آ
-
آزمون انتخاب گسسته
تعیین ویژگیها و سطوح بیمة درمان تکمیلی و برآورد تمایل به پرداخت مصرفکنندگان [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 189-206]
ا
-
ارزش برند
طراحی مدل ارتقای ارزش برند بیمة ایران مبتنی بر اقدامات مؤثر کنترلی و کاهشدهندة رفتارهای انحرافی مخرب کارکنان به روش آمیخته [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 101-122]
-
ارزش در معرض ریسک
تعیین سبد بهینة سرمایهگذاری صندوق بازنشستگی کشوری با استفاده از الگوهای مارکویتز و ارزش در معرض ریسک [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 173-188]
-
ارزش طول عمر مشتری
تبیین مدل افزایش ارزش طول عمر مشتری در شرکتهای بیمه با رویکرد آمیخته [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 29-42]
-
استراتژی
ارائه مدلی برای کنترل استراتژیک در شرکتهای بیمه فعال در صنعت بیمه ایران [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 313-328]
-
اعتمادسازی
طراحی الگوی شهرت سازمانی برای صنعت بیمه با تأکید بر شناسایی و رتبهبندی عوامل تأثیرگذار بر شهرت [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 87-100]
-
اقدامات مؤثر
طراحی مدل ارتقای ارزش برند بیمة ایران مبتنی بر اقدامات مؤثر کنترلی و کاهشدهندة رفتارهای انحرافی مخرب کارکنان به روش آمیخته [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 101-122]
-
الگوریتم بدون نظارت
ارائه مفهوم ریسک پکیج به جای ریسک فاکتور جهت طبقه بندی دقیقتر ریسک بیمهگذاران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 15-28]
-
انتقال قرارداد
تحلیل حقوقی قرارداد انتقال بیمه نامه عمر [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 287-298]
-
انگاره
استخراج انگارههای فقهی تکافل از فتاوی و نظریات فقیهان امامیه [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 361-370]
ب
-
بازار ثانویه
تحلیل حقوقی قرارداد انتقال بیمه نامه عمر [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 287-298]
-
بازار سرمایه
بهینهسازی سبد سرمایهگذاری متشکل از شرکتهای بیمهای تحت سناریوهای مختلف (مطالعة موردی: بازار بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 241-254]
-
برآورد
برآورد پارامترهای توزیع وایبول و حق بیمه خالص در مواجهه داده های دور افتاده [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 43-60]
-
بهینهسازی سبد سرمایهگذاری
بهینهسازی سبد سرمایهگذاری متشکل از شرکتهای بیمهای تحت سناریوهای مختلف (مطالعة موردی: بازار بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 241-254]
-
بوتاسترپ
بررسی اثر مقرراتگذاری بر کارایی شرکتهای بیمه؛ رویکرد رگرسیونی پویا [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 155-172]
-
بیمة ایران
طراحی مدل ارتقای ارزش برند بیمة ایران مبتنی بر اقدامات مؤثر کنترلی و کاهشدهندة رفتارهای انحرافی مخرب کارکنان به روش آمیخته [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 101-122]
-
بیمة درمان تکمیلی
تعیین ویژگیها و سطوح بیمة درمان تکمیلی و برآورد تمایل به پرداخت مصرفکنندگان [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 189-206]
-
بیمة زندگی
تأثیر شخصیت، موقعیت اجتماعی و ریسک ادراکشده بر تمایل به خرید بیمة زندگی [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 123-136]
-
بیمة سبز
بررسی تأثیر هوش بازاریابی بر فعالیتهای بیمه سبز از دیدگاه مشتریان [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 345-360]
-
بیمة سرمد
بررسی تأثیر هوش بازاریابی بر فعالیتهای بیمه سبز از دیدگاه مشتریان [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 345-360]
-
بیمة سلامت
نظارت هوشمند در بیمة سلامت از دیدگاه نظریة نمایندگی و مسائل کنترلی [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 227-240]
-
بیمة عمر
ارائه راهبردهای مؤثر در مدیریت سردرگمی مشتریان در بیمه عمر [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 329-344]
-
بیمة عمر
تحلیل حقوقی قرارداد انتقال بیمه نامه عمر [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 287-298]
-
بیمه
تبیین مدل افزایش ارزش طول عمر مشتری در شرکتهای بیمه با رویکرد آمیخته [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 29-42]
-
بیمه
شناسایی مؤلفههای ارزیابی پایداری شرکتهای بیمهای در ایران با استفاده از روش دلفیفازی و خوشهبندی [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 137-154]
-
بیمه
شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تخلفات بیمة شخص ثالث در بین کارکنان شرکتهای بیمه [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 255-274]
-
بیمه
ارائه مدلی برای کنترل استراتژیک در شرکتهای بیمه فعال در صنعت بیمه ایران [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 313-328]
-
بیمه
استخراج انگارههای فقهی تکافل از فتاوی و نظریات فقیهان امامیه [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 361-370]
