فصلنامه علمی

آ

  • آخرین بازمانده‏ کاربردهای رویکرد مارکوفی در مدل‌بندی مرگ‌و‌میر زوجین [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 61-84]

  • آلودگی نفتی بیمه اجباری مسئولیت مدنی صاحبان کشتی در آلودگی‌های نفتی با تأکید بر کنوانسیون مسئولیت مدنی 1969 با اصلاحات بعدی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 162-180]

  • آموزش ضمن‌‌خدمت بررسی تأثیر آموزش‌های ضمن‌خدمت بر توانمندی و عملکرد شغلی کارکنان در یک شرکت بیمه‌‌ای [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 203-217]

ا

  • اتلاف بیمه مرهونه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 105-125]

  • ارائه اطلاعات مطالعۀ تطبیقی نقش حسن‌نیت بیمه‌گر در انعقاد عقد بیمه (حقوق ایران و نظام‌های حقوقی معاصر) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 387-398]

  • ارزش طول عمر مشتری طراحی و پیاده‌سازی سیستم پایلوت فروش متقاطع با استفاده از رویکرد ارزش مشتری در صنعت بیمۀ ایران [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 325-338]

  • ارزش ویژۀ برند مشتری‌‌محور طراحی سنجۀ اندازه‌گیری ارزش ویژۀ برند مشتری‌محور در صنعت بیمه: پژوهش ترکیبی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 339-352]

  • استراتژی اقیانوس آبی بررسی استراتژی‌های نوآوری در صنعت بیمه کشور با رویکرد اقیانوس آبی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 112-129]

  • اصل ماکسیمم آنتروپی معرفی دو روش جدید برای تعیین حق‌بیمه‌ نسبی در سیستم پاداش- جریمه‌ ایران [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 76-93]

  • اطلاعات نامتقارن اثر پدیده عدم تقارن اطلاعات در بازار بیمه آتش‌سوزی بر عملکرد مالی شرکت (مطالعه موردی یک شرکت بیمه) [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 20-32]

  • اطلاعات نامتقارن بررسی اثر ریسک‌گریزی بر بازخرید بیمه‌نامه‌های عمر مطالعۀ موردی (بازار بیمۀ عمر ایران) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 353-362]

  • اعتباریابی متقابل عوامل مؤثر بر نوآوری در صنعت بیمه کشور [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 33-57]

  • اعتماد طراحی سنجۀ اندازه‌گیری ارزش ویژۀ برند مشتری‌محور در صنعت بیمه: پژوهش ترکیبی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 339-352]

  • الگوی چهار اقدامی بررسی استراتژی‌های نوآوری در صنعت بیمه کشور با رویکرد اقیانوس آبی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 112-129]

  • الگوی یکپارچه تغییرات سازمانی عوامل کلیدی پیاده‌سازی موفق طرح تحول صنعت بیمه با استفاده از رویکرد دلفی فازی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 130-146]

  • انتخاب مساعد پویا بررسی اثر ریسک‌گریزی بر بازخرید بیمه‌نامه‌های عمر مطالعۀ موردی (بازار بیمۀ عمر ایران) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 353-362]

  • انتخاب نامساعد اثر پدیده عدم تقارن اطلاعات در بازار بیمه آتش‌سوزی بر عملکرد مالی شرکت (مطالعه موردی یک شرکت بیمه) [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 20-32]

  • انتخاب نامساعد پویا بررسی اثر ریسک‌گریزی بر بازخرید بیمه‌نامه‌های عمر مطالعۀ موردی (بازار بیمۀ عمر ایران) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 353-362]

  • ایفای دین بیمه مهریه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 282-294]

ب

  • بازاریابی چریکی بررسی تأثیر بازاریابی چریکی و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های بیمه بر وفاداری مشتریان با تأکید بر مزیت‌های کارکردی برند و قابلیت اعتبار [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 85-104]

  • بازخرید بررسی اثر ریسک‌گریزی بر بازخرید بیمه‌نامه‌های عمر مطالعۀ موردی (بازار بیمۀ عمر ایران) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 353-362]

