فصلنامه علمی

آ

  • آینده پژوهی شناسایی عوامل مؤثر بر آینده بیمه‌های اتومبیل ایران [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 261-276]

ا

  • ارزش مشارکت مشتری تدوین و تبیین عوامل اثرگذار بر جذب مشتریان مرجع در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 75-111]

  • استانداردها بررسی استانداردها، رهنمودها و وضعیت انتشار گزارشگری پایداری در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 203-237]

  • استفاده متقلبانه مطالعه تطبیقی جرم استفاده متقلبانه از مزایای بیمه‌ای درحقوق کیفری ایران و آمریکا [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 339-356]

  • اشتباهات ثبتی جبران خسارت ناشی از اشتباهات ثبتی در حقوق ایران و بین‌الملل و ارتقای اعتبار سند رسمی از طریق بیمه مالکیت و رسیدگی‌های شبه قضایی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 213-226]

  • اصل جانشینی اهداف اصل جانشینی بیمه‌ای با تأکید بر رویه قضایی (مطالعه تطبیقی نظام حقوق ایران و انگلستان) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 9-37]

  • الگوی پذیرش فناوری بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش اینترنت اشیاء در صنعت بیمه ایران [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]

  • انتقال اموال ماهیت و قلمرو حکم مربوط به انتقال اموال بیمه‌گر به صندوق تأمین خسارت‌‌‌‌های بدنی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 67-74]

  • انجمن‌های حمایت و غرامت شیوع کرونا و چالش‌های پوشش خسارات کشتی در بیمه‌های دریایی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 57-66]

  • اینترنت اشیاء بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش اینترنت اشیاء در صنعت بیمه ایران [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]

  • اینشورتک تعیین مسیر گذار به فناوری‌های نوین بیمه‌ای در ایران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 147-179]

ب

  • بهزیستی جمعی منافع تعامل مدیریت منابع انسانی سالم، ذهنیت استرس مثبت، بهزیستی جمعی و عملکرد کارکنان در سازمان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 31-40]

  • بیمه تأثیر پیاده‌سازی بیمه الکترونیک بر چابکی، مزیت رقابتی و سودآوری در شرکت‌های منتخب بیمه در ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 199-212]

  • بیمه مبانی عدم پذیرش نهاد مرور زمانِ دعوای زیان‌دیده علیه بیمه‌گر در قانون بیمه اجباری 1395 [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 277-286]

  • بیمه اجباری تحلیل خسارت متناظر در پرتو نظریه‌ جبران جمعی خسارت [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 175-184]

  • بیمه اجباری شخص ثالث مطالعه تطبیقی جرم استفاده متقلبانه از مزایای بیمه‌ای درحقوق کیفری ایران و آمریکا [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 339-356]

  • بیمه اشخاص طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بیمه اشخاص [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 243-260]

  • بیمه الکترونیک تأثیر پیاده‌سازی بیمه الکترونیک بر چابکی، مزیت رقابتی و سودآوری در شرکت‌های منتخب بیمه در ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 199-212]

  • بیمه بدنه شناسایی ریسک مشتریان در بیمه بدنه خودرو و محاسبه حق‌بیمه تحریف‌یافته [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 321-338]

  • بیمه زندگی قیمت‌گذاری محصولات بیمه زندگی در ایران با استفاده از نرخ بهره فازی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 15-30]

  • بیمه زندگی ‌‌ بررسی ریزش مشتریان بیمه‌های زندگی با استفاده از روش‌های داده‌کاوی (مطالعه موردی: یکی از شرکت‌های بیمه ایران) [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 305-320]

  • بیمه عمر تحلیل عوامل مؤثر بر سردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 185-198]

  • بیمه کشتی شیوع کرونا و چالش‌های پوشش خسارات کشتی در بیمه‌های دریایی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 57-66]

  • بیمه‌گذار اهداف اصل جانشینی بیمه‌ای با تأکید بر رویه قضایی (مطالعه تطبیقی نظام حقوق ایران و انگلستان) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 9-37]

  • بیمه‌‌‌‌گر ماهیت و قلمرو حکم مربوط به انتقال اموال بیمه‌گر به صندوق تأمین خسارت‌‌‌‌های بدنی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 67-74]

  • بیمه‌گر شیوع کرونا و چالش‌های پوشش خسارات کشتی در بیمه‌های دریایی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 57-66]

  • بیمه‌گر اهداف اصل جانشینی بیمه‌ای با تأکید بر رویه قضایی (مطالعه تطبیقی نظام حقوق ایران و انگلستان) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 9-37]

  • بیمه مالکیت جبران خسارت ناشی از اشتباهات ثبتی در حقوق ایران و بین‌الملل و ارتقای اعتبار سند رسمی از طریق بیمه مالکیت و رسیدگی‌های شبه قضایی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 213-226]

