ا
-
اثرات خارجی منفی
بررسی تطبیقی مصادیق نفع قابل بیمه در بیمۀ عمر [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 107-128]
-
ادعای کلاهبردارانه
بررسی و تحلیل عوامل کلاهبردارانه در بیمۀ مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیۀ زمینی در قبال اشخاص ثالث (بیمۀ شخص ثالث -خسارات بدنی) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 13-26]
-
ارزیابی کارایی
ارزیابی روند کارایی محصولات شرکتهای بیمه با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها (مورد مطالعه: رشتههای بیمۀ آتشسوزی، باربری، هواپیما، کشتی و مهندسی) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 230-243]
-
استنباط بیزی
مدلبندی توأم استوار دادههای ذخیرهسازی خسارات معوق رشتههای بیمۀ بدنه و بیمۀ شخص ثالث اتومبیل یک شرکت بیمۀ ایرانی: یک روش بیزی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 39-51]
ب
-
بیمه
الگوی پیشنهادی مدیریت ریسک بنگاه در شرکتهای بیمه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-12]
-
بیمه
شناسایی و رتبهبندی عوامل موفقیت هوشمندی کسبوکار با رویکرد استقرار مدیریت دانش (مطالعۀ موردی: صنعت بیمۀ ایران) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 132-142]
-
بیمه
بررسی نقش تعدیلگری ماکیاولگرایی بر رابطۀ بین نارضایتی و تقلب مشتریان بیمه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 177-187]
-
بیمهگر
نوآوریها و تحولات قانون بیمۀ اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب 1395 [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 284-293]
-
بیمهگر
مسئولیت صندوق تأمین خسارتهای بدنی نسبت به خسارتهای بدنی وارد بر رانندۀ مسبب حادثه [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 294-303]
-
بیمههای زندگی
اولویتبندی عوامل اثرگذار بر عدم استقبال از بیمههای زندگی با استفاده از روش دیماتل فازی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 260-272]
-
بیمۀ تکمیلی درمان
طراحی خدمت بیمۀ تکمیلی درمان و تحلیل عوامل ریسک شرکتهای بیمه در ارائۀ این خدمت [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 244-259]
-
بیمۀ درمانی
عوامل مؤثر بر احتمال سطوح متفاوت تقاضای (رضایت از) بیمۀ درمانی (مطالعۀ موردی: شهرهای شیراز و ارسنجان) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 217-229]
-
بیمۀ عمر
الگوی خوشهبندی مشتریان بیمۀ عمر (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمهای) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 108-119]
-
بیمۀ عمر
بررسی تطبیقی مصادیق نفع قابل بیمه در بیمۀ عمر [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 107-128]
پ
-
پایداری طرح بازنشستگی
بررسی پایداری طرحهای بازنشستگی خصوصی ترکیبی با استفاده از رویکرد تلفیقی نگاشتشناختی فازی و پویایی سیستمی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 203-216]
-
پویایی سیستمی
بررسی پایداری طرحهای بازنشستگی خصوصی ترکیبی با استفاده از رویکرد تلفیقی نگاشتشناختی فازی و پویایی سیستمی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 203-216]
ت
-
تأمین اجتماعی
طراحی الگوی حاکمیت مالی در سازمان تأمین اجتماعی: رویکرد نظریۀ مبنایی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 273-283]
-
تاکتیکی و استراتژیک
شناسایی و رتبهبندی عوامل موفقیت هوشمندی کسبوکار با رویکرد استقرار مدیریت دانش (مطالعۀ موردی: صنعت بیمۀ ایران) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 132-142]
-
تحلیل پوششی دادهها
استفاده از مدل تلفیقی تحلیل پوششی دادهها- تصمیمگیری چندشاخصه در ارزیابی کارایی نسبی و رتبهبندی شرکتهای بیمه در ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 79-93]
-
تحلیل پوششی دادهها
بررسی تأثیر حاکمیت شرکتی بر کارایی صنعت بیمۀ ایران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 166-176]
-
تحلیل علل و آثار شکست
