فصلنامه علمی

ا

  • احساس مؤثربودن الگوی توانمندسازی مدیران فروش در صنعت بیمه: مطالعه در نمایندگی‌های فروش بیمه در استان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 90-102]

  • ارزش در معرض ریسک محاسبۀ سرمایۀ الزامی ریسک بازار در مدل توانگری مالی شرکت‌های بیمه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 199-210]

  • ارزش گذاری مشتریان مدل‎سازی پیش‎بینی رویگردانی مشتریان صنعت بیمه (مطالعۀ موردی) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 51-64]

  • ارزیاب خسارت مفهوم و ماهیت شیوه‌های حل اختلاف موضوع قانون بیمۀ اجباری (20/2/1395) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 271-281]

  • ارزیابی عملکرد ارائۀ چارچوبی برای ارزیابی عملکرد و رتبه‌بندی شرکت‌‌های بیمه با رویکرد تصمیم‌گیری چند شاخصه (روش پرامتی غنی‌شده) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 1-14]

  • استاندارد حسابداری شمارۀ 28 نحوۀ شناسایی عناصر گزارش‌های مالی طبق استاندارد شمارۀ 28 و تأثیرآن برحقوق متقابل ذی‌نفعان اصلی (بیمه‌گر و بیمه‌گذار) در صنعت بیمه [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 260-270]

  • اطلاعات نامتقارن تحلیل وجود کژگزینی در بازار بیمۀ عمر ایران با استفاده از مدل‌‌های لوجیت [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 27-40]

  • اعتبار اثر بیمۀ ‌صادراتی بر صادرات کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 103-113]

  • الگوریتم ژنتیک محاسبۀ سرمایۀ الزامی ریسک بازار در مدل توانگری مالی شرکت‌های بیمه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 199-210]

  • انفال بررسی فقهی الزام پیمانکاران نفتی به بیمه‌کردن چاه‌های نفت و گاز [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 127-138]

ب

  • بانک- بیمه شناسایی و اولویت‌بندی انگیزه‌های اتحاد بانک‌ها و بیمه‌ها در شکل‌گیری «بانک- بیمه» [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 149-159]

  • بیمه بیمۀ مسئولیت و خسارت‌های وارده در فضای مجازی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 41-50]

  • بیمه مفهوم و ماهیت شیوه‌های حل اختلاف موضوع قانون بیمۀ اجباری (20/2/1395) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 271-281]

  • بیمه تکافل بررسی مبانی حقوقی بازتوزیع مازاد بیمۀ تکافل [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 139-148]

  • بیمه عمر تحلیل وجود کژگزینی در بازار بیمۀ عمر ایران با استفاده از مدل‌‌های لوجیت [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 27-40]

  • بیمه‌های اشخاص برآورد کشش‌های تقاضای بیمه‌‌های اشخاص و اندازه‌گیری اثرات رفاهی افزایش حق‌بیمه‌‌ها: کاربردی از سیستم تقاضای تقریباً ایده‌آل [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 78-89]

  • بیمه‌های غیرعمر‌ ذخیره‌سازی خسارت‌های تصادفی برای بیمۀ عمومی با تأکید بر سطح خرد‎ [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 172-186]

  • بیمۀ اتومبیل تأملی بر عوامل مؤثر بر ایجاد رضایت یا نارضایتی در مشتریان حقیقی بیمه‌های اتومبیل: موردی از کاربرد روش تداعی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 114-126]

  • بیمۀ اجباری مهم‌ترین نوآوری‌های قانون «بیمۀ اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیۀ سال 1395» [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 211-220]

  • بیمۀ تأمین اجتماعی بررسی عوامل دینامیکی مؤثر بر تعداد افراد بیمه‌شده با رویکرد پویایی‌شناسی سیستمها (مطالعۀ موردی: بیمۀ تأمین اجتماعی) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 232-245]

  • بیمۀ چاه‌های نفت و گاز بررسی فقهی الزام پیمانکاران نفتی به بیمه‌کردن چاه‌های نفت و گاز [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 127-138]

  • بیمۀ درمان فرضیۀ تقاضای القایی پزشکان در ایران: تأثیر تراکم پزشکان بر هزینۀ درمان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 221-231]

