فصلنامه علمی

ا

  • ابهری، حمید ماهیت و قلمرو حکم مربوط به انتقال اموال بیمه‌گر به صندوق تأمین خسارت‌‌‌‌های بدنی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 67-74]

  • ابهری، حمید تحلیل خسارت متناظر در پرتو نظریه‌ جبران جمعی خسارت [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 175-184]

  • اصغری صارم، علی تحلیل عوامل مؤثر بر سردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 185-198]

  • اعلائی، محبوبه قیمت‌گذاری محصولات بیمه زندگی در ایران با استفاده از نرخ بهره فازی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 15-30]

  • افقی، رضا ‌‌ بررسی ریزش مشتریان بیمه‌های زندگی با استفاده از روش‌های داده‌کاوی (مطالعه موردی: یکی از شرکت‌های بیمه ایران) [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 305-320]

  • افکار، حمید مبانی عدم پذیرش نهاد مرور زمانِ دعوای زیان‌دیده علیه بیمه‌گر در قانون بیمه اجباری 1395 [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 277-286]

  • ایزانلو‌، محسن اهداف اصل جانشینی بیمه‌ای با تأکید بر رویه قضایی (مطالعه تطبیقی نظام حقوق ایران و انگلستان) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 9-37]

پ

  • پاینده نجف آبادی، امیر تیمور تأملی بر روش نسبت ‌خسارت برای محاسبه ذخایر خسارت‌ بیمه شخص ثالث اتومبیل [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]

  • پرهیزگار، محمد مهدی تدوین و تبیین عوامل اثرگذار بر جذب مشتریان مرجع در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 75-111]

  • پهلوانیان، مرسده تعیین مسیر گذار به فناوری‌های نوین بیمه‌ای در ایران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 147-179]

  • پورسلیمی، مجتبی منافع تعامل مدیریت منابع انسانی سالم، ذهنیت استرس مثبت، بهزیستی جمعی و عملکرد کارکنان در سازمان [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 31-40]

  • پورهاشمی، سیده ام سلمه بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش اینترنت اشیاء در صنعت بیمه ایران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 41-56]

ج

  • جعفری نیا، سعید شناسایی عوامل مؤثر بر آینده بیمه‌های اتومبیل ایران [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 261-276]

ح

  • حسنی، علیرضا جبران خسارت ناشی از اشتباهات ثبتی در حقوق ایران و بین‌الملل و ارتقای اعتبار سند رسمی از طریق بیمه مالکیت و رسیدگی‌های شبه قضایی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 213-226]

  • حسینی، میرزا حسن تدوین و تبیین عوامل اثرگذار بر جذب مشتریان مرجع در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 75-111]

  • حمدی، کریم ارائه الگوی پارادایمی تجربه مشتریان از سرگردانی در انتخاب خدمات از شرکت‌های بیمه: رویکرد داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 287-304]

خ

  • خاشعی، وحید ‌‌‌ارائه مدل رهبری پایدار در بیمه مبتنی بر رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 39-74]

  • خالقی، علی مطالعه تطبیقی جرم استفاده متقلبانه از مزایای بیمه‌ای درحقوق کیفری ایران و آمریکا [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 339-356]

  • خدابخشی، عبدالله مبانی عدم پذیرش نهاد مرور زمانِ دعوای زیان‌دیده علیه بیمه‌گر در قانون بیمه اجباری 1395 [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 277-286]

  • خسروی، ابوالفضل طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بیمه اشخاص [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 243-260]

  • خلیل زاده طلاتپه، معصومه تحلیل عوامل مؤثر بر سردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 185-198]

  • خواجه زاده، امیر جبران خسارت ناشی از اشتباهات ثبتی در حقوق ایران و بین‌الملل و ارتقای اعتبار سند رسمی از طریق بیمه مالکیت و رسیدگی‌های شبه قضایی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 213-226]

  • خواستار، حمزه شناسایی عوامل مؤثر بر آینده بیمه‌های اتومبیل ایران [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 261-276]

د

  • دائمی، وحیده ‌‌‌ارائه مدل رهبری پایدار در بیمه مبتنی بر رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 39-74]