  • بیمه‌های اتومبیل شناسایی عوامل مؤثر بر آینده بیمه‌های اتومبیل ایران [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 261-276]

پ

  • پذیرش فناوری مدل‌سازی موانع پذیرش تحلیل کلان‌‌داده‌ها در صنعت بیمه ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 227-242]

  • پورتال شناسایی و رتبه‌‌بندی ویژگی‌‌های مناسب نظام مدیریت محتوای پورتال شرکت بیمه ایران با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 113-146]

ت

  • تجربه مشتریان ارائه الگوی پارادایمی تجربه مشتریان از سرگردانی در انتخاب خدمات از شرکت‌های بیمه: رویکرد داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 287-304]

  • تحدید مسئولیت بررسی مبانی تحدید مسئولیت در خسارت وارده بر خودروهای گران‌قیمت [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 181-202]

  • تحلیل کلان‌‌داده‌ها چابکی مدل‌سازی موانع پذیرش تحلیل کلان‌‌داده‌ها در صنعت بیمه ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 227-242]

  • تحلیل محتوا شناسایی عوامل مؤثر بر آینده بیمه‌های اتومبیل ایران [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 261-276]

  • تصادف ساختگی مطالعه تطبیقی جرم استفاده متقلبانه از مزایای بیمه‌ای درحقوق کیفری ایران و آمریکا [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 339-356]

  • تکنیک تحلیل سلسله مراتبی شناسایی و رتبه‌‌بندی ویژگی‌‌های مناسب نظام مدیریت محتوای پورتال شرکت بیمه ایران با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 113-146]

  • تکنیک داده بنیاد طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بیمه اشخاص [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 243-260]

  • توزیع لگ‌لیندلی شناسایی ریسک مشتریان در بیمه بدنه خودرو و محاسبه حق‌بیمه تحریف‌یافته [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 321-338]

  • توزیع های دم سنگین شناسایی ریسک مشتریان در بیمه بدنه خودرو و محاسبه حق‌بیمه تحریف‌یافته [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 321-338]

  • توسعه پایدار بررسی استانداردها، رهنمودها و وضعیت انتشار گزارشگری پایداری در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 203-237]

ج

  • جبران خسارت جبران خسارت ناشی از اشتباهات ثبتی در حقوق ایران و بین‌الملل و ارتقای اعتبار سند رسمی از طریق بیمه مالکیت و رسیدگی‌های شبه قضایی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 213-226]

  • جبران کامل خسارت تحلیل خسارت متناظر در پرتو نظریه‌ جبران جمعی خسارت [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 175-184]

  • جدول زندگی قیمت‌گذاری محصولات بیمه زندگی در ایران با استفاده از نرخ بهره فازی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 15-30]

  • جرایم بیمه‌ای مطالعه تطبیقی جرم استفاده متقلبانه از مزایای بیمه‌ای درحقوق کیفری ایران و آمریکا [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 339-356]

  • جنگل تصادفی ‌‌ بررسی ریزش مشتریان بیمه‌های زندگی با استفاده از روش‌های داده‌کاوی (مطالعه موردی: یکی از شرکت‌های بیمه ایران) [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 305-320]

چ

  • چابکی تأثیر پیاده‌سازی بیمه الکترونیک بر چابکی، مزیت رقابتی و سودآوری در شرکت‌های منتخب بیمه در ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 199-212]

ح

  • حق بیمه قیمت‌گذاری محصولات بیمه زندگی در ایران با استفاده از نرخ بهره فازی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 15-30]

  • حق‌بیمه تحریف‌یافته شناسایی ریسک مشتریان در بیمه بدنه خودرو و محاسبه حق‌بیمه تحریف‌یافته [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 321-338]

  • حقوق آمریکا مطالعه تطبیقی جرم استفاده متقلبانه از مزایای بیمه‌ای درحقوق کیفری ایران و آمریکا [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 339-356]

  • حوادث رانندگی تحلیل خسارت متناظر در پرتو نظریه‌ جبران جمعی خسارت [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 175-184]

خ

  • خسارت بررسی مبانی تحدید مسئولیت در خسارت وارده بر خودروهای گران‌قیمت [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 181-202]

  • خسارت متناظر تحلیل خسارت متناظر در پرتو نظریه‌ جبران جمعی خسارت [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 175-184]

  • خودروی گران قیمتغ زیان‌زننده بررسی مبانی تحدید مسئولیت در خسارت وارده بر خودروهای گران‌قیمت [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 181-202]

د

  • درخت تصمیم ‌‌ بررسی ریزش مشتریان بیمه‌های زندگی با استفاده از روش‌های داده‌کاوی (مطالعه موردی: یکی از شرکت‌های بیمه ایران) [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 305-320]

  • دعوای ناشی از بیمه مبانی عدم پذیرش نهاد مرور زمانِ دعوای زیان‌دیده علیه بیمه‌گر در قانون بیمه اجباری 1395 [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 277-286]

