آ
-
آینده پژوهی
شناسایی عوامل مؤثر بر آینده بیمههای اتومبیل ایران [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 261-276]
ا
-
ارزش مشارکت مشتری
تدوین و تبیین عوامل اثرگذار بر جذب مشتریان مرجع در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 75-111]
-
استانداردها
بررسی استانداردها، رهنمودها و وضعیت انتشار گزارشگری پایداری در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 203-237]
-
استفاده متقلبانه
مطالعه تطبیقی جرم استفاده متقلبانه از مزایای بیمهای درحقوق کیفری ایران و آمریکا [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 339-356]
-
اشتباهات ثبتی
جبران خسارت ناشی از اشتباهات ثبتی در حقوق ایران و بینالملل و ارتقای اعتبار سند رسمی از طریق بیمه مالکیت و رسیدگیهای شبه قضایی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 213-226]
-
اصل جانشینی
اهداف اصل جانشینی بیمهای با تأکید بر رویه قضایی (مطالعه تطبیقی نظام حقوق ایران و انگلستان) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 9-37]
-
الگوی پذیرش فناوری
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش اینترنت اشیاء در صنعت بیمه ایران [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]
-
انتقال اموال
ماهیت و قلمرو حکم مربوط به انتقال اموال بیمهگر به صندوق تأمین خسارتهای بدنی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 67-74]
-
انجمنهای حمایت و غرامت
شیوع کرونا و چالشهای پوشش خسارات کشتی در بیمههای دریایی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 57-66]
-
اینترنت اشیاء
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش اینترنت اشیاء در صنعت بیمه ایران [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]
-
اینشورتک
تعیین مسیر گذار به فناوریهای نوین بیمهای در ایران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 147-179]
ب
-
بهزیستی جمعی
منافع تعامل مدیریت منابع انسانی سالم، ذهنیت استرس مثبت، بهزیستی جمعی و عملکرد کارکنان در سازمان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 31-40]
-
بیمه
تأثیر پیادهسازی بیمه الکترونیک بر چابکی، مزیت رقابتی و سودآوری در شرکتهای منتخب بیمه در ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 199-212]
-
بیمه
مبانی عدم پذیرش نهاد مرور زمانِ دعوای زیاندیده علیه بیمهگر در قانون بیمه اجباری 1395 [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 277-286]
-
بیمه اجباری
تحلیل خسارت متناظر در پرتو نظریه جبران جمعی خسارت [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 175-184]
-
بیمه اجباری شخص ثالث
مطالعه تطبیقی جرم استفاده متقلبانه از مزایای بیمهای درحقوق کیفری ایران و آمریکا [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 339-356]
-
بیمه اشخاص
طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بیمه اشخاص [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 243-260]
-
بیمه الکترونیک
تأثیر پیادهسازی بیمه الکترونیک بر چابکی، مزیت رقابتی و سودآوری در شرکتهای منتخب بیمه در ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 199-212]
-
بیمه بدنه
شناسایی ریسک مشتریان در بیمه بدنه خودرو و محاسبه حقبیمه تحریفیافته [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 321-338]
-
بیمه زندگی
قیمتگذاری محصولات بیمه زندگی در ایران با استفاده از نرخ بهره فازی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 15-30]
-
بیمه زندگی
بررسی ریزش مشتریان بیمههای زندگی با استفاده از روشهای دادهکاوی (مطالعه موردی: یکی از شرکتهای بیمه ایران) [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 305-320]
-
بیمه عمر
تحلیل عوامل مؤثر بر سردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 185-198]
-
بیمه کشتی
شیوع کرونا و چالشهای پوشش خسارات کشتی در بیمههای دریایی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 57-66]
-
بیمهگذار
اهداف اصل جانشینی بیمهای با تأکید بر رویه قضایی (مطالعه تطبیقی نظام حقوق ایران و انگلستان) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 9-37]
-
بیمهگر
ماهیت و قلمرو حکم مربوط به انتقال اموال بیمهگر به صندوق تأمین خسارتهای بدنی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 67-74]
-
بیمهگر
شیوع کرونا و چالشهای پوشش خسارات کشتی در بیمههای دریایی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 57-66]
-
بیمهگر
اهداف اصل جانشینی بیمهای با تأکید بر رویه قضایی (مطالعه تطبیقی نظام حقوق ایران و انگلستان) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 9-37]
-
بیمه مالکیت
