آ
-
آخرین بازمانده
کاربردهای رویکرد مارکوفی در مدلبندی مرگومیر زوجین [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 61-84]
-
آلودگی نفتی
بیمه اجباری مسئولیت مدنی صاحبان کشتی در آلودگیهای نفتی با تأکید بر کنوانسیون مسئولیت مدنی 1969 با اصلاحات بعدی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 162-180]
-
آموزش ضمنخدمت
بررسی تأثیر آموزشهای ضمنخدمت بر توانمندی و عملکرد شغلی کارکنان در یک شرکت بیمهای [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 203-217]
ا
-
اتلاف
بیمه مرهونه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 105-125]
-
ارائه اطلاعات
مطالعۀ تطبیقی نقش حسننیت بیمهگر در انعقاد عقد بیمه (حقوق ایران و نظامهای حقوقی معاصر) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 387-398]
-
ارزش طول عمر مشتری
طراحی و پیادهسازی سیستم پایلوت فروش متقاطع با استفاده از رویکرد ارزش مشتری در صنعت بیمۀ ایران [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 325-338]
-
ارزش ویژۀ برند مشتریمحور
طراحی سنجۀ اندازهگیری ارزش ویژۀ برند مشتریمحور در صنعت بیمه: پژوهش ترکیبی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 339-352]
-
استراتژی اقیانوس آبی
بررسی استراتژیهای نوآوری در صنعت بیمه کشور با رویکرد اقیانوس آبی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 112-129]
-
اصل ماکسیمم آنتروپی
معرفی دو روش جدید برای تعیین حقبیمه نسبی در سیستم پاداش- جریمه ایران [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 76-93]
-
اطلاعات نامتقارن
اثر پدیده عدم تقارن اطلاعات در بازار بیمه آتشسوزی بر عملکرد مالی شرکت (مطالعه موردی یک شرکت بیمه) [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 20-32]
-
اطلاعات نامتقارن
بررسی اثر ریسکگریزی بر بازخرید بیمهنامههای عمر مطالعۀ موردی (بازار بیمۀ عمر ایران) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 353-362]
-
اعتباریابی متقابل
عوامل مؤثر بر نوآوری در صنعت بیمه کشور [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 33-57]
-
اعتماد
طراحی سنجۀ اندازهگیری ارزش ویژۀ برند مشتریمحور در صنعت بیمه: پژوهش ترکیبی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 339-352]
-
الگوی چهار اقدامی
بررسی استراتژیهای نوآوری در صنعت بیمه کشور با رویکرد اقیانوس آبی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 112-129]
-
الگوی یکپارچه تغییرات سازمانی
عوامل کلیدی پیادهسازی موفق طرح تحول صنعت بیمه با استفاده از رویکرد دلفی فازی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 130-146]
-
انتخاب مساعد پویا
بررسی اثر ریسکگریزی بر بازخرید بیمهنامههای عمر مطالعۀ موردی (بازار بیمۀ عمر ایران) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 353-362]
-
انتخاب نامساعد
اثر پدیده عدم تقارن اطلاعات در بازار بیمه آتشسوزی بر عملکرد مالی شرکت (مطالعه موردی یک شرکت بیمه) [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 20-32]
-
انتخاب نامساعد پویا
بررسی اثر ریسکگریزی بر بازخرید بیمهنامههای عمر مطالعۀ موردی (بازار بیمۀ عمر ایران) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 353-362]
-
ایفای دین
بیمه مهریه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 282-294]
ب
-
بازاریابی چریکی
بررسی تأثیر بازاریابی چریکی و مسئولیتهای اجتماعی شرکتهای بیمه بر وفاداری مشتریان با تأکید بر مزیتهای کارکردی برند و قابلیت اعتبار [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 85-104]
-
بازخرید
بررسی اثر ریسکگریزی بر بازخرید بیمهنامههای عمر مطالعۀ موردی (بازار بیمۀ عمر ایران) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 353-362]
-
بازدهی و تلاطم
