فصلنامه علمی

ا

  • اثرات خارجی منفی بررسی تطبیقی مصادیق نفع قابل بیمه در بیمۀ عمر [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 107-128]

  • ادعای کلاهبردارانه بررسی و تحلیل عوامل کلاهبردارانه در بیمۀ مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیۀ زمینی در قبال اشخاص ثالث (بیمۀ شخص ثالث -خسارات بدنی) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 13-26]

  • ارزیابی کارایی ارزیابی روند کارایی محصولات شرکت‌های بیمه با استفاده از روش تحلیل پوششی داده‌ها (مورد مطالعه: رشته‌های بیمۀ آتش‌سوزی، باربری، هواپیما، کشتی و مهندسی) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 230-243]

  • استنباط بیزی مدل‌بندی توأم استوار داده‌های ذخیره‌سازی خسارات معوق رشته‌های بیمۀ بدنه و بیمۀ شخص ثالث اتومبیل یک شرکت بیمۀ ایرانی: یک روش بیزی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 39-51]

ب

  • بیمه الگوی پیشنهادی مدیریت ریسک بنگاه در شرکت‌های بیمه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-12]

  • بیمه شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موفقیت هوشمندی کسب‌وکار با رویکرد استقرار مدیریت دانش (مطالعۀ موردی: صنعت بیمۀ ایران) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 132-142]

  • بیمه بررسی نقش تعدیل‌گری ماکیاول‌گرایی بر رابطۀ بین نارضایتی و تقلب مشتریان بیمه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 177-187]

  • بیمه‌گر نوآوری‌ها و تحولات قانون بیمۀ اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب 1395 [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 284-293]

  • بیمه‌گر مسئولیت صندوق تأمین خسارت‌های بدنی نسبت به خسارت‌های بدنی وارد بر رانندۀ مسبب حادثه [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 294-303]

  • بیمه‌های زندگی اولویت‌بندی عوامل اثرگذار بر عدم استقبال از بیمه‌های زندگی با استفاده از روش دیماتل فازی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 260-272]

  • بیمۀ تکمیلی درمان طراحی خدمت بیمۀ تکمیلی درمان و تحلیل عوامل ریسک شرکت‌های بیمه در ارائۀ این خدمت [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 244-259]

  • بیمۀ درمانی عوامل مؤثر بر احتمال سطوح متفاوت تقاضای (رضایت از) بیمۀ درمانی (مطالعۀ موردی: شهرهای شیراز و ارسنجان) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 217-229]

  • بیمۀ عمر الگوی خوشه‌بندی مشتریان بیمۀ عمر (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمه‌ای) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 108-119]

  • بیمۀ عمر بررسی تطبیقی مصادیق نفع قابل بیمه در بیمۀ عمر [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 107-128]

پ

  • پایداری طرح بازنشستگی بررسی پایداری طرح‌های بازنشستگی خصوصی ترکیبی با استفاده از رویکرد تلفیقی نگاشت‌شناختی فازی و پویایی سیستمی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 203-216]

  • پویایی سیستمی بررسی پایداری طرح‌های بازنشستگی خصوصی ترکیبی با استفاده از رویکرد تلفیقی نگاشت‌شناختی فازی و پویایی سیستمی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 203-216]

ت

  • تأمین اجتماعی طراحی الگوی حاکمیت مالی در سازمان تأمین اجتماعی: رویکرد نظریۀ مبنایی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 273-283]

  • تاکتیکی و استراتژیک شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موفقیت هوشمندی کسب‌وکار با رویکرد استقرار مدیریت دانش (مطالعۀ موردی: صنعت بیمۀ ایران) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 132-142]

  • تحلیل پوششی داده‌ها استفاده از مدل تلفیقی تحلیل پوششی داده‌ها- تصمیم‌گیری چندشاخصه در ارزیابی کارایی نسبی و رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه در ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 79-93]

  • تحلیل پوششی داده‌ها بررسی تأثیر حاکمیت شرکتی بر کارایی صنعت بیمۀ‎ ایران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 166-176]