جبران خسارت ناشی از اشتباهات ثبتی در حقوق ایران و بینالملل و ارتقای اعتبار سند رسمی از طریق بیمه مالکیت و رسیدگیهای شبه قضایی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 213-226]
-
بیمههای اتومبیل
شناسایی عوامل مؤثر بر آینده بیمههای اتومبیل ایران [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 261-276]
پ
-
پذیرش فناوری
مدلسازی موانع پذیرش تحلیل کلاندادهها در صنعت بیمه ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 227-242]
-
پورتال
شناسایی و رتبهبندی ویژگیهای مناسب نظام مدیریت محتوای پورتال شرکت بیمه ایران با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 113-146]
ت
-
تجربه مشتریان
ارائه الگوی پارادایمی تجربه مشتریان از سرگردانی در انتخاب خدمات از شرکتهای بیمه: رویکرد دادهبنیاد [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 287-304]
-
تحدید مسئولیت
بررسی مبانی تحدید مسئولیت در خسارت وارده بر خودروهای گرانقیمت [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 181-202]
-
تحلیل کلاندادهها چابکی
مدلسازی موانع پذیرش تحلیل کلاندادهها در صنعت بیمه ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 227-242]
-
تحلیل محتوا
شناسایی عوامل مؤثر بر آینده بیمههای اتومبیل ایران [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 261-276]
-
تصادف ساختگی
مطالعه تطبیقی جرم استفاده متقلبانه از مزایای بیمهای درحقوق کیفری ایران و آمریکا [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 339-356]
-
تکنیک تحلیل سلسله مراتبی
شناسایی و رتبهبندی ویژگیهای مناسب نظام مدیریت محتوای پورتال شرکت بیمه ایران با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 113-146]
-
تکنیک داده بنیاد
طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بیمه اشخاص [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 243-260]
-
توزیع لگلیندلی
شناسایی ریسک مشتریان در بیمه بدنه خودرو و محاسبه حقبیمه تحریفیافته [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 321-338]
-
توزیع های دم سنگین
شناسایی ریسک مشتریان در بیمه بدنه خودرو و محاسبه حقبیمه تحریفیافته [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 321-338]
-
توسعه پایدار
بررسی استانداردها، رهنمودها و وضعیت انتشار گزارشگری پایداری در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 203-237]
ج
-
جبران خسارت
جبران خسارت ناشی از اشتباهات ثبتی در حقوق ایران و بینالملل و ارتقای اعتبار سند رسمی از طریق بیمه مالکیت و رسیدگیهای شبه قضایی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 213-226]
-
جبران کامل خسارت
تحلیل خسارت متناظر در پرتو نظریه جبران جمعی خسارت [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 175-184]
-
جدول زندگی
قیمتگذاری محصولات بیمه زندگی در ایران با استفاده از نرخ بهره فازی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 15-30]
-
جرایم بیمهای
مطالعه تطبیقی جرم استفاده متقلبانه از مزایای بیمهای درحقوق کیفری ایران و آمریکا [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 339-356]
-
جنگل تصادفی
بررسی ریزش مشتریان بیمههای زندگی با استفاده از روشهای دادهکاوی (مطالعه موردی: یکی از شرکتهای بیمه ایران) [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 305-320]
چ
-
چابکی
تأثیر پیادهسازی بیمه الکترونیک بر چابکی، مزیت رقابتی و سودآوری در شرکتهای منتخب بیمه در ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 199-212]
ح
-
حق بیمه
قیمتگذاری محصولات بیمه زندگی در ایران با استفاده از نرخ بهره فازی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 15-30]
-
حقبیمه تحریفیافته
شناسایی ریسک مشتریان در بیمه بدنه خودرو و محاسبه حقبیمه تحریفیافته [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 321-338]
-
حقوق آمریکا
مطالعه تطبیقی جرم استفاده متقلبانه از مزایای بیمهای درحقوق کیفری ایران و آمریکا [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 339-356]
-
حوادث رانندگی
تحلیل خسارت متناظر در پرتو نظریه جبران جمعی خسارت [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 175-184]
خ
-
خسارت
بررسی مبانی تحدید مسئولیت در خسارت وارده بر خودروهای گرانقیمت [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 181-202]
-
خسارت متناظر
تحلیل خسارت متناظر در پرتو نظریه جبران جمعی خسارت [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 175-184]
-
خودروی گران قیمتغ زیانزننده
بررسی مبانی تحدید مسئولیت در خسارت وارده بر خودروهای گرانقیمت [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 181-202]
د
-
درخت تصمیم