  • بازدهی و تلاطم تحلیل رابطۀ بین شاخص قیمت سهام صنعت بیمۀ کشور با شاخص قیمت سایر صنایع در بورس (رویکرد CCC-GARCH و GJR-GARCH) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 312-324]

  • بخش‌بندی مشتریان طراحی و پیاده‌سازی سیستم پایلوت فروش متقاطع با استفاده از رویکرد ارزش مشتری در صنعت بیمۀ ایران [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 325-338]

  • برنامه‌‌ریزی ریاضی مثبت مدل‌سازی مشارکت کشاورز در الگوی بیمه عملکردی با استفاده از برنامه‌ریزی ریاضی مثبت [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 94-111]

  • برنج مدل‌سازی مشارکت کشاورز در الگوی بیمه عملکردی با استفاده از برنامه‌ریزی ریاضی مثبت [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 94-111]

  • بلوغ الکترونیکی ارزیابی سطح بلوغ الکترونیکی در صنعت بیمه (مطالعه مقایسه‌ای نمایندگی‌های بیمه بورسی و غیر بورسی در ایران) [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 248-260]

  • بورس ارزیابی سطح بلوغ الکترونیکی در صنعت بیمه (مطالعه مقایسه‌ای نمایندگی‌های بیمه بورسی و غیر بورسی در ایران) [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 248-260]

  • بوم استراتژی بررسی استراتژی‌های نوآوری در صنعت بیمه کشور با رویکرد اقیانوس آبی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 112-129]

  • بیمة الکترونیک ارزیابی سطح بلوغ الکترونیکی در صنعت بیمه (مطالعه مقایسه‌ای نمایندگی‌های بیمه بورسی و غیر بورسی در ایران) [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 248-260]

  • بیمه عوامل مؤثر بر نوآوری در صنعت بیمه کشور [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 33-57]

  • بیمه رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه براساس نسبت‌‌ها و متغیرهای مالی بااستفاده از روش‌های‌‌ تصمیم‌گیری ‌‌چندشاخصه (MADM) [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 233-247]

  • بیمه بیمه مرهونه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 105-125]

  • بیمه اجباری بیمه اجباری مسئولیت مدنی صاحبان کشتی در آلودگی‌های نفتی با تأکید بر کنوانسیون مسئولیت مدنی 1969 با اصلاحات بعدی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 162-180]

  • بیمه ایران گرایش به کارآفرینی سازمان در صنعت بیمه: تاکید بر نقش سرمایه اجتماعی و فرهنگ‌سازمانی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 43-63]

  • بیمه حوادث بیمه مهریه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 282-294]

  • بیمه عمر بیمه مهریه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 282-294]

  • بیمه‌گذار قاعده قائم‌مقامی در حقوق بیمه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 147-161]

  • بیمه‌گذار مطالعۀ تطبیقی نقش حسن‌نیت بیمه‌گر در انعقاد عقد بیمه (حقوق ایران و نظام‌های حقوقی معاصر) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 387-398]

  • بیمه‌گر قاعده قائم‌مقامی در حقوق بیمه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 147-161]

  • بیمه‌گر مطالعۀ تطبیقی نقش حسن‌نیت بیمه‌گر در انعقاد عقد بیمه (حقوق ایران و نظام‌های حقوقی معاصر) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 387-398]

  • بیمه محصولات کشاورزی مدل‌سازی مشارکت کشاورز در الگوی بیمه عملکردی با استفاده از برنامه‌ریزی ریاضی مثبت [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 94-111]

  • بیمه‌نامه اتومبیل ‌ارائه راهکاری برای تعرفه‌گذاری پویا در صنعت بیمه با استفاده از تکنیک داده‌کاوی (مورد مطالعه: بیمه شخص ثالث) [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 399-411]

  • بیمۀ تأمین اجتماعی نحوۀ رجوع سازمان تأمین اجتماعی به مسئول اصلی زیان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 363-373]

