فصلنامه علمی
بازاریابی و فروش بیمه
ارائه الگوی پارادایمی تجربه مشتریان از سرگردانی در انتخاب خدمات از شرکت‌های بیمه: رویکرد داده‌بنیاد

مهدی علی رحیمی؛ کریم حمدی؛ هرمز مهرانی؛ اسماعیل کاووسی

دوره 11، شماره 4 ، مهر 1401، ، صفحه 287-304

https://doi.org/10.22056/ijir.2022.04.03

چکیده
  پیشینه و اهداف: صنعت بیمه یکی از پرکاربردترین کسب‌و‌کارها است و از این رو، اقبال عمومی از خدمات بیمه رو به افزایش است. در این میان شرکت‌های بیمه‌ای که قادر به ایجاد یک تجربه مشتری بهتر برای بیمه‌گذاران خود باشند، از سود بیشتری برخوردار ‌می‌شوند. تحقیقات نشان ‌می‌دهد که بسیاری از مشتریان حاضرند در ازای دریافت خدمات یا تجربه مشتری ...  بیشتر