فصلنامه علمی

آ

  • آزمون انتخاب گسسته تعیین ویژگی‌ها و سطوح بیمة درمان تکمیلی و برآورد تمایل به پرداخت مصرف‌کنندگان [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 189-206]

ا

  • ارزش برند طراحی مدل ارتقای ارزش برند بیمة ایران‌‌ مبتنی بر اقدامات مؤثر کنترلی و کاهش‌دهندة رفتارهای انحرافی مخرب کارکنان به روش آمیخته [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 101-122]

  • ارزش در معرض ریسک تعیین سبد بهینة سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با استفاده از الگوهای مارکویتز و ارزش در معرض ریسک [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 173-188]

  • ارزش طول عمر مشتری تبیین مدل افزایش ارزش طول عمر مشتری در شرکت‌های بیمه با رویکرد آمیخته [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 29-42]

  • استراتژی ارائه مدلی برای کنترل استراتژیک در شرکت‌های بیمه فعال در صنعت بیمه ایران [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 313-328]

  • اعتمادسازی طراحی الگوی شهرت سازمانی برای صنعت بیمه با تأکید بر شناسایی و رتبه‌بندی عوامل تأثیرگذار بر شهرت [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 87-100]

  • اقدامات مؤثر طراحی مدل ارتقای ارزش برند بیمة ایران‌‌ مبتنی بر اقدامات مؤثر کنترلی و کاهش‌دهندة رفتارهای انحرافی مخرب کارکنان به روش آمیخته [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 101-122]

  • الگوریتم بدون نظارت ارائه مفهوم ریسک پکیج به جای ریسک فاکتور جهت طبقه بندی دقیق‌تر ریسک بیمه‌گذاران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 15-28]

  • انتقال قرارداد تحلیل حقوقی قرارداد انتقال بیمه نامه عمر [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 287-298]

  • انگاره استخراج انگاره‌های فقهی تکافل از فتاوی و نظریات فقیهان امامیه [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 361-370]

ب

  • بازار ثانویه تحلیل حقوقی قرارداد انتقال بیمه نامه عمر [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 287-298]

  • بازار سرمایه بهینه‌سازی سبد سرمایه‌گذاری متشکل از شرکت‌های بیمه‌ای تحت سناریوهای مختلف (مطالعة موردی: بازار بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 241-254]

  • برآورد برآورد پارامترهای توزیع وایبول و حق بیمه خالص در مواجهه داده های دور افتاده [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 43-60]

  • بهینه‌سازی سبد سرمایه‌گذاری بهینه‌سازی سبد سرمایه‌گذاری متشکل از شرکت‌های بیمه‌ای تحت سناریوهای مختلف (مطالعة موردی: بازار بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 241-254]

  • بوت‌‌استرپ بررسی اثر مقررات‎گذاری بر کارایی شرکت‎های بیمه؛ رویکرد رگرسیونی پویا [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 155-172]

  • بیمة ایران‌‌ طراحی مدل ارتقای ارزش برند بیمة ایران‌‌ مبتنی بر اقدامات مؤثر کنترلی و کاهش‌دهندة رفتارهای انحرافی مخرب کارکنان به روش آمیخته [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 101-122]

  • بیمة درمان تکمیلی تعیین ویژگی‌ها و سطوح بیمة درمان تکمیلی و برآورد تمایل به پرداخت مصرف‌کنندگان [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 189-206]

  • بیمة زندگی تأثیر شخصیت، موقعیت اجتماعی و ریسک ادراک‌شده بر تمایل به خرید بیمة زندگی [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 123-136]

  • بیمة سبز بررسی تأثیر هوش بازاریابی بر فعالیت‌های بیمه سبز از دیدگاه مشتریان [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 345-360]

  • بیمة سرمد بررسی تأثیر هوش بازاریابی بر فعالیت‌های بیمه سبز از دیدگاه مشتریان [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 345-360]

  • بیمة سلامت نظارت هوشمند در بیمة سلامت از دیدگاه نظریة نمایندگی و مسائل کنترلی [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 227-240]