ذ

  • ذخیره خسارت تأملی بر روش نسبت ‌خسارت برای محاسبه ذخایر خسارت‌ بیمه شخص ثالث اتومبیل [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]

  • ذهنیت استرس مثبت منافع تعامل مدیریت منابع انسانی سالم، ذهنیت استرس مثبت، بهزیستی جمعی و عملکرد کارکنان در سازمان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 31-40]

ر

  • رفتار مصرف‌کننده تحلیل عوامل مؤثر بر سردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 185-198]

  • رگرسیون لجستیک ‌‌ بررسی ریزش مشتریان بیمه‌های زندگی با استفاده از روش‌های داده‌کاوی (مطالعه موردی: یکی از شرکت‌های بیمه ایران) [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 305-320]

  • رهبری ‌‌‌ارائه مدل رهبری پایدار در بیمه مبتنی بر رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 39-74]

  • رهبری پایدار ‌‌‌ارائه مدل رهبری پایدار در بیمه مبتنی بر رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 39-74]

  • رویکرد آمیخته تحلیل عوامل مؤثر بر سردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 185-198]

  • رویکرد آمیخته تدوین و تبیین عوامل اثرگذار بر جذب مشتریان مرجع در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 75-111]

  • رویکرد استراوس وکوربین ارائه الگوی پارادایمی تجربه مشتریان از سرگردانی در انتخاب خدمات از شرکت‌های بیمه: رویکرد داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 287-304]

  • رویکرد داده‌بنیاد ارائه الگوی پارادایمی تجربه مشتریان از سرگردانی در انتخاب خدمات از شرکت‌های بیمه: رویکرد داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 287-304]

  • رویکرد داده بنیاد ‌‌‌ارائه مدل رهبری پایدار در بیمه مبتنی بر رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 39-74]

  • ریزش مشتری ‌‌ بررسی ریزش مشتریان بیمه‌های زندگی با استفاده از روش‌های داده‌کاوی (مطالعه موردی: یکی از شرکت‌های بیمه ایران) [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 305-320]

  • ریسک شناسایی ریسک مشتریان در بیمه بدنه خودرو و محاسبه حق‌بیمه تحریف‌یافته [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 321-338]

س

  • سردرگمی تحلیل عوامل مؤثر بر سردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 185-198]

  • سرگردانی مشتری ارائه الگوی پارادایمی تجربه مشتریان از سرگردانی در انتخاب خدمات از شرکت‌های بیمه: رویکرد داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 287-304]

  • سودآوری تأثیر پیاده‌سازی بیمه الکترونیک بر چابکی، مزیت رقابتی و سودآوری در شرکت‌های منتخب بیمه در ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 199-212]

ش

  • شبکه‌ عصبی ‌‌ بررسی ریزش مشتریان بیمه‌های زندگی با استفاده از روش‌های داده‌کاوی (مطالعه موردی: یکی از شرکت‌های بیمه ایران) [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 305-320]

  • شبیه‌سازی قیمت‌گذاری محصولات بیمه زندگی در ایران با استفاده از نرخ بهره فازی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 15-30]

  • شرکت بیمه ایران شناسایی و رتبه‌‌بندی ویژگی‌‌های مناسب نظام مدیریت محتوای پورتال شرکت بیمه ایران با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 113-146]

ص

  • صندوق تأمین خسارت‌‌‌‌های بدنی ماهیت و قلمرو حکم مربوط به انتقال اموال بیمه‌گر به صندوق تأمین خسارت‌‌‌‌های بدنی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 67-74]

  • صنعت بیمه بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش اینترنت اشیاء در صنعت بیمه ایران [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]

  • صنعت بیمه بررسی استانداردها، رهنمودها و وضعیت انتشار گزارشگری پایداری در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 203-237]

  • صنعت بیمه ‌‌‌ارائه مدل رهبری پایدار در بیمه مبتنی بر رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 39-74]

  • صنعت بیمه ارائه الگوی پارادایمی تجربه مشتریان از سرگردانی در انتخاب خدمات از شرکت‌های بیمه: رویکرد داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 287-304]

  • صنعت بیمه تدوین و تبیین عوامل اثرگذار بر جذب مشتریان مرجع در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 75-111]

ع

  • عقد بیمه اهداف اصل جانشینی بیمه‌ای با تأکید بر رویه قضایی (مطالعه تطبیقی نظام حقوق ایران و انگلستان) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 9-37]

  • عملکرد منافع تعامل مدیریت منابع انسانی سالم، ذهنیت استرس مثبت، بهزیستی جمعی و عملکرد کارکنان در سازمان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 31-40]

ف

  • فعالیت‌های رهبری ‌‌‌ارائه مدل رهبری پایدار در بیمه مبتنی بر رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 39-74]

