فصلنامه علمی

آ

ا

  • اجاره هواپیما حقوق و تعهدات طرفین قرارداد اجاره هواپیما در بیمه‌های هوایی: بررسی الحاقیه بیمه‌نامه AVN67B [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 84-96]

  • اجرا تحلیل فاصله موجود با مطلوب فرایند آموزش در چند شرکت‌ بیمه و ارائه الگوی مناسب [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 69-83]

  • ارزش ویژه نام‌ونشان تجاری عوامل مؤثر بر ارزش ویژة نام‌ونشان تجاری از منظر مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 55-68]

  • ارزشیابی تحلیل فاصله موجود با مطلوب فرایند آموزش در چند شرکت‌ بیمه و ارائه الگوی مناسب [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 69-83]

  • اعتماد آنلاین تأثیر اعتماد آنلاین بر استفادة بیمه‌گذاران از خدمات الکترونیکی شرکت‌های بیمه [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 111-123]

  • الحاقیه قرارداد اجاره حقوق و تعهدات طرفین قرارداد اجاره هواپیما در بیمه‌های هوایی: بررسی الحاقیه بیمه‌نامه AVN67B [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 84-96]

  • الگوهای آموزش و بهسازی نیازسنجی و تحلیل شکاف آموزشی کارکنان یک شرکت بیمه و تدوین نیازهای آموزشی آنها براساس مدل استاندارد مهارت [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 124-135]

ب

  • برنامه‌ریزی تحلیل فاصله موجود با مطلوب فرایند آموزش در چند شرکت‌ بیمه و ارائه الگوی مناسب [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 69-83]

  • بیمه بررسی مرور زمان در بیمه‌های بازرگانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 150-175]

  • بیمه عمر عوامل مؤثر بر تقاضای بیمة عمر در ایران [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 97-110]

  • بیمه عمر بررسی اثربخشی روش‌های فروش بیمة عمر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 136-149]

  • بیمه مسئولیت رفتار تغییر برند در شرکت‌های بیمه با رویکرد روان‌شناسی مصرف‌کننده [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 158-170]

  • بیمه‌های بازرگانی بررسی مرور زمان در بیمه‌های بازرگانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 150-175]

  • بیمه هوایی حقوق و تعهدات طرفین قرارداد اجاره هواپیما در بیمه‌های هوایی: بررسی الحاقیه بیمه‌نامه AVN67B [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 84-96]

ت

ح

  • حق‌بیمه عایدشده بیمه باربری بررسی رابطه بیمه‌های دریایی (کشتی و باربری) با رشد اقتصادی ایران با استفاده از الگوی خودتوضیح برداری [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-15]

  • حق‌بیمه عایدشده بیمه کشتی بررسی رابطه بیمه‌های دریایی (کشتی و باربری) با رشد اقتصادی ایران با استفاده از الگوی خودتوضیح برداری [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-15]

خ

  • خدمات الکترونیک تأثیر اعتماد آنلاین بر استفادة بیمه‌گذاران از خدمات الکترونیکی شرکت‌های بیمه [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 111-123]

  • خصوصیات شخصیت مصرف‌کننده رفتار تغییر برند در شرکت‌های بیمه با رویکرد روان‌شناسی مصرف‌کننده [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 158-170]

د

  • درآمد سرانه عوامل مؤثر بر تقاضای بیمة عمر در ایران [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 97-110]

ر

  • رشد اقتصادی بررسی رابطه بیمه‌های دریایی (کشتی و باربری) با رشد اقتصادی ایران با استفاده از الگوی خودتوضیح برداری [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-15]

  • رفتار تغییر برند رفتار تغییر برند در شرکت‌های بیمه با رویکرد روان‌شناسی مصرف‌کننده [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 158-170]

  • روابط درک‌شده رفتار تغییر برند در شرکت‌های بیمه با رویکرد روان‌شناسی مصرف‌کننده [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 158-170]

  • روش های فروش بررسی اثربخشی روش‌های فروش بیمة عمر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 136-149]

  • ریسک‌پذیری اثر گرایش کارآفرینانه براساس مدل لامپکین و دس بر عملکرد شرکت‌های بیمة خصوصی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 40-54]

س

  • ساختار بازار مقایسة فرضیة ساختار- رفتار- عملکرد با فرضیة ساختار کارا، در صنعت بیمه ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 16-26]

  • سودآوری مقایسة فرضیة ساختار- رفتار- عملکرد با فرضیة ساختار کارا، در صنعت بیمه ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 16-26]

ش

  • شایستگی شغلی نیازسنجی و تحلیل شکاف آموزشی کارکنان یک شرکت بیمه و تدوین نیازهای آموزشی آنها براساس مدل استاندارد مهارت [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 124-135]

  • شرکت بیمه خصوصی اثر گرایش کارآفرینانه براساس مدل لامپکین و دس بر عملکرد شرکت‌های بیمة خصوصی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 40-54]

ص

  • صنعت بیمه مقایسة فرضیة ساختار- رفتار- عملکرد با فرضیة ساختار کارا، در صنعت بیمه ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 16-26]

ض

  • ضعف خدمات رفتار تغییر برند در شرکت‌های بیمه با رویکرد روان‌شناسی مصرف‌کننده [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 158-170]

ع

  • عملکرد اثر گرایش کارآفرینانه براساس مدل لامپکین و دس بر عملکرد شرکت‌های بیمة خصوصی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 40-54]

ف

  • فرایند آموزش تحلیل فاصله موجود با مطلوب فرایند آموزش در چند شرکت‌ بیمه و ارائه الگوی مناسب [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 69-83]

  • فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی(FAHP) ارزیابی عملکرد شعب یک شرکت بیمه با استفاده از رویکرد تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تکنیک‌های MADM فازی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 27-39]

  • فروش مشارکتی بررسی اثربخشی روش‌های فروش بیمة عمر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 136-149]

  • فروش مشاوره ای بررسی اثربخشی روش‌های فروش بیمة عمر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 136-149]

ک

گ

  • گرایش کارآفرینانه اثر گرایش کارآفرینانه براساس مدل لامپکین و دس بر عملکرد شرکت‌های بیمة خصوصی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 40-54]

م

  • مدل VAR عوامل مؤثر بر تقاضای بیمة عمر در ایران [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 97-110]

  • مدل استاندارد مهارت نیازسنجی و تحلیل شکاف آموزشی کارکنان یک شرکت بیمه و تدوین نیازهای آموزشی آنها براساس مدل استاندارد مهارت [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 124-135]

  • مرور زمان بررسی مرور زمان در بیمه‌های بازرگانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 150-175]

  • مرور زمان قانونی بررسی مرور زمان در بیمه‌های بازرگانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 150-175]

  • مرور زمان قراردادی بررسی مرور زمان در بیمه‌های بازرگانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 150-175]

ن

  • نرخ پس‌انداز عوامل مؤثر بر تقاضای بیمة عمر در ایران [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 97-110]

  • نوآوری اثر گرایش کارآفرینانه براساس مدل لامپکین و دس بر عملکرد شرکت‌های بیمة خصوصی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 40-54]

  • نیازسنجی تحلیل فاصله موجود با مطلوب فرایند آموزش در چند شرکت‌ بیمه و ارائه الگوی مناسب [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 69-83]

  • نیازسنجی آموزشی نیازسنجی و تحلیل شکاف آموزشی کارکنان یک شرکت بیمه و تدوین نیازهای آموزشی آنها براساس مدل استاندارد مهارت [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 124-135]

و