فصلنامه علمی

آ

  • آجورلو، مهدی تحلیل مبانی الزام تشکیل شرکت‌های بیمه در قالب شرکت سهامی عام [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 305-314]

ا

  • احمدی الوار، زهرا تأثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد مشتری با تأکید بر نقش هوش تجاری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 269-280]

  • اسایش، حمید بررسی اثر رژیم‌های ریسک‌ سیاسی، اقتصادی و مالی در ‏تقاضای ‏بیمه‌های زندگی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-14]

  • اصفهانی پور، اکبر کشف مشتریان سودآور با رویکرد داده‌محور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 185-196]

  • اعلائی، محبوبه ‌نحوه اثرگذاری تخفیف‌ها بر ترکیب پرتفوی ریسک رشته بیمه شخص ثالث [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 73-86]

  • افکار، حمید رویکرد تقنینی و الزامات قضایی در مسئله پرداخت مازاد دیه زن توسط بیمه‌گر در پرتوی ماده (10) قانون بیمه اجباری مصوب 1395 [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 315-326]

ب

  • باقر ی، محمود تحلیل مبانی الزام تشکیل شرکت‌های بیمه در قالب شرکت سهامی عام [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 305-314]

  • بودلایی، حسن مطالعه کیفی چیستی کرامت انسانی، شناسایی عوامل مؤثر بر آن و پیامدهای آن بر کارکنان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 281-290]

پ

  • پارسامنش، علی طراحی الگوی پذیرش فناوری بیمه (اینشورتک) با روش مدل‌سازی ساختاری-تفسیری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 291-304]

  • پورحسن، سمیه ‌‌واکاوی مؤلفه‌های بازاریابی اجتماعی در صنعت بیمه با استفاده از تحلیل محتوا و دلفی فازی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 197-216]

ت

  • تهامی، سید حسین ‌‌‌واکاوی اصل «استنادناپذیری ایرادات در برابر اشخاص ثالث» در قانون بیمه اجباری حوادث ناشی از وسایل نقلیه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 143-154]

  • تیموری، هادی شناسایی و آزمون متغیرهای موثر و متأثر از جانشین‌پروری در یک شرکت بیمه‌ای در اصفهان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 87-100]

ج

  • جعفری نیا، سعید ‌طراحی الگوی رفتارهای انحرافی مثبت کارکنان در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 117-130]

  • جعفری نیا، سعید ‌مرور نظام‌مند مطالعات آینده‌پژوهی بیمه‌های اتومبیل [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 241-254]

  • جلیلی کامجو، سید پرویز بررسی اثر رژیم‌های ریسک‌ سیاسی، اقتصادی و مالی در ‏تقاضای ‏بیمه‌های زندگی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-14]

ح

  • حامدی، فاطمه بررسی تأخیر گزارش حسابرسی در صنعت بیمه با تأکید بر شاخص های سلامت مالی و نوسان‌پذیری سود [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 255-268]

  • حبیبی راد، امین شناسایی و اولویت‌بندی معیارهای ارزیابی فرصت‌های کارآفرینی در صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه پارسیان) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 15-24]

  • حسن پور، اکبر ‌طراحی الگوی رفتارهای انحرافی مثبت کارکنان در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 117-130]

  • حسنمرادی، نرگس طراحی الگوی پذیرش فناوری بیمه (اینشورتک) با روش مدل‌سازی ساختاری-تفسیری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 291-304]

خ

  • خواستار، حمزه ‌مرور نظام‌مند مطالعات آینده‌پژوهی بیمه‌های اتومبیل [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 241-254]

د

  • دادبه، فاطمه ‌نقش حسابرسی داخلی در مدیریت ریسک جامع شرکت های بیمه در ایران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 63-72]

  • داورزنی، علیرضا راهبردهای توسعه بیمه محصولات کشاورزی در بین کشاورزان خرده مالک (مطالعه موردی: دهستان تبادکان شهرستان مشهد) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 101-116]

ر

  • رباطی، مهسا ‌‌‌واکاوی اصل «استنادناپذیری ایرادات در برابر اشخاص ثالث» در قانون بیمه اجباری حوادث ناشی از وسایل نقلیه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 143-154]