  • فناوری بیمه تعیین مسیر گذار به فناوری‌های نوین بیمه‌ای در ایران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 147-179]

ق

  • قائم مقامی ماهیت و قلمرو حکم مربوط به انتقال اموال بیمه‌گر به صندوق تأمین خسارت‌‌‌‌های بدنی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 67-74]

  • قائم مقامی اهداف اصل جانشینی بیمه‌ای با تأکید بر رویه قضایی (مطالعه تطبیقی نظام حقوق ایران و انگلستان) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 9-37]

ک

  • کدگذاری شناسایی عوامل مؤثر بر آینده بیمه‌های اتومبیل ایران [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 261-276]

  • کووید 19 شیوع کرونا و چالش‌های پوشش خسارات کشتی در بیمه‌های دریایی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 57-66]

گ

  • گذار اجتماعی فنی تعیین مسیر گذار به فناوری‌های نوین بیمه‌ای در ایران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 147-179]

  • گزارشگری پایداری بررسی استانداردها، رهنمودها و وضعیت انتشار گزارشگری پایداری در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 203-237]

م

  • ماده 36 قانون بیمه مصوب 1316 مبانی عدم پذیرش نهاد مرور زمانِ دعوای زیان‌دیده علیه بیمه‌گر در قانون بیمه اجباری 1395 [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 277-286]

  • متغیر تصادفی فازی قیمت‌گذاری محصولات بیمه زندگی در ایران با استفاده از نرخ بهره فازی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 15-30]

  • مدل‌سازی تفسیری‌ـ‌ساختاری جامع مدل‌سازی موانع پذیرش تحلیل کلان‌‌داده‌ها در صنعت بیمه ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 227-242]

  • مدیریت تجربه مشتریان طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بیمه اشخاص [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 243-260]

  • مدیریت منابع انسانی سالم منافع تعامل مدیریت منابع انسانی سالم، ذهنیت استرس مثبت، بهزیستی جمعی و عملکرد کارکنان در سازمان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 31-40]

  • مرجع مشتری تدوین و تبیین عوامل اثرگذار بر جذب مشتریان مرجع در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 75-111]

  • مرور زمان مبانی عدم پذیرش نهاد مرور زمانِ دعوای زیان‌دیده علیه بیمه‌گر در قانون بیمه اجباری 1395 [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 277-286]

  • مزیت رقابتی طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بیمه اشخاص [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 243-260]

  • مزیت رقابتی تأثیر پیاده‌سازی بیمه الکترونیک بر چابکی، مزیت رقابتی و سودآوری در شرکت‌های منتخب بیمه در ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 199-212]

  • مسئولیت جمعی تحلیل خسارت متناظر در پرتو نظریه‌ جبران جمعی خسارت [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 175-184]

  • مسئولیت مدنی بررسی مبانی تحدید مسئولیت در خسارت وارده بر خودروهای گران‌قیمت [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 181-202]

  • مشتری تحلیل عوامل مؤثر بر سردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 185-198]

  • موانع مدل‌سازی موانع پذیرش تحلیل کلان‌‌داده‌ها در صنعت بیمه ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 227-242]

  • میانگین مربع خطای پیشگویی تأملی بر روش نسبت ‌خسارت برای محاسبه ذخایر خسارت‌ بیمه شخص ثالث اتومبیل [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]

  • میک‌مک مدل‌سازی موانع پذیرش تحلیل کلان‌‌داده‌ها در صنعت بیمه ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 227-242]

ن

  • نتیجه توسعه خسارت تأملی بر روش نسبت ‌خسارت برای محاسبه ذخایر خسارت‌ بیمه شخص ثالث اتومبیل [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]

  • نرخ بهره قیمت‌گذاری محصولات بیمه زندگی در ایران با استفاده از نرخ بهره فازی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 15-30]

  • نردبان‌زنجیری تأملی بر روش نسبت ‌خسارت برای محاسبه ذخایر خسارت‌ بیمه شخص ثالث اتومبیل [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]

  • نظام مدیریت محتوا شناسایی و رتبه‌‌بندی ویژگی‌‌های مناسب نظام مدیریت محتوای پورتال شرکت بیمه ایران با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 113-146]

  • نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش اینترنت اشیاء در صنعت بیمه ایران [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]

ه

  • هم آفرینی مشتری تدوین و تبیین عوامل اثرگذار بر جذب مشتریان مرجع در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 75-111]

  • هنمودها بررسی استانداردها، رهنمودها و وضعیت انتشار گزارشگری پایداری در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 203-237]

  • هیئت نظارت جبران خسارت ناشی از اشتباهات ثبتی در حقوق ایران و بین‌الملل و ارتقای اعتبار سند رسمی از طریق بیمه مالکیت و رسیدگی‌های شبه قضایی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 213-226]