پ
-
پایداری
شناسایی مؤلفههای ارزیابی پایداری شرکتهای بیمهای در ایران با استفاده از روش دلفیفازی و خوشهبندی [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 137-154]
-
پیادهسازی مدیریت دانش
پیشرانها و بازدارندههای مدیریت دانش در صنعت بیمة ایران [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 299-312]
ت
-
تابع مفصل
برآورد ذخیرة خسارتهای معوق در سطح خرد با استفاده از تابع مفصل [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 275-286]
-
تحلیل پوششی دادهها
عوامل تعیینکننده سودآوری شرکتهای بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران: رویکرد تحلیل پوششی دادهها [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 61-70]
-
تحلیل پوششی دادهها
بررسی اثر مقرراتگذاری بر کارایی شرکتهای بیمه؛ رویکرد رگرسیونی پویا [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 155-172]
-
تعهد سازمانی
شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تخلفات بیمة شخص ثالث در بین کارکنان شرکتهای بیمه [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 255-274]
-
تکافل
استخراج انگارههای فقهی تکافل از فتاوی و نظریات فقیهان امامیه [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 361-370]
-
تمایل به پرداخت
تعیین ویژگیها و سطوح بیمة درمان تکمیلی و برآورد تمایل به پرداخت مصرفکنندگان [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 189-206]
-
تمایل به خرید
تأثیر شخصیت، موقعیت اجتماعی و ریسک ادراکشده بر تمایل به خرید بیمة زندگی [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 123-136]
-
توزیع وایبول
برآورد پارامترهای توزیع وایبول و حق بیمه خالص در مواجهه داده های دور افتاده [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 43-60]
ح
-
حقبیمة خالص
برآورد پارامترهای توزیع وایبول و حق بیمه خالص در مواجهه داده های دور افتاده [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 43-60]
-
حقوق بیمه
تحلیل حقوقی قرارداد انتقال بیمه نامه عمر [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 287-298]
د
-
داده کاوی
پیش بینی هزینه های بیمه درمانی افراد با استفاده از یادگیری ماشین و روش یادگیری جمعی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
-
دادههای دورافتاده
برآورد پارامترهای توزیع وایبول و حق بیمه خالص در مواجهه داده های دور افتاده [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 43-60]
-
دادههای سانسور شده
برآورد ذخیرة خسارتهای معوق در سطح خرد با استفاده از تابع مفصل [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 275-286]
ذ
-
ذخیره خسارتهای معوق
برآورد ذخیرة خسارتهای معوق در سطح خرد با استفاده از تابع مفصل [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 275-286]
ر
-
راهبردها
ارائه راهبردهای مؤثر در مدیریت سردرگمی مشتریان در بیمه عمر [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 329-344]
-
رفتارهای انحرافی
طراحی مدل ارتقای ارزش برند بیمة ایران مبتنی بر اقدامات مؤثر کنترلی و کاهشدهندة رفتارهای انحرافی مخرب کارکنان به روش آمیخته [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 101-122]
-
رگرسیون توبیت
عوامل تعیینکننده سودآوری شرکتهای بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران: رویکرد تحلیل پوششی دادهها [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 61-70]
-
روش تحلیل توأمان
تعیین ویژگیها و سطوح بیمة درمان تکمیلی و برآورد تمایل به پرداخت مصرفکنندگان [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 189-206]
-
رویکرد کیفی
ارائه راهبردهای مؤثر در مدیریت سردرگمی مشتریان در بیمه عمر [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 329-344]
-
ریسک
پیش بینی هزینه های بیمه درمانی افراد با استفاده از یادگیری ماشین و روش یادگیری جمعی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
-
ریسک ادراکشده
تأثیر شخصیت، موقعیت اجتماعی و ریسک ادراکشده بر تمایل به خرید بیمة زندگی [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 123-136]
-
ریسکپکیج
ارائه مفهوم ریسک پکیج به جای ریسک فاکتور جهت طبقه بندی دقیقتر ریسک بیمهگذاران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 15-28]
-
ریسک رقابتی
بررسی تأثیر هوش بازاریابی بر فعالیتهای بیمه سبز از دیدگاه مشتریان [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 345-360]
س
-
ساختار وابستگی
برآورد ذخیرة خسارتهای معوق در سطح خرد با استفاده از تابع مفصل [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 275-286]
-
سازمان غیر رسمی
شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تخلفات بیمة شخص ثالث در بین کارکنان شرکتهای بیمه [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 255-274]
-
سبد سرمایهگذاری