طراحی خدمت بیمۀ تکمیلی درمان و تحلیل عوامل ریسک شرکتهای بیمه در ارائۀ این خدمت [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 244-259]
-
تصمیمگیری چندمعیاره
استفاده از مدل تلفیقی تحلیل پوششی دادهها- تصمیمگیری چندشاخصه در ارزیابی کارایی نسبی و رتبهبندی شرکتهای بیمه در ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 79-93]
-
تصمیمگیری عملیاتی
شناسایی و رتبهبندی عوامل موفقیت هوشمندی کسبوکار با رویکرد استقرار مدیریت دانش (مطالعۀ موردی: صنعت بیمۀ ایران) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 132-142]
-
تقلب
بررسی و تحلیل عوامل کلاهبردارانه در بیمۀ مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیۀ زمینی در قبال اشخاص ثالث (بیمۀ شخص ثالث -خسارات بدنی) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 13-26]
-
تقلب مشتری
بررسی نقش تعدیلگری ماکیاولگرایی بر رابطۀ بین نارضایتی و تقلب مشتریان بیمه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 177-187]
-
توزیعهای آمیخته- مقیاس
مدلبندی توأم استوار دادههای ذخیرهسازی خسارات معوق رشتههای بیمۀ بدنه و بیمۀ شخص ثالث اتومبیل یک شرکت بیمۀ ایرانی: یک روش بیزی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 39-51]
-
تولید ناخالص داخلی واقعی
اثر آستانهای تولید ناخالص داخلی واقعی بر توسعۀ بیمۀ زندگی ایران: رویکرد غیرخطی رگرسیون انتقال ملایم [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 154-165]
ج
-
جبران خسارت
نوآوریها و تحولات قانون بیمۀ اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب 1395 [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 284-293]
ح
-
حادثۀ رانندگی
نوآوریها و تحولات قانون بیمۀ اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب 1395 [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 284-293]
-
حاکمیت شرکتی
بررسی تأثیر حاکمیت شرکتی بر کارایی صنعت بیمۀ ایران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 166-176]
-
حاکمیت شرکتی و توانگری مالی
الگوی پیشنهادی مدیریت ریسک بنگاه در شرکتهای بیمه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-12]
-
حاکمیت مالی
طراحی الگوی حاکمیت مالی در سازمان تأمین اجتماعی: رویکرد نظریۀ مبنایی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 273-283]
-
حذف موردی
مدلبندی توأم استوار دادههای ذخیرهسازی خسارات معوق رشتههای بیمۀ بدنه و بیمۀ شخص ثالث اتومبیل یک شرکت بیمۀ ایرانی: یک روش بیزی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 39-51]
-
حسننیت
تحلیلی بر ضوابط، آثار و کارآمدی نفع قابل بیمه در نظام حقوقی ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 52-67]
-
حقبیمۀ سرانۀ زندگی
اثر آستانهای تولید ناخالص داخلی واقعی بر توسعۀ بیمۀ زندگی ایران: رویکرد غیرخطی رگرسیون انتقال ملایم [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 154-165]
-
حوادث رانندگی
مسئولیت صندوق تأمین خسارتهای بدنی نسبت به خسارتهای بدنی وارد بر رانندۀ مسبب حادثه [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 294-303]
خ
-
خسارات بدنی
مسئولیت صندوق تأمین خسارتهای بدنی نسبت به خسارتهای بدنی وارد بر رانندۀ مسبب حادثه [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 294-303]
-
خودارزیابی ریسک و توانگری مالی
الگوی پیشنهادی مدیریت ریسک بنگاه در شرکتهای بیمه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-12]
-
خوشهبندی
الگوی خوشهبندی مشتریان بیمۀ عمر (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمهای) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 108-119]
د
-
دادهکاوی
الگوی خوشهبندی مشتریان بیمۀ عمر (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمهای) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 108-119]
-
دادهکاوی
استفاده از تکنیکهای دادهکاوی برای جذب نمایندگان صدور در صنعت بیمه (مقاله به علت عدم رعایت اصول پژوهشی و اخلاقی، فاقد اعتبار است) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 68-78]
