استراوس، آنسلم و کوربین، جولیت. (1385). اصول روش تحقیق کیفی، نظریه مبنایی رویهها و شیوهها. ترجمه بیوک محمدی، انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، چاپ سوم.
بازرگان، عباس .(1384). مقدمهای بر روشهای تحقیق کیفی وآمیخته رویکردهای متداول در علوم رفتاری. ناشر دیدار، چاپ اول.
برغمدی، قاسم و قلیپور، آرین. (1394). بررسی تأثیر برندسازی کارفرما بر جذب استعدادها در بانک رفاه. مدیریت فرهنگ سازمانی، 13(1): 227-207.
حسنقلیپور، طهمورث.، ملایری نوریجانی، عزیز محمد.، باباشاهی، جبار و صادق وزیری، فراز. (1394). تأملی بر جنبه انسانی برند: بررسی تأثیر شخصیت برند سازمان ارتش جمهوری اسلامی ایران بر رضایت سرمایههای انسانی. بهبود مدیریت، 9(1): 94-79.
حمیدیانپور، فخریه.، ضیایی بیده، علیرضا و سعیدا اردکانی، محمد. (1392). ارائه مدلی برای بررسی پیامدهای ارزش ویژۀ برند کارفرما با استفاده از رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری. کاوشهای مدیریت بازرگانی. 5(9): 20-1.
خدامی، سهیلا و اصانلو، بهاره. (1394). طراحی مدل ایجاد جذابیت کارفرما مبتنی بر ساخت برند متمایز کارفرما. پژوهشهای مدیریت منابع سازمانی، 5(1): 83-61.
رحیمیان، اشرف. (1392). برند کارفرما، راهبرد نوین مدیریت سرمایههای انسانی. پژوهشهای مدیریت منابع انسانی، 5(2): 150-127.
شوماخر، رندال ای و لومکس، ریچاد جی. (1388). مقدمهای بر الگوسازی معادله ساختاری، ترجمه وحید قاسمی. تهران، انتشارات جامعه شناسان. چاپ دوم.
گال، مردیت و بورگ، والتر و گال، جویس. (1386). روشهای تحقیق کمی و کیفی در علوم تربیتی و روانشناسی، ترجمه احمدرضا نصراصفهانی. انتشارات سمت، جلد اول، چاپ یازدهم.
موسیخانی، مرتضی و مجرد، ناهید. (1392). شناسائی استراتژیهای منابع انسانی QIAU با رویکرد SRP.
مدیریت توسعه و تحول، 12: 11-1.
Ambler, T. & Barrow, S. (1996). The employer brand. Journal of Brand Management, 4(3): 158–206.
Aslam, S. (2015). Employer branding and intention to apply by usage of social media in banking sector, Pakistan. International Journal of Scientific & Engineering Research, 6(5): 400-405.
Babcanova, D., Bakanauskiene, I., Bendaravicienė, R., Krikstolaitis, R. & Lydeka, Z. (2011). Discovering an employer branding: Identifying dimensions of employer’s attractiveness in university. Management of Organizations: Systematic Research, 59(3): 7-22.
Backhaus, K. & Tikoo, S. (2004). Conceptualizing and researching employer branding. Career Development International, 9(5): 501- 517.
Bergstrom, K. & Anderson, M. (2001). Delivering on promises to the marketplace: Using employment branding to build employee satisfaction.
Journal of Integrated Communications, available at:
www.medill.nwu. edu/imc/studentwork/pubs/jic/journal/2000/peoplespercent20energy.htm (accessed October 15, 2001).
Charmaz, C. (2003). Discovering chronic illness: Using grounded theory. Social Science and Medicine, 30(11): 1161-1172.
Creswell, J. W. (2009). Research design: Qualitative, quantitative and mixed method approaches (3rd Ed.). Los Angeles: SAGE Publications.
Davies, G. (2008). Employer branding and its influence on managers. European Journal of Marketing, 42(5&6): 667-681.
Kapoor, V., Kunerth, M. & Mosely, S. (2010). Employer branding: A study of its relevance in India. Journal of Brand Management, 7(1&2): 51-75.
Krejcie, R. V. & Morgan, D. W. (2016). Determining sample size for research activities. Educational and Psychological Measurement, 30(3): 607-610.
Marcia, B. & Aaron, D. (2019). Skilled workers branding. Journal of Personal Manejo, 22(12): 117-131.
Sullivan, S. (1999). The changing nature of careers: a review and research agenda. Journal of Management, 25(3): 457-475.
Tavakol, M. & Dennick, R. (2011). Making sense of cronbach’s alpha. International Journal of Medical Education, 27(2): 53-55.
Tanwar, K. & Prasad, A. (2016). The effect of employer brand dimensions on job satisfaction: Gender as a moderator. Management Decision, 54(4): 854–886.
Letters to Editor
Send comment about this article