تحلیل رابطۀ بین شاخص قیمت سهام صنعت بیمۀ کشور با شاخص قیمت سایر صنایع در بورس (رویکرد CCC-GARCH و GJR-GARCH) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 312-324]
-
بخشبندی مشتریان
طراحی و پیادهسازی سیستم پایلوت فروش متقاطع با استفاده از رویکرد ارزش مشتری در صنعت بیمۀ ایران [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 325-338]
-
برنامهریزی ریاضی مثبت
مدلسازی مشارکت کشاورز در الگوی بیمه عملکردی با استفاده از برنامهریزی ریاضی مثبت [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 94-111]
-
برنج
مدلسازی مشارکت کشاورز در الگوی بیمه عملکردی با استفاده از برنامهریزی ریاضی مثبت [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 94-111]
-
بلوغ الکترونیکی
ارزیابی سطح بلوغ الکترونیکی در صنعت بیمه (مطالعه مقایسهای نمایندگیهای بیمه بورسی و غیر بورسی در ایران) [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 248-260]
-
بورس
ارزیابی سطح بلوغ الکترونیکی در صنعت بیمه (مطالعه مقایسهای نمایندگیهای بیمه بورسی و غیر بورسی در ایران) [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 248-260]
-
بوم استراتژی
بررسی استراتژیهای نوآوری در صنعت بیمه کشور با رویکرد اقیانوس آبی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 112-129]
-
بیمة الکترونیک
ارزیابی سطح بلوغ الکترونیکی در صنعت بیمه (مطالعه مقایسهای نمایندگیهای بیمه بورسی و غیر بورسی در ایران) [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 248-260]
-
بیمه
عوامل مؤثر بر نوآوری در صنعت بیمه کشور [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 33-57]
-
بیمه
رتبهبندی شرکتهای بیمه براساس نسبتها و متغیرهای مالی بااستفاده از روشهای تصمیمگیری چندشاخصه (MADM) [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 233-247]
-
بیمه
بیمه مرهونه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 105-125]
-
بیمه اجباری
بیمه اجباری مسئولیت مدنی صاحبان کشتی در آلودگیهای نفتی با تأکید بر کنوانسیون مسئولیت مدنی 1969 با اصلاحات بعدی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 162-180]
-
بیمه ایران
گرایش به کارآفرینی سازمان در صنعت بیمه: تاکید بر نقش سرمایه اجتماعی و فرهنگسازمانی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 43-63]
-
بیمه حوادث
بیمه مهریه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 282-294]
-
بیمه عمر
بیمه مهریه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 282-294]
-
بیمهگذار
قاعده قائممقامی در حقوق بیمه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 147-161]
-
بیمهگذار
مطالعۀ تطبیقی نقش حسننیت بیمهگر در انعقاد عقد بیمه (حقوق ایران و نظامهای حقوقی معاصر) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 387-398]
-
بیمهگر
قاعده قائممقامی در حقوق بیمه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 147-161]
-
بیمهگر
مطالعۀ تطبیقی نقش حسننیت بیمهگر در انعقاد عقد بیمه (حقوق ایران و نظامهای حقوقی معاصر) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 387-398]
-
بیمه محصولات کشاورزی
مدلسازی مشارکت کشاورز در الگوی بیمه عملکردی با استفاده از برنامهریزی ریاضی مثبت [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 94-111]
-
بیمهنامه اتومبیل
ارائه راهکاری برای تعرفهگذاری پویا در صنعت بیمه با استفاده از تکنیک دادهکاوی (مورد مطالعه: بیمه شخص ثالث) [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 399-411]
-
بیمۀ تأمین اجتماعی
نحوۀ رجوع سازمان تأمین اجتماعی به مسئول اصلی زیان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 363-373]
-
بیمۀ تهاجمی