  • تحلیل علل و آثار شکست طراحی خدمت بیمۀ تکمیلی درمان و تحلیل عوامل ریسک شرکت‌های بیمه در ارائۀ این خدمت [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 244-259]

  • تصمیم‌گیری چندمعیاره استفاده از مدل تلفیقی تحلیل پوششی داده‌ها- تصمیم‌گیری چندشاخصه در ارزیابی کارایی نسبی و رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه در ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 79-93]

  • تصمیم‌گیری عملیاتی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موفقیت هوشمندی کسب‌وکار با رویکرد استقرار مدیریت دانش (مطالعۀ موردی: صنعت بیمۀ ایران) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 132-142]

  • تقلب بررسی و تحلیل عوامل کلاهبردارانه در بیمۀ مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیۀ زمینی در قبال اشخاص ثالث (بیمۀ شخص ثالث -خسارات بدنی) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 13-26]

  • تقلب مشتری بررسی نقش تعدیل‌گری ماکیاول‌گرایی بر رابطۀ بین نارضایتی و تقلب مشتریان بیمه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 177-187]

  • توزیعهای آمیخته- مقیاس مدل‌بندی توأم استوار داده‌های ذخیره‌سازی خسارات معوق رشته‌های بیمۀ بدنه و بیمۀ شخص ثالث اتومبیل یک شرکت بیمۀ ایرانی: یک روش بیزی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 39-51]

  • تولید ناخالص داخلی واقعی اثر آستانه‌ای تولید ناخالص داخلی واقعی بر توسعۀ بیمۀ زندگی ایران: رویکرد غیرخطی رگرسیون انتقال ملایم [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 154-165]

ج

  • جبران خسارت نوآوری‌ها و تحولات قانون بیمۀ اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب 1395 [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 284-293]

ح

  • حادثۀ رانندگی نوآوری‌ها و تحولات قانون بیمۀ اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب 1395 [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 284-293]

  • حاکمیت شرکتی بررسی تأثیر حاکمیت شرکتی بر کارایی صنعت بیمۀ‎ ایران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 166-176]

  • حاکمیت شرکتی و توانگری مالی الگوی پیشنهادی مدیریت ریسک بنگاه در شرکت‌های بیمه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-12]

  • حاکمیت مالی طراحی الگوی حاکمیت مالی در سازمان تأمین اجتماعی: رویکرد نظریۀ مبنایی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 273-283]

  • حذف موردی مدل‌بندی توأم استوار داده‌های ذخیره‌سازی خسارات معوق رشته‌های بیمۀ بدنه و بیمۀ شخص ثالث اتومبیل یک شرکت بیمۀ ایرانی: یک روش بیزی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 39-51]

  • حسن‌نیت تحلیلی بر ضوابط، آثار و کارآمدی نفع قابل بیمه در نظام حقوقی ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 52-67]

  • حق‌بیمۀ سرانۀ زندگی اثر آستانه‌ای تولید ناخالص داخلی واقعی بر توسعۀ بیمۀ زندگی ایران: رویکرد غیرخطی رگرسیون انتقال ملایم [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 154-165]

  • حوادث رانندگی مسئولیت صندوق تأمین خسارت‌های بدنی نسبت به خسارت‌های بدنی وارد بر رانندۀ مسبب حادثه [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 294-303]

خ

  • خسارات بدنی مسئولیت صندوق تأمین خسارت‌های بدنی نسبت به خسارت‌های بدنی وارد بر رانندۀ مسبب حادثه [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 294-303]

  • خودارزیابی ریسک و توانگری مالی الگوی پیشنهادی مدیریت ریسک بنگاه در شرکت‌های بیمه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-12]

  • خوشه‌بندی الگوی خوشه‌بندی مشتریان بیمۀ عمر (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمه‌ای) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 108-119]

د

  • داده‌کاوی الگوی خوشه‌بندی مشتریان بیمۀ عمر (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمه‌ای) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 108-119]

