فصلنامه علمی

آ

  • آموزش ‌تأثیر توسعۀ بیمه‌های زندگی بر شاخص‌های خوشبختی در کشورهای منتخب [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 155-168]

  • آینده‌­پژوهی ‌مرور نظام‌مند مطالعات آینده‌پژوهی بیمه‌های اتومبیل [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 241-254]

ا

  • ادراکات سنجش و ارزیابی رضایت‎مندی مشتریان بیمه‌های زندگی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 37-52]

  • ارزش ­های فرهنگی شناسایی و تبیین ارزش‌های فرهنگ سازمانی جانشین‌پرور در صنعت بیمه ایران‌ [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 25-36]

  • استارت آپ طراحی الگوی پذیرش فناوری بیمه (اینشورتک) با روش مدل‌سازی ساختاری-تفسیری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 291-304]

  • استنادناپذیری ایرادات ‌‌‌واکاوی اصل «استنادناپذیری ایرادات در برابر اشخاص ثالث» در قانون بیمه اجباری حوادث ناشی از وسایل نقلیه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 143-154]

  • اشخاص ثالث ‌‌‌واکاوی اصل «استنادناپذیری ایرادات در برابر اشخاص ثالث» در قانون بیمه اجباری حوادث ناشی از وسایل نقلیه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 143-154]

  • اعداد فازی ‌نحوه اثرگذاری تخفیف‌ها بر ترکیب پرتفوی ریسک رشته بیمه شخص ثالث [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 73-86]

  • اُفت قیمت خسارت‌های مالی قابل جبران توسط بیمه‌گر شخص ثالث و قیود حاکم بر آن در قانون بیمه اجباری مصوب 1395 [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 229-240]

  • الزام سرمایه ‌تجزیه‌وتحلیل مدل‌های مرگ‌ومیر با متغیرهای کمکی دارای گمشدگی تصادفی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 169-184]

  • انتظارات سنجش و ارزیابی رضایت‎مندی مشتریان بیمه‌های زندگی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 37-52]

  • ایمنی ‌تأثیر توسعۀ بیمه‌های زندگی بر شاخص‌های خوشبختی در کشورهای منتخب [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 155-168]

  • اینشورتک طراحی الگوی پذیرش فناوری بیمه (اینشورتک) با روش مدل‌سازی ساختاری-تفسیری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 291-304]

ب

  • بازاریابی اجتماعی ‌‌واکاوی مؤلفه‌های بازاریابی اجتماعی در صنعت بیمه با استفاده از تحلیل محتوا و دلفی فازی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 197-216]

  • بهره‌وری شناسایی و آزمون متغیرهای موثر و متأثر از جانشین‌پروری در یک شرکت بیمه‌ای در اصفهان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 87-100]

  • بیمه راهبردهای توسعه بیمه محصولات کشاورزی در بین کشاورزان خرده مالک (مطالعه موردی: دهستان تبادکان شهرستان مشهد) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 101-116]

  • بیمه ‌تقلب نسبت به بیمه‌گر (با نگرشی به نظام حقوقی آمریکا) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 217-228]

  • بیمه تحلیل مبانی الزام تشکیل شرکت‌های بیمه در قالب شرکت سهامی عام [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 305-314]

  • بیمه زندگی بررسی اثر رژیم‌های ریسک‌ سیاسی، اقتصادی و مالی در ‏تقاضای ‏بیمه‌های زندگی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]

  • بیمه‌گر مبنای تعهد دارنده و بیمه‌گر خودرو در قانون بیمه اجباری شخص ثالث مصوب 1395 [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 53-62]

  • بیمه­‌های اتومبیل ‌مرور نظام‌مند مطالعات آینده‌پژوهی بیمه‌های اتومبیل [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 241-254]

  • بیمه­‌های زندگی ‌تأثیر توسعۀ بیمه‌های زندگی بر شاخص‌های خوشبختی در کشورهای منتخب [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 155-168]

پ

  • پارامتر افزونه ‌تجزیه‌وتحلیل مدل‌های مرگ‌ومیر با متغیرهای کمکی دارای گمشدگی تصادفی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 169-184]

  • پذیرش فناوری طراحی الگوی پذیرش فناوری بیمه (اینشورتک) با روش مدل‌سازی ساختاری-تفسیری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 291-304]

  • پیامدهای کرامت انسانی مطالعه کیفی چیستی کرامت انسانی، شناسایی عوامل مؤثر بر آن و پیامدهای آن بر کارکنان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 281-290]

ت

  • تأخیر گزارش حسابرسی بررسی تأخیر گزارش حسابرسی در صنعت بیمه با تأکید بر شاخص های سلامت مالی و نوسان‌پذیری سود [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 255-268]

