آ
-
آگاهی از نامونشان تجاری
عوامل مؤثر بر ارزش ویژة نامونشان تجاری از منظر مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 55-68]
ا
-
اجاره هواپیما
حقوق و تعهدات طرفین قرارداد اجاره هواپیما در بیمههای هوایی: بررسی الحاقیه بیمهنامه AVN67B [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 84-96]
-
اجرا
تحلیل فاصله موجود با مطلوب فرایند آموزش در چند شرکت بیمه و ارائه الگوی مناسب [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 69-83]
-
ارزش ویژه نامونشان تجاری
عوامل مؤثر بر ارزش ویژة نامونشان تجاری از منظر مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 55-68]
-
ارزشیابی
تحلیل فاصله موجود با مطلوب فرایند آموزش در چند شرکت بیمه و ارائه الگوی مناسب [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 69-83]
-
اعتماد آنلاین
تأثیر اعتماد آنلاین بر استفادة بیمهگذاران از خدمات الکترونیکی شرکتهای بیمه [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 111-123]
-
الحاقیه قرارداد اجاره
حقوق و تعهدات طرفین قرارداد اجاره هواپیما در بیمههای هوایی: بررسی الحاقیه بیمهنامه AVN67B [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 84-96]
-
الگوهای آموزش و بهسازی
نیازسنجی و تحلیل شکاف آموزشی کارکنان یک شرکت بیمه و تدوین نیازهای آموزشی آنها براساس مدل استاندارد مهارت [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 124-135]
ب
-
برنامهریزی
تحلیل فاصله موجود با مطلوب فرایند آموزش در چند شرکت بیمه و ارائه الگوی مناسب [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 69-83]
-
بیمه
بررسی مرور زمان در بیمههای بازرگانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 150-175]
-
بیمه عمر
عوامل مؤثر بر تقاضای بیمة عمر در ایران [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 97-110]
-
بیمه عمر
بررسی اثربخشی روشهای فروش بیمة عمر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 136-149]
-
بیمه مسئولیت
رفتار تغییر برند در شرکتهای بیمه با رویکرد روانشناسی مصرفکننده [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 158-170]
-
بیمههای بازرگانی
بررسی مرور زمان در بیمههای بازرگانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 150-175]
-
بیمه هوایی
حقوق و تعهدات طرفین قرارداد اجاره هواپیما در بیمههای هوایی: بررسی الحاقیه بیمهنامه AVN67B [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 84-96]
ت
-
تداعی نامونشان تجاری
عوامل مؤثر بر ارزش ویژة نامونشان تجاری از منظر مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 55-68]
ح
-
حقبیمه عایدشده بیمه باربری
بررسی رابطه بیمههای دریایی (کشتی و باربری) با رشد اقتصادی ایران با استفاده از الگوی خودتوضیح برداری [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-15]
-
حقبیمه عایدشده بیمه کشتی
بررسی رابطه بیمههای دریایی (کشتی و باربری) با رشد اقتصادی ایران با استفاده از الگوی خودتوضیح برداری [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-15]
خ
-
خدمات الکترونیک
تأثیر اعتماد آنلاین بر استفادة بیمهگذاران از خدمات الکترونیکی شرکتهای بیمه [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 111-123]
-
خصوصیات شخصیت مصرفکننده
رفتار تغییر برند در شرکتهای بیمه با رویکرد روانشناسی مصرفکننده [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 158-170]
د
-
درآمد سرانه
عوامل مؤثر بر تقاضای بیمة عمر در ایران [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 97-110]
ر
-
رشد اقتصادی
بررسی رابطه بیمههای دریایی (کشتی و باربری) با رشد اقتصادی ایران با استفاده از الگوی خودتوضیح برداری [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-15]
-
رفتار تغییر برند
رفتار تغییر برند در شرکتهای بیمه با رویکرد روانشناسی مصرفکننده [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 158-170]
-
روابط درکشده
رفتار تغییر برند در شرکتهای بیمه با رویکرد روانشناسی مصرفکننده [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 158-170]
-
روش های فروش
بررسی اثربخشی روشهای فروش بیمة عمر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 136-149]
-
ریسکپذیری
اثر گرایش کارآفرینانه براساس مدل لامپکین و دس بر عملکرد شرکتهای بیمة خصوصی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 40-54]