بررسی ریزش مشتریان بیمههای زندگی با استفاده از روشهای دادهکاوی (مطالعه موردی: یکی از شرکتهای بیمه ایران) [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 305-320]
-
دعوای ناشی از بیمه
مبانی عدم پذیرش نهاد مرور زمانِ دعوای زیاندیده علیه بیمهگر در قانون بیمه اجباری 1395 [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 277-286]
ذ
-
ذخیره خسارت
تأملی بر روش نسبت خسارت برای محاسبه ذخایر خسارت بیمه شخص ثالث اتومبیل [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
-
ذهنیت استرس مثبت
منافع تعامل مدیریت منابع انسانی سالم، ذهنیت استرس مثبت، بهزیستی جمعی و عملکرد کارکنان در سازمان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 31-40]
ر
-
رفتار مصرفکننده
تحلیل عوامل مؤثر بر سردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 185-198]
-
رگرسیون لجستیک
بررسی ریزش مشتریان بیمههای زندگی با استفاده از روشهای دادهکاوی (مطالعه موردی: یکی از شرکتهای بیمه ایران) [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 305-320]
-
رهبری
ارائه مدل رهبری پایدار در بیمه مبتنی بر رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 39-74]
-
رهبری پایدار
ارائه مدل رهبری پایدار در بیمه مبتنی بر رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 39-74]
-
رویکرد آمیخته
تحلیل عوامل مؤثر بر سردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 185-198]
-
رویکرد آمیخته
تدوین و تبیین عوامل اثرگذار بر جذب مشتریان مرجع در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 75-111]
-
رویکرد استراوس وکوربین
ارائه الگوی پارادایمی تجربه مشتریان از سرگردانی در انتخاب خدمات از شرکتهای بیمه: رویکرد دادهبنیاد [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 287-304]
-
رویکرد دادهبنیاد
ارائه الگوی پارادایمی تجربه مشتریان از سرگردانی در انتخاب خدمات از شرکتهای بیمه: رویکرد دادهبنیاد [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 287-304]
-
رویکرد داده بنیاد
ارائه مدل رهبری پایدار در بیمه مبتنی بر رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 39-74]
-
ریزش مشتری
بررسی ریزش مشتریان بیمههای زندگی با استفاده از روشهای دادهکاوی (مطالعه موردی: یکی از شرکتهای بیمه ایران) [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 305-320]
-
ریسک
شناسایی ریسک مشتریان در بیمه بدنه خودرو و محاسبه حقبیمه تحریفیافته [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 321-338]
س
-
سردرگمی
تحلیل عوامل مؤثر بر سردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 185-198]
-
سرگردانی مشتری
ارائه الگوی پارادایمی تجربه مشتریان از سرگردانی در انتخاب خدمات از شرکتهای بیمه: رویکرد دادهبنیاد [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 287-304]
-
سودآوری
تأثیر پیادهسازی بیمه الکترونیک بر چابکی، مزیت رقابتی و سودآوری در شرکتهای منتخب بیمه در ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 199-212]
ش
-
شبکه عصبی
بررسی ریزش مشتریان بیمههای زندگی با استفاده از روشهای دادهکاوی (مطالعه موردی: یکی از شرکتهای بیمه ایران) [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 305-320]
-
شبیهسازی
قیمتگذاری محصولات بیمه زندگی در ایران با استفاده از نرخ بهره فازی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 15-30]
-
شرکت بیمه ایران
شناسایی و رتبهبندی ویژگیهای مناسب نظام مدیریت محتوای پورتال شرکت بیمه ایران با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 113-146]
ص
-
صندوق تأمین خسارتهای بدنی
ماهیت و قلمرو حکم مربوط به انتقال اموال بیمهگر به صندوق تأمین خسارتهای بدنی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 67-74]
-
صنعت بیمه
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش اینترنت اشیاء در صنعت بیمه ایران [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]
-
صنعت بیمه
بررسی استانداردها، رهنمودها و وضعیت انتشار گزارشگری پایداری در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 203-237]
-
صنعت بیمه
ارائه مدل رهبری پایدار در بیمه مبتنی بر رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 39-74]
-
صنعت بیمه
ارائه الگوی پارادایمی تجربه مشتریان از سرگردانی در انتخاب خدمات از شرکتهای بیمه: رویکرد دادهبنیاد [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 287-304]
-
صنعت بیمه
تدوین و تبیین عوامل اثرگذار بر جذب مشتریان مرجع در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 75-111]
ف
-
فعالیتهای رهبری
ارائه مدل رهبری پایدار در بیمه مبتنی بر رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 39-74]