-
دارنده
نوآوریها و تحولات قانون بیمۀ اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب 1395 [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 284-293]
-
درخت تصمیم
بررسی و تحلیل عوامل کلاهبردارانه در بیمۀ مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیۀ زمینی در قبال اشخاص ثالث (بیمۀ شخص ثالث -خسارات بدنی) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 13-26]
-
دیماتل فازی
اولویتبندی عوامل اثرگذار بر عدم استقبال از بیمههای زندگی با استفاده از روش دیماتل فازی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 260-272]
ذ
-
ذخیرهسازی تصادفی ادعاه
پیشبینی مخاطرههای بیمۀ غیرزندگی با استفاده از مدل ذخیرهسازی زیان جمعی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 188-202]
-
ذخیرهسازی خسارات معوق
مدلبندی توأم استوار دادههای ذخیرهسازی خسارات معوق رشتههای بیمۀ بدنه و بیمۀ شخص ثالث اتومبیل یک شرکت بیمۀ ایرانی: یک روش بیزی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 39-51]
ر
-
رانندۀ مسبب حادثه
مسئولیت صندوق تأمین خسارتهای بدنی نسبت به خسارتهای بدنی وارد بر رانندۀ مسبب حادثه [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 294-303]
-
ردهبندی
بررسی و تحلیل عوامل کلاهبردارانه در بیمۀ مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیۀ زمینی در قبال اشخاص ثالث (بیمۀ شخص ثالث -خسارات بدنی) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 13-26]
-
رضایت بیمهشده
تحلیلی بر ضوابط، آثار و کارآمدی نفع قابل بیمه در نظام حقوقی ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 52-67]
-
رضایت مشتری
بررسی و سنجش سطح رضایتمندی مشتریان شرکتهای فعال در صنعت بیمۀ ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 94-107]
-
رضایت مشتریان
بررسی ارتباط بین رفتار مشارکتی و رفتار شهروندی مشتریان بر قصد ترک خرید (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمهای) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 27-38]
-
رفتار شهروندی
بررسی ارتباط بین رفتار مشارکتی و رفتار شهروندی مشتریان بر قصد ترک خرید (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمهای) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 27-38]
-
رفتار مشارکتی
بررسی ارتباط بین رفتار مشارکتی و رفتار شهروندی مشتریان بر قصد ترک خرید (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمهای) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 27-38]
-
رگرسیون موازی
عوامل مؤثر بر احتمال سطوح متفاوت تقاضای (رضایت از) بیمۀ درمانی (مطالعۀ موردی: شهرهای شیراز و ارسنجان) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 217-229]
-
روش تحلیل پوششی دادهها
ارزیابی روند کارایی محصولات شرکتهای بیمه با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها (مورد مطالعه: رشتههای بیمۀ آتشسوزی، باربری، هواپیما، کشتی و مهندسی) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 230-243]
-
رویکرد رگرسیون انتقال ملایم
اثر آستانهای تولید ناخالص داخلی واقعی بر توسعۀ بیمۀ زندگی ایران: رویکرد غیرخطی رگرسیون انتقال ملایم [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 154-165]
-
ریسک پاسخگویی
طراحی خدمت بیمۀ تکمیلی درمان و تحلیل عوامل ریسک شرکتهای بیمه در ارائۀ این خدمت [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 244-259]
ز
-
زیاندیده
نوآوریها و تحولات قانون بیمۀ اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب 1395 [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 284-293]
س
-
سوءنیت
تحلیلی بر ضوابط، آثار و کارآمدی نفع قابل بیمه در نظام حقوقی ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 52-67]
-
سیستم های تصمیمگیری هوشمند
استفاده از تکنیکهای دادهکاوی برای جذب نمایندگان صدور در صنعت بیمه (مقاله به علت عدم رعایت اصول پژوهشی و اخلاقی، فاقد اعتبار است) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 68-78]