  • بیمۀ تهاجمی بیمۀ مالکیت فکری: گذار از بیمه‌نامه‌های عام و سنتی به بیمه‌نامه‌های خاص و نوین [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 374-386]

  • بیمۀ جامع مسئولیت مدنی بیمۀ مالکیت فکری: گذار از بیمه‌نامه‌های عام و سنتی به بیمه‌نامه‌های خاص و نوین [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 374-386]

  • بیمۀ دفاعی بیمۀ مالکیت فکری: گذار از بیمه‌نامه‌های عام و سنتی به بیمه‌نامه‌های خاص و نوین [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 374-386]

  • بیمۀ مالکیت فکری بیمۀ مالکیت فکری: گذار از بیمه‌نامه‌های عام و سنتی به بیمه‌نامه‌های خاص و نوین [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 374-386]

ت

  • تجمیع ریسک‌ها تجمیع ریسک‌های بیمه‌گری صنعت بیمه ایران با استفاده از توابع مفصل (رویکرد توابع مفصل ارشمیدسی سلسله‌مراتبی) [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 412-425]

  • تحلیل سلسله‌ مراتبی طراحی و پیاده‌سازی سیستم پایلوت فروش متقاطع با استفاده از رویکرد ارزش مشتری در صنعت بیمۀ ایران [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 325-338]

  • تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی عوامل مؤثر بر نوآوری در صنعت بیمه کشور [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 33-57]

  • تحلیل محتوا عوامل کلیدی پیاده‌سازی موفق طرح تحول صنعت بیمه با استفاده از رویکرد دلفی فازی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 130-146]

  • تصویر اجتماعی برند طراحی سنجۀ اندازه‌گیری ارزش ویژۀ برند مشتری‌محور در صنعت بیمه: پژوهش ترکیبی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 339-352]

  • تعرفه‌ گذاری پویا ‌ارائه راهکاری برای تعرفه‌گذاری پویا در صنعت بیمه با استفاده از تکنیک داده‌کاوی (مورد مطالعه: بیمه شخص ثالث) [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 399-411]

  • تعهد به نفع ثالث بیمه مهریه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 282-294]

  • تقصیر نحوۀ رجوع سازمان تأمین اجتماعی به مسئول اصلی زیان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 363-373]

  • تلف بیمه مرهونه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 105-125]

  • توابع مفصل تجمیع ریسک‌های بیمه‌گری صنعت بیمه ایران با استفاده از توابع مفصل (رویکرد توابع مفصل ارشمیدسی سلسله‌مراتبی) [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 412-425]

  • توابع مفصل ارشمیدسی سلسله‌مراتبی تجمیع ریسک‌های بیمه‌گری صنعت بیمه ایران با استفاده از توابع مفصل (رویکرد توابع مفصل ارشمیدسی سلسله‌مراتبی) [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 412-425]

  • توانمندی کارکنان بررسی تأثیر آموزش‌های ضمن‌خدمت بر توانمندی و عملکرد شغلی کارکنان در یک شرکت بیمه‌‌ای [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 203-217]

ح

  • حادثۀ منشأ دعوی تحلیلی بر مادۀ 36 قانون بیمۀ مصوب 1316 [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 295-311]

  • حسن نیت مطالعۀ تطبیقی نقش حسن‌نیت بیمه‌گر در انعقاد عقد بیمه (حقوق ایران و نظام‌های حقوقی معاصر) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 387-398]

  • حق بیمه ‌ارائه راهکاری برای تعرفه‌گذاری پویا در صنعت بیمه با استفاده از تکنیک داده‌کاوی (مورد مطالعه: بیمه شخص ثالث) [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 399-411]

  • حق‌بیمه‌‌ نسبی معرفی دو روش جدید برای تعیین حق‌بیمه‌ نسبی در سیستم پاداش- جریمه‌ ایران [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 76-93]

  • حقوق بیمه تحلیلی بر مادۀ 36 قانون بیمۀ مصوب 1316 [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 295-311]