  • دهقانان، حامد ‌‌‌ارائه مدل رهبری پایدار در بیمه مبتنی بر رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 39-74]

ر

  • رامندی، سجاد شناسایی ریسک مشتریان در بیمه بدنه خودرو و محاسبه حق‌بیمه تحریف‌یافته [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 321-338]

  • رحمانی، علی بررسی استانداردها، رهنمودها و وضعیت انتشار گزارشگری پایداری در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 203-237]

  • رمضانی، حسین شیوع کرونا و چالش‌های پوشش خسارات کشتی در بیمه‌های دریایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 57-66]

س

  • سپهوند، سامان شناسایی ریسک مشتریان در بیمه بدنه خودرو و محاسبه حق‌بیمه تحریف‌یافته [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 321-338]

  • سلامات، کاظم شناسایی و رتبه‌‌بندی ویژگی‌‌های مناسب نظام مدیریت محتوای پورتال شرکت بیمه ایران با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 113-146]

  • سلطانی، مرتضی طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بیمه اشخاص [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 243-260]

  • سلماسی، مریم شناسایی عوامل مؤثر بر آینده بیمه‌های اتومبیل ایران [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 261-276]

  • سیفی، محسن تأثیر پیاده‌سازی بیمه الکترونیک بر چابکی، مزیت رقابتی و سودآوری در شرکت‌های منتخب بیمه در ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 199-212]

  • سیفی قره یتاق، داود مطالعه تطبیقی جرم استفاده متقلبانه از مزایای بیمه‌ای درحقوق کیفری ایران و آمریکا [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 339-356]

ش

  • شریفی، علی رضا بررسی مبانی تحدید مسئولیت در خسارت وارده بر خودروهای گران‌قیمت [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 181-202]

  • شهبازی نیا‌، مرتضی اهداف اصل جانشینی بیمه‌ای با تأکید بر رویه قضایی (مطالعه تطبیقی نظام حقوق ایران و انگلستان) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 9-37]

  • شیرخدایی، میثم تعیین مسیر گذار به فناوری‌های نوین بیمه‌ای در ایران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 147-179]

ص

  • صحت، سعید ‌‌‌ارائه مدل رهبری پایدار در بیمه مبتنی بر رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 39-74]

  • صنایعی، علی تأثیر پیاده‌سازی بیمه الکترونیک بر چابکی، مزیت رقابتی و سودآوری در شرکت‌های منتخب بیمه در ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 199-212]

ع

  • عزیزی، ایمان تدوین و تبیین عوامل اثرگذار بر جذب مشتریان مرجع در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 75-111]

  • عطاطلب، فاطمه تأملی بر روش نسبت ‌خسارت برای محاسبه ذخایر خسارت‌ بیمه شخص ثالث اتومبیل [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]

  • عقدایی، فتح اله تأثیر پیاده‌سازی بیمه الکترونیک بر چابکی، مزیت رقابتی و سودآوری در شرکت‌های منتخب بیمه در ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 199-212]

  • علوی دهکردی، سید احمدرضا اهداف اصل جانشینی بیمه‌ای با تأکید بر رویه قضایی (مطالعه تطبیقی نظام حقوق ایران و انگلستان) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 9-37]

  • علی، باسل طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بیمه اشخاص [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 243-260]

  • علی رحیمی، مهدی ارائه الگوی پارادایمی تجربه مشتریان از سرگردانی در انتخاب خدمات از شرکت‌های بیمه: رویکرد داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 287-304]

ف

  • فاطمیان، امیرمسعود جبران خسارت ناشی از اشتباهات ثبتی در حقوق ایران و بین‌الملل و ارتقای اعتبار سند رسمی از طریق بیمه مالکیت و رسیدگی‌های شبه قضایی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 213-226]

  • فتحی، محمد رضا طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بیمه اشخاص [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 243-260]

  • فلاح خاریکی، مهدی تحلیل خسارت متناظر در پرتو نظریه‌ جبران جمعی خسارت [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 175-184]