  • رحمانی، سعید تحلیل مبانی الزام تشکیل شرکت‌های بیمه در قالب شرکت سهامی عام [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 305-314]

  • رحیمی، سید علی اصغر مبنای تعهد دارنده و بیمه‌گر خودرو در قانون بیمه اجباری شخص ثالث مصوب 1395 [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 53-62]

  • رستمی، هادی ‌تقلب نسبت به بیمه‌گر (با نگرشی به نظام حقوقی آمریکا) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 217-228]

  • رشیدی فرد، سیده مرضیه شناسایی و اولویت‌بندی معیارهای ارزیابی فرصت‌های کارآفرینی در صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه پارسیان) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 15-24]

  • رضاخانی، مجید ‌نقش حسابرسی داخلی در مدیریت ریسک جامع شرکت های بیمه در ایران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 63-72]

  • رضایی، حمید ‌‌تأثیر ویژگی‌های شخصیتی برند بر وفاداری به برند با توجه به نقش میانجی سازگاری و رضایت مشتری در یک شرکت بیمه‌ای [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 131-142]

  • رضوانی، موسی ‌‌واکاوی مؤلفه‌های بازاریابی اجتماعی در صنعت بیمه با استفاده از تحلیل محتوا و دلفی فازی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 197-216]

  • رنگریز، حسن ‌طراحی الگوی رفتارهای انحرافی مثبت کارکنان در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 117-130]

ز

  • زارعی، عظیم تأثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد مشتری با تأکید بر نقش هوش تجاری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 269-280]

  • زمانی، مهسا ‌‌تأثیر ویژگی‌های شخصیتی برند بر وفاداری به برند با توجه به نقش میانجی سازگاری و رضایت مشتری در یک شرکت بیمه‌ای [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 131-142]

س

  • ستوده نژاد، سحر مطالعه کیفی چیستی کرامت انسانی، شناسایی عوامل مؤثر بر آن و پیامدهای آن بر کارکنان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 281-290]

  • سلماسی، مریم ‌مرور نظام‌مند مطالعات آینده‌پژوهی بیمه‌های اتومبیل [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 241-254]

  • سلیمانی امیری، غلامرضا بررسی تأخیر گزارش حسابرسی در صنعت بیمه با تأکید بر شاخص های سلامت مالی و نوسان‌پذیری سود [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 255-268]

  • سیادت، سید علی شناسایی و تبیین ارزش‌های فرهنگ سازمانی جانشین‌پرور در صنعت بیمه ایران‌ [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 25-36]

  • سیدرضائی، مریم سادات ‌تأثیر توسعۀ بیمه‌های زندگی بر شاخص‌های خوشبختی در کشورهای منتخب [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 155-168]

ش

  • شاه‌آبادی، ابوالفضل ‌تأثیر توسعۀ بیمه‌های زندگی بر شاخص‌های خوشبختی در کشورهای منتخب [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 155-168]

  • شعاعی، شیرین ‌تجزیه‌وتحلیل مدل‌های مرگ‌ومیر با متغیرهای کمکی دارای گمشدگی تصادفی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 169-184]

  • شیری، صالح ‌طراحی الگوی رفتارهای انحرافی مثبت کارکنان در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 117-130]

ص

  • صفری، سعید شناسایی و اولویت‌بندی معیارهای ارزیابی فرصت‌های کارآفرینی در صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه پارسیان) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 15-24]

  • صفری، علی شناسایی و آزمون متغیرهای موثر و متأثر از جانشین‌پروری در یک شرکت بیمه‌ای در اصفهان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 87-100]

ط

  • طیار، شاهین شناسایی و تبیین ارزش‌های فرهنگ سازمانی جانشین‌پرور در صنعت بیمه ایران‌ [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 25-36]

ع

  • علامه، سید محسن شناسایی و تبیین ارزش‌های فرهنگ سازمانی جانشین‌پرور در صنعت بیمه ایران‌ [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 25-36]