خ

  • خدمات ترکیبی بانک و بیمه تأثیر وفاداری عاطفی و منافع درک‌شده مشتریان از طریق نگرش آنان بر قصد استفاده از خدمات ترکیبی بانک و بیمه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 65-84]

  • خطر بیمۀ مالکیت فکری: گذار از بیمه‌نامه‌های عام و سنتی به بیمه‌نامه‌های خاص و نوین [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 374-386]

د

  • داده‌ انبار ‌ارائه راهکاری برای تعرفه‌گذاری پویا در صنعت بیمه با استفاده از تکنیک داده‌کاوی (مورد مطالعه: بیمه شخص ثالث) [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 399-411]

  • داده‌کاوی ‌ارائه راهکاری برای تعرفه‌گذاری پویا در صنعت بیمه با استفاده از تکنیک داده‌کاوی (مورد مطالعه: بیمه شخص ثالث) [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 399-411]

  • دعاوی ناشی از بیمه تحلیلی بر مادۀ 36 قانون بیمۀ مصوب 1316 [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 295-311]

ر

  • راهن بیمه مرهونه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 105-125]

  • رتبه‌‌بندی رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه براساس نسبت‌‌ها و متغیرهای مالی بااستفاده از روش‌های‌‌ تصمیم‌گیری ‌‌چندشاخصه (MADM) [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 233-247]

  • رفتار مصرف‌کننده تأثیر وفاداری عاطفی و منافع درک‌شده مشتریان از طریق نگرش آنان بر قصد استفاده از خدمات ترکیبی بانک و بیمه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 65-84]

  • روش‌‌های تصمیم‌‌گیری چندشاخصه (MADM) رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه براساس نسبت‌‌ها و متغیرهای مالی بااستفاده از روش‌های‌‌ تصمیم‌گیری ‌‌چندشاخصه (MADM) [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 233-247]

  • رویکرد دلفی فازی عوامل کلیدی پیاده‌سازی موفق طرح تحول صنعت بیمه با استفاده از رویکرد دلفی فازی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 130-146]

  • ریسک بیمه‌گری تجمیع ریسک‌های بیمه‌گری صنعت بیمه ایران با استفاده از توابع مفصل (رویکرد توابع مفصل ارشمیدسی سلسله‌مراتبی) [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 412-425]

  • ریسک‌گریزی بررسی اثر ریسک‌گریزی بر بازخرید بیمه‌نامه‌های عمر مطالعۀ موردی (بازار بیمۀ عمر ایران) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 353-362]

ز

  • زندگی مشترک زوجین‏ کاربردهای رویکرد مارکوفی در مدل‌بندی مرگ‌و‌میر زوجین [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 61-84]

س

  • ساختار وابستگی تجمیع ریسک‌های بیمه‌گری صنعت بیمه ایران با استفاده از توابع مفصل (رویکرد توابع مفصل ارشمیدسی سلسله‌مراتبی) [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 412-425]

  • سازمان یادگیرنده اثر مؤلفه‌های سازمان یادگیرنده بر عملکرد کارآفرینانه کارکنان یک شرکت بیمه‌ای [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 58-75]

  • سانحه مشترک‏ کاربردهای رویکرد مارکوفی در مدل‌بندی مرگ‌و‌میر زوجین [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 61-84]

  • سرمایه‌اجتماعی گرایش به کارآفرینی سازمان در صنعت بیمه: تاکید بر نقش سرمایه اجتماعی و فرهنگ‌سازمانی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 43-63]

  • سرمایه فکری کارایی شرکت‌های بیمه در ایران با استفاده از شاخص‌های سرمایه فکری [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]

  • سندروم قلب شکسته کاربردهای رویکرد مارکوفی در مدل‌بندی مرگ‌و‌میر زوجین [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 61-84]

  • سوء‌نیت مطالعۀ تطبیقی نقش حسن‌نیت بیمه‌گر در انعقاد عقد بیمه (حقوق ایران و نظام‌های حقوقی معاصر) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 387-398]