  • بیمة عمر ارائه راهبرد‌های مؤثر‌‌ در مدیریت سردرگمی مشتریان در بیمه عمر [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 329-344]

  • بیمة عمر تحلیل حقوقی قرارداد انتقال بیمه نامه عمر [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 287-298]

  • بیمه تبیین مدل افزایش ارزش طول عمر مشتری در شرکت‌های بیمه با رویکرد آمیخته [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 29-42]

  • بیمه شناسایی مؤلفه‌های ارزیابی پایداری شرکت‌های بیمه‌ای در ایران با استفاده از روش دلفی‌فازی و خوشه‌بندی [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 137-154]

  • بیمه شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تخلفات بیمة شخص ‌‌ثالث در بین کارکنان شرکت‌‌های بیمه [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 255-274]

  • بیمه ارائه مدلی برای کنترل استراتژیک در شرکت‌های بیمه فعال در صنعت بیمه ایران [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 313-328]

  • بیمه استخراج انگاره‌های فقهی تکافل از فتاوی و نظریات فقیهان امامیه [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 361-370]

پ

  • پایداری شناسایی مؤلفه‌های ارزیابی پایداری شرکت‌های بیمه‌ای در ایران با استفاده از روش دلفی‌فازی و خوشه‌بندی [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 137-154]

  • پیاده‌سازی مدیریت دانش پیشران‌ها و بازدارنده‌های مدیریت دانش در صنعت بیمة ایران [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 299-312]

ت

  • تابع مفصل برآورد ذخیرة خسارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های معوق در سطح خرد با استفاده از تابع مفصل [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 275-286]

  • تحلیل پوششی داده‌‌ها عوامل تعیین‌کننده سودآوری شرکت‌های بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران: رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 61-70]

  • تحلیل پوششی داده‌‌ها بررسی اثر مقررات‎گذاری بر کارایی شرکت‎های بیمه؛ رویکرد رگرسیونی پویا [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 155-172]

  • تعهد سازمانی شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تخلفات بیمة شخص ‌‌ثالث در بین کارکنان شرکت‌‌های بیمه [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 255-274]

  • تکافل استخراج انگاره‌های فقهی تکافل از فتاوی و نظریات فقیهان امامیه [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 361-370]

  • تمایل به پرداخت تعیین ویژگی‌ها و سطوح بیمة درمان تکمیلی و برآورد تمایل به پرداخت مصرف‌کنندگان [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 189-206]

  • تمایل به خرید تأثیر شخصیت، موقعیت اجتماعی و ریسک ادراک‌شده بر تمایل به خرید بیمة زندگی [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 123-136]

  • توزیع وایبول برآورد پارامترهای توزیع وایبول و حق بیمه خالص در مواجهه داده های دور افتاده [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 43-60]

ح

  • حق‌بیمة خالص‌‌ برآورد پارامترهای توزیع وایبول و حق بیمه خالص در مواجهه داده های دور افتاده [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 43-60]

  • حقوق بیمه تحلیل حقوقی قرارداد انتقال بیمه نامه عمر [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 287-298]

خ

  • خوشه‌بندی ارائه مفهوم ریسک پکیج به جای ریسک فاکتور جهت طبقه بندی دقیق‌تر ریسک بیمه‌گذاران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 15-28]

  • خوشه‌بندی شناسایی مؤلفه‌های ارزیابی پایداری شرکت‌های بیمه‌ای در ایران با استفاده از روش دلفی‌فازی و خوشه‌بندی [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 137-154]

د

  • داده کاوی پیش بینی هزینه های بیمه درمانی افراد با استفاده از یادگیری ماشین و روش یادگیری جمعی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]

  • داده‌‌‌های دورافتاده برآورد پارامترهای توزیع وایبول و حق بیمه خالص در مواجهه داده های دور افتاده [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 43-60]

  • داده‌های سانسور شده برآورد ذخیرة خسارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های معوق در سطح خرد با استفاده از تابع مفصل [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 275-286]