-
فناوری بیمه
تعیین مسیر گذار به فناوریهای نوین بیمهای در ایران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 147-179]
ق
-
قائم مقامی
ماهیت و قلمرو حکم مربوط به انتقال اموال بیمهگر به صندوق تأمین خسارتهای بدنی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 67-74]
-
قائم مقامی
اهداف اصل جانشینی بیمهای با تأکید بر رویه قضایی (مطالعه تطبیقی نظام حقوق ایران و انگلستان) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 9-37]
گ
-
گذار اجتماعی فنی
تعیین مسیر گذار به فناوریهای نوین بیمهای در ایران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 147-179]
-
گزارشگری پایداری
بررسی استانداردها، رهنمودها و وضعیت انتشار گزارشگری پایداری در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 203-237]
م
-
ماده 36 قانون بیمه مصوب 1316
مبانی عدم پذیرش نهاد مرور زمانِ دعوای زیاندیده علیه بیمهگر در قانون بیمه اجباری 1395 [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 277-286]
-
متغیر تصادفی فازی
قیمتگذاری محصولات بیمه زندگی در ایران با استفاده از نرخ بهره فازی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 15-30]
-
مدلسازی تفسیریـساختاری جامع
مدلسازی موانع پذیرش تحلیل کلاندادهها در صنعت بیمه ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 227-242]
-
مدیریت تجربه مشتریان
طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بیمه اشخاص [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 243-260]
-
مدیریت منابع انسانی سالم
منافع تعامل مدیریت منابع انسانی سالم، ذهنیت استرس مثبت، بهزیستی جمعی و عملکرد کارکنان در سازمان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 31-40]
-
مرجع مشتری
تدوین و تبیین عوامل اثرگذار بر جذب مشتریان مرجع در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 75-111]
-
مرور زمان
مبانی عدم پذیرش نهاد مرور زمانِ دعوای زیاندیده علیه بیمهگر در قانون بیمه اجباری 1395 [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 277-286]
-
مزیت رقابتی
طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بیمه اشخاص [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 243-260]
-
مزیت رقابتی
تأثیر پیادهسازی بیمه الکترونیک بر چابکی، مزیت رقابتی و سودآوری در شرکتهای منتخب بیمه در ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 199-212]
-
مسئولیت جمعی
تحلیل خسارت متناظر در پرتو نظریه جبران جمعی خسارت [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 175-184]
-
مسئولیت مدنی
بررسی مبانی تحدید مسئولیت در خسارت وارده بر خودروهای گرانقیمت [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 181-202]
-
مشتری
تحلیل عوامل مؤثر بر سردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 185-198]
-
موانع
مدلسازی موانع پذیرش تحلیل کلاندادهها در صنعت بیمه ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 227-242]
-
میانگین مربع خطای پیشگویی
تأملی بر روش نسبت خسارت برای محاسبه ذخایر خسارت بیمه شخص ثالث اتومبیل [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
-
میکمک
مدلسازی موانع پذیرش تحلیل کلاندادهها در صنعت بیمه ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 227-242]
ن
-
نتیجه توسعه خسارت
تأملی بر روش نسبت خسارت برای محاسبه ذخایر خسارت بیمه شخص ثالث اتومبیل [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
-
نرخ بهره
قیمتگذاری محصولات بیمه زندگی در ایران با استفاده از نرخ بهره فازی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 15-30]
-
نردبانزنجیری
تأملی بر روش نسبت خسارت برای محاسبه ذخایر خسارت بیمه شخص ثالث اتومبیل [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
-
نظام مدیریت محتوا
شناسایی و رتبهبندی ویژگیهای مناسب نظام مدیریت محتوای پورتال شرکت بیمه ایران با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 113-146]
-
نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش اینترنت اشیاء در صنعت بیمه ایران [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]
ه
-
هم آفرینی مشتری
تدوین و تبیین عوامل اثرگذار بر جذب مشتریان مرجع در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 75-111]
-
هنمودها
بررسی استانداردها، رهنمودها و وضعیت انتشار گزارشگری پایداری در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 203-237]
-
هیئت نظارت
جبران خسارت ناشی از اشتباهات ثبتی در حقوق ایران و بینالملل و ارتقای اعتبار سند رسمی از طریق بیمه مالکیت و رسیدگیهای شبه قضایی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 213-226]