  • سیستم پاداش- جریمه معرفی دو روش جدید برای تعیین حق‌بیمه‌ نسبی در سیستم پاداش- جریمه‌ ایران [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 76-93]

ش

  • شاخص تایل بررسی عدالت و سنجش نابرابری‌ها در پرداخت‌های بیمه‌های بهداشتی و درمانی خانوارها [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 261-281]

  • شاخص جینی بررسی عدالت و سنجش نابرابری‌ها در پرداخت‌های بیمه‌های بهداشتی و درمانی خانوارها [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 261-281]

  • شاخص قیمت سهام تحلیل رابطۀ بین شاخص قیمت سهام صنعت بیمۀ کشور با شاخص قیمت سایر صنایع در بورس (رویکرد CCC-GARCH و GJR-GARCH) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 312-324]

  • شاخص کاکوانی بررسی عدالت و سنجش نابرابری‌ها در پرداخت‌های بیمه‌های بهداشتی و درمانی خانوارها [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 261-281]

  • شرایط رجوع نحوۀ رجوع سازمان تأمین اجتماعی به مسئول اصلی زیان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 363-373]

ص

  • صندوق خسارت ‌بین‌المللی بیمه اجباری مسئولیت مدنی صاحبان کشتی در آلودگی‌های نفتی با تأکید بر کنوانسیون مسئولیت مدنی 1969 با اصلاحات بعدی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 162-180]

  • صنعت بیمة ایران ارزیابی سطح بلوغ الکترونیکی در صنعت بیمه (مطالعه مقایسه‌ای نمایندگی‌های بیمه بورسی و غیر بورسی در ایران) [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 248-260]

  • صنعت بیمه کارایی شرکت‌های بیمه در ایران با استفاده از شاخص‌های سرمایه فکری [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]

  • صنعت بیمه بررسی استراتژی‌های نوآوری در صنعت بیمه کشور با رویکرد اقیانوس آبی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 112-129]

  • صنعت بیمه تحلیل رابطۀ بین شاخص قیمت سهام صنعت بیمۀ کشور با شاخص قیمت سایر صنایع در بورس (رویکرد CCC-GARCH و GJR-GARCH) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 312-324]

  • صنعت بیمه طراحی سنجۀ اندازه‌گیری ارزش ویژۀ برند مشتری‌محور در صنعت بیمه: پژوهش ترکیبی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 339-352]

ع

  • عملکرد شغلی کارکنان بررسی تأثیر آموزش‌های ضمن‌خدمت بر توانمندی و عملکرد شغلی کارکنان در یک شرکت بیمه‌‌ای [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 203-217]

  • عملکرد کارآفرینانه اثر مؤلفه‌های سازمان یادگیرنده بر عملکرد کارآفرینانه کارکنان یک شرکت بیمه‌ای [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 58-75]

  • عملکرد مالی اثر پدیده عدم تقارن اطلاعات در بازار بیمه آتش‌سوزی بر عملکرد مالی شرکت (مطالعه موردی یک شرکت بیمه) [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 20-32]

غ

  • غرامت قاعده قائم‌مقامی در حقوق بیمه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 147-161]

ف

  • فرهنگ‌سازمانی گرایش به کارآفرینی سازمان در صنعت بیمه: تاکید بر نقش سرمایه اجتماعی و فرهنگ‌سازمانی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 43-63]

  • فروش متقاطع طراحی و پیاده‌سازی سیستم پایلوت فروش متقاطع با استفاده از رویکرد ارزش مشتری در صنعت بیمۀ ایران [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 325-338]

  • فضای پارامتری مقید معرفی دو روش جدید برای تعیین حق‌بیمه‌ نسبی در سیستم پاداش- جریمه‌ ایران [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 76-93]

ق

  • قائم‌مقامی نحوۀ رجوع سازمان تأمین اجتماعی به مسئول اصلی زیان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 363-373]

  • قائم مقامی قاعده قائم‌مقامی در حقوق بیمه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 147-161]

  • قابلیت اعتبار بررسی تأثیر بازاریابی چریکی و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های بیمه بر وفاداری مشتریان با تأکید بر مزیت‌های کارکردی برند و قابلیت اعتبار [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 85-104]