  • تابع لاجیت بررسی اثر رژیم‌های ریسک‌ سیاسی، اقتصادی و مالی در ‏تقاضای ‏بیمه‌های زندگی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]

  • تبعیت مسئولیت مبنای تعهد دارنده و بیمه‌گر خودرو در قانون بیمه اجباری شخص ثالث مصوب 1395 [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 53-62]

  • تعهد به مراقبت مبنای تعهد دارنده و بیمه‌گر خودرو در قانون بیمه اجباری شخص ثالث مصوب 1395 [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 53-62]

  • تعهد بیمه­‌گر خسارت‌های مالی قابل جبران توسط بیمه‌گر شخص ثالث و قیود حاکم بر آن در قانون بیمه اجباری مصوب 1395 [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 229-240]

ج

  • جانشین‌پروری شناسایی و آزمون متغیرهای موثر و متأثر از جانشین‌پروری در یک شرکت بیمه‌ای در اصفهان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 87-100]

  • جانشین ­پروری شناسایی و تبیین ارزش‌های فرهنگ سازمانی جانشین‌پرور در صنعت بیمه ایران‌ [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 25-36]

چ

  • چیستی کرامت انسانی مطالعه کیفی چیستی کرامت انسانی، شناسایی عوامل مؤثر بر آن و پیامدهای آن بر کارکنان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 281-290]

ح

  • حسابرسی داخلی ‌نقش حسابرسی داخلی در مدیریت ریسک جامع شرکت های بیمه در ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 63-72]

  • حمایت طراحی الگوی پذیرش فناوری بیمه (اینشورتک) با روش مدل‌سازی ساختاری-تفسیری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 291-304]

  • حمل و نقل ‌مرور نظام‌مند مطالعات آینده‌پژوهی بیمه‌های اتومبیل [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 241-254]

  • حوادث وسایل نقلیه ‌‌‌واکاوی اصل «استنادناپذیری ایرادات در برابر اشخاص ثالث» در قانون بیمه اجباری حوادث ناشی از وسایل نقلیه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 143-154]

خ

  • خرده مالک راهبردهای توسعه بیمه محصولات کشاورزی در بین کشاورزان خرده مالک (مطالعه موردی: دهستان تبادکان شهرستان مشهد) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 101-116]

  • خسارت متناظر خسارت‌های مالی قابل جبران توسط بیمه‌گر شخص ثالث و قیود حاکم بر آن در قانون بیمه اجباری مصوب 1395 [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 229-240]

  • خسارت­های مالی خسارت‌های مالی قابل جبران توسط بیمه‌گر شخص ثالث و قیود حاکم بر آن در قانون بیمه اجباری مصوب 1395 [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 229-240]

  • خوشبختی ‌تأثیر توسعۀ بیمه‌های زندگی بر شاخص‌های خوشبختی در کشورهای منتخب [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 155-168]

  • خوشه­بندی کشف مشتریان سودآور با رویکرد داده‌محور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 185-196]

د

  • دارنده مبنای تعهد دارنده و بیمه‌گر خودرو در قانون بیمه اجباری شخص ثالث مصوب 1395 [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 53-62]

  • درخت تصمیم کشف مشتریان سودآور با رویکرد داده‌محور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 185-196]

  • درماندگی مالی بررسی تأخیر گزارش حسابرسی در صنعت بیمه با تأکید بر شاخص های سلامت مالی و نوسان‌پذیری سود [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 255-268]

ر

  • رتبه کامل ‌تجزیه‌وتحلیل مدل‌های مرگ‌ومیر با متغیرهای کمکی دارای گمشدگی تصادفی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 169-184]

  • رشته بیمه شخص ثالث ‌نحوه اثرگذاری تخفیف‌ها بر ترکیب پرتفوی ریسک رشته بیمه شخص ثالث [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 73-86]

  • رضایت مشتری ‌‌تأثیر ویژگی‌های شخصیتی برند بر وفاداری به برند با توجه به نقش میانجی سازگاری و رضایت مشتری در یک شرکت بیمه‌ای [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 131-142]

  • رضایت‎مندی مشتری سنجش و ارزیابی رضایت‎مندی مشتریان بیمه‌های زندگی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 37-52]

  • رفتار بیمه­‌گزاران کشف مشتریان سودآور با رویکرد داده‌محور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 185-196]

  • رفتارهای انحرافی ‌طراحی الگوی رفتارهای انحرافی مثبت کارکنان در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 117-130]

  • رفتارهای انحرافی مثبت کارکنان ‌طراحی الگوی رفتارهای انحرافی مثبت کارکنان در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 117-130]