بیمۀ مالکیت فکری: گذار از بیمهنامههای عام و سنتی به بیمهنامههای خاص و نوین [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 374-386]
-
بیمۀ جامع مسئولیت مدنی
بیمۀ مالکیت فکری: گذار از بیمهنامههای عام و سنتی به بیمهنامههای خاص و نوین [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 374-386]
-
بیمۀ دفاعی
بیمۀ مالکیت فکری: گذار از بیمهنامههای عام و سنتی به بیمهنامههای خاص و نوین [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 374-386]
-
بیمۀ مالکیت فکری
بیمۀ مالکیت فکری: گذار از بیمهنامههای عام و سنتی به بیمهنامههای خاص و نوین [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 374-386]
ت
-
تجمیع ریسکها
تجمیع ریسکهای بیمهگری صنعت بیمه ایران با استفاده از توابع مفصل (رویکرد توابع مفصل ارشمیدسی سلسلهمراتبی) [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 412-425]
-
تحلیل سلسله مراتبی
طراحی و پیادهسازی سیستم پایلوت فروش متقاطع با استفاده از رویکرد ارزش مشتری در صنعت بیمۀ ایران [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 325-338]
-
تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی
عوامل مؤثر بر نوآوری در صنعت بیمه کشور [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 33-57]
-
تحلیل محتوا
عوامل کلیدی پیادهسازی موفق طرح تحول صنعت بیمه با استفاده از رویکرد دلفی فازی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 130-146]
-
تصویر اجتماعی برند
طراحی سنجۀ اندازهگیری ارزش ویژۀ برند مشتریمحور در صنعت بیمه: پژوهش ترکیبی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 339-352]
-
تعرفه گذاری پویا
ارائه راهکاری برای تعرفهگذاری پویا در صنعت بیمه با استفاده از تکنیک دادهکاوی (مورد مطالعه: بیمه شخص ثالث) [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 399-411]
-
تعهد به نفع ثالث
بیمه مهریه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 282-294]
-
تقصیر
نحوۀ رجوع سازمان تأمین اجتماعی به مسئول اصلی زیان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 363-373]
-
تلف
بیمه مرهونه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 105-125]
-
توابع مفصل
تجمیع ریسکهای بیمهگری صنعت بیمه ایران با استفاده از توابع مفصل (رویکرد توابع مفصل ارشمیدسی سلسلهمراتبی) [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 412-425]
-
توابع مفصل ارشمیدسی سلسلهمراتبی
تجمیع ریسکهای بیمهگری صنعت بیمه ایران با استفاده از توابع مفصل (رویکرد توابع مفصل ارشمیدسی سلسلهمراتبی) [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 412-425]
-
توانمندی کارکنان
بررسی تأثیر آموزشهای ضمنخدمت بر توانمندی و عملکرد شغلی کارکنان در یک شرکت بیمهای [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 203-217]
ح
-
حادثۀ منشأ دعوی
تحلیلی بر مادۀ 36 قانون بیمۀ مصوب 1316 [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 295-311]
-
حسن نیت
مطالعۀ تطبیقی نقش حسننیت بیمهگر در انعقاد عقد بیمه (حقوق ایران و نظامهای حقوقی معاصر) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 387-398]
-
حق بیمه
ارائه راهکاری برای تعرفهگذاری پویا در صنعت بیمه با استفاده از تکنیک دادهکاوی (مورد مطالعه: بیمه شخص ثالث) [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 399-411]
-
حقبیمه نسبی
معرفی دو روش جدید برای تعیین حقبیمه نسبی در سیستم پاداش- جریمه ایران [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 76-93]
-
حقوق بیمه
تحلیلی بر مادۀ 36 قانون بیمۀ مصوب 1316 [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 295-311]
خ
-
خدمات ترکیبی بانک و بیمه
تأثیر وفاداری عاطفی و منافع درکشده مشتریان از طریق نگرش آنان بر قصد استفاده از خدمات ترکیبی بانک و بیمه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 65-84]