  • قصد تأثیر وفاداری عاطفی و منافع درک‌شده مشتریان از طریق نگرش آنان بر قصد استفاده از خدمات ترکیبی بانک و بیمه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 65-84]

  • قوانین انجمنی طراحی و پیاده‌سازی سیستم پایلوت فروش متقاطع با استفاده از رویکرد ارزش مشتری در صنعت بیمۀ ایران [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 325-338]

ک

  • کارآفرینی‌سازمانی گرایش به کارآفرینی سازمان در صنعت بیمه: تاکید بر نقش سرمایه اجتماعی و فرهنگ‌سازمانی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 43-63]

  • کارآفرینی سازمانی اثر مؤلفه‌های سازمان یادگیرنده بر عملکرد کارآفرینانه کارکنان یک شرکت بیمه‌ای [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 58-75]

  • کارایی کارایی شرکت‌های بیمه در ایران با استفاده از شاخص‌های سرمایه فکری [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]

  • کنوانسیون مسئولیت مدنی بیمه اجباری مسئولیت مدنی صاحبان کشتی در آلودگی‌های نفتی با تأکید بر کنوانسیون مسئولیت مدنی 1969 با اصلاحات بعدی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 162-180]

م

  • مادۀ 36 قانون بیمه تحلیلی بر مادۀ 36 قانون بیمۀ مصوب 1316 [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 295-311]

  • مخاطره‌های اخلاقی‌ اثر پدیده عدم تقارن اطلاعات در بازار بیمه آتش‌سوزی بر عملکرد مالی شرکت (مطالعه موردی یک شرکت بیمه) [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 20-32]

  • مدل CIPP بررسی تأثیر آموزش‌های ضمن‌خدمت بر توانمندی و عملکرد شغلی کارکنان در یک شرکت بیمه‌‌ای [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 203-217]

  • مدل GJR-GARCH تحلیل رابطۀ بین شاخص قیمت سهام صنعت بیمۀ کشور با شاخص قیمت سایر صنایع در بورس (رویکرد CCC-GARCH و GJR-GARCH) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 312-324]

  • مدل RFM طراحی و پیاده‌سازی سیستم پایلوت فروش متقاطع با استفاده از رویکرد ارزش مشتری در صنعت بیمۀ ایران [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 325-338]

  • مدل بلوغ گارتنر ارزیابی سطح بلوغ الکترونیکی در صنعت بیمه (مطالعه مقایسه‌ای نمایندگی‌های بیمه بورسی و غیر بورسی در ایران) [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 248-260]

  • مدل دو متغیرة CCC-GARCH تحلیل رابطۀ بین شاخص قیمت سهام صنعت بیمۀ کشور با شاخص قیمت سایر صنایع در بورس (رویکرد CCC-GARCH و GJR-GARCH) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 312-324]

  • مدل رگرسیون لجستیک اثر پدیده عدم تقارن اطلاعات در بازار بیمه آتش‌سوزی بر عملکرد مالی شرکت (مطالعه موردی یک شرکت بیمه) [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 20-32]

  • مدل سه‌شاخگی عوامل مؤثر بر نوآوری در صنعت بیمه کشور [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 33-57]

  • مدل مارکوف‏ کاربردهای رویکرد مارکوفی در مدل‌بندی مرگ‌و‌میر زوجین [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 61-84]

  • مدل نیم‌مارکوف‏ کاربردهای رویکرد مارکوفی در مدل‌بندی مرگ‌و‌میر زوجین [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 61-84]

  • مدیریت تغییر عوامل کلیدی پیاده‌سازی موفق طرح تحول صنعت بیمه با استفاده از رویکرد دلفی فازی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 130-146]

  • مرتهن بیمه مرهونه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 105-125]

  • مرهونه بیمه مرهونه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 105-125]

  • مرور زمان تحلیلی بر مادۀ 36 قانون بیمۀ مصوب 1316 [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 295-311]