  • بیمۀ صادراتی اثر بیمۀ ‌صادراتی بر صادرات کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 103-113]

  • بیمۀ عمر مدل‌سازی پویای وضعیت بیمه‌های عمر در ایران با رویکرد پویایی‌شناسی سیستم‌ها [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 246-259]

پ

  • پویایی‌شناسی سیستمها بررسی عوامل دینامیکی مؤثر بر تعداد افراد بیمه‌شده با رویکرد پویایی‌شناسی سیستمها (مطالعۀ موردی: بیمۀ تأمین اجتماعی) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 232-245]

  • پویایی‌شناسی سیستمها مدل‌سازی پویای وضعیت بیمه‌های عمر در ایران با رویکرد پویایی‌شناسی سیستم‌ها [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 246-259]

  • پیشگویی ذخیره‌سازی خسارت‌های تصادفی برای بیمۀ عمومی با تأکید بر سطح خرد‎ [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 172-186]

ت

  • تأمین مالی صادرات اثر بیمۀ ‌صادراتی بر صادرات کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 103-113]

  • تحلیل بقا ذخیره‌سازی خسارت‌های تصادفی برای بیمۀ عمومی با تأکید بر سطح خرد‎ [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 172-186]

  • تحلیل و پیش‎بینی رویگردانی مدل‎سازی پیش‎بینی رویگردانی مشتریان صنعت بیمه (مطالعۀ موردی) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 51-64]

  • تصمیم‌گیری چند شاخصه ارائۀ چارچوبی برای ارزیابی عملکرد و رتبه‌بندی شرکت‌‌های بیمه با رویکرد تصمیم‌گیری چند شاخصه (روش پرامتی غنی‌شده) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 1-14]

  • تصمیم‌گیری چندمعیاره شناسایی و اولویت‌بندی انگیزه‌های اتحاد بانک‌ها و بیمه‌ها در شکل‌گیری «بانک- بیمه» [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 149-159]

  • تغییرات رفاهی برآورد کشش‌های تقاضای بیمه‌‌های اشخاص و اندازه‌گیری اثرات رفاهی افزایش حق‌بیمه‌‌ها: کاربردی از سیستم تقاضای تقریباً ایده‌آل [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 78-89]

  • تقاضای القایی فرضیۀ تقاضای القایی پزشکان در ایران: تأثیر تراکم پزشکان بر هزینۀ درمان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 221-231]

  • توابع مفصل محاسبۀ سرمایۀ الزامی ریسک بازار در مدل توانگری مالی شرکت‌های بیمه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 199-210]

  • توانگری مالی رابطۀ توانگری با متغیرهای مالی شرکت‌های بیمه [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 15-26]

  • توانگری مالی محاسبۀ سرمایۀ الزامی ریسک بازار در مدل توانگری مالی شرکت‌های بیمه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 199-210]

  • توانگری مالی نحوۀ شناسایی عناصر گزارش‌های مالی طبق استاندارد شمارۀ 28 و تأثیرآن برحقوق متقابل ذی‌نفعان اصلی (بیمه‌گر و بیمه‌گذار) در صنعت بیمه [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 260-270]

  • توانمندسازی الگوی توانمندسازی مدیران فروش در صنعت بیمه: مطالعه در نمایندگی‌های فروش بیمه در استان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 90-102]

  • توانمندسازی روانشناختی بررسی تأثیر رهبری اصیل بر کسب مزیت رقابتی با تبیین نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی کارکنان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 65-77]

ح

  • حقوق ذی‌نفعان بیمه نحوۀ شناسایی عناصر گزارش‌های مالی طبق استاندارد شمارۀ 28 و تأثیرآن برحقوق متقابل ذی‌نفعان اصلی (بیمه‌گر و بیمه‌گذار) در صنعت بیمه [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 260-270]

  • حقوق مدنی بررسی مبانی حقوقی بازتوزیع مازاد بیمۀ تکافل [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 139-148]

  • حل اختلاف مفهوم و ماهیت شیوه‌های حل اختلاف موضوع قانون بیمۀ اجباری (20/2/1395) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 271-281]

خ

  • خسارت مهم‌ترین نوآوری‌های قانون «بیمۀ اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیۀ سال 1395» [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 211-220]