  • داده‌کاوی استفاده از تکنیک‌های داده‌کاوی برای جذب نمایندگان صدور در صنعت بیمه (مقاله به علت عدم رعایت اصول پژوهشی و اخلاقی، فاقد اعتبار است) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 68-78]

  • دارنده نوآوری‌ها و تحولات قانون بیمۀ اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب 1395 [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 284-293]

  • درخت تصمیم بررسی و تحلیل عوامل کلاهبردارانه در بیمۀ مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیۀ زمینی در قبال اشخاص ثالث (بیمۀ شخص ثالث -خسارات بدنی) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 13-26]

  • دیماتل فازی اولویت‌بندی عوامل اثرگذار بر عدم استقبال از بیمه‌های زندگی با استفاده از روش دیماتل فازی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 260-272]

ذ

  • ذخیره‌سازی تصادفی ادعا‏ه پیش‌بینی مخاطره‌های بیمۀ غیرزندگی با استفاده از مدل ذخیره‌سازی زیان جمعی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 188-202]

  • ذخیره‌سازی خسارات معوق مدل‌بندی توأم استوار داده‌های ذخیره‌سازی خسارات معوق رشته‌های بیمۀ بدنه و بیمۀ شخص ثالث اتومبیل یک شرکت بیمۀ ایرانی: یک روش بیزی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 39-51]

ر

  • رانندۀ مسبب حادثه مسئولیت صندوق تأمین خسارت‌های بدنی نسبت به خسارت‌های بدنی وارد بر رانندۀ مسبب حادثه [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 294-303]

  • رده‌بندی بررسی و تحلیل عوامل کلاهبردارانه در بیمۀ مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیۀ زمینی در قبال اشخاص ثالث (بیمۀ شخص ثالث -خسارات بدنی) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 13-26]

  • رضایت بیمه‌شده تحلیلی بر ضوابط، آثار و کارآمدی نفع قابل بیمه در نظام حقوقی ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 52-67]

  • رضایت مشتری بررسی و سنجش سطح رضایت‌مندی مشتریان شرکت‌های فعال در صنعت بیمۀ ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 94-107]

  • رضایت مشتریان بررسی ارتباط بین رفتار مشارکتی و رفتار شهروندی مشتریان بر قصد ترک خرید (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمه‌ای) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 27-38]

  • رفتار شهروندی بررسی ارتباط بین رفتار مشارکتی و رفتار شهروندی مشتریان بر قصد ترک خرید (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمه‌ای) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 27-38]

  • رفتار مشارکتی بررسی ارتباط بین رفتار مشارکتی و رفتار شهروندی مشتریان بر قصد ترک خرید (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمه‌ای) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 27-38]

  • رگرسیون موازی عوامل مؤثر بر احتمال سطوح متفاوت تقاضای (رضایت از) بیمۀ درمانی (مطالعۀ موردی: شهرهای شیراز و ارسنجان) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 217-229]

  • روش تحلیل پوششی داده‌ها ارزیابی روند کارایی محصولات شرکت‌های بیمه با استفاده از روش تحلیل پوششی داده‌ها (مورد مطالعه: رشته‌های بیمۀ آتش‌سوزی، باربری، هواپیما، کشتی و مهندسی) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 230-243]

  • رویکرد رگرسیون انتقال ملایم اثر آستانه‌ای تولید ناخالص داخلی واقعی بر توسعۀ بیمۀ زندگی ایران: رویکرد غیرخطی رگرسیون انتقال ملایم [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 154-165]

  • ریسک پاسخگویی طراحی خدمت بیمۀ تکمیلی درمان و تحلیل عوامل ریسک شرکت‌های بیمه در ارائۀ این خدمت [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 244-259]

ز

  • زیان‌دیده نوآوری‌ها و تحولات قانون بیمۀ اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب 1395 [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 284-293]

س

  • سوءنیت تحلیلی بر ضوابط، آثار و کارآمدی نفع قابل بیمه در نظام حقوقی ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 52-67]

  • سیستم های تصمیم‌گیری هوشمند استفاده از تکنیک‌های داده‌کاوی برای جذب نمایندگان صدور در صنعت بیمه (مقاله به علت عدم رعایت اصول پژوهشی و اخلاقی، فاقد اعتبار است) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 68-78]