  • مزیت‌های کارکردی برند بررسی تأثیر بازاریابی چریکی و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های بیمه بر وفاداری مشتریان با تأکید بر مزیت‌های کارکردی برند و قابلیت اعتبار [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 85-104]

  • مسئولیت اجتماعی بررسی تأثیر بازاریابی چریکی و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های بیمه بر وفاداری مشتریان با تأکید بر مزیت‌های کارکردی برند و قابلیت اعتبار [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 85-104]

  • مسئولیت صاحبان کشتی بیمه اجباری مسئولیت مدنی صاحبان کشتی در آلودگی‌های نفتی با تأکید بر کنوانسیون مسئولیت مدنی 1969 با اصلاحات بعدی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 162-180]

  • مسئولیت مدنی نحوۀ رجوع سازمان تأمین اجتماعی به مسئول اصلی زیان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 363-373]

  • مشارکت کشاورزان مدل‌سازی مشارکت کشاورز در الگوی بیمه عملکردی با استفاده از برنامه‌ریزی ریاضی مثبت [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 94-111]

  • معادلات ساختاری عوامل مؤثر بر نوآوری در صنعت بیمه کشور [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 33-57]

  • منافع درک‌شده تأثیر وفاداری عاطفی و منافع درک‌شده مشتریان از طریق نگرش آنان بر قصد استفاده از خدمات ترکیبی بانک و بیمه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 65-84]

  • منحنی‌‌های لورنز بررسی عدالت و سنجش نابرابری‌ها در پرداخت‌های بیمه‌های بهداشتی و درمانی خانوارها [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 261-281]

  • مهریه بیمه مهریه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 282-294]

ن

  • نسبت‌های مالی رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه براساس نسبت‌‌ها و متغیرهای مالی بااستفاده از روش‌های‌‌ تصمیم‌گیری ‌‌چندشاخصه (MADM) [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 233-247]

  • نقض بیمۀ مالکیت فکری: گذار از بیمه‌نامه‌های عام و سنتی به بیمه‌نامه‌های خاص و نوین [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 374-386]

  • نگرش تأثیر وفاداری عاطفی و منافع درک‌شده مشتریان از طریق نگرش آنان بر قصد استفاده از خدمات ترکیبی بانک و بیمه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 65-84]

  • نوآوری گرایش به کارآفرینی سازمان در صنعت بیمه: تاکید بر نقش سرمایه اجتماعی و فرهنگ‌سازمانی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 43-63]

  • نوآوری اداری و مزیت رقابتی رابطۀ بین نوآوری سازمانی و مزیت رقابتی در شرکت‌های بیمه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 181-202]

  • نوآوری ارزش بررسی استراتژی‌های نوآوری در صنعت بیمه کشور با رویکرد اقیانوس آبی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 112-129]

  • نوآوری در محصول رابطۀ بین نوآوری سازمانی و مزیت رقابتی در شرکت‌های بیمه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 181-202]

  • نوآوری سازمانی رابطۀ بین نوآوری سازمانی و مزیت رقابتی در شرکت‌های بیمه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 181-202]

  • نوآوری فرایندی رابطۀ بین نوآوری سازمانی و مزیت رقابتی در شرکت‌های بیمه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 181-202]

  • نیروی مرگ‌و‌میر‏ کاربردهای رویکرد مارکوفی در مدل‌بندی مرگ‌و‌میر زوجین [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 61-84]

و

  • وفاداری تأثیر وفاداری عاطفی و منافع درک‌شده مشتریان از طریق نگرش آنان بر قصد استفاده از خدمات ترکیبی بانک و بیمه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 65-84]

  • وفاداری مشتریان بررسی تأثیر بازاریابی چریکی و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های بیمه بر وفاداری مشتریان با تأکید بر مزیت‌های کارکردی برند و قابلیت اعتبار [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 85-104]

ی

  • یادگیری سازمانی اثر مؤلفه‌های سازمان یادگیرنده بر عملکرد کارآفرینانه کارکنان یک شرکت بیمه‌ای [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 58-75]