آ
-
آموزش
تأثیر توسعۀ بیمههای زندگی بر شاخصهای خوشبختی در کشورهای منتخب [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 155-168]
-
آیندهپژوهی
مرور نظاممند مطالعات آیندهپژوهی بیمههای اتومبیل [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 241-254]
ا
-
ادراکات
سنجش و ارزیابی رضایتمندی مشتریان بیمههای زندگی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 37-52]
-
ارزش های فرهنگی
شناسایی و تبیین ارزشهای فرهنگ سازمانی جانشینپرور در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 25-36]
-
استارت آپ
طراحی الگوی پذیرش فناوری بیمه (اینشورتک) با روش مدلسازی ساختاری-تفسیری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 291-304]
-
استنادناپذیری ایرادات
واکاوی اصل «استنادناپذیری ایرادات در برابر اشخاص ثالث» در قانون بیمه اجباری حوادث ناشی از وسایل نقلیه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 143-154]
-
اشخاص ثالث
واکاوی اصل «استنادناپذیری ایرادات در برابر اشخاص ثالث» در قانون بیمه اجباری حوادث ناشی از وسایل نقلیه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 143-154]
-
اعداد فازی
نحوه اثرگذاری تخفیفها بر ترکیب پرتفوی ریسک رشته بیمه شخص ثالث [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 73-86]
-
اُفت قیمت
خسارتهای مالی قابل جبران توسط بیمهگر شخص ثالث و قیود حاکم بر آن در قانون بیمه اجباری مصوب 1395 [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 229-240]
-
الزام سرمایه
تجزیهوتحلیل مدلهای مرگومیر با متغیرهای کمکی دارای گمشدگی تصادفی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 169-184]
-
انتظارات
سنجش و ارزیابی رضایتمندی مشتریان بیمههای زندگی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 37-52]
-
ایمنی
تأثیر توسعۀ بیمههای زندگی بر شاخصهای خوشبختی در کشورهای منتخب [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 155-168]
-
اینشورتک
طراحی الگوی پذیرش فناوری بیمه (اینشورتک) با روش مدلسازی ساختاری-تفسیری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 291-304]
ب
-
بازاریابی اجتماعی
واکاوی مؤلفههای بازاریابی اجتماعی در صنعت بیمه با استفاده از تحلیل محتوا و دلفی فازی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 197-216]
-
بهرهوری
شناسایی و آزمون متغیرهای موثر و متأثر از جانشینپروری در یک شرکت بیمهای در اصفهان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 87-100]
-
بیمه
راهبردهای توسعه بیمه محصولات کشاورزی در بین کشاورزان خرده مالک (مطالعه موردی: دهستان تبادکان شهرستان مشهد) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 101-116]
-
بیمه
تقلب نسبت به بیمهگر (با نگرشی به نظام حقوقی آمریکا) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 217-228]
-
بیمه
تحلیل مبانی الزام تشکیل شرکتهای بیمه در قالب شرکت سهامی عام [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 305-314]
-
بیمه زندگی
بررسی اثر رژیمهای ریسک سیاسی، اقتصادی و مالی در تقاضای بیمههای زندگی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]
-
بیمهگر
مبنای تعهد دارنده و بیمهگر خودرو در قانون بیمه اجباری شخص ثالث مصوب 1395 [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 53-62]
-
بیمههای اتومبیل
مرور نظاممند مطالعات آیندهپژوهی بیمههای اتومبیل [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 241-254]
-
بیمههای زندگی
تأثیر توسعۀ بیمههای زندگی بر شاخصهای خوشبختی در کشورهای منتخب [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 155-168]
پ
-
پارامتر افزونه
تجزیهوتحلیل مدلهای مرگومیر با متغیرهای کمکی دارای گمشدگی تصادفی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 169-184]
-
پذیرش فناوری
طراحی الگوی پذیرش فناوری بیمه (اینشورتک) با روش مدلسازی ساختاری-تفسیری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 291-304]
-
پیامدهای کرامت انسانی
مطالعه کیفی چیستی کرامت انسانی، شناسایی عوامل مؤثر بر آن و پیامدهای آن بر کارکنان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 281-290]
ت
-
تأخیر گزارش حسابرسی
بررسی تأخیر گزارش حسابرسی در صنعت بیمه با تأکید بر شاخص های سلامت مالی و نوسانپذیری سود [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 255-268]
-
تابع لاجیت
بررسی اثر رژیمهای ریسک سیاسی، اقتصادی و مالی در تقاضای بیمههای زندگی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]