-
خطر
بیمۀ مالکیت فکری: گذار از بیمهنامههای عام و سنتی به بیمهنامههای خاص و نوین [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 374-386]
د
-
داده انبار
ارائه راهکاری برای تعرفهگذاری پویا در صنعت بیمه با استفاده از تکنیک دادهکاوی (مورد مطالعه: بیمه شخص ثالث) [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 399-411]
-
دادهکاوی
ارائه راهکاری برای تعرفهگذاری پویا در صنعت بیمه با استفاده از تکنیک دادهکاوی (مورد مطالعه: بیمه شخص ثالث) [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 399-411]
-
دعاوی ناشی از بیمه
تحلیلی بر مادۀ 36 قانون بیمۀ مصوب 1316 [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 295-311]
ر
-
راهن
بیمه مرهونه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 105-125]
-
رتبهبندی
رتبهبندی شرکتهای بیمه براساس نسبتها و متغیرهای مالی بااستفاده از روشهای تصمیمگیری چندشاخصه (MADM) [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 233-247]
-
رفتار مصرفکننده
تأثیر وفاداری عاطفی و منافع درکشده مشتریان از طریق نگرش آنان بر قصد استفاده از خدمات ترکیبی بانک و بیمه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 65-84]
-
روشهای تصمیمگیری چندشاخصه (MADM)
رتبهبندی شرکتهای بیمه براساس نسبتها و متغیرهای مالی بااستفاده از روشهای تصمیمگیری چندشاخصه (MADM) [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 233-247]
-
رویکرد دلفی فازی
عوامل کلیدی پیادهسازی موفق طرح تحول صنعت بیمه با استفاده از رویکرد دلفی فازی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 130-146]
-
ریسک بیمهگری
تجمیع ریسکهای بیمهگری صنعت بیمه ایران با استفاده از توابع مفصل (رویکرد توابع مفصل ارشمیدسی سلسلهمراتبی) [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 412-425]
-
ریسکگریزی
بررسی اثر ریسکگریزی بر بازخرید بیمهنامههای عمر مطالعۀ موردی (بازار بیمۀ عمر ایران) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 353-362]
ز
-
زندگی مشترک زوجین
کاربردهای رویکرد مارکوفی در مدلبندی مرگومیر زوجین [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 61-84]
س
-
ساختار وابستگی
تجمیع ریسکهای بیمهگری صنعت بیمه ایران با استفاده از توابع مفصل (رویکرد توابع مفصل ارشمیدسی سلسلهمراتبی) [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 412-425]
-
سازمان یادگیرنده
اثر مؤلفههای سازمان یادگیرنده بر عملکرد کارآفرینانه کارکنان یک شرکت بیمهای [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 58-75]
-
سانحه مشترک
کاربردهای رویکرد مارکوفی در مدلبندی مرگومیر زوجین [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 61-84]
-
سرمایهاجتماعی
گرایش به کارآفرینی سازمان در صنعت بیمه: تاکید بر نقش سرمایه اجتماعی و فرهنگسازمانی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 43-63]
-
سرمایه فکری
کارایی شرکتهای بیمه در ایران با استفاده از شاخصهای سرمایه فکری [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]
-
سندروم قلب شکسته
کاربردهای رویکرد مارکوفی در مدلبندی مرگومیر زوجین [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 61-84]
-
سوءنیت
مطالعۀ تطبیقی نقش حسننیت بیمهگر در انعقاد عقد بیمه (حقوق ایران و نظامهای حقوقی معاصر) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 387-398]
-
سیستم پاداش- جریمه
معرفی دو روش جدید برای تعیین حقبیمه نسبی در سیستم پاداش- جریمه ایران [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 76-93]
ش
-
شاخص تایل
بررسی عدالت و سنجش نابرابریها در پرداختهای بیمههای بهداشتی و درمانی خانوارها [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 261-281]