  • خودتوسعه‌ای کارکنان تأثیر هوش سازمانی بر یادگیری سازمانی با توجه به نقش تعدیل‌کنندۀ خودتوسعه‌ای کارکنان شرکت بیمۀ پارسیان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 187-198]

د

  • داده‌های پانلی فرضیۀ تقاضای القایی پزشکان در ایران: تأثیر تراکم پزشکان بر هزینۀ درمان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 221-231]

  • داده‌های تابلویی اثر بیمۀ ‌صادراتی بر صادرات کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 103-113]

  • دارنده مهم‌ترین نوآوری‌های قانون «بیمۀ اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیۀ سال 1395» [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 211-220]

  • داوری مفهوم و ماهیت شیوه‌های حل اختلاف موضوع قانون بیمۀ اجباری (20/2/1395) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 271-281]

ذ

  • ذخایر فنی نحوۀ شناسایی عناصر گزارش‌های مالی طبق استاندارد شمارۀ 28 و تأثیرآن برحقوق متقابل ذی‌نفعان اصلی (بیمه‌گر و بیمه‌گذار) در صنعت بیمه [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 260-270]

  • ذخیرۀ خسارت ذخیره‌سازی خسارت‌های تصادفی برای بیمۀ عمومی با تأکید بر سطح خرد‎ [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 172-186]

ر

  • رتبه‌بندی ارائۀ چارچوبی برای ارزیابی عملکرد و رتبه‌بندی شرکت‌‌های بیمه با رویکرد تصمیم‌گیری چند شاخصه (روش پرامتی غنی‌شده) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 1-14]

  • رضایت مشتری تأملی بر عوامل مؤثر بر ایجاد رضایت یا نارضایتی در مشتریان حقیقی بیمه‌های اتومبیل: موردی از کاربرد روش تداعی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 114-126]

  • رگرسیون به‌ظاهر نامرتبط برآورد کشش‌های تقاضای بیمه‌‌های اشخاص و اندازه‌گیری اثرات رفاهی افزایش حق‌بیمه‌‌ها: کاربردی از سیستم تقاضای تقریباً ایده‌آل [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 78-89]

  • رهبری اصیل بررسی تأثیر رهبری اصیل بر کسب مزیت رقابتی با تبیین نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی کارکنان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 65-77]

  • روش تداعی تأملی بر عوامل مؤثر بر ایجاد رضایت یا نارضایتی در مشتریان حقیقی بیمه‌های اتومبیل: موردی از کاربرد روش تداعی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 114-126]

  • رویگردانی مشتری مدل‎سازی پیش‎بینی رویگردانی مشتریان صنعت بیمه (مطالعۀ موردی) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 51-64]

  • ریسک بازار محاسبۀ سرمایۀ الزامی ریسک بازار در مدل توانگری مالی شرکت‌های بیمه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 199-210]

  • ریسک و نااطمینانی برآورد کشش‌های تقاضای بیمه‌‌های اشخاص و اندازه‌گیری اثرات رفاهی افزایش حق‌بیمه‌‌ها: کاربردی از سیستم تقاضای تقریباً ایده‌آل [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 78-89]

س

  • سطح ‌خرد ذخیره‌سازی خسارت‌های تصادفی برای بیمۀ عمومی با تأکید بر سطح خرد‎ [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 172-186]

  • سهم بازار مدل‌سازی پویای وضعیت بیمه‌های عمر در ایران با رویکرد پویایی‌شناسی سیستم‌ها [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 246-259]

  • سود نحوۀ شناسایی عناصر گزارش‌های مالی طبق استاندارد شمارۀ 28 و تأثیرآن برحقوق متقابل ذی‌نفعان اصلی (بیمه‌گر و بیمه‌گذار) در صنعت بیمه [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 260-270]

  • سیاستهای تبلیغاتی بررسی عوامل دینامیکی مؤثر بر تعداد افراد بیمه‌شده با رویکرد پویایی‌شناسی سیستمها (مطالعۀ موردی: بیمۀ تأمین اجتماعی) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 232-245]

  • سیستم تقاضای تقریباً ایده‌آل برآورد کشش‌های تقاضای بیمه‌‌های اشخاص و اندازه‌گیری اثرات رفاهی افزایش حق‌بیمه‌‌ها: کاربردی از سیستم تقاضای تقریباً ایده‌آل [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 78-89]

