آ
-
آقازاده، هاشم
بررسی اثربخشی روشهای فروش بیمة عمر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 136-149]
ا
-
اخویراد، سیده ایما
تأثیر اعتماد آنلاین بر استفادة بیمهگذاران از خدمات الکترونیکی شرکتهای بیمه [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 111-123]
-
اشراقی آرانی، مجتبی
حقوق و تعهدات طرفین قرارداد اجاره هواپیما در بیمههای هوایی: بررسی الحاقیه بیمهنامه AVN67B [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 84-96]
-
ایزانلو، محسن
حقوق و تعهدات طرفین قرارداد اجاره هواپیما در بیمههای هوایی: بررسی الحاقیه بیمهنامه AVN67B [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 84-96]
-
ایزدی، حمیدرضا
بررسی رابطه بیمههای دریایی (کشتی و باربری) با رشد اقتصادی ایران با استفاده از الگوی خودتوضیح برداری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-15]
-
ایزدی، مریم
بررسی رابطه بیمههای دریایی (کشتی و باربری) با رشد اقتصادی ایران با استفاده از الگوی خودتوضیح برداری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-15]
ب
-
بهزادی، زهرا
مقایسة فرضیة ساختار- رفتار- عملکرد با فرضیة ساختار کارا، در صنعت بیمه ایران [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 16-26]
ج
-
جندقی، غلامرضا
بررسی اثربخشی روشهای فروش بیمة عمر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 136-149]
چ
-
چرخیان، مژده
رفتار تغییر برند در شرکتهای بیمه با رویکرد روانشناسی مصرفکننده [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 158-170]
ح
-
حقیقی کفاش، مهدی
عوامل مؤثر بر ارزش ویژة نامونشان تجاری از منظر مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 55-68]
-
حقیقی کفاش، مهدی
تأثیر اعتماد آنلاین بر استفادة بیمهگذاران از خدمات الکترونیکی شرکتهای بیمه [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 111-123]
خ
-
خراسانی، اباصلت
نیازسنجی و تحلیل شکاف آموزشی کارکنان یک شرکت بیمه و تدوین نیازهای آموزشی آنها براساس مدل استاندارد مهارت [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 124-135]
-
خلیل، مریم
بررسی اثربخشی روشهای فروش بیمة عمر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 136-149]
د
-
درخشیده، سمانه
عوامل مؤثر بر تقاضای بیمة عمر در ایران [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 97-110]
-
دوستی، هومن
نیازسنجی و تحلیل شکاف آموزشی کارکنان یک شرکت بیمه و تدوین نیازهای آموزشی آنها براساس مدل استاندارد مهارت [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 124-135]
ذ
-
ذبیحیدان، محمد سعید
مقایسة فرضیة ساختار- رفتار- عملکرد با فرضیة ساختار کارا، در صنعت بیمه ایران [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 16-26]
ر
-
رحیمیان، حمید
تحلیل فاصله موجود با مطلوب فرایند آموزش در چند شرکت بیمه و ارائه الگوی مناسب [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 69-83]
-
رشتیانی، سهراب
تحلیل فاصله موجود با مطلوب فرایند آموزش در چند شرکت بیمه و ارائه الگوی مناسب [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 69-83]
ز
-
زالی، محمدرضا
اثر گرایش کارآفرینانه براساس مدل لامپکین و دس بر عملکرد شرکتهای بیمة خصوصی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 40-54]
س
-
سعیدنیا، حمیدرضا
رفتار تغییر برند در شرکتهای بیمه با رویکرد روانشناسی مصرفکننده [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 158-170]
ص
-
صحت، سعید
رفتار تغییر برند در شرکتهای بیمه با رویکرد روانشناسی مصرفکننده [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 158-170]
-
صدرایی جواهری، احمد
مقایسة فرضیة ساختار- رفتار- عملکرد با فرضیة ساختار کارا، در صنعت بیمه ایران [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 16-26]
ع
-
عباس پور، عباس
تحلیل فاصله موجود با مطلوب فرایند آموزش در چند شرکت بیمه و ارائه الگوی مناسب [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 69-83]
-
عباسی، ابراهیم
عوامل مؤثر بر تقاضای بیمة عمر در ایران [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 97-110]
-
عبدالوهاب، سلیمه
اثر گرایش کارآفرینانه براساس مدل لامپکین و دس بر عملکرد شرکتهای بیمة خصوصی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 40-54]
ف
-
فتاحی، وحید
ارزیابی عملکرد شعب یک شرکت بیمه با استفاده از رویکرد تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تکنیکهای MADM فازی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 27-39]
-
فتحی واجارگاه، کورش
نیازسنجی و تحلیل شکاف آموزشی کارکنان یک شرکت بیمه و تدوین نیازهای آموزشی آنها براساس مدل استاندارد مهارت [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 124-135]
ک
-
کریمی، سیدمحمد
ارزیابی عملکرد شعب یک شرکت بیمه با استفاده از رویکرد تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تکنیکهای MADM فازی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 27-39]
م
-
مبارکی، محمدحسن
اثر گرایش کارآفرینانه براساس مدل لامپکین و دس بر عملکرد شرکتهای بیمة خصوصی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 40-54]
-
مظلومی، نادر
تأثیر اعتماد آنلاین بر استفادة بیمهگذاران از خدمات الکترونیکی شرکتهای بیمه [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 111-123]
-
معزی، جعفر
بررسی مرور زمان در بیمههای بازرگانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 150-175]
-
مقیمی اسفندآبادی، حسین
اثر گرایش کارآفرینانه براساس مدل لامپکین و دس بر عملکرد شرکتهای بیمة خصوصی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 40-54]
-
موتمنی، علیرضا
ارزیابی عملکرد شعب یک شرکت بیمه با استفاده از رویکرد تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تکنیکهای MADM فازی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 27-39]