ذ

  • ذخیره خسارت‌های معوق برآورد ذخیرة خسارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های معوق در سطح خرد با استفاده از تابع مفصل [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 275-286]

ر

  • راهبردها ارائه راهبرد‌های مؤثر‌‌ در مدیریت سردرگمی مشتریان در بیمه عمر [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 329-344]

  • رفتارهای انحرافی طراحی مدل ارتقای ارزش برند بیمة ایران‌‌ مبتنی بر اقدامات مؤثر کنترلی و کاهش‌دهندة رفتارهای انحرافی مخرب کارکنان به روش آمیخته [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 101-122]

  • رگرسیون توبیت عوامل تعیین‌کننده سودآوری شرکت‌های بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران: رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 61-70]

  • روش تحلیل توأمان تعیین ویژگی‌ها و سطوح بیمة درمان تکمیلی و برآورد تمایل به پرداخت مصرف‌کنندگان [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 189-206]

  • رویکرد کیفی ارائه راهبرد‌های مؤثر‌‌ در مدیریت سردرگمی مشتریان در بیمه عمر [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 329-344]

  • ریسک پیش بینی هزینه های بیمه درمانی افراد با استفاده از یادگیری ماشین و روش یادگیری جمعی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]

  • ریسک ادراک‌شده تأثیر شخصیت، موقعیت اجتماعی و ریسک ادراک‌شده بر تمایل به خرید بیمة زندگی [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 123-136]

  • ریسک‌پکیج ارائه مفهوم ریسک پکیج به جای ریسک فاکتور جهت طبقه بندی دقیق‌تر ریسک بیمه‌گذاران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 15-28]

  • ریسک رقابتی بررسی تأثیر هوش بازاریابی بر فعالیت‌های بیمه سبز از دیدگاه مشتریان [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 345-360]

س

  • ساختار وابستگی برآورد ذخیرة خسارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های معوق در سطح خرد با استفاده از تابع مفصل [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 275-286]

  • سازمان غیر رسمی شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تخلفات بیمة شخص ‌‌ثالث در بین کارکنان شرکت‌‌های بیمه [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 255-274]

  • سبد سرمایه‌گذاری تعیین سبد بهینة سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با استفاده از الگوهای مارکویتز و ارزش در معرض ریسک [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 173-188]

  • سنجه‌های ریسک بهینه‌سازی سبد سرمایه‌گذاری متشکل از شرکت‌های بیمه‌ای تحت سناریوهای مختلف (مطالعة موردی: بازار بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 241-254]

ش

  • شاخص تغییر نسبت سود عوامل تعیین‌کننده سودآوری شرکت‌های بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران: رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 61-70]

  • شخص ثالث ارائه مفهوم ریسک پکیج به جای ریسک فاکتور جهت طبقه بندی دقیق‌تر ریسک بیمه‌گذاران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 15-28]

  • شرکت‌های بیمه کاربرد نظریة فضای محصول و علم شبکه برای تعیین راهبرد متنوع‌سازی محصولات شرکت‌های بیمه [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 207-226]

  • شرکت های بیمه تبیین مدل افزایش ارزش طول عمر مشتری در شرکت‌های بیمه با رویکرد آمیخته [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 29-42]

  • شناسایی ریسک تحلیلی بر کاربردهای داده کاوی در صنعت بیمه بر اساس شبکه هم رخدادی واژگان ها و شناسایی معتبرترین مجلات با شاخص استناد به پژوهش های علمی با استفاده از رویکرد علم سنجی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 71-86]

  • شهرت سازمانی طراحی الگوی شهرت سازمانی برای صنعت بیمه با تأکید بر شناسایی و رتبه‌بندی عوامل تأثیرگذار بر شهرت [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 87-100]

ص

  • صندوق بازنشستگی تعیین سبد بهینة سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با استفاده از الگوهای مارکویتز و ارزش در معرض ریسک [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 173-188]