ش

  • شبیه‌سازی رایانه‌ای مدل‌سازی پویای وضعیت بیمه‌های عمر در ایران با رویکرد پویایی‌شناسی سیستم‌ها [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 246-259]

  • شرکت بیمه تأثیر هوش سازمانی بر یادگیری سازمانی با توجه به نقش تعدیل‌کنندۀ خودتوسعه‌ای کارکنان شرکت بیمۀ پارسیان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 187-198]

  • شرکت های بیمه ارائۀ چارچوبی برای ارزیابی عملکرد و رتبه‌بندی شرکت‌‌های بیمه با رویکرد تصمیم‌گیری چند شاخصه (روش پرامتی غنی‌شده) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 1-14]

ص

  • صادرات اثر بیمۀ ‌صادراتی بر صادرات کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 103-113]

  • صنعت بیمه مدل‎سازی پیش‎بینی رویگردانی مشتریان صنعت بیمه (مطالعۀ موردی) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 51-64]

  • صنعت بیمه بررسی تأثیر رهبری اصیل بر کسب مزیت رقابتی با تبیین نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی کارکنان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 65-77]

  • صنعت بیمه الگوی توانمندسازی مدیران فروش در صنعت بیمه: مطالعه در نمایندگی‌های فروش بیمه در استان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 90-102]

ض

  • ضریب خسارت رابطۀ توانگری با متغیرهای مالی شرکت‌های بیمه [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 15-26]

  • ضریب نفوذ بیمۀ عمر عوامل اقتصادی- اجتماعی مؤثر بر توسعۀ بیمۀ عمر، مطالعۀ مقایسه‌ای بین ایران و کشورهای توسعه‌یافته در طول دورۀ 1985-2014: رویکرد گشتاورهای تعمیم‌یافته [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 160-171]

ف

  • فرایند پواسون ذخیره‌سازی خسارت‌های تصادفی برای بیمۀ عمومی با تأکید بر سطح خرد‎ [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 172-186]

  • فرایند تحلیل سلسله‌مراتبی شناسایی و اولویت‌بندی انگیزه‌های اتحاد بانک‌ها و بیمه‌ها در شکل‌گیری «بانک- بیمه» [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 149-159]

  • فضای مجازی بیمۀ مسئولیت و خسارت‌های وارده در فضای مجازی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 41-50]

ک

  • کژگزینی تحلیل وجود کژگزینی در بازار بیمۀ عمر ایران با استفاده از مدل‌‌های لوجیت [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 27-40]

  • کژمنشی تحلیل وجود کژگزینی در بازار بیمۀ عمر ایران با استفاده از مدل‌‌های لوجیت [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 27-40]

  • کشور‌های توسعه‌یافته عوامل اقتصادی- اجتماعی مؤثر بر توسعۀ بیمۀ عمر، مطالعۀ مقایسه‌ای بین ایران و کشورهای توسعه‌یافته در طول دورۀ 1985-2014: رویکرد گشتاورهای تعمیم‌یافته [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 160-171]

گ

  • گشتاورهای تعمیم‌یافته عوامل اقتصادی- اجتماعی مؤثر بر توسعۀ بیمۀ عمر، مطالعۀ مقایسه‌ای بین ایران و کشورهای توسعه‌یافته در طول دورۀ 1985-2014: رویکرد گشتاورهای تعمیم‌یافته [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 160-171]

م

  • مازاد بیمه تکافل بررسی مبانی حقوقی بازتوزیع مازاد بیمۀ تکافل [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 139-148]

  • متغیرهای مالی رابطۀ توانگری با متغیرهای مالی شرکت‌های بیمه [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 15-26]

  • مخاطرات امنیت اطلاعات و ارتباطات بیمۀ مسئولیت و خسارت‌های وارده در فضای مجازی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 41-50]

  • مخاطرات مجازی بیمۀ مسئولیت و خسارت‌های وارده در فضای مجازی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 41-50]

  • مدل‌سازی پویا مدل‌سازی پویای وضعیت بیمه‌های عمر در ایران با رویکرد پویایی‌شناسی سیستم‌ها [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 246-259]

