فصلنامه علمی

آ

  • آقازاده، هاشم بررسی اثربخشی روش‌های فروش بیمة عمر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 136-149]

ا

  • اخوی‌راد، سیده ایما تأثیر اعتماد آنلاین بر استفادة بیمه‌گذاران از خدمات الکترونیکی شرکت‌های بیمه [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 111-123]

  • اشراقی آرانی، مجتبی حقوق و تعهدات طرفین قرارداد اجاره هواپیما در بیمه‌های هوایی: بررسی الحاقیه بیمه‌نامه AVN67B [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 84-96]

  • ایزانلو، محسن حقوق و تعهدات طرفین قرارداد اجاره هواپیما در بیمه‌های هوایی: بررسی الحاقیه بیمه‌نامه AVN67B [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 84-96]

  • ایزدی، حمیدرضا بررسی رابطه بیمه‌های دریایی (کشتی و باربری) با رشد اقتصادی ایران با استفاده از الگوی خودتوضیح برداری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-15]

  • ایزدی، مریم بررسی رابطه بیمه‌های دریایی (کشتی و باربری) با رشد اقتصادی ایران با استفاده از الگوی خودتوضیح برداری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-15]

ب

  • بهزادی، زهرا مقایسة فرضیة ساختار- رفتار- عملکرد با فرضیة ساختار کارا، در صنعت بیمه ایران [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 16-26]

ج

چ

  • چرخیان، مژده رفتار تغییر برند در شرکت‌های بیمه با رویکرد روان‌شناسی مصرف‌کننده [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 158-170]

ح

  • حقیقی کفاش، مهدی عوامل مؤثر بر ارزش ویژة نام‌ونشان تجاری از منظر مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 55-68]

  • حقیقی کفاش، مهدی تأثیر اعتماد آنلاین بر استفادة بیمه‌گذاران از خدمات الکترونیکی شرکت‌های بیمه [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 111-123]

خ

  • خراسانی، اباصلت نیازسنجی و تحلیل شکاف آموزشی کارکنان یک شرکت بیمه و تدوین نیازهای آموزشی آنها براساس مدل استاندارد مهارت [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 124-135]

  • خلیل، مریم بررسی اثربخشی روش‌های فروش بیمة عمر [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 136-149]

د

  • درخشیده، سمانه عوامل مؤثر بر تقاضای بیمة عمر در ایران [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 97-110]

  • دوستی، هومن نیازسنجی و تحلیل شکاف آموزشی کارکنان یک شرکت بیمه و تدوین نیازهای آموزشی آنها براساس مدل استاندارد مهارت [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 124-135]

ذ

  • ذبیحی‌دان، محمد سعید مقایسة فرضیة ساختار- رفتار- عملکرد با فرضیة ساختار کارا، در صنعت بیمه ایران [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 16-26]

ر

  • رحیمیان، حمید تحلیل فاصله موجود با مطلوب فرایند آموزش در چند شرکت‌ بیمه و ارائه الگوی مناسب [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 69-83]

  • رشتیانی، سهراب تحلیل فاصله موجود با مطلوب فرایند آموزش در چند شرکت‌ بیمه و ارائه الگوی مناسب [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 69-83]

ز

  • زالی، محمدرضا اثر گرایش کارآفرینانه براساس مدل لامپکین و دس بر عملکرد شرکت‌های بیمة خصوصی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 40-54]

س

  • سعیدنیا، حمیدرضا رفتار تغییر برند در شرکت‌های بیمه با رویکرد روان‌شناسی مصرف‌کننده [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 158-170]

ص

  • صحت، سعید رفتار تغییر برند در شرکت‌های بیمه با رویکرد روان‌شناسی مصرف‌کننده [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 158-170]

  • صدرایی جواهری، احمد مقایسة فرضیة ساختار- رفتار- عملکرد با فرضیة ساختار کارا، در صنعت بیمه ایران [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 16-26]

ع

  • عباس پور، عباس تحلیل فاصله موجود با مطلوب فرایند آموزش در چند شرکت‌ بیمه و ارائه الگوی مناسب [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 69-83]

  • عباسی، ابراهیم عوامل مؤثر بر تقاضای بیمة عمر در ایران [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 97-110]

  • عبدالوهاب، سلیمه اثر گرایش کارآفرینانه براساس مدل لامپکین و دس بر عملکرد شرکت‌های بیمة خصوصی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 40-54]

ف

  • فتاحی، وحید ارزیابی عملکرد شعب یک شرکت بیمه با استفاده از رویکرد تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تکنیک‌های MADM فازی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 27-39]

  • فتحی واجارگاه، کورش نیازسنجی و تحلیل شکاف آموزشی کارکنان یک شرکت بیمه و تدوین نیازهای آموزشی آنها براساس مدل استاندارد مهارت [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 124-135]

ک

  • کریمی، سیدمحمد ارزیابی عملکرد شعب یک شرکت بیمه با استفاده از رویکرد تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تکنیک‌های MADM فازی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 27-39]

م

  • مبارکی، محمدحسن اثر گرایش کارآفرینانه براساس مدل لامپکین و دس بر عملکرد شرکت‌های بیمة خصوصی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 40-54]

  • مظلومی، نادر تأثیر اعتماد آنلاین بر استفادة بیمه‌گذاران از خدمات الکترونیکی شرکت‌های بیمه [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 111-123]

  • معزی، جعفر بررسی مرور زمان در بیمه‌های بازرگانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 150-175]

  • مقیمی اسفندآبادی، حسین اثر گرایش کارآفرینانه براساس مدل لامپکین و دس بر عملکرد شرکت‌های بیمة خصوصی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 40-54]

  • موتمنی، علی‌رضا ارزیابی عملکرد شعب یک شرکت بیمه با استفاده از رویکرد تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تکنیک‌های MADM فازی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 27-39]