ش
-
شبکۀ عصبی
عوامل مؤثر بر احتمال سطوح متفاوت تقاضای (رضایت از) بیمۀ درمانی (مطالعۀ موردی: شهرهای شیراز و ارسنجان) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 217-229]
-
شبکۀعصبی
بررسی و تحلیل عوامل کلاهبردارانه در بیمۀ مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیۀ زمینی در قبال اشخاص ثالث (بیمۀ شخص ثالث -خسارات بدنی) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 13-26]
-
شرکتهای بیمه
بررسی و سنجش سطح رضایتمندی مشتریان شرکتهای فعال در صنعت بیمۀ ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 94-107]
ص
-
صندوق تأمین خسارتهای بدنی
مسئولیت صندوق تأمین خسارتهای بدنی نسبت به خسارتهای بدنی وارد بر رانندۀ مسبب حادثه [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 294-303]
-
صنعت بیمه
بررسی و سنجش سطح رضایتمندی مشتریان شرکتهای فعال در صنعت بیمۀ ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 94-107]
-
صنعت بیمه
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر نوآوری باز در صنعت بیمه (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمهای) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 120-131]
ط
-
طرح بازنشستگی خصوصی
بررسی پایداری طرحهای بازنشستگی خصوصی ترکیبی با استفاده از رویکرد تلفیقی نگاشتشناختی فازی و پویایی سیستمی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 203-216]
ع
-
عدم استقبال
اولویتبندی عوامل اثرگذار بر عدم استقبال از بیمههای زندگی با استفاده از روش دیماتل فازی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 260-272]
-
عوامل اساسی
اولویتبندی عوامل اثرگذار بر عدم استقبال از بیمههای زندگی با استفاده از روش دیماتل فازی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 260-272]
-
عوامل کلیدی موفقیت
شناسایی و رتبهبندی عوامل موفقیت هوشمندی کسبوکار با رویکرد استقرار مدیریت دانش (مطالعۀ موردی: صنعت بیمۀ ایران) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 132-142]
ق
-
قصد ترک خرید
بررسی ارتباط بین رفتار مشارکتی و رفتار شهروندی مشتریان بر قصد ترک خرید (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمهای) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 27-38]
ک
-
کارایی
استفاده از مدل تلفیقی تحلیل پوششی دادهها- تصمیمگیری چندشاخصه در ارزیابی کارایی نسبی و رتبهبندی شرکتهای بیمه در ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 79-93]
-
کارایی
بررسی تأثیر حاکمیت شرکتی بر کارایی صنعت بیمۀ ایران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 166-176]
-
کارایی نسبی
استفاده از مدل تلفیقی تحلیل پوششی دادهها- تصمیمگیری چندشاخصه در ارزیابی کارایی نسبی و رتبهبندی شرکتهای بیمه در ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 79-93]
گ
-
گسترش عملکرد کیفیت فازی
طراحی خدمت بیمۀ تکمیلی درمان و تحلیل عوامل ریسک شرکتهای بیمه در ارائۀ این خدمت [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 244-259]
م
-
ماشین بردار پشتیبان
بررسی و تحلیل عوامل کلاهبردارانه در بیمۀ مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیۀ زمینی در قبال اشخاص ثالث (بیمۀ شخص ثالث -خسارات بدنی) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 13-26]
-
ماکیاولگرایی
بررسی نقش تعدیلگری ماکیاولگرایی بر رابطۀ بین نارضایتی و تقلب مشتریان بیمه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 177-187]
-
محصولات شرکتهای بیمه
ارزیابی روند کارایی محصولات شرکتهای بیمه با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها (مورد مطالعه: رشتههای بیمۀ آتشسوزی، باربری، هواپیما، کشتی و مهندسی) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 230-243]
-
مخاطرۀ اخلاقی
تحلیلی بر ضوابط، آثار و کارآمدی نفع قابل بیمه در نظام حقوقی ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 52-67]
-
مخاطرۀ اخلاقی