  • روش بهترین-بدترین شناسایی و اولویت‌بندی معیارهای ارزیابی فرصت‌های کارآفرینی در صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه پارسیان) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 15-24]

  • روش دلفی فازی ‌‌واکاوی مؤلفه‌های بازاریابی اجتماعی در صنعت بیمه با استفاده از تحلیل محتوا و دلفی فازی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 197-216]

  • ریسک ‌نحوه اثرگذاری تخفیف‌ها بر ترکیب پرتفوی ریسک رشته بیمه شخص ثالث [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 73-86]

  • ریسک کشوری بررسی اثر رژیم‌های ریسک‌ سیاسی، اقتصادی و مالی در ‏تقاضای ‏بیمه‌های زندگی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]

س

  • سازگاری ‌‌تأثیر ویژگی‌های شخصیتی برند بر وفاداری به برند با توجه به نقش میانجی سازگاری و رضایت مشتری در یک شرکت بیمه‌ای [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 131-142]

  • سرمایه تحلیل مبانی الزام تشکیل شرکت‌های بیمه در قالب شرکت سهامی عام [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 305-314]

  • سلامت ‌تأثیر توسعۀ بیمه‌های زندگی بر شاخص‌های خوشبختی در کشورهای منتخب [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 155-168]

  • سهامداران تحلیل مبانی الزام تشکیل شرکت‌های بیمه در قالب شرکت سهامی عام [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 305-314]

  • سهم درستنمایی ‌تجزیه‌وتحلیل مدل‌های مرگ‌ومیر با متغیرهای کمکی دارای گمشدگی تصادفی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 169-184]

ش

  • شرکت بیمه‌ ‌نقش حسابرسی داخلی در مدیریت ریسک جامع شرکت های بیمه در ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 63-72]

  • شرکت سهامی عام تحلیل مبانی الزام تشکیل شرکت‌های بیمه در قالب شرکت سهامی عام [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 305-314]

  • شناسایی‌پذیری ‌تجزیه‌وتحلیل مدل‌های مرگ‌ومیر با متغیرهای کمکی دارای گمشدگی تصادفی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 169-184]

ص

  • صنعت بیمه شناسایی و تبیین ارزش‌های فرهنگ سازمانی جانشین‌پرور در صنعت بیمه ایران‌ [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 25-36]

  • صنعت بیمه شناسایی و اولویت‌بندی معیارهای ارزیابی فرصت‌های کارآفرینی در صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه پارسیان) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 15-24]

  • صنعت بیمه شناسایی و آزمون متغیرهای موثر و متأثر از جانشین‌پروری در یک شرکت بیمه‌ای در اصفهان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 87-100]

  • صنعت بیمه ‌طراحی الگوی رفتارهای انحرافی مثبت کارکنان در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 117-130]

  • صنعت بیمه ‌‌واکاوی مؤلفه‌های بازاریابی اجتماعی در صنعت بیمه با استفاده از تحلیل محتوا و دلفی فازی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 197-216]

ع

  • عدالت توزیعی مبنای تعهد دارنده و بیمه‌گر خودرو در قانون بیمه اجباری شخص ثالث مصوب 1395 [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 53-62]

  • عملکرد مشتری تأثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد مشتری با تأکید بر نقش هوش تجاری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 269-280]

  • عوامل موثر بر کرامت انسانی مطالعه کیفی چیستی کرامت انسانی، شناسایی عوامل مؤثر بر آن و پیامدهای آن بر کارکنان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 281-290]

ف

  • فرصت­ های کارآفرینی شناسایی و اولویت‌بندی معیارهای ارزیابی فرصت‌های کارآفرینی در صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه پارسیان) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 15-24]

  • فرهنگ سازمانی شناسایی و تبیین ارزش‌های فرهنگ سازمانی جانشین‌پرور در صنعت بیمه ایران‌ [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 25-36]

  • فرهنگ سازمانی تأثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد مشتری با تأکید بر نقش هوش تجاری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 269-280]

ق

  • قانون بیمه اجباری ‌‌‌واکاوی اصل «استنادناپذیری ایرادات در برابر اشخاص ثالث» در قانون بیمه اجباری حوادث ناشی از وسایل نقلیه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 143-154]

  • قانون بیمه اجباری مصوب 1395 خسارت‌های مالی قابل جبران توسط بیمه‌گر شخص ثالث و قیود حاکم بر آن در قانون بیمه اجباری مصوب 1395 [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 229-240]

  • قانون خاص ‌تقلب نسبت به بیمه‌گر (با نگرشی به نظام حقوقی آمریکا) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 217-228]

ک

  • کرامت انسانی مطالعه کیفی چیستی کرامت انسانی، شناسایی عوامل مؤثر بر آن و پیامدهای آن بر کارکنان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 281-290]

