ا
-
ابهری، حمید
ماهیت و قلمرو حکم مربوط به انتقال اموال بیمهگر به صندوق تأمین خسارتهای بدنی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 67-74]
-
ابهری، حمید
تحلیل خسارت متناظر در پرتو نظریه جبران جمعی خسارت [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 175-184]
-
اصغری صارم، علی
تحلیل عوامل مؤثر بر سردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 185-198]
-
اعلائی، محبوبه
قیمتگذاری محصولات بیمه زندگی در ایران با استفاده از نرخ بهره فازی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 15-30]
-
افقی، رضا
بررسی ریزش مشتریان بیمههای زندگی با استفاده از روشهای دادهکاوی (مطالعه موردی: یکی از شرکتهای بیمه ایران) [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 305-320]
-
افکار، حمید
مبانی عدم پذیرش نهاد مرور زمانِ دعوای زیاندیده علیه بیمهگر در قانون بیمه اجباری 1395 [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 277-286]
-
ایزانلو، محسن
اهداف اصل جانشینی بیمهای با تأکید بر رویه قضایی (مطالعه تطبیقی نظام حقوق ایران و انگلستان) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 9-37]
پ
-
پاینده نجف آبادی، امیر تیمور
تأملی بر روش نسبت خسارت برای محاسبه ذخایر خسارت بیمه شخص ثالث اتومبیل [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]
-
پرهیزگار، محمد مهدی
تدوین و تبیین عوامل اثرگذار بر جذب مشتریان مرجع در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 75-111]
-
پهلوانیان، مرسده
تعیین مسیر گذار به فناوریهای نوین بیمهای در ایران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 147-179]
-
پورسلیمی، مجتبی
منافع تعامل مدیریت منابع انسانی سالم، ذهنیت استرس مثبت، بهزیستی جمعی و عملکرد کارکنان در سازمان [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 31-40]
-
پورهاشمی، سیده ام سلمه
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش اینترنت اشیاء در صنعت بیمه ایران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 41-56]
ج
-
جعفری نیا، سعید
شناسایی عوامل مؤثر بر آینده بیمههای اتومبیل ایران [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 261-276]
ح
-
حسنی، علیرضا
جبران خسارت ناشی از اشتباهات ثبتی در حقوق ایران و بینالملل و ارتقای اعتبار سند رسمی از طریق بیمه مالکیت و رسیدگیهای شبه قضایی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 213-226]
-
حسینی، میرزا حسن
تدوین و تبیین عوامل اثرگذار بر جذب مشتریان مرجع در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 75-111]
-
حمدی، کریم
ارائه الگوی پارادایمی تجربه مشتریان از سرگردانی در انتخاب خدمات از شرکتهای بیمه: رویکرد دادهبنیاد [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 287-304]
خ
-
خاشعی، وحید
ارائه مدل رهبری پایدار در بیمه مبتنی بر رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 39-74]
-
خالقی، علی
مطالعه تطبیقی جرم استفاده متقلبانه از مزایای بیمهای درحقوق کیفری ایران و آمریکا [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 339-356]
-
خدابخشی، عبدالله
مبانی عدم پذیرش نهاد مرور زمانِ دعوای زیاندیده علیه بیمهگر در قانون بیمه اجباری 1395 [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 277-286]
-
خسروی، ابوالفضل
طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بیمه اشخاص [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 243-260]
-
خلیل زاده طلاتپه، معصومه
تحلیل عوامل مؤثر بر سردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 185-198]
-
خواجه زاده، امیر
جبران خسارت ناشی از اشتباهات ثبتی در حقوق ایران و بینالملل و ارتقای اعتبار سند رسمی از طریق بیمه مالکیت و رسیدگیهای شبه قضایی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 213-226]
-
خواستار، حمزه
شناسایی عوامل مؤثر بر آینده بیمههای اتومبیل ایران [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 261-276]
د
-
دائمی، وحیده
ارائه مدل رهبری پایدار در بیمه مبتنی بر رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 39-74]