-
تبعیت مسئولیت
مبنای تعهد دارنده و بیمهگر خودرو در قانون بیمه اجباری شخص ثالث مصوب 1395 [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 53-62]
-
تعهد به مراقبت
مبنای تعهد دارنده و بیمهگر خودرو در قانون بیمه اجباری شخص ثالث مصوب 1395 [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 53-62]
-
تعهد بیمهگر
خسارتهای مالی قابل جبران توسط بیمهگر شخص ثالث و قیود حاکم بر آن در قانون بیمه اجباری مصوب 1395 [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 229-240]
ج
-
جانشینپروری
شناسایی و آزمون متغیرهای موثر و متأثر از جانشینپروری در یک شرکت بیمهای در اصفهان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 87-100]
-
جانشین پروری
شناسایی و تبیین ارزشهای فرهنگ سازمانی جانشینپرور در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 25-36]
چ
-
چیستی کرامت انسانی
مطالعه کیفی چیستی کرامت انسانی، شناسایی عوامل مؤثر بر آن و پیامدهای آن بر کارکنان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 281-290]
ح
-
حسابرسی داخلی
نقش حسابرسی داخلی در مدیریت ریسک جامع شرکت های بیمه در ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 63-72]
-
حمایت
طراحی الگوی پذیرش فناوری بیمه (اینشورتک) با روش مدلسازی ساختاری-تفسیری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 291-304]
-
حمل و نقل
مرور نظاممند مطالعات آیندهپژوهی بیمههای اتومبیل [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 241-254]
-
حوادث وسایل نقلیه
واکاوی اصل «استنادناپذیری ایرادات در برابر اشخاص ثالث» در قانون بیمه اجباری حوادث ناشی از وسایل نقلیه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 143-154]
خ
-
خرده مالک
راهبردهای توسعه بیمه محصولات کشاورزی در بین کشاورزان خرده مالک (مطالعه موردی: دهستان تبادکان شهرستان مشهد) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 101-116]
-
خسارت متناظر
خسارتهای مالی قابل جبران توسط بیمهگر شخص ثالث و قیود حاکم بر آن در قانون بیمه اجباری مصوب 1395 [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 229-240]
-
خسارتهای مالی
خسارتهای مالی قابل جبران توسط بیمهگر شخص ثالث و قیود حاکم بر آن در قانون بیمه اجباری مصوب 1395 [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 229-240]
-
خوشبختی
تأثیر توسعۀ بیمههای زندگی بر شاخصهای خوشبختی در کشورهای منتخب [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 155-168]
-
خوشهبندی
کشف مشتریان سودآور با رویکرد دادهمحور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 185-196]
د
-
دارنده
مبنای تعهد دارنده و بیمهگر خودرو در قانون بیمه اجباری شخص ثالث مصوب 1395 [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 53-62]
-
درخت تصمیم
کشف مشتریان سودآور با رویکرد دادهمحور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 185-196]
-
درماندگی مالی
بررسی تأخیر گزارش حسابرسی در صنعت بیمه با تأکید بر شاخص های سلامت مالی و نوسانپذیری سود [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 255-268]
ر
-
رتبه کامل
تجزیهوتحلیل مدلهای مرگومیر با متغیرهای کمکی دارای گمشدگی تصادفی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 169-184]
-
رشته بیمه شخص ثالث
نحوه اثرگذاری تخفیفها بر ترکیب پرتفوی ریسک رشته بیمه شخص ثالث [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 73-86]
-
رضایت مشتری
تأثیر ویژگیهای شخصیتی برند بر وفاداری به برند با توجه به نقش میانجی سازگاری و رضایت مشتری در یک شرکت بیمهای [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 131-142]
-
رضایتمندی مشتری
سنجش و ارزیابی رضایتمندی مشتریان بیمههای زندگی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 37-52]
-
رفتار بیمهگزاران
کشف مشتریان سودآور با رویکرد دادهمحور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 185-196]
-
رفتارهای انحرافی
طراحی الگوی رفتارهای انحرافی مثبت کارکنان در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 117-130]
-
رفتارهای انحرافی مثبت کارکنان
طراحی الگوی رفتارهای انحرافی مثبت کارکنان در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 117-130]
-
روش بهترین-بدترین
شناسایی و اولویتبندی معیارهای ارزیابی فرصتهای کارآفرینی در صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه پارسیان) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 15-24]