  • صندوق بازنشستگی کشوری تعیین سبد بهینة سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با استفاده از الگوهای مارکویتز و ارزش در معرض ریسک [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 173-188]

  • صنعت بیمه تحلیلی بر کاربردهای داده کاوی در صنعت بیمه بر اساس شبکه هم رخدادی واژگان ها و شناسایی معتبرترین مجلات با شاخص استناد به پژوهش های علمی با استفاده از رویکرد علم سنجی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 71-86]

  • صنعت بیمه بررسی اثر مقررات‎گذاری بر کارایی شرکت‎های بیمه؛ رویکرد رگرسیونی پویا [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 155-172]

  • صنعت بیمه ایران عوامل تعیین‌کننده سودآوری شرکت‌های بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران: رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 61-70]

  • صنعت بیمه و صندوق‌های بازنشستگی بهینه‌سازی سبد سرمایه‌گذاری متشکل از شرکت‌های بیمه‌ای تحت سناریوهای مختلف (مطالعة موردی: بازار بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 241-254]

ض

  • ضریب نفوذ بیمه طراحی الگوی شهرت سازمانی برای صنعت بیمه با تأکید بر شناسایی و رتبه‌بندی عوامل تأثیرگذار بر شهرت [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 87-100]

ط

  • طبقه‌بندی شناسایی مؤلفه‌های ارزیابی پایداری شرکت‌های بیمه‌ای در ایران با استفاده از روش دلفی‌فازی و خوشه‌بندی [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 137-154]

  • طراحی اقدامی تفصیلی نظارت هوشمند در بیمة سلامت از دیدگاه نظریة نمایندگی و مسائل کنترلی [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 227-240]

  • طراحی الگو طراحی الگوی شهرت سازمانی برای صنعت بیمه با تأکید بر شناسایی و رتبه‌بندی عوامل تأثیرگذار بر شهرت [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 87-100]

ع

  • عدالت سازمانی شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تخلفات بیمة شخص ‌‌ثالث در بین کارکنان شرکت‌‌های بیمه [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 255-274]

  • علم‎سنجی تحلیلی بر کاربردهای داده کاوی در صنعت بیمه بر اساس شبکه هم رخدادی واژگان ها و شناسایی معتبرترین مجلات با شاخص استناد به پژوهش های علمی با استفاده از رویکرد علم سنجی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 71-86]

  • علم شبکه کاربرد نظریة فضای محصول و علم شبکه برای تعیین راهبرد متنوع‌سازی محصولات شرکت‌های بیمه [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 207-226]

  • عوامل بازدارنده مدیریت دانش پیشران‌ها و بازدارنده‌های مدیریت دانش در صنعت بیمة ایران [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 299-312]

  • عوامل پیشران مدیریت دانش پیشران‌ها و بازدارنده‌های مدیریت دانش در صنعت بیمة ایران [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 299-312]

ف

  • فتوی استخراج انگاره‌های فقهی تکافل از فتاوی و نظریات فقیهان امامیه [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 361-370]

  • فرصت بازار بررسی تأثیر هوش بازاریابی بر فعالیت‌های بیمه سبز از دیدگاه مشتریان [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 345-360]

  • فرهنگ سازمانی شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تخلفات بیمة شخص ‌‌ثالث در بین کارکنان شرکت‌‌های بیمه [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 255-274]

  • فضای محصول کاربرد نظریة فضای محصول و علم شبکه برای تعیین راهبرد متنوع‌سازی محصولات شرکت‌های بیمه [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 207-226]

ق

  • قانونمندی شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تخلفات بیمة شخص ‌‌ثالث در بین کارکنان شرکت‌‌های بیمه [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 255-274]

ک

  • کارایی بررسی اثر مقررات‎گذاری بر کارایی شرکت‎های بیمه؛ رویکرد رگرسیونی پویا [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 155-172]

  • کشف تخلفات تحلیلی بر کاربردهای داده کاوی در صنعت بیمه بر اساس شبکه هم رخدادی واژگان ها و شناسایی معتبرترین مجلات با شاخص استناد به پژوهش های علمی با استفاده از رویکرد علم سنجی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 71-86]