س
-
ساختار بازار
مقایسة فرضیة ساختار- رفتار- عملکرد با فرضیة ساختار کارا، در صنعت بیمه ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 16-26]
-
سودآوری
مقایسة فرضیة ساختار- رفتار- عملکرد با فرضیة ساختار کارا، در صنعت بیمه ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 16-26]
ش
-
شایستگی شغلی
نیازسنجی و تحلیل شکاف آموزشی کارکنان یک شرکت بیمه و تدوین نیازهای آموزشی آنها براساس مدل استاندارد مهارت [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 124-135]
-
شرکت بیمه خصوصی
اثر گرایش کارآفرینانه براساس مدل لامپکین و دس بر عملکرد شرکتهای بیمة خصوصی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 40-54]
ص
-
صنعت بیمه
مقایسة فرضیة ساختار- رفتار- عملکرد با فرضیة ساختار کارا، در صنعت بیمه ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 16-26]
ض
-
ضعف خدمات
رفتار تغییر برند در شرکتهای بیمه با رویکرد روانشناسی مصرفکننده [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 158-170]
ع
-
عملکرد
اثر گرایش کارآفرینانه براساس مدل لامپکین و دس بر عملکرد شرکتهای بیمة خصوصی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 40-54]
ف
-
فرایند آموزش
تحلیل فاصله موجود با مطلوب فرایند آموزش در چند شرکت بیمه و ارائه الگوی مناسب [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 69-83]
-
فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی(FAHP)
ارزیابی عملکرد شعب یک شرکت بیمه با استفاده از رویکرد تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تکنیکهای MADM فازی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 27-39]
-
فروش مشارکتی
بررسی اثربخشی روشهای فروش بیمة عمر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 136-149]
-
فروش مشاوره ای
بررسی اثربخشی روشهای فروش بیمة عمر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 136-149]
ک
-
کارت امتیازی متوازن(BSC)
ارزیابی عملکرد شعب یک شرکت بیمه با استفاده از رویکرد تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تکنیکهای MADM فازی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 27-39]
-
کیفیت درکشده از نامونشان تجاری
عوامل مؤثر بر ارزش ویژة نامونشان تجاری از منظر مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 55-68]
گ
-
گرایش کارآفرینانه
اثر گرایش کارآفرینانه براساس مدل لامپکین و دس بر عملکرد شرکتهای بیمة خصوصی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 40-54]
م
-
مدل VAR
عوامل مؤثر بر تقاضای بیمة عمر در ایران [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 97-110]
-
مدل استاندارد مهارت
نیازسنجی و تحلیل شکاف آموزشی کارکنان یک شرکت بیمه و تدوین نیازهای آموزشی آنها براساس مدل استاندارد مهارت [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 124-135]
-
مرور زمان
بررسی مرور زمان در بیمههای بازرگانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 150-175]
-
مرور زمان قانونی
بررسی مرور زمان در بیمههای بازرگانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 150-175]
-
مرور زمان قراردادی
بررسی مرور زمان در بیمههای بازرگانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 150-175]
ن
-
نرخ پسانداز
عوامل مؤثر بر تقاضای بیمة عمر در ایران [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 97-110]
-
نوآوری
اثر گرایش کارآفرینانه براساس مدل لامپکین و دس بر عملکرد شرکتهای بیمة خصوصی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 40-54]
-
نیازسنجی
تحلیل فاصله موجود با مطلوب فرایند آموزش در چند شرکت بیمه و ارائه الگوی مناسب [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 69-83]
-
نیازسنجی آموزشی
نیازسنجی و تحلیل شکاف آموزشی کارکنان یک شرکت بیمه و تدوین نیازهای آموزشی آنها براساس مدل استاندارد مهارت [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 124-135]
و
-
وبسایت شرکتهای بیمه
تأثیر اعتماد آنلاین بر استفادة بیمهگذاران از خدمات الکترونیکی شرکتهای بیمه [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 111-123]
-
وفاداری به نامونشان تجاری
عوامل مؤثر بر ارزش ویژة نامونشان تجاری از منظر مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 55-68]