-
شاخص جینی
بررسی عدالت و سنجش نابرابریها در پرداختهای بیمههای بهداشتی و درمانی خانوارها [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 261-281]
-
شاخص قیمت سهام
تحلیل رابطۀ بین شاخص قیمت سهام صنعت بیمۀ کشور با شاخص قیمت سایر صنایع در بورس (رویکرد CCC-GARCH و GJR-GARCH) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 312-324]
-
شاخص کاکوانی
بررسی عدالت و سنجش نابرابریها در پرداختهای بیمههای بهداشتی و درمانی خانوارها [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 261-281]
-
شرایط رجوع
نحوۀ رجوع سازمان تأمین اجتماعی به مسئول اصلی زیان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 363-373]
ص
-
صندوق خسارت بینالمللی
بیمه اجباری مسئولیت مدنی صاحبان کشتی در آلودگیهای نفتی با تأکید بر کنوانسیون مسئولیت مدنی 1969 با اصلاحات بعدی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 162-180]
-
صنعت بیمة ایران
ارزیابی سطح بلوغ الکترونیکی در صنعت بیمه (مطالعه مقایسهای نمایندگیهای بیمه بورسی و غیر بورسی در ایران) [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 248-260]
-
صنعت بیمه
کارایی شرکتهای بیمه در ایران با استفاده از شاخصهای سرمایه فکری [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]
-
صنعت بیمه
بررسی استراتژیهای نوآوری در صنعت بیمه کشور با رویکرد اقیانوس آبی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 112-129]
-
صنعت بیمه
تحلیل رابطۀ بین شاخص قیمت سهام صنعت بیمۀ کشور با شاخص قیمت سایر صنایع در بورس (رویکرد CCC-GARCH و GJR-GARCH) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 312-324]
-
صنعت بیمه
طراحی سنجۀ اندازهگیری ارزش ویژۀ برند مشتریمحور در صنعت بیمه: پژوهش ترکیبی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 339-352]
ع
-
عملکرد شغلی کارکنان
بررسی تأثیر آموزشهای ضمنخدمت بر توانمندی و عملکرد شغلی کارکنان در یک شرکت بیمهای [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 203-217]
-
عملکرد کارآفرینانه
اثر مؤلفههای سازمان یادگیرنده بر عملکرد کارآفرینانه کارکنان یک شرکت بیمهای [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 58-75]
-
عملکرد مالی
اثر پدیده عدم تقارن اطلاعات در بازار بیمه آتشسوزی بر عملکرد مالی شرکت (مطالعه موردی یک شرکت بیمه) [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 20-32]
غ
-
غرامت
قاعده قائممقامی در حقوق بیمه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 147-161]
ف
-
فرهنگسازمانی
گرایش به کارآفرینی سازمان در صنعت بیمه: تاکید بر نقش سرمایه اجتماعی و فرهنگسازمانی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 43-63]
-
فروش متقاطع
طراحی و پیادهسازی سیستم پایلوت فروش متقاطع با استفاده از رویکرد ارزش مشتری در صنعت بیمۀ ایران [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 325-338]
-
فضای پارامتری مقید
معرفی دو روش جدید برای تعیین حقبیمه نسبی در سیستم پاداش- جریمه ایران [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 76-93]
ق
-
قائممقامی
نحوۀ رجوع سازمان تأمین اجتماعی به مسئول اصلی زیان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 363-373]
-
قائم مقامی
قاعده قائممقامی در حقوق بیمه [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 147-161]
-
قابلیت اعتبار
بررسی تأثیر بازاریابی چریکی و مسئولیتهای اجتماعی شرکتهای بیمه بر وفاداری مشتریان با تأکید بر مزیتهای کارکردی برند و قابلیت اعتبار [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 85-104]
-
قصد
