روش پرامتی غنیشده) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 1-14]
ص
-
صادرات
اثر بیمۀ صادراتی بر صادرات کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 103-113]
-
صنعت بیمه
مدلسازی پیشبینی رویگردانی مشتریان صنعت بیمه (مطالعۀ موردی) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 51-64]
-
صنعت بیمه
بررسی تأثیر رهبری اصیل بر کسب مزیت رقابتی با تبیین نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی کارکنان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 65-77]
-
صنعت بیمه
الگوی توانمندسازی مدیران فروش در صنعت بیمه: مطالعه در نمایندگیهای فروش بیمه در استان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 90-102]
ض
-
ضریب خسارت
رابطۀ توانگری با متغیرهای مالی شرکتهای بیمه [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 15-26]
-
ضریب نفوذ بیمۀ عمر
عوامل اقتصادی- اجتماعی مؤثر بر توسعۀ بیمۀ عمر، مطالعۀ مقایسهای بین ایران و کشورهای توسعهیافته در طول دورۀ 1985-2014: رویکرد گشتاورهای تعمیمیافته [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 160-171]
ف
-
فرایند پواسون
ذخیرهسازی خسارتهای تصادفی برای بیمۀ عمومی با تأکید بر سطح خرد [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 172-186]
-
فرایند تحلیل سلسلهمراتبی
شناسایی و اولویتبندی انگیزههای اتحاد بانکها و بیمهها در شکلگیری «بانک- بیمه» [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 149-159]
-
فضای مجازی
بیمۀ مسئولیت و خسارتهای وارده در فضای مجازی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 41-50]
ک
-
کژگزینی
تحلیل وجود کژگزینی در بازار بیمۀ عمر ایران با استفاده از مدلهای لوجیت [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 27-40]
-
کژمنشی
تحلیل وجود کژگزینی در بازار بیمۀ عمر ایران با استفاده از مدلهای لوجیت [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 27-40]
-
کشورهای توسعهیافته
عوامل اقتصادی- اجتماعی مؤثر بر توسعۀ بیمۀ عمر، مطالعۀ مقایسهای بین ایران و کشورهای توسعهیافته در طول دورۀ 1985-2014: رویکرد گشتاورهای تعمیمیافته [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 160-171]
گ
-
گشتاورهای تعمیمیافته
عوامل اقتصادی- اجتماعی مؤثر بر توسعۀ بیمۀ عمر، مطالعۀ مقایسهای بین ایران و کشورهای توسعهیافته در طول دورۀ 1985-2014: رویکرد گشتاورهای تعمیمیافته [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 160-171]
م
-
مازاد بیمه تکافل
بررسی مبانی حقوقی بازتوزیع مازاد بیمۀ تکافل [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 139-148]
-
متغیرهای مالی
رابطۀ توانگری با متغیرهای مالی شرکتهای بیمه [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 15-26]
-
مخاطرات امنیت اطلاعات و ارتباطات
بیمۀ مسئولیت و خسارتهای وارده در فضای مجازی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 41-50]
-
مخاطرات مجازی
بیمۀ مسئولیت و خسارتهای وارده در فضای مجازی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 41-50]
-
مدلسازی پویا
مدلسازی پویای وضعیت بیمههای عمر در ایران با رویکرد پویاییشناسی سیستمها [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 246-259]
-
مدلهای گارچ
محاسبۀ سرمایۀ الزامی ریسک بازار در مدل توانگری مالی شرکتهای بیمه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 199-210]
-
مدیریت نیروی انسانی
الگوی توانمندسازی مدیران فروش در صنعت بیمه: مطالعه در نمایندگیهای فروش بیمه در استان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 90-102]
-
مزیت رقابتی
بررسی تأثیر رهبری اصیل بر کسب مزیت رقابتی با تبیین نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی کارکنان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 65-77]
-
معادن باطنی
بررسی فقهی الزام پیمانکاران نفتی به بیمهکردن چاههای نفت و گاز [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 127-138]
-
معادن ظاهری
بررسی فقهی الزام پیمانکاران نفتی به بیمهکردن چاههای نفت و گاز [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 127-138]
-
موانع رفتاری
شناسایی و اولویتبندی موانع پیادهسازی نظام بیمۀ سلامت بر اساس نظریۀ سهشاخگی (مطالعۀ موردی: شهر زاهدان) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 282-292]
-
موانع زمینهای
شناسایی و اولویتبندی موانع پیادهسازی نظام بیمۀ سلامت بر اساس نظریۀ سهشاخگی (مطالعۀ موردی: شهر زاهدان) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 282-292]
-
موانع ساختاری
شناسایی و اولویتبندی موانع پیادهسازی نظام بیمۀ سلامت بر اساس نظریۀ سهشاخگی (مطالعۀ موردی: شهر زاهدان) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 282-292]
-
میادین و چاههای نفت و گاز
بررسی فقهی الزام پیمانکاران نفتی به بیمهکردن چاههای نفت و گاز [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 127-138]
ن
-
نسبت پزشک به جمعیت
فرضیۀ تقاضای القایی پزشکان در ایران: تأثیر تراکم پزشکان بر هزینۀ درمان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 221-231]
-
نسبت ترکیبی
رابطۀ توانگری با متغیرهای مالی شرکتهای بیمه [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 15-26]
-
نظام بیمۀ سلامت
شناسایی و اولویتبندی موانع پیادهسازی نظام بیمۀ سلامت بر اساس نظریۀ سهشاخگی (مطالعۀ موردی: شهر زاهدان) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 282-292]
-
نظریۀ ارزش فرین
محاسبۀ سرمایۀ الزامی ریسک بازار در مدل توانگری مالی شرکتهای بیمه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 199-210]
-
نظریۀ زمینهای
تأملی بر عوامل مؤثر بر ایجاد رضایت یا نارضایتی در مشتریان حقیقی بیمههای اتومبیل: موردی از کاربرد روش تداعی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 114-126]
و
-
وسیلۀ نقلیه
مهمترین نوآوریهای قانون «بیمۀ اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیۀ سال 1395» [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 211-220]
ه
-
هزینههای درمانی
بررسی عوامل دینامیکی مؤثر بر تعداد افراد بیمهشده با رویکرد پویاییشناسی سیستمها (مطالعۀ موردی: بیمۀ تأمین اجتماعی) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 232-245]
-
هزینۀ بهداشت و درمان خانوار
فرضیۀ تقاضای القایی پزشکان در ایران: تأثیر تراکم پزشکان بر هزینۀ درمان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 221-231]
-
همافزایی
شناسایی و اولویتبندی انگیزههای اتحاد بانکها و بیمهها در شکلگیری «بانک- بیمه» [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 149-159]
-
هوش سازمانی
تأثیر هوش سازمانی بر یادگیری سازمانی با توجه به نقش تعدیلکنندۀ خودتوسعهای کارکنان شرکت بیمۀ پارسیان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 187-198]
-
هیئت
مفهوم و ماهیت شیوههای حل اختلاف موضوع قانون بیمۀ اجباری (20/2/1395) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 271-281]
ی
-
یادگیری سازمانی
تأثیر هوش سازمانی بر یادگیری سازمانی با توجه به نقش تعدیلکنندۀ خودتوسعهای کارکنان شرکت بیمۀ پارسیان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 187-198]