بررسی تطبیقی مصادیق نفع قابل بیمه در بیمۀ عمر [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 107-128]
-
مخاطرۀ اخلاقی
بررسی نقش تعدیلگری ماکیاولگرایی بر رابطۀ بین نارضایتی و تقلب مشتریان بیمه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 177-187]
-
مخاطرۀ بیمۀ غیرزندگی
پیشبینی مخاطرههای بیمۀ غیرزندگی با استفاده از مدل ذخیرهسازی زیان جمعی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 188-202]
-
مدل ذخیرهسازی زیان جمعی
پیشبینی مخاطرههای بیمۀ غیرزندگی با استفاده از مدل ذخیرهسازی زیان جمعی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 188-202]
-
مدل رضایت مشتری
بررسی و سنجش سطح رضایتمندی مشتریان شرکتهای فعال در صنعت بیمۀ ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 94-107]
-
مدل لوجیت تعمیمیافته
عوامل مؤثر بر احتمال سطوح متفاوت تقاضای (رضایت از) بیمۀ درمانی (مطالعۀ موردی: شهرهای شیراز و ارسنجان) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 217-229]
-
مدیریت دانش
شناسایی و رتبهبندی عوامل موفقیت هوشمندی کسبوکار با رویکرد استقرار مدیریت دانش (مطالعۀ موردی: صنعت بیمۀ ایران) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 132-142]
-
مدیریت ریسک بنگاه
الگوی پیشنهادی مدیریت ریسک بنگاه در شرکتهای بیمه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-12]
-
مشتریان بیمۀ عمر
الگوی خوشهبندی مشتریان بیمۀ عمر (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمهای) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 108-119]
ن
-
نارضایتی مشتری
بررسی نقش تعدیلگری ماکیاولگرایی بر رابطۀ بین نارضایتی و تقلب مشتریان بیمه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 177-187]
-
نظریۀ مبنایی
طراحی الگوی حاکمیت مالی در سازمان تأمین اجتماعی: رویکرد نظریۀ مبنایی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 273-283]
-
نظم عمومی
تحلیلی بر ضوابط، آثار و کارآمدی نفع قابل بیمه در نظام حقوقی ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 52-67]
-
نظم عمومی
بررسی تطبیقی مصادیق نفع قابل بیمه در بیمۀ عمر [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 107-128]
-
نفع قابل بیمه
بررسی تطبیقی مصادیق نفع قابل بیمه در بیمۀ عمر [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 107-128]
-
نقاط بالقوه شکست
طراحی خدمت بیمۀ تکمیلی درمان و تحلیل عوامل ریسک شرکتهای بیمه در ارائۀ این خدمت [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 244-259]
-
نگاشتشناختی فازی
بررسی پایداری طرحهای بازنشستگی خصوصی ترکیبی با استفاده از رویکرد تلفیقی نگاشتشناختی فازی و پویایی سیستمی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 203-216]
-
نوآوری
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر نوآوری باز در صنعت بیمه (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمهای) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 120-131]
-
نوآوری باز
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر نوآوری باز در صنعت بیمه (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمهای) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 120-131]
و
-
واحدهای تصمیمگیرنده
ارزیابی روند کارایی محصولات شرکتهای بیمه با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها (مورد مطالعه: رشتههای بیمۀ آتشسوزی، باربری، هواپیما، کشتی و مهندسی) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 230-243]
-
واگرایی کولبک -لیبلر
مدلبندی توأم استوار دادههای ذخیرهسازی خسارات معوق رشتههای بیمۀ بدنه و بیمۀ شخص ثالث اتومبیل یک شرکت بیمۀ ایرانی: یک روش بیزی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 39-51]
ه
-
هوشمندی کسبوکار
شناسایی و رتبهبندی عوامل موفقیت هوشمندی کسبوکار با رویکرد استقرار مدیریت دانش (مطالعۀ موردی: صنعت بیمۀ ایران) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 132-142]