تأثیر وفاداری عاطفی و منافع درکشده مشتریان از طریق نگرش آنان بر قصد استفاده از خدمات ترکیبی بانک و بیمه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 65-84]
-
قوانین انجمنی
طراحی و پیادهسازی سیستم پایلوت فروش متقاطع با استفاده از رویکرد ارزش مشتری در صنعت بیمۀ ایران [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 325-338]
ک
-
کارآفرینیسازمانی
گرایش به کارآفرینی سازمان در صنعت بیمه: تاکید بر نقش سرمایه اجتماعی و فرهنگسازمانی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 43-63]
-
کارآفرینی سازمانی
اثر مؤلفههای سازمان یادگیرنده بر عملکرد کارآفرینانه کارکنان یک شرکت بیمهای [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 58-75]
-
کارایی
کارایی شرکتهای بیمه در ایران با استفاده از شاخصهای سرمایه فکری [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]
-
کنوانسیون مسئولیت مدنی
بیمه اجباری مسئولیت مدنی صاحبان کشتی در آلودگیهای نفتی با تأکید بر کنوانسیون مسئولیت مدنی 1969 با اصلاحات بعدی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 162-180]
م
-
مادۀ 36 قانون بیمه
تحلیلی بر مادۀ 36 قانون بیمۀ مصوب 1316 [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 295-311]
-
مخاطرههای اخلاقی
اثر پدیده عدم تقارن اطلاعات در بازار بیمه آتشسوزی بر عملکرد مالی شرکت (مطالعه موردی یک شرکت بیمه) [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 20-32]
-
مدل CIPP
بررسی تأثیر آموزشهای ضمنخدمت بر توانمندی و عملکرد شغلی کارکنان در یک شرکت بیمهای [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 203-217]
-
مدل GJR-GARCH
تحلیل رابطۀ بین شاخص قیمت سهام صنعت بیمۀ کشور با شاخص قیمت سایر صنایع در بورس (رویکرد CCC-GARCH و GJR-GARCH) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 312-324]
-
مدل RFM
طراحی و پیادهسازی سیستم پایلوت فروش متقاطع با استفاده از رویکرد ارزش مشتری در صنعت بیمۀ ایران [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 325-338]
-
مدل بلوغ گارتنر
ارزیابی سطح بلوغ الکترونیکی در صنعت بیمه (مطالعه مقایسهای نمایندگیهای بیمه بورسی و غیر بورسی در ایران) [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 248-260]
-
مدل دو متغیرة CCC-GARCH
تحلیل رابطۀ بین شاخص قیمت سهام صنعت بیمۀ کشور با شاخص قیمت سایر صنایع در بورس (رویکرد CCC-GARCH و GJR-GARCH) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 312-324]
-
مدل رگرسیون لجستیک
اثر پدیده عدم تقارن اطلاعات در بازار بیمه آتشسوزی بر عملکرد مالی شرکت (مطالعه موردی یک شرکت بیمه) [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 20-32]
-
مدل سهشاخگی
عوامل مؤثر بر نوآوری در صنعت بیمه کشور [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 33-57]
-
مدل مارکوف
کاربردهای رویکرد مارکوفی در مدلبندی مرگومیر زوجین [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 61-84]
-
مدل نیممارکوف
کاربردهای رویکرد مارکوفی در مدلبندی مرگومیر زوجین [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 61-84]
-
مدیریت تغییر
عوامل کلیدی پیادهسازی موفق طرح تحول صنعت بیمه با استفاده از رویکرد دلفی فازی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 130-146]
-
مرتهن
بیمه مرهونه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 105-125]
-
مرهونه
بیمه مرهونه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 105-125]
-
مرور زمان
تحلیلی بر مادۀ 36 قانون بیمۀ مصوب 1316 [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 295-311]
-
مزیتهای کارکردی برند
بررسی تأثیر بازاریابی چریکی و مسئولیتهای اجتماعی شرکتهای بیمه بر وفاداری مشتریان با تأکید بر مزیتهای کارکردی برند و قابلیت اعتبار [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 85-104]
