فصلنامه علمی
فناوری‌های نوین بیمه‌ای
دسته ‏بندی نظرات خریداران بیمه زندگی بر اساس الگوریتم‏ های متن‏ کاوی

علیرضا امین پور؛ محمد ربیعی

دوره 12، شماره 1 ، اسفند 1401، ، صفحه 15-26

https://doi.org/10.22056/ijir.2023.01.02

چکیده
  پیشینه و اهداف: در سال‌های اخیر صنعت بیمه رشدی چشمگیر داشته است و شرکت‌های مختلف با خدمات گوناگون پا به عرصه گذاشته‌اند. بازاریابی موفق یکی از اهداف اصلی شرکت‌های بیمه است؛ پیداکردن افرادی که احتمال می‏رود از خدمات بیمه استفاده کنند، بسیار مهم است و منجر به مدیریت هرچه بهتر سرمایه و هزینه‌ها می‌شود. هدف اصلی این پژوهش، دسته‏بندی ...  بیشتر