ش

  • شبکۀ عصبی عوامل مؤثر بر احتمال سطوح متفاوت تقاضای (رضایت از) بیمۀ درمانی (مطالعۀ موردی: شهرهای شیراز و ارسنجان) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 217-229]

  • شبکۀعصبی بررسی و تحلیل عوامل کلاهبردارانه در بیمۀ مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیۀ زمینی در قبال اشخاص ثالث (بیمۀ شخص ثالث -خسارات بدنی) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 13-26]

  • شرکتهای بیمه بررسی و سنجش سطح رضایت‌مندی مشتریان شرکت‌های فعال در صنعت بیمۀ ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 94-107]

ص

  • صندوق تأمین خسارتهای بدنی مسئولیت صندوق تأمین خسارت‌های بدنی نسبت به خسارت‌های بدنی وارد بر رانندۀ مسبب حادثه [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 294-303]

  • صنعت بیمه بررسی و سنجش سطح رضایت‌مندی مشتریان شرکت‌های فعال در صنعت بیمۀ ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 94-107]

  • صنعت بیمه شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر نوآوری باز در صنعت بیمه (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمه‌ای) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 120-131]

ط

  • طرح بازنشستگی خصوصی بررسی پایداری طرح‌های بازنشستگی خصوصی ترکیبی با استفاده از رویکرد تلفیقی نگاشت‌شناختی فازی و پویایی سیستمی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 203-216]

ع

  • عدم استقبال اولویت‌بندی عوامل اثرگذار بر عدم استقبال از بیمه‌های زندگی با استفاده از روش دیماتل فازی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 260-272]

  • عوامل اساسی اولویت‌بندی عوامل اثرگذار بر عدم استقبال از بیمه‌های زندگی با استفاده از روش دیماتل فازی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 260-272]

  • عوامل کلیدی موفقیت شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موفقیت هوشمندی کسب‌وکار با رویکرد استقرار مدیریت دانش (مطالعۀ موردی: صنعت بیمۀ ایران) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 132-142]

ق

  • قصد ترک خرید بررسی ارتباط بین رفتار مشارکتی و رفتار شهروندی مشتریان بر قصد ترک خرید (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمه‌ای) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 27-38]

ک

  • کارایی استفاده از مدل تلفیقی تحلیل پوششی داده‌ها- تصمیم‌گیری چندشاخصه در ارزیابی کارایی نسبی و رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه در ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 79-93]

  • کارایی بررسی تأثیر حاکمیت شرکتی بر کارایی صنعت بیمۀ‎ ایران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 166-176]

  • کارایی نسبی استفاده از مدل تلفیقی تحلیل پوششی داده‌ها- تصمیم‌گیری چندشاخصه در ارزیابی کارایی نسبی و رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه در ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 79-93]

گ

  • گسترش عملکرد کیفیت فازی طراحی خدمت بیمۀ تکمیلی درمان و تحلیل عوامل ریسک شرکت‌های بیمه در ارائۀ این خدمت [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 244-259]

م

  • ماشین بردار پشتیبان بررسی و تحلیل عوامل کلاهبردارانه در بیمۀ مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیۀ زمینی در قبال اشخاص ثالث (بیمۀ شخص ثالث -خسارات بدنی) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 13-26]

  • ماکیاول‌گرایی بررسی نقش تعدیل‌گری ماکیاول‌گرایی بر رابطۀ بین نارضایتی و تقلب مشتریان بیمه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 177-187]

  • محصولات شرکتهای بیمه ارزیابی روند کارایی محصولات شرکت‌های بیمه با استفاده از روش تحلیل پوششی داده‌ها (مورد مطالعه: رشته‌های بیمۀ آتش‌سوزی، باربری، هواپیما، کشتی و مهندسی) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 230-243]

  • مخاطرۀ اخلاقی تحلیلی بر ضوابط، آثار و کارآمدی نفع قابل بیمه در نظام حقوقی ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 52-67]