  • کنترل ارائه مدلی برای کنترل استراتژیک در شرکت‌های بیمه فعال در صنعت بیمه ایران [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 313-328]

  • کنترل استراتژیک ارائه مدلی برای کنترل استراتژیک در شرکت‌های بیمه فعال در صنعت بیمه ایران [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 313-328]

  • کنترل هوشمند نظارت هوشمند در بیمة سلامت از دیدگاه نظریة نمایندگی و مسائل کنترلی [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 227-240]

م

  • مارکویتز تعیین سبد بهینة سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با استفاده از الگوهای مارکویتز و ارزش در معرض ریسک [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 173-188]

  • متنوع‌سازی کاربرد نظریة فضای محصول و علم شبکه برای تعیین راهبرد متنوع‌سازی محصولات شرکت‌های بیمه [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 207-226]

  • مدل CAPM و بتای تعدیل شده بهینه‌سازی سبد سرمایه‌گذاری متشکل از شرکت‌های بیمه‌ای تحت سناریوهای مختلف (مطالعة موردی: بازار بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 241-254]

  • مدیریت ارتباط با مشتری تبیین مدل افزایش ارزش طول عمر مشتری در شرکت‌های بیمه با رویکرد آمیخته [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 29-42]

  • مدیریت دارایی - بدهی تعیین سبد بهینة سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با استفاده از الگوهای مارکویتز و ارزش در معرض ریسک [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 173-188]

  • مدیریت دانش در صنعت بیمه ایران پیشران‌ها و بازدارنده‌های مدیریت دانش در صنعت بیمة ایران [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 299-312]

  • مدیریت سردرگمی ارائه راهبرد‌های مؤثر‌‌ در مدیریت سردرگمی مشتریان در بیمه عمر [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 329-344]

  • مشتریان ارائه راهبرد‌های مؤثر‌‌ در مدیریت سردرگمی مشتریان در بیمه عمر [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 329-344]

  • مقررات‌‌گذاری بررسی اثر مقررات‎گذاری بر کارایی شرکت‎های بیمه؛ رویکرد رگرسیونی پویا [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 155-172]

  • موقعیت اجتماعی تأثیر شخصیت، موقعیت اجتماعی و ریسک ادراک‌شده بر تمایل به خرید بیمة زندگی [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 123-136]

ن

  • نظارت هوشمند نظارت هوشمند در بیمة سلامت از دیدگاه نظریة نمایندگی و مسائل کنترلی [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 227-240]

  • نظریة نمایندگی نظارت هوشمند در بیمة سلامت از دیدگاه نظریة نمایندگی و مسائل کنترلی [دوره 13، شماره 3، 1403، صفحه 227-240]

  • نظریه‌‌های رفتاری طراحی مدل ارتقای ارزش برند بیمة ایران‌‌ مبتنی بر اقدامات مؤثر کنترلی و کاهش‌دهندة رفتارهای انحرافی مخرب کارکنان به روش آمیخته [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 101-122]

و

  • ویژگی‌های شخصیتی تأثیر شخصیت، موقعیت اجتماعی و ریسک ادراک‌شده بر تمایل به خرید بیمة زندگی [دوره 13، شماره 2، 1403، صفحه 123-136]

ه

  • هزینه بیمه درمان پیش بینی هزینه های بیمه درمانی افراد با استفاده از یادگیری ماشین و روش یادگیری جمعی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]

  • هوش بازاریابی بررسی تأثیر هوش بازاریابی بر فعالیت‌های بیمه سبز از دیدگاه مشتریان [دوره 13، شماره 4، 1403، صفحه 345-360]

ی

  • یادگیری جمعی پیش بینی هزینه های بیمه درمانی افراد با استفاده از یادگیری ماشین و روش یادگیری جمعی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]

  • یادگیری ماشین پیش بینی هزینه های بیمه درمانی افراد با استفاده از یادگیری ماشین و روش یادگیری جمعی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]