-
روش دلفی فازی
واکاوی مؤلفههای بازاریابی اجتماعی در صنعت بیمه با استفاده از تحلیل محتوا و دلفی فازی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 197-216]
-
ریسک
نحوه اثرگذاری تخفیفها بر ترکیب پرتفوی ریسک رشته بیمه شخص ثالث [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 73-86]
-
ریسک کشوری
بررسی اثر رژیمهای ریسک سیاسی، اقتصادی و مالی در تقاضای بیمههای زندگی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]
س
-
سازگاری
تأثیر ویژگیهای شخصیتی برند بر وفاداری به برند با توجه به نقش میانجی سازگاری و رضایت مشتری در یک شرکت بیمهای [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 131-142]
-
سرمایه
تحلیل مبانی الزام تشکیل شرکتهای بیمه در قالب شرکت سهامی عام [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 305-314]
-
سلامت
تأثیر توسعۀ بیمههای زندگی بر شاخصهای خوشبختی در کشورهای منتخب [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 155-168]
-
سهامداران
تحلیل مبانی الزام تشکیل شرکتهای بیمه در قالب شرکت سهامی عام [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 305-314]
-
سهم درستنمایی
تجزیهوتحلیل مدلهای مرگومیر با متغیرهای کمکی دارای گمشدگی تصادفی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 169-184]
ش
-
شرکت بیمه
نقش حسابرسی داخلی در مدیریت ریسک جامع شرکت های بیمه در ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 63-72]
-
شرکت سهامی عام
تحلیل مبانی الزام تشکیل شرکتهای بیمه در قالب شرکت سهامی عام [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 305-314]
-
شناساییپذیری
تجزیهوتحلیل مدلهای مرگومیر با متغیرهای کمکی دارای گمشدگی تصادفی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 169-184]
ص
-
صنعت بیمه
شناسایی و تبیین ارزشهای فرهنگ سازمانی جانشینپرور در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 25-36]
-
صنعت بیمه
شناسایی و اولویتبندی معیارهای ارزیابی فرصتهای کارآفرینی در صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه پارسیان) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 15-24]
-
صنعت بیمه
شناسایی و آزمون متغیرهای موثر و متأثر از جانشینپروری در یک شرکت بیمهای در اصفهان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 87-100]
-
صنعت بیمه
طراحی الگوی رفتارهای انحرافی مثبت کارکنان در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 117-130]
-
صنعت بیمه
واکاوی مؤلفههای بازاریابی اجتماعی در صنعت بیمه با استفاده از تحلیل محتوا و دلفی فازی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 197-216]
ع
-
عدالت توزیعی
مبنای تعهد دارنده و بیمهگر خودرو در قانون بیمه اجباری شخص ثالث مصوب 1395 [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 53-62]
-
عملکرد مشتری
تأثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد مشتری با تأکید بر نقش هوش تجاری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 269-280]
-
عوامل موثر بر کرامت انسانی
مطالعه کیفی چیستی کرامت انسانی، شناسایی عوامل مؤثر بر آن و پیامدهای آن بر کارکنان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 281-290]
ف
-
فرصت های کارآفرینی
شناسایی و اولویتبندی معیارهای ارزیابی فرصتهای کارآفرینی در صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه پارسیان) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 15-24]
-
فرهنگ سازمانی
شناسایی و تبیین ارزشهای فرهنگ سازمانی جانشینپرور در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 25-36]
-
فرهنگ سازمانی
تأثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد مشتری با تأکید بر نقش هوش تجاری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 269-280]
ق
-
قانون بیمه اجباری
واکاوی اصل «استنادناپذیری ایرادات در برابر اشخاص ثالث» در قانون بیمه اجباری حوادث ناشی از وسایل نقلیه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 143-154]
-
قانون بیمه اجباری مصوب 1395
خسارتهای مالی قابل جبران توسط بیمهگر شخص ثالث و قیود حاکم بر آن در قانون بیمه اجباری مصوب 1395 [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 229-240]
-
قانون خاص
تقلب نسبت به بیمهگر (با نگرشی به نظام حقوقی آمریکا) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 217-228]
ک
-
کرامت انسانی
مطالعه کیفی چیستی کرامت انسانی، شناسایی عوامل مؤثر بر آن و پیامدهای آن بر کارکنان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 281-290]