-
مسئولیت اجتماعی
بررسی تأثیر بازاریابی چریکی و مسئولیتهای اجتماعی شرکتهای بیمه بر وفاداری مشتریان با تأکید بر مزیتهای کارکردی برند و قابلیت اعتبار [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 85-104]
-
مسئولیت صاحبان کشتی
بیمه اجباری مسئولیت مدنی صاحبان کشتی در آلودگیهای نفتی با تأکید بر کنوانسیون مسئولیت مدنی 1969 با اصلاحات بعدی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 162-180]
-
مسئولیت مدنی
نحوۀ رجوع سازمان تأمین اجتماعی به مسئول اصلی زیان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 363-373]
-
مشارکت کشاورزان
مدلسازی مشارکت کشاورز در الگوی بیمه عملکردی با استفاده از برنامهریزی ریاضی مثبت [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 94-111]
-
معادلات ساختاری
عوامل مؤثر بر نوآوری در صنعت بیمه کشور [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 33-57]
-
منافع درکشده
تأثیر وفاداری عاطفی و منافع درکشده مشتریان از طریق نگرش آنان بر قصد استفاده از خدمات ترکیبی بانک و بیمه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 65-84]
-
منحنیهای لورنز
بررسی عدالت و سنجش نابرابریها در پرداختهای بیمههای بهداشتی و درمانی خانوارها [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 261-281]
-
مهریه
بیمه مهریه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 282-294]
ن
-
نسبتهای مالی
رتبهبندی شرکتهای بیمه براساس نسبتها و متغیرهای مالی بااستفاده از روشهای تصمیمگیری چندشاخصه (MADM) [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 233-247]
-
نقض
بیمۀ مالکیت فکری: گذار از بیمهنامههای عام و سنتی به بیمهنامههای خاص و نوین [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 374-386]
-
نگرش
تأثیر وفاداری عاطفی و منافع درکشده مشتریان از طریق نگرش آنان بر قصد استفاده از خدمات ترکیبی بانک و بیمه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 65-84]
-
نوآوری
گرایش به کارآفرینی سازمان در صنعت بیمه: تاکید بر نقش سرمایه اجتماعی و فرهنگسازمانی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 43-63]
-
نوآوری اداری و مزیت رقابتی
رابطۀ بین نوآوری سازمانی و مزیت رقابتی در شرکتهای بیمه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 181-202]
-
نوآوری ارزش
بررسی استراتژیهای نوآوری در صنعت بیمه کشور با رویکرد اقیانوس آبی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 112-129]
-
نوآوری در محصول
رابطۀ بین نوآوری سازمانی و مزیت رقابتی در شرکتهای بیمه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 181-202]
-
نوآوری سازمانی
رابطۀ بین نوآوری سازمانی و مزیت رقابتی در شرکتهای بیمه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 181-202]
-
نوآوری فرایندی
رابطۀ بین نوآوری سازمانی و مزیت رقابتی در شرکتهای بیمه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 181-202]
-
نیروی مرگومیر
کاربردهای رویکرد مارکوفی در مدلبندی مرگومیر زوجین [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 61-84]
و
-
وفاداری
تأثیر وفاداری عاطفی و منافع درکشده مشتریان از طریق نگرش آنان بر قصد استفاده از خدمات ترکیبی بانک و بیمه [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 65-84]
-
وفاداری مشتریان
بررسی تأثیر بازاریابی چریکی و مسئولیتهای اجتماعی شرکتهای بیمه بر وفاداری مشتریان با تأکید بر مزیتهای کارکردی برند و قابلیت اعتبار [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 85-104]
ی
-
یادگیری سازمانی
اثر مؤلفههای سازمان یادگیرنده بر عملکرد کارآفرینانه کارکنان یک شرکت بیمهای [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 58-75]