  • کشف مشتریان سودآور کشف مشتریان سودآور با رویکرد داده‌محور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 185-196]

  • کفایت سرمایه بررسی تأخیر گزارش حسابرسی در صنعت بیمه با تأکید بر شاخص های سلامت مالی و نوسان‌پذیری سود [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 255-268]

  • کلاهبرداری ‌تقلب نسبت به بیمه‌گر (با نگرشی به نظام حقوقی آمریکا) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 217-228]

گ

  • گم‌شدگی تصادفی ‌تجزیه‌وتحلیل مدل‌های مرگ‌ومیر با متغیرهای کمکی دارای گمشدگی تصادفی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 169-184]

م

  • مؤلفه­‌های بازازیابی ‌‌واکاوی مؤلفه‌های بازاریابی اجتماعی در صنعت بیمه با استفاده از تحلیل محتوا و دلفی فازی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 197-216]

  • مازاد دیه زن رویکرد تقنینی و الزامات قضایی در مسئله پرداخت مازاد دیه زن توسط بیمه‌گر در پرتوی ماده (10) قانون بیمه اجباری مصوب 1395 [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 315-326]

  • محصولات کشاورزی راهبردهای توسعه بیمه محصولات کشاورزی در بین کشاورزان خرده مالک (مطالعه موردی: دهستان تبادکان شهرستان مشهد) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 101-116]

  • محیط رقابتی شناسایی و آزمون متغیرهای موثر و متأثر از جانشین‌پروری در یک شرکت بیمه‌ای در اصفهان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 87-100]

  • مدل رگرسیون انتقال ملایم پانلی بررسی اثر رژیم‌های ریسک‌ سیاسی، اقتصادی و مالی در ‏تقاضای ‏بیمه‌های زندگی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]

  • مدل سرکوال سنجش و ارزیابی رضایت‎مندی مشتریان بیمه‌های زندگی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 37-52]

  • مدل مرگ‌ومیر ‌تجزیه‌وتحلیل مدل‌های مرگ‌ومیر با متغیرهای کمکی دارای گمشدگی تصادفی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 169-184]

  • مدیریت ریسک جامع ‌نقش حسابرسی داخلی در مدیریت ریسک جامع شرکت های بیمه در ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 63-72]

  • مرور سیستماتیک ‌مرور نظام‌مند مطالعات آینده‌پژوهی بیمه‌های اتومبیل [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 241-254]

  • مسئولیت تحلیل مبانی الزام تشکیل شرکت‌های بیمه در قالب شرکت سهامی عام [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 305-314]

  • مسیر ارتقاء شغلی شناسایی و آزمون متغیرهای موثر و متأثر از جانشین‌پروری در یک شرکت بیمه‌ای در اصفهان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 87-100]

  • معیار ارزیابی فرصت شناسایی و اولویت‌بندی معیارهای ارزیابی فرصت‌های کارآفرینی در صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه پارسیان) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 15-24]

ن

  • نرخ تنزیل ‌نحوه اثرگذاری تخفیف‌ها بر ترکیب پرتفوی ریسک رشته بیمه شخص ثالث [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 73-86]

  • نرخ دیه ‌نحوه اثرگذاری تخفیف‌ها بر ترکیب پرتفوی ریسک رشته بیمه شخص ثالث [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 73-86]

  • نسبت خسارت ‌نحوه اثرگذاری تخفیف‌ها بر ترکیب پرتفوی ریسک رشته بیمه شخص ثالث [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 73-86]

  • نظام حقوقی آمریکا ‌تقلب نسبت به بیمه‌گر (با نگرشی به نظام حقوقی آمریکا) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 217-228]

  • نظام حقوقی ایران ‌تقلب نسبت به بیمه‌گر (با نگرشی به نظام حقوقی آمریکا) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 217-228]

  • نوسان‌پذیری سود بررسی تأخیر گزارش حسابرسی در صنعت بیمه با تأکید بر شاخص های سلامت مالی و نوسان‌پذیری سود [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 255-268]

و

  • وفاداری به برند ‌‌تأثیر ویژگی‌های شخصیتی برند بر وفاداری به برند با توجه به نقش میانجی سازگاری و رضایت مشتری در یک شرکت بیمه‌ای [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 131-142]

  • ویژگی‌های شخصیتی برند ‌‌تأثیر ویژگی‌های شخصیتی برند بر وفاداری به برند با توجه به نقش میانجی سازگاری و رضایت مشتری در یک شرکت بیمه‌ای [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 131-142]

ه

  • هوش تجاری‌ تأثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد مشتری با تأکید بر نقش هوش تجاری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 269-280]