-
دهقانان، حامد
ارائه مدل رهبری پایدار در بیمه مبتنی بر رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 39-74]
ر
-
رامندی، سجاد
شناسایی ریسک مشتریان در بیمه بدنه خودرو و محاسبه حقبیمه تحریفیافته [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 321-338]
-
رحمانی، علی
بررسی استانداردها، رهنمودها و وضعیت انتشار گزارشگری پایداری در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 203-237]
-
رمضانی، حسین
شیوع کرونا و چالشهای پوشش خسارات کشتی در بیمههای دریایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 57-66]
س
-
سپهوند، سامان
شناسایی ریسک مشتریان در بیمه بدنه خودرو و محاسبه حقبیمه تحریفیافته [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 321-338]
-
سلامات، کاظم
شناسایی و رتبهبندی ویژگیهای مناسب نظام مدیریت محتوای پورتال شرکت بیمه ایران با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 113-146]
-
سلطانی، مرتضی
طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بیمه اشخاص [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 243-260]
-
سلماسی، مریم
شناسایی عوامل مؤثر بر آینده بیمههای اتومبیل ایران [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 261-276]
-
سیفی، محسن
تأثیر پیادهسازی بیمه الکترونیک بر چابکی، مزیت رقابتی و سودآوری در شرکتهای منتخب بیمه در ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 199-212]
-
سیفی قره یتاق، داود
مطالعه تطبیقی جرم استفاده متقلبانه از مزایای بیمهای درحقوق کیفری ایران و آمریکا [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 339-356]
ش
-
شریفی، علی رضا
بررسی مبانی تحدید مسئولیت در خسارت وارده بر خودروهای گرانقیمت [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 181-202]
-
شهبازی نیا، مرتضی
اهداف اصل جانشینی بیمهای با تأکید بر رویه قضایی (مطالعه تطبیقی نظام حقوق ایران و انگلستان) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 9-37]
-
شیرخدایی، میثم
تعیین مسیر گذار به فناوریهای نوین بیمهای در ایران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 147-179]
ص
-
صحت، سعید
ارائه مدل رهبری پایدار در بیمه مبتنی بر رویکرد داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 39-74]
-
صنایعی، علی
تأثیر پیادهسازی بیمه الکترونیک بر چابکی، مزیت رقابتی و سودآوری در شرکتهای منتخب بیمه در ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 199-212]
ع
-
عزیزی، ایمان
تدوین و تبیین عوامل اثرگذار بر جذب مشتریان مرجع در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 75-111]
-
عطاطلب، فاطمه
تأملی بر روش نسبت خسارت برای محاسبه ذخایر خسارت بیمه شخص ثالث اتومبیل [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]
-
عقدایی، فتح اله
تأثیر پیادهسازی بیمه الکترونیک بر چابکی، مزیت رقابتی و سودآوری در شرکتهای منتخب بیمه در ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 199-212]
-
علوی دهکردی، سید احمدرضا
اهداف اصل جانشینی بیمهای با تأکید بر رویه قضایی (مطالعه تطبیقی نظام حقوق ایران و انگلستان) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 9-37]
-
علی، باسل
طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بیمه اشخاص [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 243-260]
-
علی رحیمی، مهدی
ارائه الگوی پارادایمی تجربه مشتریان از سرگردانی در انتخاب خدمات از شرکتهای بیمه: رویکرد دادهبنیاد [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 287-304]
ف
-
فاطمیان، امیرمسعود
جبران خسارت ناشی از اشتباهات ثبتی در حقوق ایران و بینالملل و ارتقای اعتبار سند رسمی از طریق بیمه مالکیت و رسیدگیهای شبه قضایی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 213-226]
-
فتحی، محمد رضا
طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بیمه اشخاص [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 243-260]
-
فلاح خاریکی، مهدی
تحلیل خسارت متناظر در پرتو نظریه جبران جمعی خسارت [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 175-184]
-