غ

  • غلامعلیان، محسن شناسایی و آزمون متغیرهای موثر و متأثر از جانشین‌پروری در یک شرکت بیمه‌ای در اصفهان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 87-100]

ف

  • فتحی، ریحانه ‌تجزیه‌وتحلیل مدل‌های مرگ‌ومیر با متغیرهای کمکی دارای گمشدگی تصادفی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 169-184]

  • فرزانه کارگر، اسماعیل بررسی تأخیر گزارش حسابرسی در صنعت بیمه با تأکید بر شاخص های سلامت مالی و نوسان‌پذیری سود [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 255-268]

  • فلاح خاریکی، مهدی خسارت‌های مالی قابل جبران توسط بیمه‌گر شخص ثالث و قیود حاکم بر آن در قانون بیمه اجباری مصوب 1395 [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 229-240]

ق

  • قاسمی، مریم راهبردهای توسعه بیمه محصولات کشاورزی در بین کشاورزان خرده مالک (مطالعه موردی: دهستان تبادکان شهرستان مشهد) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 101-116]

ک

  • کناررودی، محمدحسین مطالعه کیفی چیستی کرامت انسانی، شناسایی عوامل مؤثر بر آن و پیامدهای آن بر کارکنان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 281-290]

  • کیمیاگری، علی محمد کشف مشتریان سودآور با رویکرد داده‌محور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 185-196]

م

  • مترجم، کیومرث سنجش و ارزیابی رضایت‎مندی مشتریان بیمه‌های زندگی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 37-52]

  • محبی انجدانی، داود مبنای تعهد دارنده و بیمه‌گر خودرو در قانون بیمه اجباری شخص ثالث مصوب 1395 [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 53-62]

  • محسنی، سعید ‌‌‌واکاوی اصل «استنادناپذیری ایرادات در برابر اشخاص ثالث» در قانون بیمه اجباری حوادث ناشی از وسایل نقلیه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 143-154]

  • مرادی، علی ‌تأثیر توسعۀ بیمه‌های زندگی بر شاخص‌های خوشبختی در کشورهای منتخب [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 155-168]

  • مشرف جوادی، محمد حسین شناسایی و آزمون متغیرهای موثر و متأثر از جانشین‌پروری در یک شرکت بیمه‌ای در اصفهان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 87-100]

  • معبودی نیشابوری، رضا رویکرد تقنینی و الزامات قضایی در مسئله پرداخت مازاد دیه زن توسط بیمه‌گر در پرتوی ماده (10) قانون بیمه اجباری مصوب 1395 [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 315-326]

  • منطقی پور، مهناز ‌نحوه اثرگذاری تخفیف‌ها بر ترکیب پرتفوی ریسک رشته بیمه شخص ثالث [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 73-86]

  • منظمی تبار، سروش ‌تقلب نسبت به بیمه‌گر (با نگرشی به نظام حقوقی آمریکا) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 217-228]

  • مهرانی، هرمز طراحی الگوی پذیرش فناوری بیمه (اینشورتک) با روش مدل‌سازی ساختاری-تفسیری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 291-304]

ن

  • نژادافراسیابی، مریم کشف مشتریان سودآور با رویکرد داده‌محور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 185-196]

  • نیاکان، لیلی سنجش و ارزیابی رضایت‎مندی مشتریان بیمه‌های زندگی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 37-52]

  • نیاکان، لیلی ‌مرور نظام‌مند مطالعات آینده‌پژوهی بیمه‌های اتومبیل [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 241-254]

  • نیکی، حکیمه ‌‌واکاوی مؤلفه‌های بازاریابی اجتماعی در صنعت بیمه با استفاده از تحلیل محتوا و دلفی فازی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 197-216]

و

  • وهاب زاده منشی، شادان طراحی الگوی پذیرش فناوری بیمه (اینشورتک) با روش مدل‌سازی ساختاری-تفسیری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 291-304]

ه

  • هنرمند عظیمی، مرتضی ‌‌واکاوی مؤلفه‌های بازاریابی اجتماعی در صنعت بیمه با استفاده از تحلیل محتوا و دلفی فازی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 197-216]