تعیین سبد بهینة سرمایهگذاری صندوق بازنشستگی کشوری با استفاده از الگوهای مارکویتز و ارزش در معرض ریسک [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 173-188]
-
سنجههای ریسک
بهینهسازی سبد سرمایهگذاری متشکل از شرکتهای بیمهای تحت سناریوهای مختلف (مطالعة موردی: بازار بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 241-254]
ش
-
شاخص تغییر نسبت سود
عوامل تعیینکننده سودآوری شرکتهای بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران: رویکرد تحلیل پوششی دادهها [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 61-70]
-
شخص ثالث
ارائه مفهوم ریسک پکیج به جای ریسک فاکتور جهت طبقه بندی دقیقتر ریسک بیمهگذاران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 15-28]
-
شرکتهای بیمه
کاربرد نظریة فضای محصول و علم شبکه برای تعیین راهبرد متنوعسازی محصولات شرکتهای بیمه [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 207-226]
-
شرکت های بیمه
تبیین مدل افزایش ارزش طول عمر مشتری در شرکتهای بیمه با رویکرد آمیخته [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 29-42]
-
شناسایی ریسک
تحلیلی بر کاربردهای داده کاوی در صنعت بیمه بر اساس شبکه هم رخدادی واژگان ها و شناسایی معتبرترین مجلات با شاخص استناد به پژوهش های علمی با استفاده از رویکرد علم سنجی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 71-86]
-
شهرت سازمانی
طراحی الگوی شهرت سازمانی برای صنعت بیمه با تأکید بر شناسایی و رتبهبندی عوامل تأثیرگذار بر شهرت [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 87-100]
ص
-
صندوق بازنشستگی
تعیین سبد بهینة سرمایهگذاری صندوق بازنشستگی کشوری با استفاده از الگوهای مارکویتز و ارزش در معرض ریسک [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 173-188]
-
صندوق بازنشستگی کشوری
تعیین سبد بهینة سرمایهگذاری صندوق بازنشستگی کشوری با استفاده از الگوهای مارکویتز و ارزش در معرض ریسک [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 173-188]
-
صنعت بیمه
تحلیلی بر کاربردهای داده کاوی در صنعت بیمه بر اساس شبکه هم رخدادی واژگان ها و شناسایی معتبرترین مجلات با شاخص استناد به پژوهش های علمی با استفاده از رویکرد علم سنجی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 71-86]
-
صنعت بیمه
بررسی اثر مقرراتگذاری بر کارایی شرکتهای بیمه؛ رویکرد رگرسیونی پویا [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 155-172]
-
صنعت بیمه ایران
عوامل تعیینکننده سودآوری شرکتهای بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران: رویکرد تحلیل پوششی دادهها [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 61-70]
-
صنعت بیمه و صندوقهای بازنشستگی
بهینهسازی سبد سرمایهگذاری متشکل از شرکتهای بیمهای تحت سناریوهای مختلف (مطالعة موردی: بازار بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 241-254]
ض
-
ضریب نفوذ بیمه
طراحی الگوی شهرت سازمانی برای صنعت بیمه با تأکید بر شناسایی و رتبهبندی عوامل تأثیرگذار بر شهرت [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 87-100]
ط
-
طبقهبندی
شناسایی مؤلفههای ارزیابی پایداری شرکتهای بیمهای در ایران با استفاده از روش دلفیفازی و خوشهبندی [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 137-154]
-
طراحی اقدامی تفصیلی
نظارت هوشمند در بیمة سلامت از دیدگاه نظریة نمایندگی و مسائل کنترلی [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 227-240]
-
طراحی الگو
طراحی الگوی شهرت سازمانی برای صنعت بیمه با تأکید بر شناسایی و رتبهبندی عوامل تأثیرگذار بر شهرت [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 87-100]
ع
-
عدالت سازمانی
شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تخلفات بیمة شخص ثالث در بین کارکنان شرکتهای بیمه [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 255-274]
-
علمسنجی
تحلیلی بر کاربردهای داده کاوی در صنعت بیمه بر اساس شبکه هم رخدادی واژگان ها و شناسایی معتبرترین مجلات با شاخص استناد به پژوهش های علمی با استفاده از رویکرد علم سنجی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 71-86]
-
علم شبکه
کاربرد نظریة فضای محصول و علم شبکه برای تعیین راهبرد متنوعسازی محصولات شرکتهای بیمه [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 207-226]
-
عوامل بازدارنده مدیریت دانش
پیشرانها و بازدارندههای مدیریت دانش در صنعت بیمة ایران [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 299-312]
-
عوامل پیشران مدیریت دانش
پیشرانها و بازدارندههای مدیریت دانش در صنعت بیمة ایران [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 299-312]
ف
-
فتوی
استخراج انگارههای فقهی تکافل از فتاوی و نظریات فقیهان امامیه [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 361-370]
-
فرصت بازار
بررسی تأثیر هوش بازاریابی بر فعالیتهای بیمه سبز از دیدگاه مشتریان [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 345-360]