-
کشف مشتریان سودآور
کشف مشتریان سودآور با رویکرد دادهمحور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 185-196]
-
کفایت سرمایه
بررسی تأخیر گزارش حسابرسی در صنعت بیمه با تأکید بر شاخص های سلامت مالی و نوسانپذیری سود [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 255-268]
-
کلاهبرداری
تقلب نسبت به بیمهگر (با نگرشی به نظام حقوقی آمریکا) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 217-228]
گ
-
گمشدگی تصادفی
تجزیهوتحلیل مدلهای مرگومیر با متغیرهای کمکی دارای گمشدگی تصادفی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 169-184]
م
-
مؤلفههای بازازیابی
واکاوی مؤلفههای بازاریابی اجتماعی در صنعت بیمه با استفاده از تحلیل محتوا و دلفی فازی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 197-216]
-
مازاد دیه زن
رویکرد تقنینی و الزامات قضایی در مسئله پرداخت مازاد دیه زن توسط بیمهگر در پرتوی ماده (10) قانون بیمه اجباری مصوب 1395 [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 315-326]
-
محصولات کشاورزی
راهبردهای توسعه بیمه محصولات کشاورزی در بین کشاورزان خرده مالک (مطالعه موردی: دهستان تبادکان شهرستان مشهد) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 101-116]
-
محیط رقابتی
شناسایی و آزمون متغیرهای موثر و متأثر از جانشینپروری در یک شرکت بیمهای در اصفهان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 87-100]
-
مدل رگرسیون انتقال ملایم پانلی
بررسی اثر رژیمهای ریسک سیاسی، اقتصادی و مالی در تقاضای بیمههای زندگی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]
-
مدل سرکوال
سنجش و ارزیابی رضایتمندی مشتریان بیمههای زندگی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 37-52]
-
مدل مرگومیر
تجزیهوتحلیل مدلهای مرگومیر با متغیرهای کمکی دارای گمشدگی تصادفی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 169-184]
-
مدیریت ریسک جامع
نقش حسابرسی داخلی در مدیریت ریسک جامع شرکت های بیمه در ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 63-72]
-
مرور سیستماتیک
مرور نظاممند مطالعات آیندهپژوهی بیمههای اتومبیل [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 241-254]
-
مسئولیت
تحلیل مبانی الزام تشکیل شرکتهای بیمه در قالب شرکت سهامی عام [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 305-314]
-
مسیر ارتقاء شغلی
شناسایی و آزمون متغیرهای موثر و متأثر از جانشینپروری در یک شرکت بیمهای در اصفهان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 87-100]
-
معیار ارزیابی فرصت
شناسایی و اولویتبندی معیارهای ارزیابی فرصتهای کارآفرینی در صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه پارسیان) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 15-24]
ن
-
نرخ تنزیل
نحوه اثرگذاری تخفیفها بر ترکیب پرتفوی ریسک رشته بیمه شخص ثالث [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 73-86]
-
نرخ دیه
نحوه اثرگذاری تخفیفها بر ترکیب پرتفوی ریسک رشته بیمه شخص ثالث [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 73-86]
-
نسبت خسارت
نحوه اثرگذاری تخفیفها بر ترکیب پرتفوی ریسک رشته بیمه شخص ثالث [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 73-86]
-
نظام حقوقی آمریکا
تقلب نسبت به بیمهگر (با نگرشی به نظام حقوقی آمریکا) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 217-228]
-
نظام حقوقی ایران
تقلب نسبت به بیمهگر (با نگرشی به نظام حقوقی آمریکا) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 217-228]
-
نوسانپذیری سود
بررسی تأخیر گزارش حسابرسی در صنعت بیمه با تأکید بر شاخص های سلامت مالی و نوسانپذیری سود [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 255-268]
و
-
وفاداری به برند
تأثیر ویژگیهای شخصیتی برند بر وفاداری به برند با توجه به نقش میانجی سازگاری و رضایت مشتری در یک شرکت بیمهای [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 131-142]
-
ویژگیهای شخصیتی برند
تأثیر ویژگیهای شخصیتی برند بر وفاداری به برند با توجه به نقش میانجی سازگاری و رضایت مشتری در یک شرکت بیمهای [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 131-142]
ه
-
هوش تجاری
تأثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد مشتری با تأکید بر نقش هوش تجاری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 269-280]