آ
-
آجورلو، مهدی
تحلیل مبانی الزام تشکیل شرکتهای بیمه در قالب شرکت سهامی عام [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 305-314]
ا
-
احمدی الوار، زهرا
تأثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد مشتری با تأکید بر نقش هوش تجاری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 269-280]
-
اسایش، حمید
بررسی اثر رژیمهای ریسک سیاسی، اقتصادی و مالی در تقاضای بیمههای زندگی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-14]
-
اصفهانی پور، اکبر
کشف مشتریان سودآور با رویکرد دادهمحور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 185-196]
-
اعلائی، محبوبه
نحوه اثرگذاری تخفیفها بر ترکیب پرتفوی ریسک رشته بیمه شخص ثالث [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 73-86]
-
افکار، حمید
رویکرد تقنینی و الزامات قضایی در مسئله پرداخت مازاد دیه زن توسط بیمهگر در پرتوی ماده (10) قانون بیمه اجباری مصوب 1395 [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 315-326]
ب
-
باقر ی، محمود
تحلیل مبانی الزام تشکیل شرکتهای بیمه در قالب شرکت سهامی عام [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 305-314]
-
بودلایی، حسن
مطالعه کیفی چیستی کرامت انسانی، شناسایی عوامل مؤثر بر آن و پیامدهای آن بر کارکنان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 281-290]
پ
-
پارسامنش، علی
طراحی الگوی پذیرش فناوری بیمه (اینشورتک) با روش مدلسازی ساختاری-تفسیری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 291-304]
-
پورحسن، سمیه
واکاوی مؤلفههای بازاریابی اجتماعی در صنعت بیمه با استفاده از تحلیل محتوا و دلفی فازی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 197-216]
ت
-
تهامی، سید حسین
واکاوی اصل «استنادناپذیری ایرادات در برابر اشخاص ثالث» در قانون بیمه اجباری حوادث ناشی از وسایل نقلیه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 143-154]
-
تیموری، هادی
شناسایی و آزمون متغیرهای موثر و متأثر از جانشینپروری در یک شرکت بیمهای در اصفهان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 87-100]
ج
-
جعفری نیا، سعید
طراحی الگوی رفتارهای انحرافی مثبت کارکنان در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 117-130]
-
جعفری نیا، سعید
مرور نظاممند مطالعات آیندهپژوهی بیمههای اتومبیل [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 241-254]
-
جلیلی کامجو، سید پرویز
بررسی اثر رژیمهای ریسک سیاسی، اقتصادی و مالی در تقاضای بیمههای زندگی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-14]
ح
-
حامدی، فاطمه
بررسی تأخیر گزارش حسابرسی در صنعت بیمه با تأکید بر شاخص های سلامت مالی و نوسانپذیری سود [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 255-268]
-
حبیبی راد، امین
شناسایی و اولویتبندی معیارهای ارزیابی فرصتهای کارآفرینی در صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه پارسیان) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 15-24]
-
حسن پور، اکبر
طراحی الگوی رفتارهای انحرافی مثبت کارکنان در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 117-130]
-
حسنمرادی، نرگس
طراحی الگوی پذیرش فناوری بیمه (اینشورتک) با روش مدلسازی ساختاری-تفسیری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 291-304]
خ
-
خواستار، حمزه
مرور نظاممند مطالعات آیندهپژوهی بیمههای اتومبیل [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 241-254]
د
-
دادبه، فاطمه
نقش حسابرسی داخلی در مدیریت ریسک جامع شرکت های بیمه در ایران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 63-72]
-
داورزنی، علیرضا
راهبردهای توسعه بیمه محصولات کشاورزی در بین کشاورزان خرده مالک (مطالعه موردی: دهستان تبادکان شهرستان مشهد) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 101-116]
ر
-
رباطی، مهسا
واکاوی اصل «استنادناپذیری ایرادات در برابر اشخاص ثالث» در قانون بیمه اجباری حوادث ناشی از وسایل نقلیه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 143-154]
-
رحمانی، سعید
تحلیل مبانی الزام تشکیل شرکتهای بیمه در قالب شرکت سهامی عام [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 305-314]
-
رحیمی، سید علی اصغر
مبنای تعهد دارنده و بیمهگر خودرو در قانون بیمه اجباری شخص ثالث مصوب 1395 [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 53-62]
-
رستمی، هادی
تقلب نسبت به بیمهگر (با نگرشی به نظام حقوقی آمریکا) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 217-228]
-
رشیدی فرد، سیده مرضیه
شناسایی و اولویتبندی معیارهای ارزیابی فرصتهای کارآفرینی در صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه پارسیان) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 15-24]
-
رضاخانی، مجید
نقش حسابرسی داخلی در مدیریت ریسک جامع شرکت های بیمه در ایران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 63-72]
-
رضایی، حمید
تأثیر ویژگیهای شخصیتی برند بر وفاداری به برند با توجه به نقش میانجی سازگاری و رضایت مشتری در یک شرکت بیمهای [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 131-142]
-
رضوانی، موسی
واکاوی مؤلفههای بازاریابی اجتماعی در صنعت بیمه با استفاده از تحلیل محتوا و دلفی فازی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 197-216]
-
رنگریز، حسن
طراحی الگوی رفتارهای انحرافی مثبت کارکنان در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 117-130]
ز
-
زارعی، عظیم
تأثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد مشتری با تأکید بر نقش هوش تجاری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 269-280]
-
زمانی، مهسا
تأثیر ویژگیهای شخصیتی برند بر وفاداری به برند با توجه به نقش میانجی سازگاری و رضایت مشتری در یک شرکت بیمهای [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 131-142]
س
-