-
فرهنگ سازمانی
شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تخلفات بیمة شخص ثالث در بین کارکنان شرکتهای بیمه [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 255-274]
-
فضای محصول
کاربرد نظریة فضای محصول و علم شبکه برای تعیین راهبرد متنوعسازی محصولات شرکتهای بیمه [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 207-226]
ق
-
قانونمندی
شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تخلفات بیمة شخص ثالث در بین کارکنان شرکتهای بیمه [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 255-274]
ک
-
کارایی
بررسی اثر مقرراتگذاری بر کارایی شرکتهای بیمه؛ رویکرد رگرسیونی پویا [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 155-172]
-
کشف تخلفات
تحلیلی بر کاربردهای داده کاوی در صنعت بیمه بر اساس شبکه هم رخدادی واژگان ها و شناسایی معتبرترین مجلات با شاخص استناد به پژوهش های علمی با استفاده از رویکرد علم سنجی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 71-86]
-
کنترل
ارائه مدلی برای کنترل استراتژیک در شرکتهای بیمه فعال در صنعت بیمه ایران [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 313-328]
-
کنترل استراتژیک
ارائه مدلی برای کنترل استراتژیک در شرکتهای بیمه فعال در صنعت بیمه ایران [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 313-328]
-
کنترل هوشمند
نظارت هوشمند در بیمة سلامت از دیدگاه نظریة نمایندگی و مسائل کنترلی [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 227-240]
م
-
مارکویتز
تعیین سبد بهینة سرمایهگذاری صندوق بازنشستگی کشوری با استفاده از الگوهای مارکویتز و ارزش در معرض ریسک [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 173-188]
-
متنوعسازی
کاربرد نظریة فضای محصول و علم شبکه برای تعیین راهبرد متنوعسازی محصولات شرکتهای بیمه [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 207-226]
-
مدل CAPM و بتای تعدیل شده
بهینهسازی سبد سرمایهگذاری متشکل از شرکتهای بیمهای تحت سناریوهای مختلف (مطالعة موردی: بازار بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 241-254]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
تبیین مدل افزایش ارزش طول عمر مشتری در شرکتهای بیمه با رویکرد آمیخته [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 29-42]
-
مدیریت دارایی - بدهی
تعیین سبد بهینة سرمایهگذاری صندوق بازنشستگی کشوری با استفاده از الگوهای مارکویتز و ارزش در معرض ریسک [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 173-188]
-
مدیریت دانش در صنعت بیمه ایران
پیشرانها و بازدارندههای مدیریت دانش در صنعت بیمة ایران [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 299-312]
-
مدیریت سردرگمی
ارائه راهبردهای مؤثر در مدیریت سردرگمی مشتریان در بیمه عمر [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 329-344]
-
مشتریان
ارائه راهبردهای مؤثر در مدیریت سردرگمی مشتریان در بیمه عمر [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 329-344]
-
مقرراتگذاری
بررسی اثر مقرراتگذاری بر کارایی شرکتهای بیمه؛ رویکرد رگرسیونی پویا [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 155-172]
-
موقعیت اجتماعی
تأثیر شخصیت، موقعیت اجتماعی و ریسک ادراکشده بر تمایل به خرید بیمة زندگی [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 123-136]
ن
-
نظارت هوشمند
نظارت هوشمند در بیمة سلامت از دیدگاه نظریة نمایندگی و مسائل کنترلی [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 227-240]
-
نظریة نمایندگی
نظارت هوشمند در بیمة سلامت از دیدگاه نظریة نمایندگی و مسائل کنترلی [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 227-240]
-
نظریههای رفتاری
طراحی مدل ارتقای ارزش برند بیمة ایران مبتنی بر اقدامات مؤثر کنترلی و کاهشدهندة رفتارهای انحرافی مخرب کارکنان به روش آمیخته [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 101-122]
و
-
ویژگیهای شخصیتی
تأثیر شخصیت، موقعیت اجتماعی و ریسک ادراکشده بر تمایل به خرید بیمة زندگی [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 123-136]
ه
-
هزینه بیمه درمان
پیش بینی هزینه های بیمه درمانی افراد با استفاده از یادگیری ماشین و روش یادگیری جمعی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
-
هوش بازاریابی
بررسی تأثیر هوش بازاریابی بر فعالیتهای بیمه سبز از دیدگاه مشتریان [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 345-360]
ی
-
یادگیری جمعی
پیش بینی هزینه های بیمه درمانی افراد با استفاده از یادگیری ماشین و روش یادگیری جمعی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
-
یادگیری ماشین
پیش بینی هزینه های بیمه درمانی افراد با استفاده از یادگیری ماشین و روش یادگیری جمعی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]