فوکردی، امیرعلی
مدلسازی موانع پذیرش تحلیل کلاندادهها در صنعت بیمه ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 227-242]
-
فیضی چکاب، غلام نبی
شیوع کرونا و چالشهای پوشش خسارات کشتی در بیمههای دریایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 57-66]
ق
-
قاضی نوری، سپهر
تعیین مسیر گذار به فناوریهای نوین بیمهای در ایران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 147-179]
-
قبادی لموکی، تحفه
تحلیل عوامل مؤثر بر سردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 185-198]
-
قربانی، حسن
بررسی ریزش مشتریان بیمههای زندگی با استفاده از روشهای دادهکاوی (مطالعه موردی: یکی از شرکتهای بیمه ایران) [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 305-320]
-
قربانی جویباری، محمد
ماهیت و قلمرو حکم مربوط به انتقال اموال بیمهگر به صندوق تأمین خسارتهای بدنی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 67-74]
-
قره خانی، محسن
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش اینترنت اشیاء در صنعت بیمه ایران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 41-56]
-
قنبرزاده، میترا
بررسی ریزش مشتریان بیمههای زندگی با استفاده از روشهای دادهکاوی (مطالعه موردی: یکی از شرکتهای بیمه ایران) [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 305-320]
ک
-
کاووسی، اسماعیل
ارائه الگوی پارادایمی تجربه مشتریان از سرگردانی در انتخاب خدمات از شرکتهای بیمه: رویکرد دادهبنیاد [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 287-304]
-
کریمی طرقبه، مرجان
منافع تعامل مدیریت منابع انسانی سالم، ذهنیت استرس مثبت، بهزیستی جمعی و عملکرد کارکنان در سازمان [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 31-40]
-
کوهجانی، سمانه
منافع تعامل مدیریت منابع انسانی سالم، ذهنیت استرس مثبت، بهزیستی جمعی و عملکرد کارکنان در سازمان [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 31-40]
م
-
محمد شفیعی، مجید
تأثیر پیادهسازی بیمه الکترونیک بر چابکی، مزیت رقابتی و سودآوری در شرکتهای منتخب بیمه در ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 199-212]
-
محمدی زنجیرانی، داریوش
تأثیر پیادهسازی بیمه الکترونیک بر چابکی، مزیت رقابتی و سودآوری در شرکتهای منتخب بیمه در ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 199-212]
-
محمودخانی، مهناز
بررسی استانداردها، رهنمودها و وضعیت انتشار گزارشگری پایداری در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 203-237]
-
محمودوند، رحیم
شناسایی ریسک مشتریان در بیمه بدنه خودرو و محاسبه حقبیمه تحریفیافته [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 321-338]
-
محمودی میمند، محمد
تدوین و تبیین عوامل اثرگذار بر جذب مشتریان مرجع در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 75-111]
-
منصوری، محدثه
مدلسازی موانع پذیرش تحلیل کلاندادهها در صنعت بیمه ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 227-242]
-
مهرانی، هرمز
ارائه الگوی پارادایمی تجربه مشتریان از سرگردانی در انتخاب خدمات از شرکتهای بیمه: رویکرد دادهبنیاد [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 287-304]
ن
-
ناصحی فر، وحید
تحلیل عوامل مؤثر بر سردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 185-198]
-
نظری، فریبا
شناسایی و رتبهبندی ویژگیهای مناسب نظام مدیریت محتوای پورتال شرکت بیمه ایران با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 113-146]
-
نیاکان، لیلی
بررسی استانداردها، رهنمودها و وضعیت انتشار گزارشگری پایداری در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 203-237]
-
نیاکان، لیلی
شناسایی عوامل مؤثر بر آینده بیمههای اتومبیل ایران [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 261-276]
ه
-
هاشمی، سیده هاله
تحلیل خسارت متناظر در پرتو نظریه جبران جمعی خسارت [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 175-184]
-
همایون، سعید
بررسی استانداردها، رهنمودها و وضعیت انتشار گزارشگری پایداری در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 203-237]