ستوده نژاد، سحر
مطالعه کیفی چیستی کرامت انسانی، شناسایی عوامل مؤثر بر آن و پیامدهای آن بر کارکنان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 281-290]
-
سلماسی، مریم
مرور نظاممند مطالعات آیندهپژوهی بیمههای اتومبیل [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 241-254]
-
سلیمانی امیری، غلامرضا
بررسی تأخیر گزارش حسابرسی در صنعت بیمه با تأکید بر شاخص های سلامت مالی و نوسانپذیری سود [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 255-268]
-
سیادت، سید علی
شناسایی و تبیین ارزشهای فرهنگ سازمانی جانشینپرور در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 25-36]
-
سیدرضائی، مریم سادات
تأثیر توسعۀ بیمههای زندگی بر شاخصهای خوشبختی در کشورهای منتخب [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 155-168]
ش
-
شاهآبادی، ابوالفضل
تأثیر توسعۀ بیمههای زندگی بر شاخصهای خوشبختی در کشورهای منتخب [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 155-168]
-
شعاعی، شیرین
تجزیهوتحلیل مدلهای مرگومیر با متغیرهای کمکی دارای گمشدگی تصادفی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 169-184]
-
شیری، صالح
طراحی الگوی رفتارهای انحرافی مثبت کارکنان در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 117-130]
ص
-
صفری، سعید
شناسایی و اولویتبندی معیارهای ارزیابی فرصتهای کارآفرینی در صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه پارسیان) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 15-24]
-
صفری، علی
شناسایی و آزمون متغیرهای موثر و متأثر از جانشینپروری در یک شرکت بیمهای در اصفهان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 87-100]
ط
-
طیار، شاهین
شناسایی و تبیین ارزشهای فرهنگ سازمانی جانشینپرور در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 25-36]
ع
-
علامه، سید محسن
شناسایی و تبیین ارزشهای فرهنگ سازمانی جانشینپرور در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 25-36]
غ
-
غلامعلیان، محسن
شناسایی و آزمون متغیرهای موثر و متأثر از جانشینپروری در یک شرکت بیمهای در اصفهان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 87-100]
ف
-
فتحی، ریحانه
تجزیهوتحلیل مدلهای مرگومیر با متغیرهای کمکی دارای گمشدگی تصادفی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 169-184]
-
فرزانه کارگر، اسماعیل
بررسی تأخیر گزارش حسابرسی در صنعت بیمه با تأکید بر شاخص های سلامت مالی و نوسانپذیری سود [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 255-268]
-
فلاح خاریکی، مهدی
خسارتهای مالی قابل جبران توسط بیمهگر شخص ثالث و قیود حاکم بر آن در قانون بیمه اجباری مصوب 1395 [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 229-240]
ق
-
قاسمی، مریم
راهبردهای توسعه بیمه محصولات کشاورزی در بین کشاورزان خرده مالک (مطالعه موردی: دهستان تبادکان شهرستان مشهد) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 101-116]
ک
-
کناررودی، محمدحسین
مطالعه کیفی چیستی کرامت انسانی، شناسایی عوامل مؤثر بر آن و پیامدهای آن بر کارکنان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 281-290]
-
کیمیاگری، علی محمد
کشف مشتریان سودآور با رویکرد دادهمحور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 185-196]
م
-
مترجم، کیومرث
سنجش و ارزیابی رضایتمندی مشتریان بیمههای زندگی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 37-52]
-
محبی انجدانی، داود
مبنای تعهد دارنده و بیمهگر خودرو در قانون بیمه اجباری شخص ثالث مصوب 1395 [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 53-62]
-
محسنی، سعید
واکاوی اصل «استنادناپذیری ایرادات در برابر اشخاص ثالث» در قانون بیمه اجباری حوادث ناشی از وسایل نقلیه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 143-154]
-
مرادی، علی
تأثیر توسعۀ بیمههای زندگی بر شاخصهای خوشبختی در کشورهای منتخب [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 155-168]
-
مشرف جوادی، محمد حسین
شناسایی و آزمون متغیرهای موثر و متأثر از جانشینپروری در یک شرکت بیمهای در اصفهان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 87-100]
-
معبودی نیشابوری، رضا
رویکرد تقنینی و الزامات قضایی در مسئله پرداخت مازاد دیه زن توسط بیمهگر در پرتوی ماده (10) قانون بیمه اجباری مصوب 1395 [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 315-326]
-
منطقی پور، مهناز
نحوه اثرگذاری تخفیفها بر ترکیب پرتفوی ریسک رشته بیمه شخص ثالث [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 73-86]
-
منظمی تبار، سروش
تقلب نسبت به بیمهگر (با نگرشی به نظام حقوقی آمریکا) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 217-228]
-
مهرانی، هرمز
طراحی الگوی پذیرش فناوری بیمه (اینشورتک) با روش مدلسازی ساختاری-تفسیری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 291-304]
ن
-
نژادافراسیابی، مریم
کشف مشتریان سودآور با رویکرد دادهمحور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 185-196]
-
نیاکان، لیلی
سنجش و ارزیابی رضایتمندی مشتریان بیمههای زندگی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 37-52]
-
نیاکان، لیلی
مرور نظاممند مطالعات آیندهپژوهی بیمههای اتومبیل [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 241-254]
-
نیکی، حکیمه
واکاوی مؤلفههای بازاریابی اجتماعی در صنعت بیمه با استفاده از تحلیل محتوا و دلفی فازی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 197-216]
و
-
وهاب زاده منشی، شادان
طراحی الگوی پذیرش فناوری بیمه (اینشورتک) با روش مدلسازی ساختاری-تفسیری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 291-304]
ه
-
هنرمند عظیمی، مرتضی
واکاوی مؤلفههای بازاریابی اجتماعی در صنعت بیمه با استفاده از تحلیل محتوا و دلفی فازی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 197-216]