  • فوکردی، امیرعلی مدل‌سازی موانع پذیرش تحلیل کلان‌‌داده‌ها در صنعت بیمه ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 227-242]

  • فیضی چکاب، غلام نبی شیوع کرونا و چالش‌های پوشش خسارات کشتی در بیمه‌های دریایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 57-66]

ق

  • قاضی نوری، سپهر تعیین مسیر گذار به فناوری‌های نوین بیمه‌ای در ایران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 147-179]

  • قبادی لموکی، تحفه تحلیل عوامل مؤثر بر سردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 185-198]

  • قربانی، حسن ‌‌ بررسی ریزش مشتریان بیمه‌های زندگی با استفاده از روش‌های داده‌کاوی (مطالعه موردی: یکی از شرکت‌های بیمه ایران) [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 305-320]

  • قربانی جویباری، محمد ماهیت و قلمرو حکم مربوط به انتقال اموال بیمه‌گر به صندوق تأمین خسارت‌‌‌‌های بدنی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 67-74]

  • قره خانی، محسن بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش اینترنت اشیاء در صنعت بیمه ایران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 41-56]

  • قنبرزاده، میترا ‌‌ بررسی ریزش مشتریان بیمه‌های زندگی با استفاده از روش‌های داده‌کاوی (مطالعه موردی: یکی از شرکت‌های بیمه ایران) [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 305-320]

ک

  • کاووسی، اسماعیل ارائه الگوی پارادایمی تجربه مشتریان از سرگردانی در انتخاب خدمات از شرکت‌های بیمه: رویکرد داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 287-304]

  • کریمی طرقبه، مرجان منافع تعامل مدیریت منابع انسانی سالم، ذهنیت استرس مثبت، بهزیستی جمعی و عملکرد کارکنان در سازمان [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 31-40]

  • کوهجانی، سمانه منافع تعامل مدیریت منابع انسانی سالم، ذهنیت استرس مثبت، بهزیستی جمعی و عملکرد کارکنان در سازمان [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 31-40]

م

  • محمد شفیعی، مجید تأثیر پیاده‌سازی بیمه الکترونیک بر چابکی، مزیت رقابتی و سودآوری در شرکت‌های منتخب بیمه در ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 199-212]

  • محمدی زنجیرانی، داریوش تأثیر پیاده‌سازی بیمه الکترونیک بر چابکی، مزیت رقابتی و سودآوری در شرکت‌های منتخب بیمه در ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 199-212]

  • محمودخانی، مهناز بررسی استانداردها، رهنمودها و وضعیت انتشار گزارشگری پایداری در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 203-237]

  • محمودوند، رحیم شناسایی ریسک مشتریان در بیمه بدنه خودرو و محاسبه حق‌بیمه تحریف‌یافته [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 321-338]

  • محمودی میمند، محمد تدوین و تبیین عوامل اثرگذار بر جذب مشتریان مرجع در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 75-111]

  • منصوری، محدثه مدل‌سازی موانع پذیرش تحلیل کلان‌‌داده‌ها در صنعت بیمه ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 227-242]

  • مهرانی، هرمز ارائه الگوی پارادایمی تجربه مشتریان از سرگردانی در انتخاب خدمات از شرکت‌های بیمه: رویکرد داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 287-304]

ن

  • ناصحی فر، وحید تحلیل عوامل مؤثر بر سردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 185-198]

  • نظری، فریبا شناسایی و رتبه‌‌بندی ویژگی‌‌های مناسب نظام مدیریت محتوای پورتال شرکت بیمه ایران با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 113-146]

  • نیاکان، لیلی بررسی استانداردها، رهنمودها و وضعیت انتشار گزارشگری پایداری در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 203-237]

  • نیاکان، لیلی شناسایی عوامل مؤثر بر آینده بیمه‌های اتومبیل ایران [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 261-276]

ه

  • هاشمی، سیده هاله تحلیل خسارت متناظر در پرتو نظریه‌ جبران جمعی خسارت [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 175-184]

  • همایون، سعید بررسی استانداردها، رهنمودها و وضعیت انتشار گزارشگری پایداری در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 203-237]