  • مخاطرۀ اخلاقی بررسی تطبیقی مصادیق نفع قابل بیمه در بیمۀ عمر [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 107-128]

  • مخاطرۀ اخلاقی بررسی نقش تعدیل‌گری ماکیاول‌گرایی بر رابطۀ بین نارضایتی و تقلب مشتریان بیمه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 177-187]

  • مخاطرۀ بیمۀ غیرزندگی‏ پیش‌بینی مخاطره‌های بیمۀ غیرزندگی با استفاده از مدل ذخیره‌سازی زیان جمعی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 188-202]

  • مدل ذخیره‌سازی زیان جمعی پیش‌بینی مخاطره‌های بیمۀ غیرزندگی با استفاده از مدل ذخیره‌سازی زیان جمعی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 188-202]

  • مدل رضایت مشتری بررسی و سنجش سطح رضایت‌مندی مشتریان شرکت‌های فعال در صنعت بیمۀ ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 94-107]

  • مدل لوجیت تعمیم‌یافته عوامل مؤثر بر احتمال سطوح متفاوت تقاضای (رضایت از) بیمۀ درمانی (مطالعۀ موردی: شهرهای شیراز و ارسنجان) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 217-229]

  • مدیریت دانش شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موفقیت هوشمندی کسب‌وکار با رویکرد استقرار مدیریت دانش (مطالعۀ موردی: صنعت بیمۀ ایران) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 132-142]

  • مدیریت ریسک بنگاه الگوی پیشنهادی مدیریت ریسک بنگاه در شرکت‌های بیمه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-12]

  • مشتریان بیمۀ عمر الگوی خوشه‌بندی مشتریان بیمۀ عمر (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمه‌ای) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 108-119]

ن

  • نارضایتی مشتری بررسی نقش تعدیل‌گری ماکیاول‌گرایی بر رابطۀ بین نارضایتی و تقلب مشتریان بیمه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 177-187]

  • نظریۀ مبنایی طراحی الگوی حاکمیت مالی در سازمان تأمین اجتماعی: رویکرد نظریۀ مبنایی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 273-283]

  • نظم عمومی تحلیلی بر ضوابط، آثار و کارآمدی نفع قابل بیمه در نظام حقوقی ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 52-67]

  • نظم عمومی بررسی تطبیقی مصادیق نفع قابل بیمه در بیمۀ عمر [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 107-128]

  • نفع قابل بیمه بررسی تطبیقی مصادیق نفع قابل بیمه در بیمۀ عمر [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 107-128]

  • نقاط بالقوه شکست طراحی خدمت بیمۀ تکمیلی درمان و تحلیل عوامل ریسک شرکت‌های بیمه در ارائۀ این خدمت [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 244-259]

  • نگاشت‌شناختی فازی بررسی پایداری طرح‌های بازنشستگی خصوصی ترکیبی با استفاده از رویکرد تلفیقی نگاشت‌شناختی فازی و پویایی سیستمی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 203-216]

  • نوآوری شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر نوآوری باز در صنعت بیمه (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمه‌ای) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 120-131]

  • نوآوری باز شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر نوآوری باز در صنعت بیمه (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمه‌ای) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 120-131]

و

  • واحدهای تصمیم‌گیرنده ارزیابی روند کارایی محصولات شرکت‌های بیمه با استفاده از روش تحلیل پوششی داده‌ها (مورد مطالعه: رشته‌های بیمۀ آتش‌سوزی، باربری، هواپیما، کشتی و مهندسی) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 230-243]

  • واگرایی کولبک -لیب‌لر مدل‌بندی توأم استوار داده‌های ذخیره‌سازی خسارات معوق رشته‌های بیمۀ بدنه و بیمۀ شخص ثالث اتومبیل یک شرکت بیمۀ ایرانی: یک روش بیزی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 39-51]

ه

  • هوشمندی کسب‌وکار شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موفقیت هوشمندی کسب‌وکار با رویکرد استقرار مدیریت دانش (مطالعۀ موردی: صنعت بیمۀ ایران) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 132-142]