  • مدلهای گارچ محاسبۀ سرمایۀ الزامی ریسک بازار در مدل توانگری مالی شرکت‌های بیمه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 199-210]

  • مدیریت نیروی انسانی الگوی توانمندسازی مدیران فروش در صنعت بیمه: مطالعه در نمایندگی‌های فروش بیمه در استان خراسان رضوی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 90-102]

  • مزیت رقابتی بررسی تأثیر رهبری اصیل بر کسب مزیت رقابتی با تبیین نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی کارکنان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 65-77]

  • معادن باطنی بررسی فقهی الزام پیمانکاران نفتی به بیمه‌کردن چاه‌های نفت و گاز [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 127-138]

  • معادن ظاهری بررسی فقهی الزام پیمانکاران نفتی به بیمه‌کردن چاه‌های نفت و گاز [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 127-138]

  • موانع رفتاری شناسایی و اولویت‌‌‌بندی موانع پیاده‌سازی نظام بیمۀ سلامت بر اساس نظریۀ سه‌شاخگی (مطالعۀ موردی: شهر زاهدان) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 282-292]

  • موانع زمینه‌ای شناسایی و اولویت‌‌‌بندی موانع پیاده‌سازی نظام بیمۀ سلامت بر اساس نظریۀ سه‌شاخگی (مطالعۀ موردی: شهر زاهدان) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 282-292]

  • موانع ساختاری شناسایی و اولویت‌‌‌بندی موانع پیاده‌سازی نظام بیمۀ سلامت بر اساس نظریۀ سه‌شاخگی (مطالعۀ موردی: شهر زاهدان) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 282-292]

  • میادین و چاه‌های نفت و گاز بررسی فقهی الزام پیمانکاران نفتی به بیمه‌کردن چاه‌های نفت و گاز [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 127-138]

ن

  • نسبت پزشک به جمعیت فرضیۀ تقاضای القایی پزشکان در ایران: تأثیر تراکم پزشکان بر هزینۀ درمان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 221-231]

  • نسبت ترکیبی رابطۀ توانگری با متغیرهای مالی شرکت‌های بیمه [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 15-26]

  • نظام بیمۀ سلامت شناسایی و اولویت‌‌‌بندی موانع پیاده‌سازی نظام بیمۀ سلامت بر اساس نظریۀ سه‌شاخگی (مطالعۀ موردی: شهر زاهدان) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 282-292]

  • نظریۀ ارزش فرین محاسبۀ سرمایۀ الزامی ریسک بازار در مدل توانگری مالی شرکت‌های بیمه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 199-210]

  • نظریۀ زمینه‌ای تأملی بر عوامل مؤثر بر ایجاد رضایت یا نارضایتی در مشتریان حقیقی بیمه‌های اتومبیل: موردی از کاربرد روش تداعی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 114-126]

و

  • وسیلۀ نقلیه مهم‌ترین نوآوری‌های قانون «بیمۀ اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیۀ سال 1395» [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 211-220]

ه

  • هزینه‌های درمانی بررسی عوامل دینامیکی مؤثر بر تعداد افراد بیمه‌شده با رویکرد پویایی‌شناسی سیستمها (مطالعۀ موردی: بیمۀ تأمین اجتماعی) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 232-245]

  • هزینۀ بهداشت و درمان خانوار فرضیۀ تقاضای القایی پزشکان در ایران: تأثیر تراکم پزشکان بر هزینۀ درمان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 221-231]

  • هم‌افزایی شناسایی و اولویت‌بندی انگیزه‌های اتحاد بانک‌ها و بیمه‌ها در شکل‌گیری «بانک- بیمه» [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 149-159]

  • هوش سازمانی تأثیر هوش سازمانی بر یادگیری سازمانی با توجه به نقش تعدیل‌کنندۀ خودتوسعه‌ای کارکنان شرکت بیمۀ پارسیان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 187-198]

  • هیئت مفهوم و ماهیت شیوه‌های حل اختلاف موضوع قانون بیمۀ اجباری (20/2/1395) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 271-281]

ی

  • یادگیری سازمانی تأثیر هوش سازمانی بر یادگیری سازمانی با توجه به نقش تعدیل‌کنندۀ خودتوسعه‌ای کارکنان شرکت بیمۀ پارسیان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 187-198]